Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
P.S.:Moje poczucie warzywności właśnie wzrosło - nienawidzę Was
na miejscu gracza DE olałbym te 2 działa i wpadł środkiem właśnie, zdarzają się missfire, 10 na dorzut(albo 2x2), trafienia w jeźdźca, 1 na przebicie i ilość woundów - ergo wcale tak blado nie wypada a terrory i zianie swoje mogą na tą armie zrobić(ze smoka i hydr właśnie)
czemu nie ma w top 5 WE bo nie było na masterze jeszcze takiej rozpy ^^.
co do super planu lecenia środkiem smok na pewno nie doleci nie naruszony, a jak już doleci do strefy WE to co zabije jeden oddział a potem dostanie kolejne salwy 50 łuczników, zianie hydry też nie groźne bo jak dojdze to z 3 woundami maks.
no i na końcu mając tyle oddziałów driad też można odginać smoki hydry coki itd.
co do super planu lecenia środkiem smok na pewno nie doleci nie naruszony, a jak już doleci do strefy WE to co zabije jeden oddział a potem dostanie kolejne salwy 50 łuczników, zianie hydry też nie groźne bo jak dojdze to z 3 woundami maks.
no i na końcu mając tyle oddziałów driad też można odginać smoki hydry coki itd.
ksch pisze:Jasne, jasne - gdyby to wszystko było takie proste to WE bywałyby w top5 masterów. Znalazł się cwaniak, spróbuj chociaż raz przebić się do czołówki to pogadamy
Naprawdę nie ma WE w top 5?runepriest pisze:czemu nie ma w top 5 WE bo nie było na masterze jeszcze takiej rozpy ^^.
Jesteś pewien?
Olewasz i dostajesz wpip salw na bliskim z czego możesz wierzyć lub nie ale smoka da się załatwić...Laik pisze:na miejscu gracza DE olałbym te 2 działa i wpadł środkiem właśnie, zdarzają się missfire, 10 na dorzut(albo 2x2), trafienia w jeźdźca, 1 na przebicie i ilość woundów - ergo wcale tak blado nie wypada a terrory i zianie swoje mogą na tą armie zrobić(ze smoka i hydr właśnie)
Wiem bo już to robiłem a hydre ustrzelić to znowu problem nie jest z s4 na bliskim, ranimy tylko na 5+ więc jest spoko :]
Mi to wychodzi...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Da się zrobić wystarczy żeby wybrany model był najbliższym legalnym celem szarży a inny wybrany model odpowiednio ograniczał możliwości wheela, też stojąc blisko drugiego końca oddziału przeciwnika, ale nie blizej niz ten pierwszy. No i trzeba uważać, żeby ten pierwszy model nie był po prostej.
Nop, ja to tylko wymyśliłemKalesoner pisze: Nie przejmuj się Krzychu, w Veto jesteś na pewno dobrym graczem!
Problem w tym, że WE były w top5Runepriest pisze:[czemu nie ma w top 5 WE bo nie było na masterze jeszcze takiej rozpy ^^.
W niej zajebiście dużo jest, problem w tym, że tylko Kaleson potrafi tym graćLaik pisze:coś w tej rozpie z pewnością jest, boje się tylko że jest tego nieco za dużo, że są szarże taktyczne, dość niski LD. i kawalerie z savem na 1+...
generalnie bardzo chętnie zobaczyłbym tą rozpę na żywo w akcji.
Hm, niech się zastanowię - byłem na Kohortexie i dworuję sobie z Ciebie okrutnie, czy może nie byłemBigPasiak pisze: Naprawdę nie ma WE w top 5?
Jesteś pewien?
Idąc klasykiem - kichnęłaś sowo, gdy to mówiłaśKalesoner pisze:Da się zrobić wystarczy żeby wybrany model był najbliższym legalnym celem szarży a inny wybrany model odpowiednio ograniczał możliwości wheela, też stojąc blisko drugiego końca oddziału przeciwnika, ale nie blizej niz ten pierwszy. No i trzeba uważać, żeby ten pierwszy model nie był po prostej.
Nie tłumacz może, bo z tego co widzę, to chyba nasz kluczowy atut w walce ze smokami i nnymi potworami - nikt nie jest w stanie tego ogarnąćDa się zrobić wystarczy żeby wybrany model był najbliższym legalnym celem szarży a inny wybrany model odpowiednio ograniczał możliwości wheela, też stojąc blisko drugiego końca oddziału przeciwnika, ale nie blizej niz ten pierwszy. No i trzeba uważać, żeby ten pierwszy model nie był po prostej
Wiesz, że to bardzo różnie może wyjść - paniki z zionięc, oblane terrory, paniki od breaków. No i wiara w to, że przeciwnik będzie rzucał po jednym oddziale, żeby móc go skasować, a potem następny. Naprawdę, trzeba się bardzo napocić, żeby dać sobie radę z dwoma-trzema large targetami.No jak co?
smok nie lata środkiem bo dostanie ze dwie kulki z armat, hydra jak idzie do nas to lekki wycof coby na bliskim dalej być [ lub do przodu ,zależy w którym miejscu jest ] i ostrzał przez przynajmniej 3-4 unity u niego a reszta ogarnia śmieci
W każdym razie rozpa zainspirowała mnie do tego, żeby dokupić jeszcze 20 klonów
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Laik a co sprzedajesz? (ja nie mam nawet konta na allegro - wiem, wiem - lamer )
Jankiel - no właśnie podobnie do Ciebie rozumuje w tej kwestii, stąd moje pytania.
Jankiel - no właśnie podobnie do Ciebie rozumuje w tej kwestii, stąd moje pytania.
Oceńcie która rozpa lepsza.
Alter Highborn @ 286 Pts
GW, Shield
stone of the cristal mare [30]
The oaken armour [50]
elynett`s brooch [20]
2x Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5x 11 Glade Guard @ 132 Pts
2x 6 Wild Riders @ 1560 Pts
2x 7 Wardancers @ 126 Pts
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
czy może:
Spellweaver @ 265
Magic Level 3;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4x 10 Glade Guard @ 120 Pts
1x 11 Glade Guard @ 132 Pts
2x 5 Glade Riders @ 120 Pts
4x 7 Wardancers @ 108 Pts (3x muzyk, 1x champion)
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
Alter Highborn @ 286 Pts
GW, Shield
stone of the cristal mare [30]
The oaken armour [50]
elynett`s brooch [20]
2x Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5x 11 Glade Guard @ 132 Pts
2x 6 Wild Riders @ 1560 Pts
2x 7 Wardancers @ 126 Pts
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
czy może:
Spellweaver @ 265
Magic Level 3;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4x 10 Glade Guard @ 120 Pts
1x 11 Glade Guard @ 132 Pts
2x 5 Glade Riders @ 120 Pts
4x 7 Wardancers @ 108 Pts (3x muzyk, 1x champion)
4x 8 Dryads @ 96 Pts
2x Cannon @ 85 Pts
Ostatnio zmieniony 5 lut 2010, o 14:35 przez Lenart, łącznie zmieniany 1 raz.
Wow canony wchodzą do kanonu
Może to będzie alter nie do walki - skąd wiesz?
Wildów – świeżutkich w foliiksch pisze:Laik a co sprzedajesz? (ja nie mam nawet konta na allegro - wiem, wiem - lamer )
Jankiel - no właśnie podobnie do Ciebie rozumuje w tej kwestii, stąd moje pytania.
Wildów – słaba pomalowanych
BSB – tego ładnego metala
9 driad z V edycji
16 z obecnej
Starego Spellsingera i nowego
2 stare treemeny
Używanego AB(polska wersja)
19 GG – klony i 3 z obecnej edycji
12 tancerzy z V edycji
Większość już wystawiłem, reszta będzie w weekend zapewne.