Nowe Bestie 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Nowe Bestie 2250

Post autor: Wrubel »

Podszedłem do tego troszkę inaczej:

Beast Lord (399pkt)
Heavy Armour, Shield, Razorgor Chariot
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might
Horn of the first beast - re-roll primal fury w 36"

No jest masakrator, w szarży imapkty z s 5, 4A Razorgora, 1 gora i 4 Beast lorda i to z niemal pewnym heatem, sv na -1, za każdy zdany dodatkowy atak. Wzbudza fear. US 6

Bray Shaman (280 pkt)
2 lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Skin of man - scout

Razorgor Chariot w scoutcie, nabijający PD

Bray Shaman (160pkt)
2lv 2xDS

Bray Shaman (160pkt)
Shards of Heardstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość

Jabberslythe (275pkt)

Cygor (275pkt)

Tuskgor Chariot x 4 (320pkt)

Harpies x 6 (66pkt)

Harpies x 5 (70pkt)
Scout

Ungor Riders 6 oddziałów po 5 (180pkt)

Ungor Riders x 10 (63pkt)
Musican
Do trzymania magów

Razem 2248

Zamiast Cygora drugi Jabber tak mnie przekonuje, plan jest taki iż oczywiście magowie wokół kamienia w oddziale popychaczki na charioty itp, w pobliżu lord co by 9 ld było. Chariot w scoucie stara się nazbierać trupy do PD, Harpie i ungory zasłaniają przed ew maszynami a część w ambushu ( do 3 oddziałów) ma za zadanie zająć maszynki wroga. Latacz bądź dwa na przód. Staramy się bustować jak najbardziej ruch rydwanów żeby miały zasięgi.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

ziom ma save na 1+ w hth i -1+ na ostrzal

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Mi się podoba :) wprawdzie troche dużo wózków ale daje rade, kilka fajnych myków można tym zrobic :)
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Masz pojedzone z siłą 7 iw. I ten chariot w scoucie do mnie nie przemawia jakoś ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Siłe 7+ trzeba będzie odganiac od chariotów śmieciami, zdejmowac z kamienia lub ryzykowac szarże. Ogólnie zazwyczaj w armiach zbyt wielu rzeczy z S7+ nie ma. Co do chariota w scoutcie tez mi poczatkowo jakoś się nie widzial ale po zastanowieniu głębszym uznałem, że może byc całkiem ciekawy. W miare szybko jesteśmy u wroga i nabijamy PD, łapiemy zasięgi do czarów itp. jest kilka opcji. Ogólnie chciałbym zobaczyc ta armie w akcji, a jeszcze chętniej sam zagrac czymś takim :)
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

No niby tak, jednak ciężko taką ustawić w scoucie. Do lasu nie schowasz a każdy ogranięty gracz ustawi się tak że i tak będziesz musiał wystawić go w swojej strefie.
Rasko mało? :D Doch, Boch, Woch, VC, Empire, Dwarfs, OK( :mrgreen: ), Chadecja... coś by się jeszcze znalazło :mrgreen:

Od razu zaznaczam że nie uważam że rozpiska jest plewna czy coś, po prostu trzeba ją po testować i tyle ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Mnie też nie przekonywał na pierwszy rzut oka. Przedmiot kosztuje 15 pkt, zawsze można go zamienić na coś innego - np re-roll woundów na wybranym oddziale z magii.

Zastanawiałem się na dużym szamanem z nożem na rydwanie bez scouta, blisko kamienia i tak generuje dodatkową kość, podstawka rydwanu zwiększa mu zasięg, no i jedzie nabijać sobie PD - kaszanka tego gościa to 8ld na armii i brak zabezpieczenia przed miscastem.

Jeżeli gramy na Great shamanie to wargor BsB i tu postawił bym na Gorgone a nawet dwie. Dają kopa w HtH i dzięki wargorowi mają prawie pewny stuborn na 10.

Dla pełnego hardcoru może to być minotaur BSB (Heavy armour, Scaly skin na 5+, tarcza i hełm + sword of might - mamy gościa z 5A z S6 i d3 impacty. - to może mieć sens :D )
Gajowy pisze:ziom ma save na 1+ w hth i -1+ na ostrzal
Słuszna uwaga.

Tylko te koszty w pkt, maaakabra. Minosy mnie kuszą ale koszt w pkt i ld 7 :(

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Rakso_The_Slayer pisze:Siłe 7+ trzeba będzie odganiac od chariotów śmieciami, zdejmowac z kamienia lub ryzykowac szarże. Ogólnie zazwyczaj w armiach zbyt wielu rzeczy z S7+ nie ma...
Zróbcie lobby za wypieprzeniem DoW a w szczególności armat z limited. Teraz byle lizaki, HE, WoC itd mają armaty. Przez to cierpią rydwany, doombull, potworki i reszta.
Ja już próbowałem, ale mi się samemu nie udało. IMHO to by znacznie uzdrowiło warhammera.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Armia ciekawa i z "kombinatoryką" - a to lubię. Inna sprawa, że te nowe bestie wydają mi się jedną wielkim kombinowaniem... ;)
Wrubel pisze:Razorgor Chariot w scoutcie, nabijający PD
Tu miałbym wątpliwości - jeśli w opisie jest "bearer", to wg mnie wózek nie nabija PD.
GarG pisze:No niby tak, jednak ciężko taką ustawić w scoucie. Do lasu nie schowasz a każdy ogranięty gracz ustawi się tak że i tak będziesz musiał wystawić go w swojej strefie.
Też tak to widzę. Do tego najczęściej tereny są owalne po obwodzie i nawet za średni las czy obelisk ciężko byłoby chariota wcisnąć.

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Great Bray Shaman (440pkt)
4lv, Razorgor Chariot
Jagged Dagger - każdy model zabity przez bearera jest odkładany na bok i może być zużyty jako dodatkowy PD
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość

Bray Shaman (160pkt)
2 lv, 2 x DS

Bray Shaman (130pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział

Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might

Gorgona (275pkt)

Gorgona (275pkt)

Harpies x 5 (55pkt)

Harpies x 5 (55pkt)

Tuskgor chariot x 4 (320pkt)

Razorgor Herd x1 (55pkt)

Razorgor Herd x1 (55pkt)

Ungor Riders 6 x 5 (180pkt)

Razem 2247pkt

Może uda się coś przyzwać :)

Jeżeli dagger okaże się do D.....y to po prostu zamieniamy go na +1 do casta w 6", zdejmujemy chariot, dodajemy duży herd Ridersów do trzymania magów + zwiększamy harpie - można zamienić gorgone na minotaury.
Wychodzi to tak:

Great Bray Shaman (320pkt)
4lv
Skull of rarkos - +1 do casta w 6"
DS

Bray Shaman (160pkt)
2lv
Shards of the Herdstone - umieszczamy obelisk w deploymencie, każdy szaman w 6" od obelisku generuje dodatkową kość

Bray Shaman (155pkt)
2lv
Hagtree fetish - wybieramy oddział w 24", w fazie magii re-roll zranień na ten oddział
DS

Gore Bull (247pkt)
Heavy armour, Shield, BSB
Gnarled Hide - scaly skin na 5+
Ramhorn Helm - 6+ sv, dodatkowy atak za każdy zdany SV z bazową siłą czyli 5
Sword of Might

Gorgona (275pkt)

Gorgona (275pkt)

Harpies x 5 (55pkt)

Harpies x 5 (55pkt)

Tuskgor chariot x 4 (320pkt)

Razorgor Herd x1 (55pkt)

Razorgor Herd x1 (55pkt)

Ungor Riders 4x5 (120pkt)

Ungor Riders x 10 (63pkt)
musican

Gor Herds x 11 (93pkt) - dla BsB
musican, 2Xhw

Razem 2248 pkt

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Rydwany i Razorgory moim zdaniem nie są w stanie samotnie napsuć klocków, potrzebne będą szarże kombinowane. Z Krasiowym parkiem maszynowym tą armią nie widzę podejścia. Pomysł ma potencjał ale nie wiem czy ta armia może ten potencjał wykorzystać. Trzeba wszystkie elementy dobrze pozgrywać w czasie bitwy żeby to hulało a bestie nie są armią na której można polegać. Szczęśliwy strzał z bolca czy klopka dobrze wymierzona i armia może szybciej wrócić do lasu niż z niego wyszła. Ale to wszystko na razie w głowie i na papierze, zachęcam do przetestowania pomysłu.
Obrazek

ODPOWIEDZ