kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: misha »

tak wszystkie maszyny mają kąt widzenia 360 :) nie ma lekko muszą być poza widokiem albo w swojej strefie postawieni
Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, o 14:14 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

nie możesz wystawić scautów w LOS żadnej jednstki przeciwnika (wyjątkiem są Way Watcherzy bo mają specjalną zasadę).

pozdrawiam,
Ż.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Żaba pisze:nie możesz wystawić scautów w LOS żadnej jednstki przeciwnika (wyjątkiem są Way Watcherzy bo mają specjalną zasadę).

pozdrawiam,
Ż.

no i muszą się kryć za terenem, cokolwiek to oznacza 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

takie pytanie:
czy w grze wieloosobowej można strzelać do oddziałów przeciwnika związanych walką z oddziałami sojuszniczych graczy?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie można.

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Czy jednostka ze zdolnością lot może wylądować na terenie niedostępnym( np. wieży o płaskim dachu, takim też domku, skale lub innym tego typu terenie)? Jeśli tak to czy może "strzelać" za pomocą zionięcia w jednostki znajdujące się na "ubitej ziemi"?

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

nie moze wyladowac na terenie niedostepnym, ani w lesie ani na obeliskach, ani na jeziorkach czy innych bagnach. Tylko pola, otwarty teren i wzgorza.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Skąd Ci się wzięły te jeziorka? Na wodzie smok spokojnie może lądować.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

a fell batki ??
"JOIN OR DIE"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Co fell batki? Też mogą lądować na wodzie jeśli o to Ci chodzi.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

po dzisiejszej grze nasunęło się kilka pytań:

1.czy modele z W>1 panikują od łącznej straty 25% W czy 25% jednostek z oddziału?
2.przy atakach z templatek [np katapulta] : jak się rani modele: sumije się ilość ran i po kolei usuwa modele aż do wyczerpania ran, czy każdy wielo-woundowy model otrzymuje rany osobno?

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

ad 1 - panika tylko za zabite modele
ad 2 - zdejmujesz maksymalną możliwą liczbę modeli, nadliczbowe rany się marnują np. masz 3 zranione trafienia w zdrowy regon minetaurów rzuczasz na liczbę ran: 6, 4 i 2. - zdejmujesz dwa pełne minetaury za 6 i 4 (dodatkowe rany przepadają) i jeden minetaur zostaje na ostatniej ranie. W ww. sytuacji jeśli odział dostał by już wcześniej 1 ranę to zeszły by w sumie 3 modele (1 rana wcześniej + 2 z katapulty). W regonie zwykłych jednostek z wieloma ranami możesz mieć tylko jeden chory model. Inaczej jest z bohaterami - u nich rany liczone są oddzielnie.

żółwik,
Ż.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

rozumiem, że minotaury mają 2W?

a co by było gdyby np 3 minotaury dostały by p jednej ranie?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Minotaury mają 3 rany.

Gdyby każdy dostał po jednej ranie, wtedy musiałbyś zdjąć 1 cały model.


Jak to jest z liczeniem czy jest połowa pkt za oddział? Chodzi mi o pieski z doch. Jeżeli z odziału 5 i zostają 3 z 1 raną wbitą to czy mam wtedy połowę pkt?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Liczą się tylko modele. W twoim przypadku nie masz połowy pkt.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Czy smok HE jest odporny na ogniste ataki jesli jeździec nosi dragon armour ? Czy tylko zwykły mount ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Infernal Puppet pisze:Czy smok HE jest odporny na ogniste ataki jesli jeździec nosi dragon armour ? Czy tylko zwykły mount ?
smok jest odporny na wszelki ogien jesli wlasciciel nosi dragon armour.
nawet na krasnoludzką katapulte z ognistymi atakami;]

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ciekawe jak ten pancerz to robi :P . Fajnie, akurat jedyna broń WoCH-u multiplikująca rany ma akurat ogniste ataki :roll: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Infernal Puppet pisze:Ciekawe jak ten pancerz to robi :P . Fajnie, akurat jedyna broń WoCH-u multiplikująca rany ma akurat ogniste ataki :roll: .
Q. If a model (or its mount) equipped with
Dragon Armour is hit by a flaming
cannonball, flaming bolt, flaming sword, and
so on, is the model immune to the entire
attack, or will they still be crushed by the
underlying bolt, cannonball, sword, etc.?
A. They are immune to the entire attack. The
rules are clear, and obviously the alchemical
reason for this is that the armour repels both
the element of fire and the vessel that is
imbued with it.

magia i alchemia stary;]

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Trochę chyba ktoś się zagalopował, to jest przecież 2 częściowy model jak oberwie lord to ma resist jak smok to nie, to samo z Ward Sv od strzelania (Wristbands of Black Gold) ma je tylko Lord VC a nie cały smok.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Zablokowany