BAZYLISZEK 27-28 II Łomianki 2350pkt
Re: BAZYLISZEK 27-28 II Łomianki 2350pkt
Bazyliszki zamiast być miłym dodatkiem stały się podstawą armii - mam nadzieję, że to się zmieni w kolejnym upgrade'ie. W obecnym kształcie bardzo debalansują rozgrywkę.
i jak by co, to mam jeszcze pytanie: czy jak Rocco i Cocco zginą, to upity przez nich oddział dalej ma minusy?
i jak by co, to mam jeszcze pytanie: czy jak Rocco i Cocco zginą, to upity przez nich oddział dalej ma minusy?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
mam takie jedno spostrzeżenie... bretoniec As 2+ i Ward, łucznik 3+ ward na ostrzał, yas T5 W3 Ward 6+ i mark nurgla, Turoń T5 W4 -2 do trafienia przy strzelaniu, R&C t4, As 4+ i w sumie 6W, 4rewolwery eteryczne 8W... Shino T3 W2...
Ja wiem, że on i tak jest dobry ale po prostu przy niektórych armiach (np. Emp, Woch, Lizaki) spada w 1 turze zanim cokolwiek zdziała. Może przynajmniej jakiś delikatny Wardzik dla niego?
Ja wiem, że on i tak jest dobry ale po prostu przy niektórych armiach (np. Emp, Woch, Lizaki) spada w 1 turze zanim cokolwiek zdziała. Może przynajmniej jakiś delikatny Wardzik dla niego?
Tak.Andrzej pisze:Czy Rocco i Cocco mogą obniżyć WS turoniowi i innym rzeczom tego typu? Wydaje mi się, że tak ale skoro nie ma go na początku bitwy, to może być inaczej.
Masz nawet przykład przy 4 rewolwerach, że trafiają zawsze na swojej bazowej bs4 [ na 3+ ] chyba, że porno gwiazdy im obniżą.
A do kiedy byś chciał ankietę?Andrzej pisze:Dlaczego nie ma już ankiety dot. bazyliszków?
Do samego turnieju?
Bez przesady.Rakso_The_Slayer pisze:Może przynajmniej jakiś delikatny Wardzik dla niego?
To jest koleś którego kitrasz i nie musisz się wychylać żeby coś zadziałać.
W krasnoludach nie będziesz w stanie go schować?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Po turnieju w Krk wrzucam swoje opinie o Bazylach, na jego podstawie. Najpierw statystyka (uczestników 24):
7 razy maszyna - 4xDoCh, WoCh, Lizakix2. Najlepsze miejsca: 1,4,6,9.
6 razy Rocco - DE, Skaveny, Lizaki, OnGx2, Demony. Najlepsze: 2,3,7,10
5 razy rewolwery - Lizaki, Skaveny, Dwarfy, Imperium, TK. 5,8, 15.
3 razy łucznik - WoCh, WE, DE. 11,13, 17.
2 razy rycerz - OiG oraz WE. 14,16.
1 raz Yaś - armia BoCh 22.
0 Turoń
Z komentarzy innych uczestników oraz z własnych bitew mogę powiedzieć, że: rewolwery sprawdzają się mocno średniawo. Zasięg mizerny, muszą więc ryzykować, a zabić ich nietrudno: propozycja zmiany - powrót do 8 strzałów. Rocco bardzo mocni - potrafią nawet coś ustać w walce, zadać kluczową w niej ranę. Natomiast umiejętność daje pole do mocnych komb na niektórych przeciwników oczywiście. Propozycja zmiany: -1 WS dla jednego, -1 BS dla drugiego oddziału. Lub niefabularne skasowanie obniżenia, kiedy zginą. Maszyna - dla mnie to wspieranie bardzo mocnych magicznie armii, jak...demony. Jasne, że można ją ściągnąć, ale rękach dobrego gracza zrobi kęsim. Dla mnie najlepszy Bazyl, bo najbardziej uniwersalny. Propozycja zmiany: zakazanie łączenia jej z przerzutem Tzeencha. Łucznik - bez rewelacji, jeden ze słabszych wyborów. Propozycja zmiany: pozwolenie na dołączanie do oddziałów, lub danie mu skirmishu. Rycerz - sam na nim grałem i jest naprawdę fajny. Taki lekki boost dla armii, chociaż bez szaleństw. Propozycja zmiany: pozwolenie na dołączanie do oddziałów. Byłaby to kluczowa zmiana. A tak to trzeba strasznie go kitrać, jest konny, więc nie jest to aż takie łatwe, jak w wypadku łucznika. Jego ogromną zaletą jest przekazywanie LD armiom w stylu OnG oraz wyłącznie latania, dla takich armii jak moja. Turonia nie było, ale słyszałem, że w innych turniejach spisywał się nieźle. Yaś - zagrałem raz przeciw niemu. Ciekawy, ale bez przesady. Na poziomie Bretońca. Wszystko to IMHO.
7 razy maszyna - 4xDoCh, WoCh, Lizakix2. Najlepsze miejsca: 1,4,6,9.
6 razy Rocco - DE, Skaveny, Lizaki, OnGx2, Demony. Najlepsze: 2,3,7,10
5 razy rewolwery - Lizaki, Skaveny, Dwarfy, Imperium, TK. 5,8, 15.
3 razy łucznik - WoCh, WE, DE. 11,13, 17.
2 razy rycerz - OiG oraz WE. 14,16.
1 raz Yaś - armia BoCh 22.
0 Turoń
Z komentarzy innych uczestników oraz z własnych bitew mogę powiedzieć, że: rewolwery sprawdzają się mocno średniawo. Zasięg mizerny, muszą więc ryzykować, a zabić ich nietrudno: propozycja zmiany - powrót do 8 strzałów. Rocco bardzo mocni - potrafią nawet coś ustać w walce, zadać kluczową w niej ranę. Natomiast umiejętność daje pole do mocnych komb na niektórych przeciwników oczywiście. Propozycja zmiany: -1 WS dla jednego, -1 BS dla drugiego oddziału. Lub niefabularne skasowanie obniżenia, kiedy zginą. Maszyna - dla mnie to wspieranie bardzo mocnych magicznie armii, jak...demony. Jasne, że można ją ściągnąć, ale rękach dobrego gracza zrobi kęsim. Dla mnie najlepszy Bazyl, bo najbardziej uniwersalny. Propozycja zmiany: zakazanie łączenia jej z przerzutem Tzeencha. Łucznik - bez rewelacji, jeden ze słabszych wyborów. Propozycja zmiany: pozwolenie na dołączanie do oddziałów, lub danie mu skirmishu. Rycerz - sam na nim grałem i jest naprawdę fajny. Taki lekki boost dla armii, chociaż bez szaleństw. Propozycja zmiany: pozwolenie na dołączanie do oddziałów. Byłaby to kluczowa zmiana. A tak to trzeba strasznie go kitrać, jest konny, więc nie jest to aż takie łatwe, jak w wypadku łucznika. Jego ogromną zaletą jest przekazywanie LD armiom w stylu OnG oraz wyłącznie latania, dla takich armii jak moja. Turonia nie było, ale słyszałem, że w innych turniejach spisywał się nieźle. Yaś - zagrałem raz przeciw niemu. Ciekawy, ale bez przesady. Na poziomie Bretońca. Wszystko to IMHO.
Shino - może coś kręcę, ale wydaje mi się, że możesz w ten sposób przerzucić na raz dwie kostki.
no ok 2 kostki ale nie 2 razy te sama.
Czyli nic nie kręcę
Moim zdaniem to bardzo dużo. Kluczowe czary wbijasz z pięciu kostek - ryzyko miscasta niemal żadne, szansa na IF znacząco rośnie.

Zmiana Rocco i Cocco na -1BS/-1WS znowu je wyrzuci z rozgrywki. Tylko -1BS ssie po calosci. Nie rozumiem dlaczego nie powinny byc boostem i na armie strzelajace i na armie bijace. Maszino zawsze daje boost, Rycerz tez, Rewolwery tez, Yasiu tez. Lucznik przydaje sie tak naprawde glownie na large targety, ale za to armie z large targetami bazuja wlasnie na tych large targetach wiec ich strata bardzo boli.
Analiza ze Rocco i Cocco pograly wysoko w Krakowie to kiepski przyklad. Ksch, podziel najpierw przez jakis wspolczynnik skilla, bo to ze dobrzy gracze wzieli Maszino i R&C, to zaden argument do obnizania statow tym drugim :-)
Analiza ze Rocco i Cocco pograly wysoko w Krakowie to kiepski przyklad. Ksch, podziel najpierw przez jakis wspolczynnik skilla, bo to ze dobrzy gracze wzieli Maszino i R&C, to zaden argument do obnizania statow tym drugim :-)
Cosmo, żebyś Ty lansował power-upy dla własnej armii? Fuj, ciuś ciuśCosmo pisze:Zmiana Rocco i Cocco na -1BS/-1WS znowu je wyrzuci z rozgrywki. Tylko -1BS ssie po calosci. Nie rozumiem dlaczego nie powinny byc boostem i na armie strzelajace i na armie bijace. Maszino zawsze daje boost, Rycerz tez, Rewolwery tez, Yasiu tez. Lucznik przydaje sie tak naprawde glownie na large targety, ale za to armie z large targetami bazuja wlasnie na tych large targetach wiec ich strata bardzo boli.
Analiza ze Rocco i Cocco pograly wysoko w Krakowie to kiepski przyklad. Ksch, podziel najpierw przez jakis wspolczynnik skilla, bo to ze dobrzy gracze wzieli Maszino i R&C, to zaden argument do obnizania statow tym drugim

Podejrzewam, że Skaveny z Abominacją / dzwonkiem / doomwhelem / furmanką znacznie bardziej odporną na Mengili i Flamery (czyli 2 największe zagrożenia) chomiki zajmą zdecydowanie wyższe miejsca na tym turnieju.
Wzmacnianie Bazyliszkiem armii silnych jest be

pozdrawaim
Furion
Wiesz co Cosmo, z tym "zawsze daje boost" to bym się nie zgodził. Rewolwery na niektóre armie są totalnie słabe, co więcej naprawdę przydadzą się na kilka armii z magami w klocach (IMHO oczywiście). Yasiu I Rycerz to boosty ale też nie przeciw każdej armii. RiC są na tym tle bardziej uniwersalne, ale nie aż tak wszechstronne, jak maszyna. Więc porównując do niej RiC są nieco gorsi, porównując do Yasia i Bretońca - nieco lepsi. Stąd pomysł delikatnego balansu, ale być może masz rację - osłabienie ich byłoby błędem. Może lekkie podniesienie łucznika, yasia i bretońca, o których pisałem? (scout dla pierwszego, mark również dla herosa dla drugiego, możliwość dołączania do oddziałów dla trzeciego?).Cosmo pisze:Zmiana Rocco i Cocco na -1BS/-1WS znowu je wyrzuci z rozgrywki. Tylko -1BS ssie po calosci. Nie rozumiem dlaczego nie powinny byc boostem i na armie strzelajace i na armie bijace. Maszino zawsze daje boost, Rycerz tez, Rewolwery tez, Yasiu tez. Lucznik przydaje sie tak naprawde glownie na large targety, ale za to armie z large targetami bazuja wlasnie na tych large targetach wiec ich strata bardzo boli.
Moim celem nie było wywołanie wrażenia, że oni wygrali dobrym graczom turniej. Ot trochę statystyki. Moim zdaniem na tle Bazyli są #2, po nich jest nieco słabsza grupa, a nad nimi mocniejsza maszyna. Stąd propozycja dążenia do balansu. Kiedy ostateczne zasady bazyli?Cosmo pisze:Analiza ze Rocco i Cocco pograly wysoko w Krakowie to kiepski przyklad. Ksch, podziel najpierw przez jakis wspolczynnik skilla, bo to ze dobrzy gracze wzieli Maszino i R&C, to zaden argument do obnizania statow tym drugim
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Sorki, ze tyle to trwa - ale do turnieju pozostalo jeszcze 3 tygodnie, poza tym staramy sie, zeby zmiany nie byly jakies rewolucyjne.
W ogole to chcialem podziekowac wszystkim tym, ktorzy pomogli nam wypracowac obecne Bazyliszki - z Waszych pomyslow korzystalismy przy tworzeniu ostatecznego ksztaltu regulaminu. Wiekszosc byla dyskutowana na naszym supertajnym forum - mamy jeszcze tylko pare szczegolow do omowienia i wlasciwie tyle.
Wyniki tych zawirowan zobaczycie jeszcze dzis wieczorem
W ogole to chcialem podziekowac wszystkim tym, ktorzy pomogli nam wypracowac obecne Bazyliszki - z Waszych pomyslow korzystalismy przy tworzeniu ostatecznego ksztaltu regulaminu. Wiekszosc byla dyskutowana na naszym supertajnym forum - mamy jeszcze tylko pare szczegolow do omowienia i wlasciwie tyle.
Wyniki tych zawirowan zobaczycie jeszcze dzis wieczorem
Super!
Wiesz co, nie byłoby w ogóle ciśnienia, gdyby nie konieczność robienia bardzo ściśle określonych figsów Bazyli - a to trwa.
Wiesz co, nie byłoby w ogóle ciśnienia, gdyby nie konieczność robienia bardzo ściśle określonych figsów Bazyli - a to trwa.
Dokładnie taką samą obserwację mam po ostatnim turnieju. Sexmaszyna odstaje od reszty bazyliszków:ksch pisze: Moim celem nie było wywołanie wrażenia, że oni wygrali dobrym graczom turniej. Ot trochę statystyki. Moim zdaniem na tle Bazyli są #2, po nich jest nieco słabsza grupa, a nad nimi mocniejsza maszyna.
np. pozwoliła Bobrowi uciec od około 6 miscastów podczas turnieju. Ciskał na przemian plagę(5kości) z duża pytą Tzeentcha (4 kości) (GUO + kloc 30 Horrorów)
c4h10 pisze: Dokładnie taką samą obserwację mam po ostatnim turnieju. Sexmaszyna odstaje od reszty bazyliszków:
np. pozwoliła Bobrowi uciec od około 6 miscastów podczas turnieju. Ciskał na przemian plagę(5kości) z duża pytą Tzeentcha (4 kości) (GUO + kloc 30 Horrorów)
No właśnie...Furion pisze:Wzmacnianie Bazyliszkiem armii silnych jest be

dajcie shinuxowi d3 rerolle zamiast sześciu, to go zbalansuje.
I niech działa w turze Op-a, zeby nie tylko boostował magię ale i pomagał się przed nią bronić.
p.s. Ja nie gram, więc Ziemas - twój komentarz nie będzie potrzebny

p.s. Ja nie gram, więc Ziemas - twój komentarz nie będzie potrzebny

RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Bardzo dobra sugestia.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Nie przeginajcie bo Shino jednym daje sporo jednym nic nie da. Re-roll działa jak sie cos zjebie a nie zawsze jak pozostałe bazyle. grałem nim i zdażało mi sie w ciagu całej gry nie użyć go na nic ciekawego a turniej wygrałem. Ludzie go biorą masowo bo nie mają czesto pomysłu co zrobic z pozostałymi.