Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Zacząłem rozpisywać teraz taki zestaw bohaterów: dwa razy mały alter, mały + duży mag. Wówczas wchodzi maszyna. Duży alter jest spoko, ale nie zyskuje strasznie dużo względem małego i to jest kłopot.
Nie rozumiem pytania...ksch pisze:Btw jak wystawiacie alterów, żeby nie dostać minusów za proksy?
Robię model który ma być alterem i tyle...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No u mnie to ciut bardziej skomplikowane...Laik pisze:Ja mam ładnie skonwertowanego altera(z glade guarda) robi za lorda, do tego mam małego z reapera. Standardowy alter jest u mnie skonwertowany na BSB(też niczego sobie wygląda).
Zachęcam do własnych przeróbek bo wtedy tworzą się nam niepowtarzalne armie u każdego WE.
Mocno też agituję nad malowaniem własnych leśniaków co może przynieść tylko wiele dobrego.
Nie lubię srebrno/plastikowo/poobijanych przeciwników a tym bardziej WE bo wiem ile można z nich wycisnąć...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pytałem o inspirację do konwersji, jak go widzicie - czy w stylu głowa minosa na korpusie elfa, czy kopyta i korpus spawna 

Dla mnie to elf a nie mutant.
Coś jak vampir z akcelerate skill z wampira maskarady...
Coś jak vampir z akcelerate skill z wampira maskarady...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Mam mały problem, otóż nie umiem sklecić armii na 1350 (parówka) gram z HE na 2 magach 2 bolcach 2x7 PG(jedni z banner of sorcery) 14 WL 10 archerów Przeciw imperium i DE
moja rozpa wygląda mniej więcej tak:
Caddy(2x scroll)=140
alter nobel(HODA helm ,of hunt,GW,LA,Sh )=158
3x10 łuczników=360
treeman=285
2x7 WD=252
______________
1195
I nie wiem co zrobić z tymi 155 punktami
.
moja rozpa wygląda mniej więcej tak:
Caddy(2x scroll)=140
alter nobel(HODA helm ,of hunt,GW,LA,Sh )=158
3x10 łuczników=360
treeman=285
2x7 WD=252
______________
1195
I nie wiem co zrobić z tymi 155 punktami

"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
2 lvl z scrollem i kijakiem. Rzucasz 4 x na 1 kości treesinging + bs od drzewa.
Czyli generalnie jak Twój sojusznik gra na magi, to zaczynacie od Ciebie (bo na 1 kości nie kulniesz miscasta), a jego czary powinny wyczerpać scrolle do 2 -3 tury. Wtedy magią już można ładnie pokosić.
I ja bym zrezygnował z 2 herosa. Na taki format szkoda pkt, a sami WE herosi to nie są jacyś za genialni.
Czyli generalnie jak Twój sojusznik gra na magi, to zaczynacie od Ciebie (bo na 1 kości nie kulniesz miscasta), a jego czary powinny wyczerpać scrolle do 2 -3 tury. Wtedy magią już można ładnie pokosić.
I ja bym zrezygnował z 2 herosa. Na taki format szkoda pkt, a sami WE herosi to nie są jacyś za genialni.
niby dlaczego? Macie bolce. Z założenia twoich łucznicy + jego to ostrzał do zdejmowania śmieci, bolce czają się na ew. LT albo porządniejsze rzeczy, juz taką magią możecie napsocić, macie walnięcie w postaci brokuła, więc jedyne czego wam brakuje to fastów (wildów) do flankowania. Na klate można zawsze brać coś PGsami.
Także ta hoda nie jest niezbędna, fakt, przydaje się, ale za 160 pkt za altera na wypasie masz porządny oddział i jeszcze pkt Ci zostają.
pozdro
Także ta hoda nie jest niezbędna, fakt, przydaje się, ale za 160 pkt za altera na wypasie masz porządny oddział i jeszcze pkt Ci zostają.
pozdro
pokminiłem sobie... HE i WE na te formaty, co prawda w hajach nie mam aż takiego doświadczenia ale...
2x magowie 2gi lvl
1- ring of fury i silver wand
2gi seerstaf saphery
10 archerów, 2 bolce, 2 tirtanoci 15 WL (fcg banner sorcery) 12 feniksów FCG( dałbym im sztandar że mają MR2 ale to jak uważacie, oni i tak są w rozpie tylko dlatego że w Twojej koncepcji byli ;d)
w We...
caddy 2 scrolle( 1 lvl) brokuł, 3xgg 3x driadki, 5 wildów 6 wardancerów
w śmieci strzelasz i ganiasz je driadami, wiadomo. one z wildami mogą też przepchnąć w sumie imperium poza ST
trza się przecie pozbyć dział. Magia chyba mocna jest, 3 czary losowane i bound brzmi ok, 2 czary wybierane też fajnie, można wziąć dużą kuźnię. Feniksi z tym resistem chyba dobrzy będą bo magowie w nich są świetnie chronieni, ward 4+ i MR2 przy 5 kościach i 2 scrolach to starczy nawet jeśli jest dagger. Treeman z rydwanem jednym zamiata a drugi albo wspomaga leśne albo robi monster trucka z drzewcem. Tak to przynajmniej z mojego punktu widzenia wygląda. Gdyby łuczników zamienić na włóczników, masz 20 pkt dodatkowe a one z tą 5tką wolną dają sztandar feniksom a Ty masz najtańszego cora (ew zdejmiesz jednego WL ale po co?
2x magowie 2gi lvl
1- ring of fury i silver wand
2gi seerstaf saphery
10 archerów, 2 bolce, 2 tirtanoci 15 WL (fcg banner sorcery) 12 feniksów FCG( dałbym im sztandar że mają MR2 ale to jak uważacie, oni i tak są w rozpie tylko dlatego że w Twojej koncepcji byli ;d)
w We...
caddy 2 scrolle( 1 lvl) brokuł, 3xgg 3x driadki, 5 wildów 6 wardancerów
w śmieci strzelasz i ganiasz je driadami, wiadomo. one z wildami mogą też przepchnąć w sumie imperium poza ST

Dokładnie, podchodząc pesymistycznie łucznicy nic nie zrobią, driady dostaną szarżę i się złożą, treeman nie wyjdzie z lasu a magowie będą miscasty mieli... tutaj grasz albo na remis albo wóz lub przewóz. Te dwie armie nie są takie że zmasakrują tamtych przeciwników bez spocenia się czyli wynik od 0 do 20 może być