Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC
Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC
Wklejam, bo i tak nikt się pod to nie będzie składał.
Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25] - wielokrotne przesuwanie lasu
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Turoń
#Lysa Pala = s7 i -2 do hita w strzelaniu
#Na Pewno Bede = wychodzi od drugiej tury na 3+ jak majnersi
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2350
LUB
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Turoń @ 0 Pts
#Lysa Pala [0]
#Na Pewno Bede [0]
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2349
Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25] - wielokrotne przesuwanie lasu
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Turoń
#Lysa Pala = s7 i -2 do hita w strzelaniu
#Na Pewno Bede = wychodzi od drugiej tury na 3+ jak majnersi
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2350
LUB
Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Turoń @ 0 Pts
#Lysa Pala [0]
#Na Pewno Bede [0]
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2349
Ostatnio zmieniony 1 gru 2013, o 16:39 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 6 razy.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie ogarniam po co ci GR - nie lepiej wsadzic za te punkty lucznikow i driady?
Myślałem, tak na prawdę to cały czas o nim myślę. Jak Turoń nie zda testu na lokalu to wejdzie Łucznik.
Stardragona już ta rozpiska wystrzeliła spod tyłka princowi i to mimo, że działo zadało tylko jedna ranę, a drugie zmisfireowało.
Stardragona już ta rozpiska wystrzeliła spod tyłka princowi i to mimo, że działo zadało tylko jedna ranę, a drugie zmisfireowało.
Zgadzam się, słabo z nimi będzie jak dopadną je driady.słabo może być z wraciakami
Ale Hoda potencjalnie pozwala na łatwe i szybkie zneutralizowanie konkretnego, upierdliwego celu np. od pierwszej tury redukcja shadów z 9 do 3 i uzyskanie tym samym na starcie lekkiej przewagi w wymianie ognia z ciemniakami.HoDa strzela mniej razy niż 10 łuczników przez dwie tury, nie chcę marnować punktów.
Dodatkowo koleś z hodą może dostać w łapę dwuraka i np helm of the hunt. Tych parę ataczorów z siłą 6 tej rozpie może się przydać.
Powiem tak, te arguemnty do mnie jak najbardziej trafiają i sam o tym dużo myślałem. Jednak chciałbym, żeby większość oddziałów pracowała na siebie przez wszystkie tury. Wrzucenie nobla z hodą hełmem i dwurakiem do oddziału tancerzy (bo samego go przecież nie puszczę) sprawia, że na stole obok śmieci pojawia się nagle cel dla magii i strzelania, oddział za 250 punktów. Hoda jest bardziej losowa niż strzał z 10 łuków na krótkim zasięgu. Wydaje mi się, że hodziarz nie pasuje do tej koncepcji rozpiski, chociaż niezaprzeczalnie ma swoje plusy.Dębek pisze:Dodatkowo koleś z hodą może dostać w łapę dwuraka i np helm of the hunt. Tych parę ataczorów z siłą 6 tej rozpie może się przydać.
Nie kuś.Marian pisze:lord duzo kosztuje, jakbyś go zamienił na zwykłego caddego i dał jeszcze jeden regiment fasta/łuki/tancerze/driady to byłaby prawdziwa horda gdzie najdroższą rzeczą byłby caddy a ta magia i tak jest biedacka .
Serio myślałem o tym, wychodzi koło 150 modeli.
Ale z playtestów wiem, ze ta magia jednak się przebija.
Z wraciakami jest faktycznie problemik, ale często jest on dalej nawet po wystrzeleniu hody.