Ogry w armii krasnoludów
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
I znowu jestem nekromantą w tym temacie
Kumpel podsunął mi ostatnio pomysł wystawiania 2 leadbelcherów(w armii na 2k razem z irongutami). Wydaje mi się to całkiem fajnym pomysłem. Taki krasnoludzki "nibyfast" biegający na 12 cali. Kolesie mogliby biegać flanką i wtedy byłaby ona bezpieczna od wszelkiego rodzaju nieprzyjacielskich fastów czy innych śmieci, bo czego by nie ustrzelili to by pokroili, a i jakiemuś klocowi mogliby pomóc przepchnąć coś większego. Jedyne co ich boli to ostrzał ale przynajmniej jeśli przeciwnik będzie strzelał po nich to nie walnie po klocach (co w krasnoludzkim ofensie jest całkiem kożystne;))
Dodatkowo chłopaki mają fajne modele
Co powiecie?
Kumpel podsunął mi ostatnio pomysł wystawiania 2 leadbelcherów(w armii na 2k razem z irongutami). Wydaje mi się to całkiem fajnym pomysłem. Taki krasnoludzki "nibyfast" biegający na 12 cali. Kolesie mogliby biegać flanką i wtedy byłaby ona bezpieczna od wszelkiego rodzaju nieprzyjacielskich fastów czy innych śmieci, bo czego by nie ustrzelili to by pokroili, a i jakiemuś klocowi mogliby pomóc przepchnąć coś większego. Jedyne co ich boli to ostrzał ale przynajmniej jeśli przeciwnik będzie strzelał po nich to nie walnie po klocach (co w krasnoludzkim ofensie jest całkiem kożystne;))
Dodatkowo chłopaki mają fajne modele
Co powiecie?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
No ja szczerze to nawet jeszcze nie znam zasad ale poprostu kminię jak by tu jak najbardziej urozmaicić armię krasnoludów, a taki oddział jest myśle całkiem fajny i pod względem wizualnym jak i pod względem możliwości jakie otwiera (przynajmniej w teorii )
A mógłby ktoś napisać, jak działają pukawki Leadbelcherów? Ponoć rzuca się artyleryjską, ale wolałbym poznać wszystkie szczegóły Podobnie ogre club - ma to jakieś specjalne zasady, czy jest to odpowiednik zwykłego dwuraka?
Mam też prośbę - jeśli ktoś jest obeznany, to niech podzieli się informacją, jak wychodzą punktowo poszczególne jednostki tu omawiane. Czy Ogry potrzebują jakiegoś dowódcy przy wystawianiu ich jako DoW?
Mam też prośbę - jeśli ktoś jest obeznany, to niech podzieli się informacją, jak wychodzą punktowo poszczególne jednostki tu omawiane. Czy Ogry potrzebują jakiegoś dowódcy przy wystawianiu ich jako DoW?
Pukawki Leadbealcherów - Leadbelcher cannon:Kraggo pisze:A mógłby ktoś napisać, jak działają pukawki Leadbelcherów? Ponoć rzuca się artyleryjską, ale wolałbym poznać wszystkie szczegóły Podobnie ogre club - ma to jakieś specjalne zasady, czy jest to odpowiednik zwykłego dwuraka?
- Rzucasz na każdego Leadbelcher'a kostką artyleryjską. Liczba, która wypadnie równa jest liczbie strzałów z siłą 4. Wciąż trzeba rzucać na trafienie (używając BS ogra).
- jeśli wyrzucisz misfire, cały unit dostaje D3 S4 obrażeń, za każdy misfire.
- Jeśli raz strzeliłeś z Leadbelcher cannona, nie możesz już ponownie strzelić przez resztę gry, chyba, że poświęcisz całą turę na przeładowanie. Nie możesz nic robić, ani być w kontakcie btb z wrogiem. Możesz przeładowywać broń rally'ując się po ucieczce. - ten punkt jest nie ważny, jeśli grasz na BP.
- możesz się ruszać i strzelać, robić stand&shot
- Nie masz minusów do trafienia za poruszenie się, daleki zasięg i multiple shots
- Dodatkowo w close combacie Leadbelcher cannon działają jak Ogre Clubs.
- Zasięg Leadbelcher cannona to 12 cali. Strzały są również armour piercing (czyli z S4 będzie to -2AS).
Ogre Clubs:
- Działają jak Hand weapon
- Dają dodatkowy bonus -1AS, jeśli nie łączysz ich z inną bronią czy ironfistem. Jeśli grasz według BP to zawsze, niezależnie od konfiguracji z inną bronią, czy ironfistem dają ten bonus (oczywiście ogre club musi działać jako additional hand weapon).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź
A jak wygląda sprawa punktów - ile za szeregowego / członka grupy dowodzenia w każdym z oddziałów? Które zasady do Ogrów mają zastosowanie - stary podręcznik DoW czy też aktualna księga Ogrów? A jeśli tak, to który podręcznik jest aktualny? (Ogry doczekały się siódmej edycji? )
A jak wygląda sprawa punktów - ile za szeregowego / członka grupy dowodzenia w każdym z oddziałów? Które zasady do Ogrów mają zastosowanie - stary podręcznik DoW czy też aktualna księga Ogrów? A jeśli tak, to który podręcznik jest aktualny? (Ogry doczekały się siódmej edycji? )
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Całkiem fajny pomysł, ogry walczące za krasnoludzkie złoto. Ale z flufowej strony, to pokurcze nie dostaną kompleksów(dlatego nie mają zadnych dużych modli).
Miło by było mieć coś co szarżuje więcej niż 6 cali.
Miło by było mieć coś co szarżuje więcej niż 6 cali.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
likaon, kolejny post z kosmosu
co chciałeś nim wnieść?
kraggo, mogę Ci przesłać niespodziankę na maila, tylko go podaj
co chciałeś nim wnieść?
kraggo, mogę Ci przesłać niespodziankę na maila, tylko go podaj