
kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
tak wszystkie maszyny mają kąt widzenia 360
nie ma lekko muszą być poza widokiem albo w swojej strefie postawieni

Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, o 14:14 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
takie pytanie:
czy w grze wieloosobowej można strzelać do oddziałów przeciwnika związanych walką z oddziałami sojuszniczych graczy?
czy w grze wieloosobowej można strzelać do oddziałów przeciwnika związanych walką z oddziałami sojuszniczych graczy?
Czy jednostka ze zdolnością lot może wylądować na terenie niedostępnym( np. wieży o płaskim dachu, takim też domku, skale lub innym tego typu terenie)? Jeśli tak to czy może "strzelać" za pomocą zionięcia w jednostki znajdujące się na "ubitej ziemi"?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
po dzisiejszej grze nasunęło się kilka pytań:
1.czy modele z W>1 panikują od łącznej straty 25% W czy 25% jednostek z oddziału?
2.przy atakach z templatek [np katapulta] : jak się rani modele: sumije się ilość ran i po kolei usuwa modele aż do wyczerpania ran, czy każdy wielo-woundowy model otrzymuje rany osobno?
1.czy modele z W>1 panikują od łącznej straty 25% W czy 25% jednostek z oddziału?
2.przy atakach z templatek [np katapulta] : jak się rani modele: sumije się ilość ran i po kolei usuwa modele aż do wyczerpania ran, czy każdy wielo-woundowy model otrzymuje rany osobno?
ad 1 - panika tylko za zabite modele
ad 2 - zdejmujesz maksymalną możliwą liczbę modeli, nadliczbowe rany się marnują np. masz 3 zranione trafienia w zdrowy regon minetaurów rzuczasz na liczbę ran: 6, 4 i 2. - zdejmujesz dwa pełne minetaury za 6 i 4 (dodatkowe rany przepadają) i jeden minetaur zostaje na ostatniej ranie. W ww. sytuacji jeśli odział dostał by już wcześniej 1 ranę to zeszły by w sumie 3 modele (1 rana wcześniej + 2 z katapulty). W regonie zwykłych jednostek z wieloma ranami możesz mieć tylko jeden chory model. Inaczej jest z bohaterami - u nich rany liczone są oddzielnie.
żółwik,
Ż.
ad 2 - zdejmujesz maksymalną możliwą liczbę modeli, nadliczbowe rany się marnują np. masz 3 zranione trafienia w zdrowy regon minetaurów rzuczasz na liczbę ran: 6, 4 i 2. - zdejmujesz dwa pełne minetaury za 6 i 4 (dodatkowe rany przepadają) i jeden minetaur zostaje na ostatniej ranie. W ww. sytuacji jeśli odział dostał by już wcześniej 1 ranę to zeszły by w sumie 3 modele (1 rana wcześniej + 2 z katapulty). W regonie zwykłych jednostek z wieloma ranami możesz mieć tylko jeden chory model. Inaczej jest z bohaterami - u nich rany liczone są oddzielnie.
żółwik,
Ż.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
rozumiem, że minotaury mają 2W?
a co by było gdyby np 3 minotaury dostały by p jednej ranie?
a co by było gdyby np 3 minotaury dostały by p jednej ranie?
Minotaury mają 3 rany.
Gdyby każdy dostał po jednej ranie, wtedy musiałbyś zdjąć 1 cały model.
Jak to jest z liczeniem czy jest połowa pkt za oddział? Chodzi mi o pieski z doch. Jeżeli z odziału 5 i zostają 3 z 1 raną wbitą to czy mam wtedy połowę pkt?
Gdyby każdy dostał po jednej ranie, wtedy musiałbyś zdjąć 1 cały model.
Jak to jest z liczeniem czy jest połowa pkt za oddział? Chodzi mi o pieski z doch. Jeżeli z odziału 5 i zostają 3 z 1 raną wbitą to czy mam wtedy połowę pkt?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Czy smok HE jest odporny na ogniste ataki jesli jeździec nosi dragon armour ? Czy tylko zwykły mount ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ciekawe jak ten pancerz to robi
. Fajnie, akurat jedyna broń WoCH-u multiplikująca rany ma akurat ogniste ataki
.


Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Q. If a model (or its mount) equipped withInfernal Puppet pisze:Ciekawe jak ten pancerz to robi :P . Fajnie, akurat jedyna broń WoCH-u multiplikująca rany ma akurat ogniste ataki.
Dragon Armour is hit by a flaming
cannonball, flaming bolt, flaming sword, and
so on, is the model immune to the entire
attack, or will they still be crushed by the
underlying bolt, cannonball, sword, etc.?
A. They are immune to the entire attack. The
rules are clear, and obviously the alchemical
reason for this is that the armour repels both
the element of fire and the vessel that is
imbued with it.
magia i alchemia stary;]
Trochę chyba ktoś się zagalopował, to jest przecież 2 częściowy model jak oberwie lord to ma resist jak smok to nie, to samo z Ward Sv od strzelania (Wristbands of Black Gold) ma je tylko Lord VC a nie cały smok.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A