Pomóżcie Bracia Chaosu...
Moderator: JarekK
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
Re: Pomóżcie Bracia Chaosu...
dokladnie tak jak piszesz ewentualnie wystaw dwa klocki chosenów a olej cory...
@Thurion - i tarcze żeby za szybko od strzelania nie zeszli :]
Jesli można prosze o komentarze http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=21136
@Thurion - i tarcze żeby za szybko od strzelania nie zeszli :]
Jesli można prosze o komentarze http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=21136
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
Ech - nie oczytałem, ze tam jest MIN...
Jak mozesz proxować to wystaw w takim razie maruderów jako zwykłych wojowników, a wojowników jako chosenów...
Jesli ja bym gral to bym coś takiego zrobił - trzeba wybrac jeszcze przedmioty (spawnów nie dodałem, bo im w sumie nie ufam...)
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 340 Pts (z archaona)
Sorcerer Lord Mark of Nurgle; Magic Level 4; Nurgle Lore; Chaos Armour
1 Daemonic Steed @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 136 Pts (jesli niemasz konnego maga to musi byc pieszy....)
No mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
1 Chaos Steed @ [16] Pts
9 Marauders of Chaos of Khorne @ 100 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
1 Marauder Chieftain @ [8] Pts
9 Marauders of Chaos of Khorne @ 100 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
1 Marauder Chieftain @ [8] Pts
9 Chaos Warriors of Khorne @ 285 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Champion
Banner of Wrath [45]
1 Chaos Warrior Champion @ [12] Pts
4 Marauder Horsemen @ 120 Pts
No mark; Flail; Javelins; Light Armour; Shield; Standard; Musician;
Champion
1 Marauder Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knight @ 255 Pts
No mark; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Barding
Banner of Rage [35]
5 Chaos Steed @ [0] Pts
12 Chosen @ 297 Pts (zrobieni z reszty warriorów, ale bedziesz musiał ich jakos pochlapać zeby nie było wątpliwości że sie pomyla z warriorami)
No mark; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1633
Jak mozesz proxować to wystaw w takim razie maruderów jako zwykłych wojowników, a wojowników jako chosenów...
Jesli ja bym gral to bym coś takiego zrobił - trzeba wybrac jeszcze przedmioty (spawnów nie dodałem, bo im w sumie nie ufam...)
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 340 Pts (z archaona)
Sorcerer Lord Mark of Nurgle; Magic Level 4; Nurgle Lore; Chaos Armour
1 Daemonic Steed @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 136 Pts (jesli niemasz konnego maga to musi byc pieszy....)
No mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
1 Chaos Steed @ [16] Pts
9 Marauders of Chaos of Khorne @ 100 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
1 Marauder Chieftain @ [8] Pts
9 Marauders of Chaos of Khorne @ 100 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician; Champion
1 Marauder Chieftain @ [8] Pts
9 Chaos Warriors of Khorne @ 285 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Champion
Banner of Wrath [45]
1 Chaos Warrior Champion @ [12] Pts
4 Marauder Horsemen @ 120 Pts
No mark; Flail; Javelins; Light Armour; Shield; Standard; Musician;
Champion
1 Marauder Chieftain @ [12] Pts
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knight @ 255 Pts
No mark; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Barding
Banner of Rage [35]
5 Chaos Steed @ [0] Pts
12 Chosen @ 297 Pts (zrobieni z reszty warriorów, ale bedziesz musiał ich jakos pochlapać zeby nie było wątpliwości że sie pomyla z warriorami)
No mark; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard
War Banner [25]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 56
Total Army Cost: 1633
dzięki, ale proxować nie mogę, no i limit na speciali jest 500 pts, więc choseni jeśli już to jacyś malutcy bo z tego co się naczytałem knechtów wystawia się albo z wykurwem albo wcale.
w sumie to khorne może nie być takim złym pomysłem, niech przeciwnicy grają za mnie a ja się będę przyglądał i uczył
jeszcze przy okazji takie pytanie - dwuraki/halabardy są dostępne jedynie metodą konwersji albo przeszczepu z jakichś innych modeli, w boxach ich nie ma, tak? edit: już znalazłem jako bitsy. edit edita: już zamówione z ibeja
w sumie to khorne może nie być takim złym pomysłem, niech przeciwnicy grają za mnie a ja się będę przyglądał i uczył
jeszcze przy okazji takie pytanie - dwuraki/halabardy są dostępne jedynie metodą konwersji albo przeszczepu z jakichś innych modeli, w boxach ich nie ma, tak? edit: już znalazłem jako bitsy. edit edita: już zamówione z ibeja
wiecej z tych figurek nie wyciagniesz:
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 389 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 211 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Talisman of Protection [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
9 * Chaos Warriors of Khorne @ 228 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Musician
1 Champion @ [12] Pts
9 * Chaos Warriors of Khorne @ 228 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Musician
1 Champion @ [12] Pts
9 * Marauders of Slaanesh @ 92 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Shield; Musician
1 Chieftain @ [8] Pts
9 * Marauders of Slaanesh @ 92 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Shield; Musician
1 Chieftain @ [8] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 106 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing axes; Light Armour; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Nurgle @ 295 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35]
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 * Chosen of Tzeentch @ 201 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [25] Pts
Favour of the Gods [5]
2 Spawn of Chaos of Khorne @ 150 Pts
Mark of Khorne
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 59
Total Army Cost: 1992
probuje zrobic jakas skuteczna rozpiske na 3300 pkt. Po pierwszych probach mam mniej wiecej tyle:
mag 4lvl tzeentch, dysk, power familiar, krzyk, oczko, Armour of Dargan
mag 4lvl tzeentch, dysk, inf puppet, DS, armour of Morrslieb
mag 2lvl nurgl, barded, 2x DS
BSB slaanesh z sloma i ES
hero na krowie khorne'a z runeswordem
4x ch.knightci slaanesha
3x marauder horsemani
1x marauder piesi
3x psy
3x hellcanon
limit PD/DD 14/14. I teraz mam kilka pytan. po 1, czy tak zlozeni magowie wystarcza? chcialbym wlozyc 2 nurglitow, ale wtedy rezygnuje z powerfamiliara. Wkladam go zamiast kolesia na krowie. i w zasadzie nie wiem co dalej. maruderom na koniku wypadaloby cos dac, najlepiej LA i Flaile, ale aby to zrobic musze w tej rozpisce zdjac 1 psy, jednak 2x psy to maly screen.
Generalnei nie chce zmieniac calej rozpiski (np nie wywale 3x hellcannon). Smok jakos mi nie wyszedl, moze zle go zlozylem, nie wiem, nie spisal sie jednak.
Edit: wiem ze bede gral na vc, nie chce jednak ustawiac sie chamsko pod ta armie... to ma byc gra bez napinek...
mag 4lvl tzeentch, dysk, power familiar, krzyk, oczko, Armour of Dargan
mag 4lvl tzeentch, dysk, inf puppet, DS, armour of Morrslieb
mag 2lvl nurgl, barded, 2x DS
BSB slaanesh z sloma i ES
hero na krowie khorne'a z runeswordem
4x ch.knightci slaanesha
3x marauder horsemani
1x marauder piesi
3x psy
3x hellcanon
limit PD/DD 14/14. I teraz mam kilka pytan. po 1, czy tak zlozeni magowie wystarcza? chcialbym wlozyc 2 nurglitow, ale wtedy rezygnuje z powerfamiliara. Wkladam go zamiast kolesia na krowie. i w zasadzie nie wiem co dalej. maruderom na koniku wypadaloby cos dac, najlepiej LA i Flaile, ale aby to zrobic musze w tej rozpisce zdjac 1 psy, jednak 2x psy to maly screen.
Generalnei nie chce zmieniac calej rozpiski (np nie wywale 3x hellcannon). Smok jakos mi nie wyszedl, moze zle go zlozylem, nie wiem, nie spisal sie jednak.
Edit: wiem ze bede gral na vc, nie chce jednak ustawiac sie chamsko pod ta armie... to ma byc gra bez napinek...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Halabardy jak najbardziej! Najlepsza IMO broń dla piechoty. Dzięki temu wykorzystujesz porządną bądź co bądź I5, a i siły starcza by trochę uszczuplić szeregi przeciwnika.
Tarcze bym wywalił zamiast z obu oddziałów marud, to z jednego i przy okazji u nich również LA bym zdjął. Dlatego tak, że mało co nie ma S4 w dzisiejszych czasach i ten samotny LA na obu oddziałach może w ogóle się nie przydać, a 5+ AS na ostrzał daje realną szansę na uniknięcie choć 1-2 ran z ostrzału w przeciągu bitwy...
Chieftain jak najbardziej won!
Tarcze bym wywalił zamiast z obu oddziałów marud, to z jednego i przy okazji u nich również LA bym zdjął. Dlatego tak, że mało co nie ma S4 w dzisiejszych czasach i ten samotny LA na obu oddziałach może w ogóle się nie przydać, a 5+ AS na ostrzał daje realną szansę na uniknięcie choć 1-2 ran z ostrzału w przeciągu bitwy...
Chieftain jak najbardziej won!
Sorry za post pod postem, ale muszę się Was poradzić
Mianowicie mam już pomalowanego smoka i chciałbym go zacząć wystawiać. Ale nie mogę się zdecydować na konfigurację... Rozważam coś takiego:
Chaos Lord of Khorne/Nurgle (jedno i drugie ma plusy i minusy)
- General (albowiem ma Ld 9 to musi...)
- Chaos Dragon (wielki, zły, nieźle bije)
- Enchanted Shield (AS 2+ to jedyna ochrona tego pana, dobrze widzicie)
- Hellfire Sword (ataki są płonące, zadają d3+1 ran)
- Necrotic Phylactery (nie działa na mnie poison i testy charakterystyk zdaję na automacie, więc abomka/furmanka/pitka nie bolą)
- Word of Agony (coby zadać d6 hitów z S4 no AS jakiemuś czempionowi, z którym nie mam wcale ochoty się bić)
Do tego byłoby na 2250 2x Caddy, 2x 6 Knechtów (jedni frenzy, drudzy Warbanner), Hellka, działo DoW, 4 oddziały psów, 2 fasty i maruderzy piesi.
A Lord taki, ponieważ namnożyło się badziewia z regenką i wiele innych wielowoundowych rzeczy szlaja się po stołach. Khorne miał dawać mi niemalże pewność, że nie utknę w klocku piechoty (to dziwne, ale statystycznie te 2 ataki przesądzają sprawę), ponadto mam większą szansę przegryźć się w szarży przez Abomki i inne tego typu rzeczy. Ponadto z takich bardziej marginalnych rzeczy mam odporność na Master Rune of Challange, co raczej uziemia smoka w bitwach z Dwarfami... Za to Nurgle daje mi -1 do strzelania do mnie, dzięki czemu bolce/jezzaile mają trochę większy kłopot z trafianiem. Ponadto modele z WS4 trafiają Lorda na 5+
Także czekam co sądzicie zarówno o buildzie jak i o marku!
Mianowicie mam już pomalowanego smoka i chciałbym go zacząć wystawiać. Ale nie mogę się zdecydować na konfigurację... Rozważam coś takiego:
Chaos Lord of Khorne/Nurgle (jedno i drugie ma plusy i minusy)
- General (albowiem ma Ld 9 to musi...)
- Chaos Dragon (wielki, zły, nieźle bije)
- Enchanted Shield (AS 2+ to jedyna ochrona tego pana, dobrze widzicie)
- Hellfire Sword (ataki są płonące, zadają d3+1 ran)
- Necrotic Phylactery (nie działa na mnie poison i testy charakterystyk zdaję na automacie, więc abomka/furmanka/pitka nie bolą)
- Word of Agony (coby zadać d6 hitów z S4 no AS jakiemuś czempionowi, z którym nie mam wcale ochoty się bić)
Do tego byłoby na 2250 2x Caddy, 2x 6 Knechtów (jedni frenzy, drudzy Warbanner), Hellka, działo DoW, 4 oddziały psów, 2 fasty i maruderzy piesi.
A Lord taki, ponieważ namnożyło się badziewia z regenką i wiele innych wielowoundowych rzeczy szlaja się po stołach. Khorne miał dawać mi niemalże pewność, że nie utknę w klocku piechoty (to dziwne, ale statystycznie te 2 ataki przesądzają sprawę), ponadto mam większą szansę przegryźć się w szarży przez Abomki i inne tego typu rzeczy. Ponadto z takich bardziej marginalnych rzeczy mam odporność na Master Rune of Challange, co raczej uziemia smoka w bitwach z Dwarfami... Za to Nurgle daje mi -1 do strzelania do mnie, dzięki czemu bolce/jezzaile mają trochę większy kłopot z trafianiem. Ponadto modele z WS4 trafiają Lorda na 5+
Także czekam co sądzicie zarówno o buildzie jak i o marku!
Marka ma tylko Lord, smok nie , a przy strzelaniu celem będzie smok wiec na żadne -1 się nie załapiesz. Zfrenzowany smok to duże ryzyko imo, ale jak sądzisz ze podołasz to czemu nie. Jeśli chodzi o przedmioty to dość ciekawy build (szczególnie trik z pitką i phylactery) - napisz czy ci sie sprawdzaZa to Nurgle daje mi -1 do strzelania do mnie, dzięki czemu bolce/jezzaile mają trochę większy kłopot z trafianiem
Lord i smok to jeden model, a Mark of Nurgle działa następująco:
Więc smok korzysta A wśród zalet dodam tylko jeszcze, że modele z WS3 smoka trafiają na 5 dzięki MoN.When rolling to hit against a model with the Mark of Nurgle, the attacker suffers -1 to its Ballistic Skill and Weapon Skill, to a minimum of 1.
wg RAW bedziesz tez odporny na Poison bo necrotic tez ma napisane "model" a dopiero pozniej ze chlopak to noszacy zdaje testy charakterystyk.
Sądzę że Khorne to naprawdę kiepski pomysł...
Doświadczyłem tego jak grałem z krasiami i mój BSB slanesha (też mający 20 cali ruchu) był wsadzony w odział rycerzy Nurgla z banner of rage, no 10 warriorów go wyciągnęło prosto pod organki... przez to straciłem cały odział rycerzy warty 285 ptk W przypadku smoka będzie identycznie nie polecam
Zaś znak nurgla super opcja Ewentualnie zastanowiłbym się nad bardziej defensywnym komben na Tzinczu, ale preferencje to preferencje
Doświadczyłem tego jak grałem z krasiami i mój BSB slanesha (też mający 20 cali ruchu) był wsadzony w odział rycerzy Nurgla z banner of rage, no 10 warriorów go wyciągnęło prosto pod organki... przez to straciłem cały odział rycerzy warty 285 ptk W przypadku smoka będzie identycznie nie polecam
Zaś znak nurgla super opcja Ewentualnie zastanowiłbym się nad bardziej defensywnym komben na Tzinczu, ale preferencje to preferencje
Paskudny uśmiech power gamera
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ja w kwesti lorda na smoku myślałem nad 2 opcjami :
Nurgle, runesword + crown of everlasting conquest, diabolic speldor
Albo
Nurgle, runesword + runeshield, soprofic musk
Oba konfigi mają swoje zalety i wady. Opcja 1 to bardziej taktyczna, lord jest odporniejszy na strzelanie dzięki regence, a spelndor czyni go niezłym terrorystom. Runesword to IMO najbardziej uniwersalna broń jak na te pkt. ( na bretkę czy imperium oczywiscie lepszy jest aetherswor, ale to wiadomo ). Opcja 2 jest bardziej do mordowania wrogich bohaterów. Mając WS 9 i nurgla wszystko co ma WS 7 lub mniej trafia nas na +5. A tarcza runiczna czyni go praktycznie nie do ubicia w kombacie "tradycyjnymi metodami", bo wyłącza magiczne i runiczne bronie. Gorzej jak trafimy na biagacza z dwurakiem albo smoka .
Nurgle, runesword + crown of everlasting conquest, diabolic speldor
Albo
Nurgle, runesword + runeshield, soprofic musk
Oba konfigi mają swoje zalety i wady. Opcja 1 to bardziej taktyczna, lord jest odporniejszy na strzelanie dzięki regence, a spelndor czyni go niezłym terrorystom. Runesword to IMO najbardziej uniwersalna broń jak na te pkt. ( na bretkę czy imperium oczywiscie lepszy jest aetherswor, ale to wiadomo ). Opcja 2 jest bardziej do mordowania wrogich bohaterów. Mając WS 9 i nurgla wszystko co ma WS 7 lub mniej trafia nas na +5. A tarcza runiczna czyni go praktycznie nie do ubicia w kombacie "tradycyjnymi metodami", bo wyłącza magiczne i runiczne bronie. Gorzej jak trafimy na biagacza z dwurakiem albo smoka .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
@Gajowy
I o to chodzi, że model jest odporny na poison, albowiem strzela się do modelu. A testy charakterystyk to już inna sprawa: na testy Inicjatywy (głównie pitka) jestem odporny bo będzie zawsze zdawała góra, Test T od furmanki/censerów zdaje się według uściśleń naszych na losowym elemencie i wtedy góra zdaje automatycznie, a dół musi zdawać normalnie.
@Jab
Co innego konnica z Frenzy, a co innego latajka będąca dużym celem z 20 calami zasięgu. Wtedy dobór celów jest zgoła inny, szczególnie, gdy wyląduje się na połowie stołu należącej do przeciwnika. Muszę potestować tego Khorna, być może rzeczywiście autopilot szkodzi bardziej niż pomaga...
@Infernal Puppet
Runesword jest bardzo dobrą bronią, nie powiem, że nie, ale tak naprawdę sprawia, że masz 12 ataków z S6. Przeciwko takiej abomce to nie robi wrażenia: trafisz 8, zranisz 6 (lekki fart), on wyregenruje 3, po czym odda Ci bardzo boleśnie. Hellfire Sword jest o tyle pomocny, że jest płonący i zwykle zabijasz takiego stworka na raz. Nawet Treemana na raz bierzesz (wystarczy jedna niewysavovana rana i już na 3+ Treeman ginie bez ataków smoka). Inna sprawa, że jak bijesz się z jakimś czempionem, to łatwo jest wyłuskać dobry Overkill. A Runeshield jest IMO na smoku nie do wzięcia w ogóle, chyba, że na defensywnym Tzeentchowym Lordzie, bo jak masz wyłącznie AS3+, to Cię zdmuchnie byle pierdnięcie z ostrzału lub magii (hity z S4 stają się dużym zagrożeniem...) Także na pewno nie zdjąłbym Word of Agony, bo zbyt często widziałem sytuacje, gdy np generał VCtów chronił się dzięki czempionowi. A poza tym utknięcie w 6tce wilków z czempionem też się łatwo może zdarzyć mając Frenzy, a tak to go odstrzelę z WoA i polecę dalej.
I taki hint: mając WS 7 trafiasz na 5+ tylko modele z WS 15 lub więcej Mając WS 9 i MoN modele z WS5 będą trafiały Cię na 5+, lepszy WS jest nie do ruszenia.
I o to chodzi, że model jest odporny na poison, albowiem strzela się do modelu. A testy charakterystyk to już inna sprawa: na testy Inicjatywy (głównie pitka) jestem odporny bo będzie zawsze zdawała góra, Test T od furmanki/censerów zdaje się według uściśleń naszych na losowym elemencie i wtedy góra zdaje automatycznie, a dół musi zdawać normalnie.
@Jab
Co innego konnica z Frenzy, a co innego latajka będąca dużym celem z 20 calami zasięgu. Wtedy dobór celów jest zgoła inny, szczególnie, gdy wyląduje się na połowie stołu należącej do przeciwnika. Muszę potestować tego Khorna, być może rzeczywiście autopilot szkodzi bardziej niż pomaga...
@Infernal Puppet
Runesword jest bardzo dobrą bronią, nie powiem, że nie, ale tak naprawdę sprawia, że masz 12 ataków z S6. Przeciwko takiej abomce to nie robi wrażenia: trafisz 8, zranisz 6 (lekki fart), on wyregenruje 3, po czym odda Ci bardzo boleśnie. Hellfire Sword jest o tyle pomocny, że jest płonący i zwykle zabijasz takiego stworka na raz. Nawet Treemana na raz bierzesz (wystarczy jedna niewysavovana rana i już na 3+ Treeman ginie bez ataków smoka). Inna sprawa, że jak bijesz się z jakimś czempionem, to łatwo jest wyłuskać dobry Overkill. A Runeshield jest IMO na smoku nie do wzięcia w ogóle, chyba, że na defensywnym Tzeentchowym Lordzie, bo jak masz wyłącznie AS3+, to Cię zdmuchnie byle pierdnięcie z ostrzału lub magii (hity z S4 stają się dużym zagrożeniem...) Także na pewno nie zdjąłbym Word of Agony, bo zbyt często widziałem sytuacje, gdy np generał VCtów chronił się dzięki czempionowi. A poza tym utknięcie w 6tce wilków z czempionem też się łatwo może zdarzyć mając Frenzy, a tak to go odstrzelę z WoA i polecę dalej.
I taki hint: mając WS 7 trafiasz na 5+ tylko modele z WS 15 lub więcej Mając WS 9 i MoN modele z WS5 będą trafiały Cię na 5+, lepszy WS jest nie do ruszenia.
tylko wiesz co probuje od jakiegos czasu grac na smoku ale w nowej edycji to troche ssie, on jest ogolnie drozszy i w pewnych momentach nawet gorszy, a przy wszechobecnosci mengili/armatek i pierdyliona magii echhh....
Mengile nie są takie groźne w złożeniu z filakterium. A od kiedy magia przeszkadza? Przecież i tak w 2 turze smokiem jesteś gdzie chcesz więc jak nie grasz z BoH to raczej od magii Ci nic nie grozi.Gajowy pisze:tylko wiesz co probuje od jakiegos czasu grac na smoku ale w nowej edycji to troche ssie, on jest ogolnie drozszy i w pewnych momentach nawet gorszy, a przy wszechobecnosci mengili/armatek i pierdyliona magii echhh....
Armatki mają to do siebie ze lubią missfiire
Paskudny uśmiech power gamera
No właśnie po to Necrotic Phylactery: nie ma poisonów, więc MMM mimo, że dużo trafią, to potem na 6 muszą ranić. A to oznacza, że niezbyt wiele zranią, przy AS2+ na górze i 3+ na dole myślę, że oni akurat aż tak mi nie szkodzą. Gorzej te wspomniane działka, ale na jedno mogę się wystawiać (Żeby strącić Lorda trzeba by mieć dużego farta: dobry guess, dobre artyleryjki, na 5+ góra, na 2+ zranić, na 5+ zabity), gorzej jak ktoś ma 2 i to dobrze ustawione, wtedy ubicie Lorda jest możliwe...
A co do magii: 1 turę wytrzymam, a potem jak już smok wejdzie gdzie trzeba to nie przewiduję problemów
Kurcze, trochę się napaliłem i muszę zagrać tym smoczurkiem niebawem...
A co do magii: 1 turę wytrzymam, a potem jak już smok wejdzie gdzie trzeba to nie przewiduję problemów
Kurcze, trochę się napaliłem i muszę zagrać tym smoczurkiem niebawem...