Koziołek Chaosu - Master w Lublinie 27-28 marzec 2010
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Koziołek Chaosu - Master w Lublinie 27-28 marzec 2010
Klub Gier Bitewnych MORIA ma zaszczyt zaprosić na coroczny turniej klasy MASTER - Koziołek Chaosu 2010
Sponsorzy:
Łukasz "Nutrian" Bober
Tegoroczna odsłona będzie miała miejsce w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 (http://www.sp21.lublin.pl/nowa/) im. królowej Jadwigi, znajdującym się na ul. Zuchów 1 w Lublinie. (w dojeździe pomoże strona http://www.dojazd.org/- w lokalizacji końcowej należy wpisać „ZUCHÓW LUBLIN”)
Data: 27 - 28. 03. 2010
Format: 1500 pkt + kontyngent 250 pkt - BP
Wjazd: 35zł
Limit miejsc: 100 osób
Nocleg: darmowy w szkole w sali z materacami z soboty na niedzielę. Jest to w miarę komfortowa salka baletowa z dużymi lustrami Prysznice i toalety bez ograniczeń w pobliżu. W okolicy kilka akademików i dla bardziej wymagających, kilka hoteli.
UWAGA: Na terenie szkoły obowiązuje absolutny zakaz spożywania alkoholu – ostrzegamy, że będzie on bezwzględnie przestrzegany przez nas i naszych nieocenionych kolegów. Kolejna prośba. Szkoła jest świeżo po remoncie, funkiel nówka - nie śmigana. Proszę o potraktowanie tego poważnie i zachowywanie się w miarę przyzwoicie. Miarę przyzwoitości oceniają organizatorzy. Bardzo zależy nam na podtrzymaniu dobrych stosunków z władzami szkoły i nie chcemy spalić komfortowej i taniej jak na lubelskie warunki miejscówki.
Szkoła posiada strzeżony (stróż szkolny) i kamerowany parking, brama wjazdowa zostanie zamknięta na noc więc raczej nie ma obawy o auto.
Coby nie brzmiało tragicznie wszystkich chętnych pełnoletnich uczestników zapraszamy na wspólną zabawę w zarezerwowanym specjalnie dla nas lokalu. W tym roku zajmę się tym osobiście i postaram się o jakiś fajny lokal.
Rozpiski prosimy przesyłać w formacie html, txt w terminie do 24 marca 2010 (środa) na adres: 4karabiny@wp.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.
Gramy na stołach 60”x 48”
Rozgrywamy 6 bitew po 2:30h każda według planu:
Sobota:
9:00-10:00 – zapisy
10:00-12:30 – I bitwa
13:00- 15:30 – II bitwa
16:00 – 18:30 – III bitwa
19:00 - 21:30 - IV bitwa (przy zgodzie obydwu graczy
dopuszczamy możliwość gry do rana)
Niedziela:
9:00-11:30 – V bitwa
12:00-14:30 – VI bitwa
15:00 – zakończenie turnieju i ogłoszenie wyników
Zasady kompozycji armii:
1500p + 250p kontyngent innej lub tej samej armii - BP
Kontyngent może się składać z dowolnej armii taj samej lub innej co armia główna. Może on mieć dowolna ilość slotów core i maksymalnie jeden slot special wliczający sie w sloty główne armii.
Nie może mieć on ani jednego charaktera (wliczając w to assasinów) ale musi mieć co najmniej jednego championa, który będzie sie liczył jako generał kontyngentu daje ld jak normalny generał, do tego liczy sie do sypania w Vc i Tk). Zabicie go jest warte dodatkowe 50 vp
W kontyngencie może być maksymalnie jeden oddział lataczy, który się liczy do maksymalnej liczby 3 lataczy a ramii.
Kontyngent nie może mieć ani jednego magicznego przedmiotu.
Kontyngent nie daje zasad armijnych nie dotyczących poszczególnych modeli jak dodatkowy las we czy dodatkowe dd dwarfow.
Ponieważ kontyngent i armia główna są rożnymi armiami to charakterzy z jednej nie mogą wchodzić do drugiej, generałowie poszczególnych nie dają drugiej armii Ld ani nie można rzucać czarów/ dawać innych bonusów oddziałom z kontyngentu.
Jednostki 1+ jak bulle w łograch czy erranci z errantry war nie są 1+ w kontyngencie. wystarczy żeby armia miała jednego true core'a
brak dow i ror w nie dow i ror armii
nie ma wymogu wystawiania oddzialow 1+ w kontyngencie
Mapki dostępne tu:
http://rapidshare.com/files/364421510/stoly.jpg.html
http://rapidshare.com/files/364421670/stoly_2.jpg.html
http://www.sendspace.com/file/kbwfp5 zestaw pierwszy
http://www.sendspace.com/file/6pazx8 zestaw drugi
Sędziowie:
Michał "SexmaShino" Rusinek
Konrad "4 Karabiny" Dmowski
Malowanie:
Irek Siek
Konrad "4 Karabiny" Dmowski
Po zakończeniu turnieju zostaną przyznane nagrody za:
1miejsce
2miejsce
3miejsce
najlepszy generał
najlepszy hobbysta
i nagroda niespodzianka
Niesamowity Bober ogarną na nagrody 1500 zeta więc chyba ok.
Podczas turnieju odbędzie się test wiedzy składający się z 10 pytań.
Na turnieju obowiązuje wymóg całkowicie pomalowanej armii !!!
Mała uwaga. Z racji wiadomego problemu istnienia na masterach armii śmieci, w tym roku będę oceniał osobiście każdą armię na stole. Konkretną oceną malowania zajmie się specjalista Irek. Jakikolwiek proks w armii (poza tymi ogólnie przyjętymi - czyli np pistolierzy za ałtrajderów), model nie pomalowany na minimum 3 kolory łącznie z podstawką, konwulsje Dominacji z modeliny, itp. będą automatycznie usuwane ze stołu, a gracz dostanie 0 punktów z hobbystyki.
Jakość pomalowania:
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSYWIG
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - wysywig na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen wysywig na oddziałach i bohaterach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
WOW - uznaniowe wiadomo o co chodzi - gwoli wyjaśnienia, unikatowość modeli armii itd.
0-5
Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
120 (bitwy ) + maks 10 (hobbystyka) + 10 test wiedzy + 3 rozpiska na czas = 143 punkty
Scenariusze:
1. Poseł Ziemi Lubelskiej Janusz Palikot (znana i lubiana licytacja kopert - przed rozpoczęciem gry gracze deklarują liczbę małych pkt jakie chcą oddać za kopertę - licytujemy na zmianę - kto da więcej dostaje kopertę i znajdujący się w niej bonus od posła - wszystkie są pozytywne ale nie zawsze równie mocne)
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Koziołek (Do jednego z oddziałów w armii przybłąkał się koziołek (przydzielany jawnie), który okazał się być maskotką wojowników - działa jak sztandar: dodaje im on +1CR ale wart jest 250 pkt)
4. KATolicki Uniwersytet Lubelski (Jeden z herosów w armii otrzymuje na tą krucjatę wielką relikwię ukrytą w kazamatach starożytnych budynków szkoły i przykazanie - niech Moc będzie z Tobą. Jest to magiczny, świecący miecz, zastępuje broń posiadaną przez postać. Rzucamy kostką by określić umiejętność posługiwania się nim postaci:
1. +1WS & +1I
2. Armour Piercing
3. +1A
4. +1S
5. No armour save
6. No armour save & jeśli jest nie dołączony do oddziału 3+WS na strzelanie)
5. Przecudnej urody Zamek Lubelski:
Zasady specjalne
Przed bitwą możesz wybrać dla swojej armii zamek, którego sprawie będzie służyć.
Każdy z ośmiu rodzajów zamków daje bonus jednemu wybranemu przez ciebie oddziałowi i
jednemu wybranemu bohaterowi w Twojej armii. Trzeba zapisać przed bitwą który bohater i
oddział dostają bonus i z jakiego zamku.
Akademia (Tower):
Bohater: bohater zna dodatkowy czar( elektryk skaveński losuje z magii skavenów,
tomb prince dodatkowa losowo wybrana inkantacja – leczenie lub magic missle)
Oddział: oddział zabiera przeciwnikowi co turę jedną kostkę mocy.
Przystań(Castle):
Bohater: bohater neguje pierwszą zadaną mu ranę(nawet jeśli zadaje więcej niż jedną
ranę, nie działa na killing blow).
Oddział: dostaje zasadę armour piercing w walce wręcz
Sylvan(Rampart):
Bohater: bohater przed bitwą wybiera swojego wroga rasowego. Przeciwko
wszystkim oddziałom wybranego typu, bohater otrzymuje przerzuty nieudanych
rzutów na trafienie i zranienie( nie działa na hail of doom arrow i inne przedmioty
tego typu).
Oddział: +1 BS
Twierdza:
Bohater: bohater wraz z towarzyszącym mu oddziałem dostaje +1 do gonienia i
ucieczki(zastępuje krasnoludzką zasadę relentless)
Oddział: +1Mv tylko dla piechoty
Inferno:
Bohater: dostaje zasadę fear
Oddział: odporność na ataki oparte na ogniu lub błyskawicach.
Loch(Dungeon):
Bohater: w tabeli nieudanego czaru (miscast) może zmodyfikować uzyskany wynik o
1 lub 2.
Oddział: dostaje trujące ataki (poisoned attacks) tylko w walce wręcz
Nekropolia(Necropolis):
Bohater: -1 do trafienia tego bohatera(w walce wręcz i na strzelanie)
Oddział: -1 do rzutu na zranienie tego oddziału bronią strzelecką
Bastion(Stronghold):
Bohater: tylko dla bohatera na piechotę mającego 6 lub mniej Mv i US 1, jeśli miał,
to traci wszelkie zdolności magiczne (w tym korzystanie z bound spelli i enchanted
items), nie może używać żadnej zbroi oraz latać, jeśli posiadał wcześniej taką
umiejętność. Dostaje zasadę Feel no Pain (ignoruje każdą zadaną ranę na 4+) oraz +1
atak. Jego ataki są magiczne, niezależnie czy używa magicznej broni, czy nie.
Oddział: dostaje magic resistance 2
6. Pitka
FAQ kompozycji armii:
1. Czy kontyngent WE daje dodatkowy las?
- Kontyngent nie przekazuje dodatkowych właściwości armii jak dodatkowy las WE, czy 4 DD w Krasiach.
2. Czy kontyngent musi mieć czempiona za generała
- tak musi i zabicie jego kosztuje 50p.
3. Czy obowiązuje zasada tru core.
- Tak
4. Czy w kontyngencie mogą być magiczne przedmioty?
- nie żadnych magicznych przedmiotów, włączając w to runy na krasnoludzkich maszynach, marki chaosu itd.
Uwaga. Wyjątek stanowią jednostki z automatu wchodzące z magicznymi przedmiotami np. Errantry Knights z Errantry War.
5. Czy kontyngent może mieć herosa?
- nie nie można mieć herosów w kontyngencie włączając bretońskiego BSB.
7. Czy bestie mają zasadę ambush?
- jak najbardziej, skorpy też można zakopywać.
8. Czy mogę mieć 3 oddziały harpii?
- nie maks jeden oddział lataczy.
9. Czy mogę mieć jednostki rzadkie kontyngencie?
- nie
Dominacjom mówimy stanowcze nie
10. Czy mogę wystawić MMM i działka DoW w innej armii niz DoW
- nie. Dołączamy do walki ze źródłem zła wszelkiego
11. Czy Bully w goblińskim bolttrołerze może być gieniem?
Orc Bully w maszynkach O&G nie może być generałem kontyngentu.
Przedziały punktowe co 150 p.
Ćwiartki, generał, szmaty normalnie po 100p.
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1.Maciek "XMaciek" Parol - Lizardmen + kontyngent Lizzi - R
2. Marek "Golan" Golan - Erranntry War + kontyngent Breta - R
3. Marcin "Kotson" Kot - Tomb Kings + kontyngent Dwarfs - R
4. Paweł "Kostek" Kostrzewa, Lizardmen + kontyngent Dwarfs
5. Dominik "Negator" Jabłoński, Skaven + kontyngent Dwarfs - R
6. Mikołaj "Mikołak" Ostapiuk, Skaven + kontyngent Skaven - R
7. Wendell "Her Doktor" Ernstzen, Empire + kontyngent Lizardmen - R
8. Stefan "Kruti" Satora, WoC + kontyngent Beastmen - R
9. Aleksander "Murmandamus" Wasita, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
10. Krzysztof "Kołek" Kołtan, Demony +kontyngent Lizzi - R
11. Konrad "Khanrad" Kotelczuk, Orcs & Goblins + kontyngent Dark Elves - R
12. Paweł "Lohost" Prusaczyk, Dark Elves + kontyndent TK - R
13. Marcin "Undead" Jabłoński, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
14.Paweł "Górken" Góra, Woch + kontyngent Bretonnia - R
15. Kamil Szereda, Demony + kontyngent WoCh + R
16. Michał "M.40" Bieliński, Demony + kontyngent demony - R
17. Marcin "Kalesoner" Zakrzewski, WE + kontyngent WE - R
18 Oskar "Rakso the Slayer" Walczewski, Dwarfs + kontyngent Lizzie - R
19. Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski, Vampire Counts + kontyngent Demony
20. Artur "Dr Crane" Desperat, Dark Elves + kontyngent DE - R
21. Łukasz "Pijak" Solarski". Dwarfs + kontyngent Dwarfs - R
22. Łukasz "Druchii" Borowik, Dark Dlves + kontyngent Dark Elves - R
23. Marek Kurczuk, High Elves + kontyngent TK - R
24. Kuba "Jankiel" Jankowski, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
25. Tomasz Knapik, Beastmen + kontyngent Beastmen
26. Krzysztof "Skaven" Żelazko, Lizardmen + kontyngent WoCh - R
27. Piotr "Green Knight" Panufnik, Bretonia + kontyngent Lizzi - R
28. Tomek "Runepriest" Tutaj, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
29. Grzegorz "Grzesiu" Bondaruk, Deamons of Chaos + kontyngent DoCh - R
30. Adam "kali" Kalinowski. Empire + kontyngent Empire - R
31. Andrzej "Siweusz" Sadowski, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
32. Tomek "Handełek" Domagalski, Lizzardmen +kontyngent Demony - R
33. Łukasz "Dispell" Kondracki, WoCH + kontyngent Wood Elves - R
34. Maciek "Szwentas" Świątkiewicz, High Elves + kontyngent Breta - R
35. Paweł "Grichalk" Krauze, Dwarf + kontyngent Breta - R
36. Jacek "Czopek" Drob, High Elves + kontyngent Breta - R
37. Satsiu "Crusader" Scheiner, Beastmen + kontyngent WE - R
38. Jacek "Supeł" Suplewski, dwarfs + kontyngent Skaven - R
39. Filip "Cosmo" Górecki, Skaven + kontyngent Lizzi - R
40. Kacper "Tocz" Kozaczuk, rozpa czarnuchu nie doszła
41. Piotr "Kęska" Kęska, Ogre Kingdoms + kontyngent WE - R
42. Marcin "Raptor" Czaja, Dark Elves + kontyngent DoCH - R
43. Mirek "Guin" Bajer, Vampire Counts + kontyngent Wood Elves - R
44. Piotr "Czarny" Czarny, Vampire Counts + kontyngent Lizzi - R
45. Paweł "Big Pasiak" Paszek, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
46. Darek "Dalmar" Polit, Demony + kontyngent Demony - R
47. Karol "Młody" Pietrowicz, Skaven + kontyngent Tomb Kings - R
48. Adam "Zielony" Zielony, Vampire Counts + kontyngent Lizzi - R
49. Tomasz "Malal" Hądzlik, Demony + kontyngent Wood Elves - R
50. Łukasz "Nutrian" Bober, Demony + kontyngent Dark Elves - R
51. Wojtek "Taraś" Tarasiuk
52. Bartek "Młody" Białowąs, Wariors of Chaos + kontyngent Woch - R
53. Michał "Matej" Matejuk , Vampire Counts + kontyngent Dwarfs - R
54. Tomasz "Ostry" Miścior, Skaven + kontyngent Tomb Kings - R
55. Jakub "Kotlet" Kotela, WoCh + kontyngent Wood Elves - R
56. Agnieszka "Yudokuno" Jankowska, Dark Elves + kontyngent Dwarfs - R
57. Mariusz "Adeptus" Kozieł, O&G + kontyngent VC - R
58. Paweł "Koszo" Koszowski, Lizardmen, + kontyngent Wood Elves - R
59. Maciek "Maciek Krzysiek" Dziaduch, Orcs & Goblins + kontyngent Empire - R
60. Paweł " Motor" Fiutka, Skaven + kontyngent Lizzi - R
61. Norbert "Eliah89" Danielewski, Vampire Counts + kontyngent Empire - R
62. Wojtek " Shaking Dudi" Dudek, Tomb Kings + kontyngent Skaven - R
63. Maciek "Tank" Muzyka, Dwarfs + kontyngent Dark Elves - rozpa do poprawki
64. Marcin "Kondi" Kondracki, Woch + kontyngent Lizzi - R
Sponsorzy:
Łukasz "Nutrian" Bober
Tegoroczna odsłona będzie miała miejsce w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 (http://www.sp21.lublin.pl/nowa/) im. królowej Jadwigi, znajdującym się na ul. Zuchów 1 w Lublinie. (w dojeździe pomoże strona http://www.dojazd.org/- w lokalizacji końcowej należy wpisać „ZUCHÓW LUBLIN”)
Data: 27 - 28. 03. 2010
Format: 1500 pkt + kontyngent 250 pkt - BP
Wjazd: 35zł
Limit miejsc: 100 osób
Nocleg: darmowy w szkole w sali z materacami z soboty na niedzielę. Jest to w miarę komfortowa salka baletowa z dużymi lustrami Prysznice i toalety bez ograniczeń w pobliżu. W okolicy kilka akademików i dla bardziej wymagających, kilka hoteli.
UWAGA: Na terenie szkoły obowiązuje absolutny zakaz spożywania alkoholu – ostrzegamy, że będzie on bezwzględnie przestrzegany przez nas i naszych nieocenionych kolegów. Kolejna prośba. Szkoła jest świeżo po remoncie, funkiel nówka - nie śmigana. Proszę o potraktowanie tego poważnie i zachowywanie się w miarę przyzwoicie. Miarę przyzwoitości oceniają organizatorzy. Bardzo zależy nam na podtrzymaniu dobrych stosunków z władzami szkoły i nie chcemy spalić komfortowej i taniej jak na lubelskie warunki miejscówki.
Szkoła posiada strzeżony (stróż szkolny) i kamerowany parking, brama wjazdowa zostanie zamknięta na noc więc raczej nie ma obawy o auto.
Coby nie brzmiało tragicznie wszystkich chętnych pełnoletnich uczestników zapraszamy na wspólną zabawę w zarezerwowanym specjalnie dla nas lokalu. W tym roku zajmę się tym osobiście i postaram się o jakiś fajny lokal.
Rozpiski prosimy przesyłać w formacie html, txt w terminie do 24 marca 2010 (środa) na adres: 4karabiny@wp.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.
Gramy na stołach 60”x 48”
Rozgrywamy 6 bitew po 2:30h każda według planu:
Sobota:
9:00-10:00 – zapisy
10:00-12:30 – I bitwa
13:00- 15:30 – II bitwa
16:00 – 18:30 – III bitwa
19:00 - 21:30 - IV bitwa (przy zgodzie obydwu graczy
dopuszczamy możliwość gry do rana)
Niedziela:
9:00-11:30 – V bitwa
12:00-14:30 – VI bitwa
15:00 – zakończenie turnieju i ogłoszenie wyników
Zasady kompozycji armii:
1500p + 250p kontyngent innej lub tej samej armii - BP
Kontyngent może się składać z dowolnej armii taj samej lub innej co armia główna. Może on mieć dowolna ilość slotów core i maksymalnie jeden slot special wliczający sie w sloty główne armii.
Nie może mieć on ani jednego charaktera (wliczając w to assasinów) ale musi mieć co najmniej jednego championa, który będzie sie liczył jako generał kontyngentu daje ld jak normalny generał, do tego liczy sie do sypania w Vc i Tk). Zabicie go jest warte dodatkowe 50 vp
W kontyngencie może być maksymalnie jeden oddział lataczy, który się liczy do maksymalnej liczby 3 lataczy a ramii.
Kontyngent nie może mieć ani jednego magicznego przedmiotu.
Kontyngent nie daje zasad armijnych nie dotyczących poszczególnych modeli jak dodatkowy las we czy dodatkowe dd dwarfow.
Ponieważ kontyngent i armia główna są rożnymi armiami to charakterzy z jednej nie mogą wchodzić do drugiej, generałowie poszczególnych nie dają drugiej armii Ld ani nie można rzucać czarów/ dawać innych bonusów oddziałom z kontyngentu.
Jednostki 1+ jak bulle w łograch czy erranci z errantry war nie są 1+ w kontyngencie. wystarczy żeby armia miała jednego true core'a
brak dow i ror w nie dow i ror armii
nie ma wymogu wystawiania oddzialow 1+ w kontyngencie
Mapki dostępne tu:
http://rapidshare.com/files/364421510/stoly.jpg.html
http://rapidshare.com/files/364421670/stoly_2.jpg.html
http://www.sendspace.com/file/kbwfp5 zestaw pierwszy
http://www.sendspace.com/file/6pazx8 zestaw drugi
Sędziowie:
Michał "SexmaShino" Rusinek
Konrad "4 Karabiny" Dmowski
Malowanie:
Irek Siek
Konrad "4 Karabiny" Dmowski
Po zakończeniu turnieju zostaną przyznane nagrody za:
1miejsce
2miejsce
3miejsce
najlepszy generał
najlepszy hobbysta
i nagroda niespodzianka
Niesamowity Bober ogarną na nagrody 1500 zeta więc chyba ok.
Podczas turnieju odbędzie się test wiedzy składający się z 10 pytań.
Na turnieju obowiązuje wymóg całkowicie pomalowanej armii !!!
Mała uwaga. Z racji wiadomego problemu istnienia na masterach armii śmieci, w tym roku będę oceniał osobiście każdą armię na stole. Konkretną oceną malowania zajmie się specjalista Irek. Jakikolwiek proks w armii (poza tymi ogólnie przyjętymi - czyli np pistolierzy za ałtrajderów), model nie pomalowany na minimum 3 kolory łącznie z podstawką, konwulsje Dominacji z modeliny, itp. będą automatycznie usuwane ze stołu, a gracz dostanie 0 punktów z hobbystyki.
Jakość pomalowania:
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSYWIG
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - wysywig na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen wysywig na oddziałach i bohaterach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
WOW - uznaniowe wiadomo o co chodzi - gwoli wyjaśnienia, unikatowość modeli armii itd.
0-5
Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
120 (bitwy ) + maks 10 (hobbystyka) + 10 test wiedzy + 3 rozpiska na czas = 143 punkty
Scenariusze:
1. Poseł Ziemi Lubelskiej Janusz Palikot (znana i lubiana licytacja kopert - przed rozpoczęciem gry gracze deklarują liczbę małych pkt jakie chcą oddać za kopertę - licytujemy na zmianę - kto da więcej dostaje kopertę i znajdujący się w niej bonus od posła - wszystkie są pozytywne ale nie zawsze równie mocne)
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Koziołek (Do jednego z oddziałów w armii przybłąkał się koziołek (przydzielany jawnie), który okazał się być maskotką wojowników - działa jak sztandar: dodaje im on +1CR ale wart jest 250 pkt)
4. KATolicki Uniwersytet Lubelski (Jeden z herosów w armii otrzymuje na tą krucjatę wielką relikwię ukrytą w kazamatach starożytnych budynków szkoły i przykazanie - niech Moc będzie z Tobą. Jest to magiczny, świecący miecz, zastępuje broń posiadaną przez postać. Rzucamy kostką by określić umiejętność posługiwania się nim postaci:
1. +1WS & +1I
2. Armour Piercing
3. +1A
4. +1S
5. No armour save
6. No armour save & jeśli jest nie dołączony do oddziału 3+WS na strzelanie)
5. Przecudnej urody Zamek Lubelski:
Zasady specjalne
Przed bitwą możesz wybrać dla swojej armii zamek, którego sprawie będzie służyć.
Każdy z ośmiu rodzajów zamków daje bonus jednemu wybranemu przez ciebie oddziałowi i
jednemu wybranemu bohaterowi w Twojej armii. Trzeba zapisać przed bitwą który bohater i
oddział dostają bonus i z jakiego zamku.
Akademia (Tower):
Bohater: bohater zna dodatkowy czar( elektryk skaveński losuje z magii skavenów,
tomb prince dodatkowa losowo wybrana inkantacja – leczenie lub magic missle)
Oddział: oddział zabiera przeciwnikowi co turę jedną kostkę mocy.
Przystań(Castle):
Bohater: bohater neguje pierwszą zadaną mu ranę(nawet jeśli zadaje więcej niż jedną
ranę, nie działa na killing blow).
Oddział: dostaje zasadę armour piercing w walce wręcz
Sylvan(Rampart):
Bohater: bohater przed bitwą wybiera swojego wroga rasowego. Przeciwko
wszystkim oddziałom wybranego typu, bohater otrzymuje przerzuty nieudanych
rzutów na trafienie i zranienie( nie działa na hail of doom arrow i inne przedmioty
tego typu).
Oddział: +1 BS
Twierdza:
Bohater: bohater wraz z towarzyszącym mu oddziałem dostaje +1 do gonienia i
ucieczki(zastępuje krasnoludzką zasadę relentless)
Oddział: +1Mv tylko dla piechoty
Inferno:
Bohater: dostaje zasadę fear
Oddział: odporność na ataki oparte na ogniu lub błyskawicach.
Loch(Dungeon):
Bohater: w tabeli nieudanego czaru (miscast) może zmodyfikować uzyskany wynik o
1 lub 2.
Oddział: dostaje trujące ataki (poisoned attacks) tylko w walce wręcz
Nekropolia(Necropolis):
Bohater: -1 do trafienia tego bohatera(w walce wręcz i na strzelanie)
Oddział: -1 do rzutu na zranienie tego oddziału bronią strzelecką
Bastion(Stronghold):
Bohater: tylko dla bohatera na piechotę mającego 6 lub mniej Mv i US 1, jeśli miał,
to traci wszelkie zdolności magiczne (w tym korzystanie z bound spelli i enchanted
items), nie może używać żadnej zbroi oraz latać, jeśli posiadał wcześniej taką
umiejętność. Dostaje zasadę Feel no Pain (ignoruje każdą zadaną ranę na 4+) oraz +1
atak. Jego ataki są magiczne, niezależnie czy używa magicznej broni, czy nie.
Oddział: dostaje magic resistance 2
6. Pitka
FAQ kompozycji armii:
1. Czy kontyngent WE daje dodatkowy las?
- Kontyngent nie przekazuje dodatkowych właściwości armii jak dodatkowy las WE, czy 4 DD w Krasiach.
2. Czy kontyngent musi mieć czempiona za generała
- tak musi i zabicie jego kosztuje 50p.
3. Czy obowiązuje zasada tru core.
- Tak
4. Czy w kontyngencie mogą być magiczne przedmioty?
- nie żadnych magicznych przedmiotów, włączając w to runy na krasnoludzkich maszynach, marki chaosu itd.
Uwaga. Wyjątek stanowią jednostki z automatu wchodzące z magicznymi przedmiotami np. Errantry Knights z Errantry War.
5. Czy kontyngent może mieć herosa?
- nie nie można mieć herosów w kontyngencie włączając bretońskiego BSB.
7. Czy bestie mają zasadę ambush?
- jak najbardziej, skorpy też można zakopywać.
8. Czy mogę mieć 3 oddziały harpii?
- nie maks jeden oddział lataczy.
9. Czy mogę mieć jednostki rzadkie kontyngencie?
- nie
Dominacjom mówimy stanowcze nie
10. Czy mogę wystawić MMM i działka DoW w innej armii niz DoW
- nie. Dołączamy do walki ze źródłem zła wszelkiego
11. Czy Bully w goblińskim bolttrołerze może być gieniem?
Orc Bully w maszynkach O&G nie może być generałem kontyngentu.
Przedziały punktowe co 150 p.
Ćwiartki, generał, szmaty normalnie po 100p.
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1.Maciek "XMaciek" Parol - Lizardmen + kontyngent Lizzi - R
2. Marek "Golan" Golan - Erranntry War + kontyngent Breta - R
3. Marcin "Kotson" Kot - Tomb Kings + kontyngent Dwarfs - R
4. Paweł "Kostek" Kostrzewa, Lizardmen + kontyngent Dwarfs
5. Dominik "Negator" Jabłoński, Skaven + kontyngent Dwarfs - R
6. Mikołaj "Mikołak" Ostapiuk, Skaven + kontyngent Skaven - R
7. Wendell "Her Doktor" Ernstzen, Empire + kontyngent Lizardmen - R
8. Stefan "Kruti" Satora, WoC + kontyngent Beastmen - R
9. Aleksander "Murmandamus" Wasita, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
10. Krzysztof "Kołek" Kołtan, Demony +kontyngent Lizzi - R
11. Konrad "Khanrad" Kotelczuk, Orcs & Goblins + kontyngent Dark Elves - R
12. Paweł "Lohost" Prusaczyk, Dark Elves + kontyndent TK - R
13. Marcin "Undead" Jabłoński, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
14.Paweł "Górken" Góra, Woch + kontyngent Bretonnia - R
15. Kamil Szereda, Demony + kontyngent WoCh + R
16. Michał "M.40" Bieliński, Demony + kontyngent demony - R
17. Marcin "Kalesoner" Zakrzewski, WE + kontyngent WE - R
18 Oskar "Rakso the Slayer" Walczewski, Dwarfs + kontyngent Lizzie - R
19. Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski, Vampire Counts + kontyngent Demony
20. Artur "Dr Crane" Desperat, Dark Elves + kontyngent DE - R
21. Łukasz "Pijak" Solarski". Dwarfs + kontyngent Dwarfs - R
22. Łukasz "Druchii" Borowik, Dark Dlves + kontyngent Dark Elves - R
23. Marek Kurczuk, High Elves + kontyngent TK - R
24. Kuba "Jankiel" Jankowski, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
25. Tomasz Knapik, Beastmen + kontyngent Beastmen
26. Krzysztof "Skaven" Żelazko, Lizardmen + kontyngent WoCh - R
27. Piotr "Green Knight" Panufnik, Bretonia + kontyngent Lizzi - R
28. Tomek "Runepriest" Tutaj, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
29. Grzegorz "Grzesiu" Bondaruk, Deamons of Chaos + kontyngent DoCh - R
30. Adam "kali" Kalinowski. Empire + kontyngent Empire - R
31. Andrzej "Siweusz" Sadowski, Dark Elves + kontyngent Dark Elves - R
32. Tomek "Handełek" Domagalski, Lizzardmen +kontyngent Demony - R
33. Łukasz "Dispell" Kondracki, WoCH + kontyngent Wood Elves - R
34. Maciek "Szwentas" Świątkiewicz, High Elves + kontyngent Breta - R
35. Paweł "Grichalk" Krauze, Dwarf + kontyngent Breta - R
36. Jacek "Czopek" Drob, High Elves + kontyngent Breta - R
37. Satsiu "Crusader" Scheiner, Beastmen + kontyngent WE - R
38. Jacek "Supeł" Suplewski, dwarfs + kontyngent Skaven - R
39. Filip "Cosmo" Górecki, Skaven + kontyngent Lizzi - R
40. Kacper "Tocz" Kozaczuk, rozpa czarnuchu nie doszła
41. Piotr "Kęska" Kęska, Ogre Kingdoms + kontyngent WE - R
42. Marcin "Raptor" Czaja, Dark Elves + kontyngent DoCH - R
43. Mirek "Guin" Bajer, Vampire Counts + kontyngent Wood Elves - R
44. Piotr "Czarny" Czarny, Vampire Counts + kontyngent Lizzi - R
45. Paweł "Big Pasiak" Paszek, Wood Elves + kontyngent Dwarfs - R
46. Darek "Dalmar" Polit, Demony + kontyngent Demony - R
47. Karol "Młody" Pietrowicz, Skaven + kontyngent Tomb Kings - R
48. Adam "Zielony" Zielony, Vampire Counts + kontyngent Lizzi - R
49. Tomasz "Malal" Hądzlik, Demony + kontyngent Wood Elves - R
50. Łukasz "Nutrian" Bober, Demony + kontyngent Dark Elves - R
51. Wojtek "Taraś" Tarasiuk
52. Bartek "Młody" Białowąs, Wariors of Chaos + kontyngent Woch - R
53. Michał "Matej" Matejuk , Vampire Counts + kontyngent Dwarfs - R
54. Tomasz "Ostry" Miścior, Skaven + kontyngent Tomb Kings - R
55. Jakub "Kotlet" Kotela, WoCh + kontyngent Wood Elves - R
56. Agnieszka "Yudokuno" Jankowska, Dark Elves + kontyngent Dwarfs - R
57. Mariusz "Adeptus" Kozieł, O&G + kontyngent VC - R
58. Paweł "Koszo" Koszowski, Lizardmen, + kontyngent Wood Elves - R
59. Maciek "Maciek Krzysiek" Dziaduch, Orcs & Goblins + kontyngent Empire - R
60. Paweł " Motor" Fiutka, Skaven + kontyngent Lizzi - R
61. Norbert "Eliah89" Danielewski, Vampire Counts + kontyngent Empire - R
62. Wojtek " Shaking Dudi" Dudek, Tomb Kings + kontyngent Skaven - R
63. Maciek "Tank" Muzyka, Dwarfs + kontyngent Dark Elves - rozpa do poprawki
64. Marcin "Kondi" Kondracki, Woch + kontyngent Lizzi - R
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, o 16:23 przez 4 karabiny, łącznie zmieniany 42 razy.
Mam miliard rozkmin na te kontyngenty , już widzę co armia to przegięcie
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Chyba 20 + 10.4 karabiny pisze: Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
120 (bitwy ) +30 (hobbystyka) + 10 test wiedzy + 3 rozpiska na czas = 163 punkty
Zasady na wypasie, więc jeśli tylko czas pozwoli to przybywam.
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.
Będe! na 95%
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Kontyngent ma być z jednej armii czy może być z 5 różnych?
Czy będzie można brać herosów dla kontyngentu?
Jeśli jednostka z kontyngentu jest z tej samej armii co rdzenna to czy bohater może do niej dołączyć?
Czy będzie można brać herosów dla kontyngentu?
Jeśli jednostka z kontyngentu jest z tej samej armii co rdzenna to czy bohater może do niej dołączyć?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A co do piwowego scenariusza możemy zdecydować że nasza armia zachowuje trzeźwość?
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Termin Pyrkonu, szkoda :/
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Spoko super! A tydzień później jedziemy na turniej do Moswy... zapowiada się iście battlowe rozpoczęcie wiosny... wątroba na tą wieść skuliła się potulnie
Dawać dawać zasady kontyngentów!
Dawać dawać zasady kontyngentów!
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!