Nowe Bestie 2250
Nowe Bestie 2250
Podszedłem do tego troszkę inaczej:
Beast Lord (399pkt)
Heavy Armour, Shield, Razorgor Chariot
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Horn of the first beast - re-roll primal fury w 36"
No jest masakrator, w szarży imapkty z s 5, 4A Razorgora, 1 gora i 4 Beast lorda i to z niemal pewnym heatem, sv na -1, za każdy zdany dodatkowy atak. Wzbudza fear. US 6
Bray Shaman (280 pkt)
2 lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Skin of man - scout
Razorgor Chariot w scoutcie, nabijający PD
Bray Shaman (160pkt)
2lv 2xDS
Bray Shaman (160pkt)
Shards of Heardstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Jabberslythe (275pkt)
Cygor (275pkt)
Tuskgor Chariot x 4 (320pkt)
Harpies x 6 (66pkt)
Harpies x 5 (70pkt)
Scout
Ungor Riders 6 oddziałów po 5 (180pkt)
Ungor Riders x 10 (63pkt)
Musican
Do trzymania magów
Razem 2248
Zamiast Cygora drugi Jabber tak mnie przekonuje, plan jest taki iż oczywiście magowie wokół kamienia w oddziale popychaczki na charioty itp, w pobliżu lord co by 9 ld było. Chariot w scoucie stara się nazbierać trupy do PD, Harpie i ungory zasłaniają przed ew maszynami a część w ambushu ( do 3 oddziałów) ma za zadanie zająć maszynki wroga. Latacz bądź dwa na przód. Staramy się bustować jak najbardziej ruch rydwanów żeby miały zasięgi.
Beast Lord (399pkt)
Heavy Armour, Shield, Razorgor Chariot
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Horn of the first beast - re-roll primal fury w 36"
No jest masakrator, w szarży imapkty z s 5, 4A Razorgora, 1 gora i 4 Beast lorda i to z niemal pewnym heatem, sv na -1, za każdy zdany dodatkowy atak. Wzbudza fear. US 6
Bray Shaman (280 pkt)
2 lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Skin of man - scout
Razorgor Chariot w scoutcie, nabijający PD
Bray Shaman (160pkt)
2lv 2xDS
Bray Shaman (160pkt)
Shards of Heardstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Jabberslythe (275pkt)
Cygor (275pkt)
Tuskgor Chariot x 4 (320pkt)
Harpies x 6 (66pkt)
Harpies x 5 (70pkt)
Scout
Ungor Riders 6 oddziałów po 5 (180pkt)
Ungor Riders x 10 (63pkt)
Musican
Do trzymania magów
Razem 2248
Zamiast Cygora drugi Jabber tak mnie przekonuje, plan jest taki iż oczywiście magowie wokół kamienia w oddziale popychaczki na charioty itp, w pobliżu lord co by 9 ld było. Chariot w scoucie stara się nazbierać trupy do PD, Harpie i ungory zasłaniają przed ew maszynami a część w ambushu ( do 3 oddziałów) ma za zadanie zająć maszynki wroga. Latacz bądź dwa na przód. Staramy się bustować jak najbardziej ruch rydwanów żeby miały zasięgi.
ziom ma save na 1+ w hth i -1+ na ostrzal
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Masz pojedzone z siłą 7 iw. I ten chariot w scoucie do mnie nie przemawia jakoś
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Siłe 7+ trzeba będzie odganiac od chariotów śmieciami, zdejmowac z kamienia lub ryzykowac szarże. Ogólnie zazwyczaj w armiach zbyt wielu rzeczy z S7+ nie ma. Co do chariota w scoutcie tez mi poczatkowo jakoś się nie widzial ale po zastanowieniu głębszym uznałem, że może byc całkiem ciekawy. W miare szybko jesteśmy u wroga i nabijamy PD, łapiemy zasięgi do czarów itp. jest kilka opcji. Ogólnie chciałbym zobaczyc ta armie w akcji, a jeszcze chętniej sam zagrac czymś takim
No niby tak, jednak ciężko taką ustawić w scoucie. Do lasu nie schowasz a każdy ogranięty gracz ustawi się tak że i tak będziesz musiał wystawić go w swojej strefie.
Rasko mało? Doch, Boch, Woch, VC, Empire, Dwarfs, OK( ), Chadecja... coś by się jeszcze znalazło
Od razu zaznaczam że nie uważam że rozpiska jest plewna czy coś, po prostu trzeba ją po testować i tyle
Rasko mało? Doch, Boch, Woch, VC, Empire, Dwarfs, OK( ), Chadecja... coś by się jeszcze znalazło
Od razu zaznaczam że nie uważam że rozpiska jest plewna czy coś, po prostu trzeba ją po testować i tyle
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Mnie też nie przekonywał na pierwszy rzut oka. Przedmiot kosztuje 15 pkt, zawsze można go zamienić na coś innego - np re-roll woundów na wybranym oddziale z magii.
Zastanawiałem się na dużym szamanem z nożem na rydwanie bez scouta, blisko kamienia i tak generuje dodatkową kość, podstawka rydwanu zwiększa mu zasięg, no i jedzie nabijać sobie PD - kaszanka tego gościa to 8ld na armii i brak zabezpieczenia przed miscastem.
Jeżeli gramy na Great shamanie to wargor BsB i tu postawił bym na Gorgone a nawet dwie. Dają kopa w HtH i dzięki wargorowi mają prawie pewny stuborn na 10.
Dla pełnego hardcoru może to być minotaur BSB (Heavy armour, Scaly skin na 5+, tarcza i hełm + sword of might - mamy gościa z 5A z S6 i d3 impacty. - to może mieć sens )
Tylko te koszty w pkt, maaakabra. Minosy mnie kuszą ale koszt w pkt i ld 7
Zastanawiałem się na dużym szamanem z nożem na rydwanie bez scouta, blisko kamienia i tak generuje dodatkową kość, podstawka rydwanu zwiększa mu zasięg, no i jedzie nabijać sobie PD - kaszanka tego gościa to 8ld na armii i brak zabezpieczenia przed miscastem.
Jeżeli gramy na Great shamanie to wargor BsB i tu postawił bym na Gorgone a nawet dwie. Dają kopa w HtH i dzięki wargorowi mają prawie pewny stuborn na 10.
Dla pełnego hardcoru może to być minotaur BSB (Heavy armour, Scaly skin na 5+, tarcza i hełm + sword of might - mamy gościa z 5A z S6 i d3 impacty. - to może mieć sens )
Słuszna uwaga.Gajowy pisze:ziom ma save na 1+ w hth i -1+ na ostrzal
Tylko te koszty w pkt, maaakabra. Minosy mnie kuszą ale koszt w pkt i ld 7
Zróbcie lobby za wypieprzeniem DoW a w szczególności armat z limited. Teraz byle lizaki, HE, WoC itd mają armaty. Przez to cierpią rydwany, doombull, potworki i reszta.Rakso_The_Slayer pisze:Siłe 7+ trzeba będzie odganiac od chariotów śmieciami, zdejmowac z kamienia lub ryzykowac szarże. Ogólnie zazwyczaj w armiach zbyt wielu rzeczy z S7+ nie ma...
Ja już próbowałem, ale mi się samemu nie udało. IMHO to by znacznie uzdrowiło warhammera.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
Armia ciekawa i z "kombinatoryką" - a to lubię. Inna sprawa, że te nowe bestie wydają mi się jedną wielkim kombinowaniem...
Tu miałbym wątpliwości - jeśli w opisie jest "bearer", to wg mnie wózek nie nabija PD.Wrubel pisze:Razorgor Chariot w scoutcie, nabijający PD
Też tak to widzę. Do tego najczęściej tereny są owalne po obwodzie i nawet za średni las czy obelisk ciężko byłoby chariota wcisnąć.GarG pisze:No niby tak, jednak ciężko taką ustawić w scoucie. Do lasu nie schowasz a każdy ogranięty gracz ustawi się tak że i tak będziesz musiał wystawić go w swojej strefie.
Great Bray Shaman (440pkt)
4lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Bray Shaman (160pkt)
2 lv, 2 x DS
Bray Shaman (130pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział
Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Gorgona (275pkt)
Gorgona (275pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Tuskgor chariot x 4 (320pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Ungor Riders 6 x 5 (180pkt)
Razem 2247pkt
Może uda się coś przyzwać
Jeżeli dagger okaże się do D.....y to po prostu zamieniamy go na +1 do casta w 6", zdejmujemy chariot, dodajemy duży herd Ridersów do trzymania magów + zwiększamy harpie - można zamienić gorgone na minotaury.
Wychodzi to tak:
Great Bray Shaman (320pkt)
4lv
Skull of rarkos - +1 do casta w 6"
DS
Bray Shaman (160pkt)
2lv
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Bray Shaman (155pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział
DS
Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Gorgona (275pkt)
Gorgona (275pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Tuskgor chariot x 4 (320pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Ungor Riders 4x5 (120pkt)
Ungor Riders x 10 (63pkt)
musican
Gor Herds x 11 (93pkt) - dla BsB
musican, 2Xhw
Razem 2248 pkt
4lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Bray Shaman (160pkt)
2 lv, 2 x DS
Bray Shaman (130pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział
Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Gorgona (275pkt)
Gorgona (275pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Tuskgor chariot x 4 (320pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Ungor Riders 6 x 5 (180pkt)
Razem 2247pkt
Może uda się coś przyzwać
Jeżeli dagger okaże się do D.....y to po prostu zamieniamy go na +1 do casta w 6", zdejmujemy chariot, dodajemy duży herd Ridersów do trzymania magów + zwiększamy harpie - można zamienić gorgone na minotaury.
Wychodzi to tak:
Great Bray Shaman (320pkt)
4lv
Skull of rarkos - +1 do casta w 6"
DS
Bray Shaman (160pkt)
2lv
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość
Bray Shaman (155pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział
DS
Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Gorgona (275pkt)
Gorgona (275pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Harpies x 5 (55pkt)
Tuskgor chariot x 4 (320pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Razorgor Herd x1 (55pkt)
Ungor Riders 4x5 (120pkt)
Ungor Riders x 10 (63pkt)
musican
Gor Herds x 11 (93pkt) - dla BsB
musican, 2Xhw
Razem 2248 pkt
Rydwany i Razorgory moim zdaniem nie są w stanie samotnie napsuć klocków, potrzebne będą szarże kombinowane. Z Krasiowym parkiem maszynowym tą armią nie widzę podejścia. Pomysł ma potencjał ale nie wiem czy ta armia może ten potencjał wykorzystać. Trzeba wszystkie elementy dobrze pozgrywać w czasie bitwy żeby to hulało a bestie nie są armią na której można polegać. Szczęśliwy strzał z bolca czy klopka dobrze wymierzona i armia może szybciej wrócić do lasu niż z niego wyszła. Ale to wszystko na razie w głowie i na papierze, zachęcam do przetestowania pomysłu.