Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Re: Rozpiski

Post autor: Yahoo82 »

Coś mi się w generale nie podoba. Testowałeś taki układ?
Goblin BB to moim zdaniem porażka. Albo daj BSB, albo szamana drugiego, bo antymagia też szału nie robi.
Nie wiem jak chciałbys poradzić sobie z armią strzelającą. Nawet taką średnio strzelającą. 22NG będzie spadać jak muchy i przegrają pierwszy lepszy kombat, a wtedy tracisz szamana i zapewne generała. I masz po grze.
Szczerze mówiąc nie wiem jak miałbym tym coś ugrać... Może z jakims imperium bez strzelców? Może z bestiami?
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Yahoo82 pisze:Coś mi się w generale nie podoba. Testowałeś taki układ?
Generał na 1+ save i chyba najlepszą kosę jaką na takie punkty może dostać. Grałem na takim generale i jest wystarczająco twardy, może kogoś zabić i jeszcze ma xeta.
Yahoo82 pisze:Goblin BB to moim zdaniem porażka
Dlaczego ? Przecież to zabójca heraldów i wampirów. BSB nie jest, żeby nie było żal go wysłać na pewną śmierć, a także żeby mógł mieć włócznie (a nóż zdaży mu sie szarża na jakieś niedobitki łuczników czy chociaż samotnego maga, a wtedy żal odpalać wollope, a S4 to za mało). Goblin mi się podoba i na pewno zostaje.
Yahoo82 pisze:antymagia też szału nie robi
No nie robi ale 4 kostki + scroll + możliwość zjedzenia grzyba to jak na jednego maga bardzo fajnie. Drugiega szamana nie będzie bo gobiln musi być, a generałem go nie zrobie.
Yahoo82 pisze:Nie wiem jak chciałbys poradzić sobie z armią strzelającą. Nawet taką średnio strzelającą. 22NG będzie spadać jak muchy
Z armią strzelającą będzie ciezko. Ale z taką średnio strzelającą mysle, że da rade powalczyć.
Yahoo82 pisze:22NG będzie spadać jak muchy i przegrają pierwszy lepszy kombat
NG nie są do walki. Jeśli już w takiej się znajdą to niefajnie.

Uważasz, że roster słaby, masz jakiś pomysł jak go wzmocnić?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Gigant jest moim zdaniem b. slaby, to chyba najgorszy obecnie monster, zwlaszcza przy obecnym metagamingu z lekkim strzelaniem i wsparciem maszyn. Za te punkty mozna sporo fajnych rzeczy wrzucic, np drugi oddzial ng na wypasie i trolla. Nie wiem, czy juz testowales single trolle, ale sa swietne!
Warto wrzucic poziom na NG - na rozpy na 2 magach nic nie zrobisz, ale tam gdzie bedzie 1 caddy, powinienes sie przebic (tylko nie wiem jak zmiescic bound przy tym zestawie herosow).
Chcesz grac tym ofensywnie? Moim zdaniem za malo Cie, a na defens z kontra masz za malo maszyn. DD na 1350 jest rewelacyjny, ale to troche malo, zeby zmusic przeciwnika, zeby pchal sie w combat.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Deather pisze:Uważasz, że roster słaby, masz jakiś pomysł jak go wzmocnić?
Na pewno jest klimatycznie, ale po prostu nie wiem jak miałnbym tym grać. Gdybym miał zmieniać to bym zmienił wszystko prawie. Ja zawsze zaczynam od włożenia (poniżej 2k) od wstawienia 2 chukk, kloppy i DD.
Później zastanawiam się czy gram magią, czy walczę. Jeśli magia to wchodzi 2 szamanów (jak barbara przetestuje szamanów na rydwanach to pojawi się kolejna opcja), jeśli walka to 2 x BOBB. jeden na świni, drugi z buta ubrany w shino.
Reszta armii to już pod własny styl gry. NG z siatkami przestałem lubić. Wolę już 25 NG z 2x fanol.
Za to bardzo lubię big unsów z totemem, tylko drodzy na te punkty.
Savage na dzikach są super pod warunkiem, że nie stana się głównym celem. A tutaj przeciwnik będzie w nich napierdzielał od początku, albo wyciągnie je gdzieś w bok. Nie masz czym ich zasłonić (fasty są na 1 fazę strzelania).

Co do giganta zgadzam się z barbarą - leszcz jakich mało. Albo 1 troll i pakujesz inne jednostki, albo 5 trolli i masz coś o wiele niebezpieczniejszego od giganta.

Cos takiego wymyśliłem na szybko na te punkty, ale to zupełnie co innego niz u Ciebie:

Unnamed1350 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Sword of Might [10]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Boar @ [0] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 150 Pts
Choppa; Battle Standard
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Beard of Barbus [10]

1 Night Goblin Shaman @ 90 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]

1 Trolls @ 40 Pts

20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour

25 Night Goblins @ 147 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts

1 Trolls @ 40 Pts

1 Wolf Chariot @ 63 Pts
4 Goblin Crew @ [0] Pts

1 Wolf Chariot @ 63 Pts
4 Goblin Crew @ [0] Pts

2 Snotlings @ 40 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully


Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4 + totem + DS + yan khiel

Models in Army: 79
Total Army Cost: 1350

BSB do big unsów, generał do NG. Szkoda tylko potencjału jaki daje gholan. No ale magią sięnikt nie przebije chyba, w HtH powalczysz. Wciąż boli strzelanie, ale już trochę mniej.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Deather pisze: Dlaczego ? Przecież to zabójca heraldów i wampirów. BSB nie jest, żeby nie było żal go wysłać na pewną śmierć, a także żeby mógł mieć włócznie (a nóż zdaży mu sie szarża na jakieś niedobitki łuczników czy chociaż samotnego maga, a wtedy żal odpalać wollope, a S4 to za mało). Goblin mi się podoba i na pewno zostaje.
a to akurat jest nielegalne. jesli masz magiczna bron to musisz jej uzywac zawsze (o ile nie jestes bretonczykiem). W zwiazku z tym zawsze walisz z wollopy (masz magiczne ataki), po prostu raz na gre walisz z niej mocniej. Opcji zebys uzyl wloczni nie ma.

Pojedyncze trolle - nie powiedzialbym, ze to taki mega orgazm. Jednak przy LD8 statystyka jest dla nich dosc bezlitosna. Pomysl brania 5ciu ponizej 2k brzmi jak zart.

Jeden mag 2lvl - moze nie szalejmy? Przeciw rozpie na 1 magu mamy spektakularna wizje, ze
a) my rzucamy czar z 3 kosci, przeciwnik dispeluje z 3ech - kostki vs kostki
b) dwa razy nam zescrolluje tenze czar
c) potencjalnie mozemy sobie zmiscastowac wlasna antymagie.

Szamani na rydwanie - to juz bylo. I sie nie sprawdzalo. swieta_barbara ma bardzo specyficzna rozpiske na ktorej moze to bedzie mialo jakas dzialalnosc (bo glowny ostrzal probuje kazdy na wyvernie koncentrowac), na male punkty taki rydwan z szamanem to glowny cel dla dzial/balist/itd.

Gigant - ma pewne zastosowania. Wbrew pozorom na takie demony jest calkiem niezly (o ile unika flamerow z calych sil), na vc rowniez, takze nie nalezy go bardzo stanowczo skreslac (chociaz rzecz jasna slaby jest - ale poza nim sporo rzeczy w ong jest slabych, a i tak sie nimi gra). Ale na 1350 jest jednak po prostu za drogi.

Swojej rozpiski nie bede wrzucal, ale moge sie jednym z niedawno wymyslonych patentow podzielic: na tak male punkty niezle sie sprawdza czarny BSB z colarem, shino i xetem na rydwanie - praktycznie zawsze overrunuje po oddzialach psow khornowych, ogolnie ma sporo fantazji, popycha sie z waaagh i ladnie wspoldziala z goblinskimi rydwanami; jednoczesnie jest na tyle twardy, ze z lekkiego ostrzalu wroga moze szydzic.
Obrazek

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

GoblinNadGobliny pisze: Jeden mag 2lvl - moze nie szalejmy? Przeciw rozpie na 1 magu mamy spektakularna wizje, ze
a) my rzucamy czar z 3 kosci, przeciwnik dispeluje z 3ech - kostki vs kostki
b) dwa razy nam zescrolluje tenze czar
c) potencjalnie mozemy sobie zmiscastowac wlasna antymagie.
No ja tylko powiem, że po dwóch testowych bitwach z 1 szamanem lvl2 uważam, że warto go brać. Miałem łącznie 3 ifki (na stopach) i pocisk też czasem wchodził. Jeśli są punkty to można brać.
GoblinNadGobliny pisze:Na tak male punkty niezle sie sprawdza czarny BSB z colarem, shino i xetem na rydwanie - praktycznie zawsze overrunuje po oddzialach psow khornowych, ogolnie ma sporo fantazji, popycha sie z waaagh i ladnie wspoldziala z goblinskimi rydwanami; jednoczesnie jest na tyle twardy, ze z lekkiego ostrzalu wroga moze szydzic.
Koleś ma potencjał pod warunkiem, że na turniej zbanowane są działa DoW. W innym wypadku nawet WE mają armaty, a to rydwany boli.

To co wrzuciłem nie jest moim standardem na 1350. Po prostu miałem chwilę wolną w pracy :)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 386

Post autor: ninjaska »

Oi,
Moim zdaniem rydwany wrocily w pelnej chwale. Rowniez w malych punktach. Wszystko za sprawą Xeta. Dwaj Goblinscy Szamani w rydwanach, do tego Boss w Dzikowym i jeszcze dwa Wilcze w Specjalach. To jest fantastyczna kontra. Jesli przeciwnik sie zapedzi w poblize maszyn, to z latwoscia go Rydwany zganiaja. Zaleznie od sily przeciwnika, wysylamy jeden lub dwa rydwany. Ewentualnie potrojne kombo. Shino albo Tricksy Trinket pozwalaja radzic sobie z WSv.
Moze to nie jest optymalne, ale fajnie wyglada (Lobby i Divera mam na kolkach) :):

1 Black Orc Big Boss @ 215 Pts
General
Sword of Might; Shinguards of Sneaky Shino; Yellow Kidney Stone of Xet
1 Boar Chariot @

1 Goblin Shaman @ 185 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom; Nibbla's Itty Ring
1 Wolf Chariot

1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll;Triksy Trinket
1 Wolf Chariot

1 Doom Diver @

2 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

2 Wolf Chariot @ 63 Pts

8 Savage Boar Boyz @ 246 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan

2 x 5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician


Casting Pool: 6

Dispel Pool: 5

Models in Army: 40


Total Army Cost: 1344
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

rozpa jest "patrolowa" na max 2 herosow, z czego 1 moze być magiem. jak widac ofens , a na nich znam sie slabo, jak nie mam klocow piechoty to jakos dziwnie sie czuje. komentujcie. acha, staram sie nie uzywac nowych itemow , jedynie sloty. poza bsb i dzikami jest niewiele cennych celów dla oponenta.sporo wystawień.
na pewno bedzie yebane szczurze bydle i jakies stagadony. hopersi robia partyzantke i sciagaja na klate magie i strzelanie. doom robi za wsparcie artyleryjskie.

Unnamed1000 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Might [10]
Ironback Boar [35]
Collar of Zorga [5]



1 Black Orc Big Boss @ 244 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
1 Boar Chariot @ [80] Pts



5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour



5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour



5 Savage Boar Boyz @ 146 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician


5 Squig Hoppers @ 75 Pts

5 Squig Hoppers @ 75 Pts

1 Boar Chariot @ 80 Pts


1 Trolls @ 40 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts



Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 34


Total Army Cost: 1001
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, o 09:47 przez loko, łącznie zmieniany 2 razy.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Vengeance Knight
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: Vengeance Knight »

Przede wszystkim chciałbym przywitać wszystkich znakomitych Orkowych generałów, ponieważ to mój pierwszy post na zielonym podforum. :)
Rozpiska na 1999pts, taki pomysł na najbliższy turniej:

1 Black Orc Big Boss @ 171 Pts
Choppa; Battle Standard; Boar
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Yellow Kidney Stone of Xet [15]
Collar of Zorga [5]

1 Orc Shaman @ 150 Pts
General; Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]
Beard of Barbus [10]

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Horn of Ugrok [40]
Magic Mushrooms [10]

25 Orc Big 'Uns @ 315 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]

27 Night Goblins @ 189 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss

2 Fanatic @ [50] Pts

25 Night Goblins @ 132 Pts
Shield; Musician

2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully

14 Savage Boar Boyz @ 389 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard
Banner of Gholan [25]

1 Doom Diver @ 80 Pts

Casting Pool: 6 + bound + 1 grzybek

Dispel Pool: 5 + 3 z totemu + 3 dodatkowe z grzybka + 1 scroll

Models in Army: 137

Total Army Cost: 1999

Ogólnie: Armia nastawiona na strzelanie i magię, która może również powalczyć. Zrezygnowałem z 2 czuk na rzecz kolejnej lobby, nie wiem czy dobrze. Bsb, który jest dość twardy, wraz z dzikami ma być Staszakiem na podchodzące oddziały. Magowie prawdopodobnie w większych gobosach, bo BIG`unsi będą walczyć z tym co dojdzie.
I mam problem z antymagią, jestem pewien, że w tym rozwiązaniu nie powinienem odczuwać żadnego zagrożenia ze strony wrogiej magii, ale może można lepiej zainwestować te punkty?
Proszę o konstruktywną krytykę i dobre rady :wink:
Pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, o 16:30 przez Vengeance Knight, łącznie zmieniany 1 raz.

Szybkibil
Warzywo
Posty: 17

Post autor: Szybkibil »

Ja tam chukk nie wsadzam do armii. Z tego dziadostwa nie da sie nic ustrzelic, za duzo trzeba rzucic. Wole wsadzic wozek, hopperow, albo czarnuchow. Od strzelania sa doom divery, tym niemal zawsze trafiam :)
Kobiety lubią Bronx.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

GoblinNadGobliny pisze: a to akurat jest nielegalne. jesli masz magiczna bron to musisz jej uzywac zawsze (o ile nie jestes bretonczykiem). W zwiazku z tym zawsze walisz z wollopy (masz magiczne ataki), po prostu raz na gre walisz z niej mocniej. Opcji zebys uzyl wloczni nie ma.
hmmm on jest one use only wiec sie mylisz ...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ma racje
wallopa jest magiczna, z zalozenia musisz nia uderzac. tyle ze 1 raz mozesz wlaczc dopalacz z 10S. wlocznia jest strata punktow.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Vengeance Knight pisze:Przede wszystkim chciałbym przywitać wszystkich znakomitych Orkowych generałów, ponieważ to mój pierwszy post na zielonym podforum. :)
Rozpiska na 1999pts, taki pomysł na najbliższy turniej
Włocławek? :D Może na siebie wpadniemy :D
Vengeance Knight pisze: I mam problem z antymagią, jestem pewien, że w tym rozwiązaniu nie powinienem odczuwać żadnego zagrożenia ze strony wrogiej magii, ale może można lepiej zainwestować te punkty?
Proszę o konstruktywną krytykę i dobre rady :wink:
Pozdrawiam :D
Grałem ostatnio na tym samym układzie ale z 1 szamanem i wejść mogły tylko IFki, więc chyba nie masz się co bać. Chyba, że ktoś zrobi turbomagię. No ale to i tak max 8PD.
Totem liczą teraz za 2 DD?

Co do rozpy - gdzie wchodzi orkowy szaman? Do big unsów by dać im odporność? Nie boisz się o SBB? Mocne to jest, ale tylko w szarży. Będziesz musiał mocno pilnować. Rozumiem, że w opisie BSB zjadłeś dzika? :)
Nie myślałeś, żeby wymienić Ugroka na pierścionek?
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Bardzo ladna rozpiska, dalbym tylko BSB zamiast martogsa Nerke, a zamiast jednego fasta zwiekszylbym jazde - niech beda naprawde potezni, a z Nerka w Demony i VC przejezdzasz w 1 ture przez oddzialy (a magiczne aataki na BSB i tak masz, wiec walisz po prostu dwurakiem).
Troll nie sprawdzi Ci sie przy Ld generala 7. Nie ma sensu wystawiac drugiego rara.

Vengeance Knight
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: Vengeance Knight »

Up. rozpy. Savage do 14 kosztem trolla i fasta.
Jeszcze mnie kusi zmiana dzikich dzików na zwykłych, zyskam trochę punktów, lecz stracę sporo ataków i psychologia będzie mnie bolała :( . Zawsze grałem na dzikich tylko, że w ilości 7-10 + banner z d6 do szarży + generał i dawali radę z szarżą na 14 +2d6”, lecz teraz golan lepszy :D, i jakoś fastami zawsze mi się udawało ich osłaniać.
Generał z drugim magiem raczej do NG, chociaż nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
A pierścionek??? Hmm nie wiem, chyba ugrok lepszy, wyższy power level na który, trzeba 2 kostki zurzyć by mieć pewność dispella, a jak wejdzie to ułatwia parę rzeczy. Pierścionek bym wział jakbym mógł jeszcze dać mu staff of sorcery, jednak limit DD jest o tą jedną kość za mały :)

Yahoo82: Dzięki za przypomnienie o dziku dla BSB! Zapomniałem mu dodać, jak ściągałem go z rydwanu :D. Może będziemy mieć szansę wymienić swoje doświadczenia z bitew. A Ty też orkami jedziesz?

swieta_barbara: BSB z nerką o niebo lepszy :). Troll miał osłaniać maszyny i wspomagać klocki :lol2: ale chyba faktycznie na ld 7 więcej namiesza niż pomoże...

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Vengeance Knight pisze: Yahoo82:... A Ty też orkami jedziesz?
No ba :) Przecież to jedyna słuszna i turbowygięta armia pełna asf, wardów i hate'ów :)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Filemon665
Plewa
Posty: 5

Post autor: Filemon665 »

Siemano, witam szanownych orczych wyjadaczy. :) Mam jutro grać z demonami na 1250pts. i przygotowałem taką rozpę, którą zaraz podam. Chcę, żebyście mi pomogli co wyjąć i co wrzucić do mej rozpiski. Oczywiście mówię, że to wstępnie jest i na pewno wejdzie tam gdzieś grzybek i kamyczek. Nie wiem co z tymi trollami? :/ Czy są warte na prawdę swojej ceny? Czy trójka jest lepsza, czy lepiej pojedynczego takiego delikwenta wsadzić? Jeszcze prawdę mówiąc nimi nie grałem i nie wiem co z tego wyjdzie...:D Ale ok. Na razie rozpa:
1x Bobb 136
General; Collar of Zorga; Boar; Shinguards of Sneaky Shino

1x nGoblin shamen 105
lvl2; Nibbla’ s Itty Ring

1x Ork shamen 150
2lvl; Staff of Baduumm; Beard of Barbus

13x Savage Big ‘Un 237
Second weapon; Banner of Gholan; FCG

31x Night goblin 203
Spear; 3x night goblin fanatic; musician

1x Goblin Doom Diver 80

5x Goblin Wolf Riders 71
Bow; Musician

2x Goblin Rock Lobba 150
Bully

3x Troll 120

Total cost: 1252
Casting pool: 6 + pierścionek
Dispel pool: 4

EDIT: zapomniałem dodać, że koleś powiedział, że raczej nie będzie magikował. :) Więc dałem dwóch szamanów, żeby narobili zamieszania. Pytanko jeszcze: nie walczyłem nigdy z horrorsami i nie wiem: czego się spodziewać?
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, o 17:28 przez Filemon665, łącznie zmieniany 1 raz.

Vengeance Knight
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Post autor: Vengeance Knight »

Yahoo82: Zawsze tak mówiłem, to nikt mi nie wierzył :lol2:
Do zobaczenia w sobotę.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Rozpiska na pierwszy w życu lokal, proszę o rady

1750 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Boar @ [0] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 135 Pts
General; Choppa
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Orc Shaman @ 166 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Yan Khel Mushroom [15]
Dispel Scroll [25]
Beard of Barbus [10]
1 Boar @ [0] Pts


20 Orc Big 'Uns @ 240 Pts
Standard
Morks Spirit Totem [50]

24+1 Night Goblins @ 180 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

24+1 Night Goblins @ 180 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Musician



1 Wolf Chariot @ 63 Pts


1 Wolf Chariot @ 63 Pts


8+1 Orc Boar Boyz @ 261 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]


2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully


1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully


1 Doom Diver @ 80 Pts



Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 112


Total Army Cost: 1749

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

taka magia praktycznie nie ma szans sie przebic. masz bardzo malo wystawien, powinienes jeszcze przynajmniej 1 fasta i trolla/snoty dodac.
duzo punktow masz w dwoch klockach - boar boyzow i big unow pieszych. to oznacza, ze jeden bedzie bez brody.. przy ld8 nie bedzie go ciezko spanikowac.
big unsi tak naprawde sens maja tylko w armii defensywnej, gdzie wiadomo, ze raczej nie dojda do walki. u Ciebie moga dosc latwo poplynac, a strata tego oddzialu (+strata herosa, przejecie sztandaru) to pare duzych punktow w plecy.
Obrazek

ODPOWIEDZ