HE - 7750

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Re: HE - 7750

Post autor: Master of reality »

Ja to nie widzę opcji by w oddział z Teclisem mi się ktoś wbił. Po prostu się do takiej sytuacji nie dopuszcza :D
I sold my soul for rock'n roll

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Popatrz na rozpe he. A tera policz sobie oddziały. Nąstępnie pomysl ile oddziałów mieli by skaveni na te punkty. I zastanów się, czy bylbys w stanie wszystko zabic, zeby nie dobilo sie do twojego TECLISA ?Nie mówiąc o wielkiej 13, który 3 seerowie by ci na 6 kosciach nawalali w ten klocek ;] Ja tak to widze

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Janiszek pisze:Przykładowa sytuacja:
Wbijają się w PG z Teclisem 10 censer bererów.Zdawanie tafa-rana na teclisie-i pada z dwóch ziomków. ASF gówno daje przy tylu atakach, a z 6-9 ataków idzie w teclisa z hatem. Przeżywa? Nie.
Kolejny plus smokowego lorda jest taki, ze na te punkty zazwyczaj się gra na dużej mapie. Więc zasięg 12" LD jest słaby.
A smokiem podlatujesz i rozdajesz LD. Dodatkowo możesz się schować. Zauważ, ze HE mają magię(na defy heaven), repety i łuki. Teclis to powinien miec z 7 PG i siedziec w lesie.
-"Frodo, nie p...o...l, tam nie ma gazetek" (Gandalf, zakupy w Albercie)

ad.1
a kto mądry dopuści do takiego zdarzenia ?
ja na prawdę mam zamiar wykorzystać SM do jego ochrony poza tym censterzy nie podejdą do niego tak blisko - dostaną ostrzał z 20 łuków + szarże SM (ostateczność)
a taki Teclis zawsze może te 10" ruszyć i zniknąć censterom z widoku

ad.2

a komu mam rozdawać te Ld??
fastom?
DP którzy i tak pewnie ruszą z nim do natarcia?
łucznikom?
Pg? - oni i tak mają 9 i na dodatek fear - który można skutecznie zamienić na terror


generalnie nastawiam się na magię ofensywną i raczej nie będę popychał smoka na 60" (Lot + 2x popychaczka)
mam 3 małych magów, Teclisa i Arcy z całym lore'm co daje już spory potencjał magiczny
Teclis dostaje Fire/Metal - na maxa killerską magię ze sporym zasięgiem
wali małą i dużą kulkę
lub
dużą kuźnie i snajperkę/pocisk (2d6 S4 hits no Sv,FA )
drugi arcy bierze Heaven i może nieźle namieszać - 2 pioruny, kometa ,tarcza
mali magowie najprawdopodobniej Fire/Light/Life - tu jest mnóstwo czarów z małym CV no i są bardzo ciekawe
może też być Beast
no i jeśli przeciwnik wystawia dobrą magię to jeden z magów bierze HL i puszcza dreina
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

ODPOWIEDZ