Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozpiski WE

Post autor: ksch »

Zacząłem rozpisywać teraz taki zestaw bohaterów: dwa razy mały alter, mały + duży mag. Wówczas wchodzi maszyna. Duży alter jest spoko, ale nie zyskuje strasznie dużo względem małego i to jest kłopot.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

ksch pisze:Btw jak wystawiacie alterów, żeby nie dostać minusów za proksy?
Nie rozumiem pytania...
Robię model który ma być alterem i tyle...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ja mam ładnie skonwertowanego altera(z glade guarda) robi za lorda, do tego mam małego z reapera. Standardowy alter jest u mnie skonwertowany na BSB(też niczego sobie wygląda).

Nie ma za proksy, jest za konwersje :mrgreen:

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Laik pisze:Ja mam ładnie skonwertowanego altera(z glade guarda) robi za lorda, do tego mam małego z reapera. Standardowy alter jest u mnie skonwertowany na BSB(też niczego sobie wygląda).
No u mnie to ciut bardziej skomplikowane...
Zachęcam do własnych przeróbek bo wtedy tworzą się nam niepowtarzalne armie u każdego WE.
Mocno też agituję nad malowaniem własnych leśniaków co może przynieść tylko wiele dobrego.
Nie lubię srebrno/plastikowo/poobijanych przeciwników a tym bardziej WE bo wiem ile można z nich wycisnąć...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Pytałem o inspirację do konwersji, jak go widzicie - czy w stylu głowa minosa na korpusie elfa, czy kopyta i korpus spawna :wink:
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dla mnie to elf a nie mutant.
Coś jak vampir z akcelerate skill z wampira maskarady...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

ja właśnie skończyłem konwertować mojego świeżo kupionego skawa the falconera. jak dla mnie-idealny na altera

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Dla mnie najistotniejsze jest żeby alter był w ruchu dlatego postacie muszą być dynamiczne.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Mam mały problem, otóż nie umiem sklecić armii na 1350 (parówka) gram z HE na 2 magach 2 bolcach 2x7 PG(jedni z banner of sorcery) 14 WL 10 archerów Przeciw imperium i DE

moja rozpa wygląda mniej więcej tak:

Caddy(2x scroll)=140
alter nobel(HODA helm ,of hunt,GW,LA,Sh )=158
3x10 łuczników=360
treeman=285
2x7 WD=252
______________
1195


I nie wiem co zrobić z tymi 155 punktami :oops: .
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

moim skromnym zdaniem to albo wrzucić driadki albo altera jeszcze jednego ;) albo wildów z banerem ;P
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

jak juz robicie defens, to daj swojemu magowi 2 lvl. A u HE polecałbym złożyć PG w 1 oddział...

P.S. Dlaczego ludzie się mnie pytają o bazyliszka, jak ja na bazyla nawet nie jade? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Gramy na 2 herosach. A tak to można zdjąć 2 WD i wziąć treekiny :mrgreen: lub WR z War Bannerem.Po co 2 lvl. (nie ogarniam #-o )
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

2 lvl z scrollem i kijakiem. Rzucasz 4 x na 1 kości treesinging + bs od drzewa.
Czyli generalnie jak Twój sojusznik gra na magi, to zaczynacie od Ciebie (bo na 1 kości nie kulniesz miscasta), a jego czary powinny wyczerpać scrolle do 2 -3 tury. Wtedy magią już można ładnie pokosić.

I ja bym zrezygnował z 2 herosa. Na taki format szkoda pkt, a sami WE herosi to nie są jacyś za genialni.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Oooooo.... :shock: dobre =D> . Chodź bez haila lub altera może być ciężko
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

niby dlaczego? Macie bolce. Z założenia twoich łucznicy + jego to ostrzał do zdejmowania śmieci, bolce czają się na ew. LT albo porządniejsze rzeczy, juz taką magią możecie napsocić, macie walnięcie w postaci brokuła, więc jedyne czego wam brakuje to fastów (wildów) do flankowania. Na klate można zawsze brać coś PGsami.

Także ta hoda nie jest niezbędna, fakt, przydaje się, ale za 160 pkt za altera na wypasie masz porządny oddział i jeszcze pkt Ci zostają.

pozdro

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

pokminiłem sobie... HE i WE na te formaty, co prawda w hajach nie mam aż takiego doświadczenia ale...
2x magowie 2gi lvl
1- ring of fury i silver wand
2gi seerstaf saphery

10 archerów, 2 bolce, 2 tirtanoci 15 WL (fcg banner sorcery) 12 feniksów FCG( dałbym im sztandar że mają MR2 ale to jak uważacie, oni i tak są w rozpie tylko dlatego że w Twojej koncepcji byli ;d)
w We...
caddy 2 scrolle( 1 lvl) brokuł, 3xgg 3x driadki, 5 wildów 6 wardancerów

w śmieci strzelasz i ganiasz je driadami, wiadomo. one z wildami mogą też przepchnąć w sumie imperium poza ST :D trza się przecie pozbyć dział. Magia chyba mocna jest, 3 czary losowane i bound brzmi ok, 2 czary wybierane też fajnie, można wziąć dużą kuźnię. Feniksi z tym resistem chyba dobrzy będą bo magowie w nich są świetnie chronieni, ward 4+ i MR2 przy 5 kościach i 2 scrolach to starczy nawet jeśli jest dagger. Treeman z rydwanem jednym zamiata a drugi albo wspomaga leśne albo robi monster trucka z drzewcem. Tak to przynajmniej z mojego punktu widzenia wygląda. Gdyby łuczników zamienić na włóczników, masz 20 pkt dodatkowe a one z tą 5tką wolną dają sztandar feniksom a Ty masz najtańszego cora (ew zdejmiesz jednego WL ale po co?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

imho czarioty to niezbyt dobry pomysł na imperium - ktore ma cannony. Jedna dobra tura i obu nie masz. Dlatego defensik byłby lepszy, choć w sumie znając siebie ja i tak grałbym ofensywnie :D

Pozdro

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

dobra, we mają las za którym można je schować, prawda? treeman to też nie jest dobry pomysł jeśli są działa ;)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

ehh, tylko mając tyle magii / strzelania cannony można sprzątnąć. A bolce to juz mniejszy problem. Muszą trafić, przebić na 4+ i musisz nie zdać warda.
Także wiesz, zależy od punktu widzenia.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Dokładnie, podchodząc pesymistycznie łucznicy nic nie zrobią, driady dostaną szarżę i się złożą, treeman nie wyjdzie z lasu a magowie będą miscasty mieli... tutaj grasz albo na remis albo wóz lub przewóz. Te dwie armie nie są takie że zmasakrują tamtych przeciwników bez spocenia się czyli wynik od 0 do 20 może być

Zablokowany