Codex 7 edycji dla besti?
Moderator: Dibo
Re: Codex 7 edycji dla besti?
Viletide jest świetny - dziś się o tym przekonałem i koniecznie musi być używany z Fetishem, w jedną turę ściągnął 4 wraithy.
Słowem świetny na stwory z małym savem i bez save, ale i na demony ( oczywiscie te bez MR), myślę że skutecznie będzie ściągał
furie, demonetki, może i flamery popieści
Słowem świetny na stwory z małym savem i bez save, ale i na demony ( oczywiscie te bez MR), myślę że skutecznie będzie ściągał
furie, demonetki, może i flamery popieści
Fetysz daje teoretycznie 10d6(chociaz zada 5d6 ran max) S1 jakby nie patrzecCrusader pisze:5d6S1 jest dobrym czarem nie marudźcieSuper się combuje z fetyszem. Jest to statystycznie 5 zranień wszystkiego z T 3,4. Skinkeczków to nawet 10 schodzi. Robiąc rozpe na dużej ilości missli świetnie wchodzi ten bound.
pozdro


WFB playing since 1994
Nie mówię, że ten czar jest zły. Na niski T i save bądź brak sava jest dobry, a nawet bardzo dobry. Szkoda, że nie jest batem na pancerne jednostki. No ale cóż. Nie można mieć wszystkiego więc już kończę to narzekanie.
Pogramy, zobaczymy
Pogramy, zobaczymy

"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."
Man became Beast and Beast became Man..."
W cholere jednostek ma siłe 6 co daje Ci -3 do sv moim zdaniem wystarczy. a Ten czar daje możliwość ściągania śmieci co przy tak szalonej armii się przyda 

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
na flamery?Crane pisze:A moim zdaniem to jest idealny bat na (niektóre) demony, ogry

Wole zjeść to razogorami, centami albo minosami easy.EvilOne pisze:Tym czarem można zniszczyć stegodonowego skink-save, statycznie zdejmuje 4 skinki z obsługi(oczywiście jeżeli koza ma fetysz)

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
od traitor kina każdy fast cavalery może być poturbowany mocno, zwłąszcza dark riderzy którzy są potrzebni bardzo elfom. Hydra od razu zje obsługe i mamy monster reaction. Stedzio zabija szaman z engina. Każdy smok powinien zabić jeźdzca z wyjątkiem tego z Pedantem.
Nie wiem, czy zauważyliście, ale ten czar ma 12" zasięgu, a postawienie mojego szamana w 12" od a) stegadona ze spalaniem
b) hydry
c) helki
d) smoka i liczenie, że wejdzie traitor-kin uważam jednak za zbyt duże ryzyko, wolę już wziąć beasta i pierdolnąć cowersa
na 7+ na cały stół.
b) hydry
c) helki
d) smoka i liczenie, że wejdzie traitor-kin uważam jednak za zbyt duże ryzyko, wolę już wziąć beasta i pierdolnąć cowersa

Release the Przemcio!
Oj nie zgodze sie ze jest dobry. W nowym lorze jest 1 dobry czar czyli właśnie pocisk o którym rozmawiacie. Trikk ma racje pewne czary mają ciekawy efekt ale głupawe zasięgi, zasady rzucenia lub trudność. Czar d5s1 można mieć z przedmiotu więc nie widze sensu brania tego loru. Ja będe brał albo shadow albo czasem beast.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Chyba nikt tego jeszcze nie skanlowa/focil , wiec raczej nie ma linkaCyklop pisze:mam prozbe mogl by ktos podrzucic mi linka do nowego codexu bestyjow? niemoge nic znalezdz
dzieks


Chyba zrobie jakas rozpiske na 1650pts ukazujaca mniej wiecej zalety armii , tylko nie wiem czy wrzucac tutaj czy w dziale rozpisek , skoro to raczej bedzie teoretyczna rozpiska

WFB playing since 1994
Tylko problem jest taki, że każdy nowo wydany armybook interesuje nie tylko graczy danej armii, ale też wszystkich pozostałych. Z tej prostej przyczyny, że ta armia zapewne pojawi się na turnieju i wypada do niej znać zasady, by nie dostać w czoko lub nie przedłużać bitwy, zmuszając oponenta do tłumaczenia wszystkiego po kolei...CAR2N pisze: Chyba nikt tego jeszcze nie skanlowa/focil , wiec raczej nie ma linkaWiadomo ,ze nie kazdego stac na kupno wszystkiego ,ale wg mnie lepiej sie czyta macajac ksiazke niz skany
![]()
Domyslam sie ,zreszta w temacie Bazylisza Krk pisalem o tym ,ze nie kazdy zna na pamiec wszystkie armie
Ja staram sie piszac w miare oddac zalety/wady armii + paru przedmiotow czy special rules .
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=21679 <-- dalem taka rozpiske , ale przyznam ze na 1650pts trudno zrobic to co sie chce , na 2350 jest latwiej
Jak cos piszcie tam co sadzicie : wady/zalety

Ja staram sie piszac w miare oddac zalety/wady armii + paru przedmiotow czy special rules .
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=21679 <-- dalem taka rozpiske , ale przyznam ze na 1650pts trudno zrobic to co sie chce , na 2350 jest latwiej

WFB playing since 1994
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Taa, sztandarów jest całe 4 sztuki ( 5 licząc warbannera ). Choć ten z +1 do siły jest całkiem całkiem ( tym bardziej, ze dzięki gitfom BsB, szczególnie gorebull, nie będzie wcale taki miękki. ). Minosy pod tym banerem z dwurakami miał by 8 siły
.

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
