Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC

Post autor: Kalesoner »

Wklejam, bo i tak nikt się pod to nie będzie składał. :P

Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25] - wielokrotne przesuwanie lasu

Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Turoń
#Lysa Pala = s7 i -2 do hita w strzelaniu
#Na Pewno Bede = wychodzi od drugiej tury na 3+ jak majnersi

11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts

6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2350

LUB

Noble @ 111 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Turoń @ 0 Pts
#Lysa Pala [0]
#Na Pewno Bede [0]

11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts

6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 141
Total Army Cost: 2349
Ostatnio zmieniony 1 gru 2013, o 16:39 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

moooooc :mrgreen:

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

brakuje hody.
a tak to bardzo mi sie podoba

pozdrawiam

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie ogarniam po co ci GR - nie lepiej wsadzic za te punkty lucznikow i driady?

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nom, moglbys wrzucic hode vs jedne luki.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

GR to najważniejsze oddziały w tej armii, moje jedyne odginanie i obcinanie ruchu od pierwszej tury. HoDa strzela mniej razy niż 10 łuczników przez dwie tury, nie chcę marnować punktów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Hardcore. Smokom nic nie zrobisz, ale one Tobie też nic. Mój ulubiony typ rozpy :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

jak to nic nie zrobi?? ma dwa cannony

a nie myslałeś o tym łuczniku bazyliszku:P

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

ja myślę że najwięcej smokowi zrobi te 60 łuczników. (średnio 2 woundy z tych 60 strzałów ^^).

mnie się podoba. słabo może być z wraciakami ale podobnie jak smok mogą mało zabić.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Myślałem, tak na prawdę to cały czas o nim myślę. Jak Turoń nie zda testu na lokalu to wejdzie Łucznik.

Stardragona już ta rozpiska wystrzeliła spod tyłka princowi i to mimo, że działo zadało tylko jedna ranę, a drugie zmisfireowało. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

słabo może być z wraciakami
Zgadzam się, słabo z nimi będzie jak dopadną je driady. :wink:
HoDa strzela mniej razy niż 10 łuczników przez dwie tury, nie chcę marnować punktów.
Ale Hoda potencjalnie pozwala na łatwe i szybkie zneutralizowanie konkretnego, upierdliwego celu np. od pierwszej tury redukcja shadów z 9 do 3 i uzyskanie tym samym na starcie lekkiej przewagi w wymianie ognia z ciemniakami.
Dodatkowo koleś z hodą może dostać w łapę dwuraka i np helm of the hunt. Tych parę ataczorów z siłą 6 tej rozpie może się przydać.
Obrazek
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dębek pisze:Dodatkowo koleś z hodą może dostać w łapę dwuraka i np helm of the hunt. Tych parę ataczorów z siłą 6 tej rozpie może się przydać.
Powiem tak, te arguemnty do mnie jak najbardziej trafiają i sam o tym dużo myślałem. Jednak chciałbym, żeby większość oddziałów pracowała na siebie przez wszystkie tury. Wrzucenie nobla z hodą hełmem i dwurakiem do oddziału tancerzy (bo samego go przecież nie puszczę) sprawia, że na stole obok śmieci pojawia się nagle cel dla magii i strzelania, oddział za 250 punktów. Hoda jest bardziej losowa niż strzał z 10 łuków na krótkim zasięgu. Wydaje mi się, że hodziarz nie pasuje do tej koncepcji rozpiski, chociaż niezaprzeczalnie ma swoje plusy.
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

a hoda będzie dobry na przykład na wraciaki

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

Dębku wraciaki nawet jak są zaszarżowane przez pełen skład driad to i tak wygrywają, giną tam 2 ale w kolejnej turze mogę wrócić. gdyby była hoda na pewno by ułatwiła sprawę.

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

lord duzo kosztuje, jakbyś go zamienił na zwykłego caddego i dał jeszcze jeden regiment fasta/łuki/tancerze/driady to byłaby prawdziwa horda gdzie najdroższą rzeczą byłby caddy :) :) a ta magia i tak jest biedacka .

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Marian pisze:lord duzo kosztuje, jakbyś go zamienił na zwykłego caddego i dał jeszcze jeden regiment fasta/łuki/tancerze/driady to byłaby prawdziwa horda gdzie najdroższą rzeczą byłby caddy :) :) a ta magia i tak jest biedacka .
Nie kuś. :D
Serio myślałem o tym, wychodzi koło 150 modeli. :D
Ale z playtestów wiem, ze ta magia jednak się przebija.

Z wraciakami jest faktycznie problemik, ale często jest on dalej nawet po wystrzeleniu hody. :)
Obrazek

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

a mi sie zawsze wydawało ze ten lord nadaje sie tylko do tego żeby za pomocą teleportu uratować jego dupsko :wink:

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

generalnie to ja pie*dole...
czuje moc w tej rozpie + mega fun :D

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

wywalic duzego maga, 1 lucznika(z tych 11), level z małego maga i masz za to caddyego, bsb/hero z hoda i jeszcze na tancerzy jednych zostaje :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Na pewno ten jeden unit lukow wiecej, nie ulatwia ci tak gry vs de/vc, jak hoda.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

ODPOWIEDZ