Balancing Patch v 1.5
Moderator: Barbarossa
Re: Balancing Patch v 1.5
1) Właśnie o to mi chodzi żeby było w rarach więcej opcji.
2) Fakt zostały by akurat dwa sloty na psiury. nurglingi i screamery są trochę słabe. Za to inaczej jest z seekerkami. Oddział z 20" z banerem no flee + no s&s. Coś takiego jest teraz bardzo potrzebne więc jest wybór.
2) Fakt zostały by akurat dwa sloty na psiury. nurglingi i screamery są trochę słabe. Za to inaczej jest z seekerkami. Oddział z 20" z banerem no flee + no s&s. Coś takiego jest teraz bardzo potrzebne więc jest wybór.
seekerki to gowno, nie łudzmy sie, podchodzilem do nich juz ze 5 razy turniejowo - za kazdym razem strata punktowArbaal pisze:1) Właśnie o to mi chodzi żeby było w rarach więcej opcji.
2) Fakt zostały by akurat dwa sloty na psiury. nurglingi i screamery są trochę słabe. Za to inaczej jest z seekerkami. Oddział z 20" z banerem no flee + no s&s. Coś takiego jest teraz bardzo potrzebne więc jest wybór.
zeby to co napisales cos wnosilo to musialy by byc 3 sloty special, choc ja jestem co do tego pomyslu sceptyczny
Podobnie myślałem przez prawie pół roku a od dwóch tygodni boli mnie głowa o to że ich nie mam. Dodatkowo jestem w trakcie załatwiania sobie odlewów sprężyn.seekerki to gowno, nie łudzmy sie, podchodzilem do nich juz ze 5 razy turniejowo - za kazdym razem strata punktow
thurion przecież Ty grasz często na seekerkach
Zgadzam się z tym że T3 i ward 5+ do tego baner do zgarnięcia 100 pkt. Ale jednak brak możliwości flee jest dużym plusem na niektóre amie.
Ja się uparłem na granie armią Khorne-free, i seekerki to dla mnie (niestety) podstawowy special. I najczęsciej mi się sprawdzają. Kolejne są screamery, a dopiero potem Nurglasy.
Przydałoby się więcej opcji w rarach, a propozycja Jankiela to dośc fajnie rozwiązywała. (może z wyłączeniem proponowanych bodajże przez Marka fiendów ).
Jak napisał Thurion, Will to naprawdę mocna rzecz - rerolle nawet w turze przeciwnika - daje dużo możliwości.
Zabieranie slota 3 x special by mnie za bardzo bolało, nie miałbym na screamery. NIe obcinajcie mi screamerów!
Przydałoby się więcej opcji w rarach, a propozycja Jankiela to dośc fajnie rozwiązywała. (może z wyłączeniem proponowanych bodajże przez Marka fiendów ).
Jak napisał Thurion, Will to naprawdę mocna rzecz - rerolle nawet w turze przeciwnika - daje dużo możliwości.
Zabieranie slota 3 x special by mnie za bardzo bolało, nie miałbym na screamery. NIe obcinajcie mi screamerów!
Nie pamiętam dokładnie ale:thurion pisze:trzeba by sie spytac DebkaLidder pisze:Tak z czystej ciekawosci zapytam. Co mial Belluti Paolo na swojej wronie? byla ustawiona na uniwersalnosc?
Trzeba przyznac, ze Tzeentch Will to bardzo mocny gift... nie wart jednak rare
zreszta Paolo Bellutti, co by nie bylo, jest dla mnie znacznie mniejsza wykladnia w kwestii wrony niz Malal
IMO jest tak samo warta rara jak syrenka na keeperze czy immortal fury na blodku, 12 re rollow na bitwe jest czyms bez precedensu w innych armybookach, ja bym predzej zdjal z willa ograniczenie dotyczace PD a nalozyl rara
pzdr
- na 100% miał Tzeentch Will
- na 100% nie miał master of sorcery
- na 90% miał vortexa, na pewno mieścił mu się w limicie
TW używał głównie do przerzucania wardów od moich łuczników, wyratował w ten sposób co najmniej trzy woundy. Na koniec bitwy wrona była na dwóch więc można stwierdzić, że gift się przydał.
Inna sprawa, że też nie za bardzo rozumiem co Paolo ma tu do rzeczy. On nie miał np. żadnego oddziału flesch houndów, miał za to 1x3 beast of nurgle.
Czy to znaczy, że powinniśmy zdjąć limit z psów i ciąć ślimaki?
Ja gralem i to nawet na Masterze .thurion pisze:nikt z LS nie gral wrona, a jakos wiedza lepiej
Ale to nie ma takiego znaczenia .
Kluczowym jest dla mnie jednak argument o czestosci sie jej pojawiania i o wynikach.
Na tym glownie nalezy sie opierac.
Juz daj spokuj nie KoS zbanowany a syrenka, a to, ze bez niej ani rusz to juz inna sprawa