Rozpiski
sorry za to że napisałem w tamtym temacie ale to dlatego bo miałem jeszcze to pytanie na temat karty bandy i stwierdziłem że lepiej nadaje się do tamtego tematu w którym wszystkie kwestie były poruszane
A co do rozpiski:
To w takim razie:szef z pałką,szaman z pałką,2 wielgasy z pałkami,2 gobliny,2 orki z pałkami i troll??
A jeśli nie to co??
A co do rozpiski:
To w takim razie:szef z pałką,szaman z pałką,2 wielgasy z pałkami,2 gobliny,2 orki z pałkami i troll??
A jeśli nie to co??
Liczą się tylko czterej bogowie:Khorne,Tzeentch.....Gork i Mork
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lubię to forum. Zmusza mnie do otwierania podręcznika i erraty, przez co kuję na pamięć niektóre zasady
Same pałki... strasznie monotonnie, ale w przypadku Hodowców Trolli nie da się tego uniknąć. No, ale jest 9.
Gobliny, jak widzę, nadal nieuzbrojone... przecież te maluchy nic nikomu nie zrobią w walce
Gobosy niestety nie mają większych szans. Fakt faktem, że i sobie nic nie zrobią większego z tytułu animozji
Mogłoby być tak:
Szef - pała, topór - 88
Szaman - sztylet, pała - 43
2x Big Uni ze sztyletami i pałkami - 86
3 gobliny ze sztyletami i pałami - 54
1x Boy z pałką i sztyletem - 28
Troll - 200
499gc
Rating: 120
Tak, wiem - obniża to trochę szansę dorobienia się piątego herosa. Jednocześnie daje goblinom szansę na przeżycie.
Sam zdecyduj.
Same pałki... strasznie monotonnie, ale w przypadku Hodowców Trolli nie da się tego uniknąć. No, ale jest 9.
Gobliny, jak widzę, nadal nieuzbrojone... przecież te maluchy nic nikomu nie zrobią w walce
Gobosy niestety nie mają większych szans. Fakt faktem, że i sobie nic nie zrobią większego z tytułu animozji
Mogłoby być tak:
Szef - pała, topór - 88
Szaman - sztylet, pała - 43
2x Big Uni ze sztyletami i pałkami - 86
3 gobliny ze sztyletami i pałami - 54
1x Boy z pałką i sztyletem - 28
Troll - 200
499gc
Rating: 120
Tak, wiem - obniża to trochę szansę dorobienia się piątego herosa. Jednocześnie daje goblinom szansę na przeżycie.
Sam zdecyduj.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tyle pał?! To już jest porno jakieś...
Serio, stary - rozpiska bez trolla daje takie możliwości, a Ty poszedłeś ewidentnie w ilość. O ile przy rozpisce z trollem bronie strzeleckie daje mało kto, o tyle tutaj - możesz spokojnie je wręczyć niektórym... zauważ, że minimalny BS to 3. Więc szanse jakieś masz, każdy ślepy czasem trafia
Zasadność dawania zbroi w rozpisce początkowej kwestionowano wiele razy i były na ten temat dyskusje. Szczerze? Nieduży save za zbyt dużą cenę. Póki nie wejdzie errata, nie ma co liczyć na cuda ze strony zbroi.
Teoretycznie jednak, poza totalnym brakiem strzelców [o których aż się prosi rozpiska bez trolla], nie ma się do czego przyczepić. Banda w hth jest dość mocna [tylko szaman taki biedny jakiś... ale zwykle taki jest.]. Ale co tu dużo mówić - w tej grze jeszcze klimat się liczy.
Znowu wrócę do kwestii RT. Czasem warto poświęcić jednego lub dwóch wojowników, aby lepiej wyposażyć resztę. Możemy zrobić 17 skavenów na sztyletach, ale co to za assassin ze sztyletem? Kogo on tym zabije, ten "perfect killer"? Rozwalenie licznej, ale źle wyposażonej bandy jest w zasadzie proste. Zlikwidowanie jednego lub dwóch wojów u Ciebie nie zmieni nic w kwestii zdawania RT, a może zmienić wiele, jeśli chodzi o wyposażenie bandy. I to na lepsze.
[ludzie, błagam, grajcie czym innym niż orkami... powoli robi się "zielono mi"...]
skoro nie orki to bestyjki:)
Unnamed500 ZK - Zwierzoludzie Warband
1 Wódz @ 75 ZK
Sztylet; Halabarda
Dowodzenie
1 Centigor @ 90 ZK
Sztylet; Halabarda
1 Szaman @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Bestigor @ 51 ZK
Sztylet; Buzdygan (x2)
1 Bestigor @ 55 ZK
Sztylet; Halabarda
3 Gory @ 114 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
4 Ogary chaosu @ 60 ZK
Ranga bandy: 115
Liczba jednostek: 12
Total Warband Cost: 493
Unnamed500 ZK - Zwierzoludzie Warband
1 Wódz @ 75 ZK
Sztylet; Halabarda
Dowodzenie
1 Centigor @ 90 ZK
Sztylet; Halabarda
1 Szaman @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Bestigor @ 51 ZK
Sztylet; Buzdygan (x2)
1 Bestigor @ 55 ZK
Sztylet; Halabarda
3 Gory @ 114 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
4 Ogary chaosu @ 60 ZK
Ranga bandy: 115
Liczba jednostek: 12
Total Warband Cost: 493
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O, moja znienawidzona banda
Spoko, ucieszył mnie bardzo jej widok - mało kto nią gra [za to "dużo kto" zabiera na turniej - wstrętni PG! a Karnawał i tak wciąga bestie nosem!].
Namnożyło się halabard... co jest fajne, zwłaszcza jak zrobisz kebab
Jednak zobacz na siłę poszczególnych futrzaków. Halabardy przydałyby się właśnie gorom - +1 do S i mają 4. Bestigory i szefu mają już 4, podobnie centigor [ale jemu to się akurat opłaca dać halabardę, to największy rzeźnik].
Niestety znów jest małe urozmaicenie, ale co robić - takie kwestie przychodzą z czasem.
Masz 12 w bandzie, RT nadal na 3. Ale co poradzić - nie zawsze się da. Ja osobiście bym próbowała pakować do 13. Jednak to tylko kwestia gustu. Możliwe, że panowie z halabardami [po małej zamianie broni] będą prawdziwymi mordercami
Spoko, ucieszył mnie bardzo jej widok - mało kto nią gra [za to "dużo kto" zabiera na turniej - wstrętni PG! a Karnawał i tak wciąga bestie nosem!].
Namnożyło się halabard... co jest fajne, zwłaszcza jak zrobisz kebab
Jednak zobacz na siłę poszczególnych futrzaków. Halabardy przydałyby się właśnie gorom - +1 do S i mają 4. Bestigory i szefu mają już 4, podobnie centigor [ale jemu to się akurat opłaca dać halabardę, to największy rzeźnik].
Niestety znów jest małe urozmaicenie, ale co robić - takie kwestie przychodzą z czasem.
Masz 12 w bandzie, RT nadal na 3. Ale co poradzić - nie zawsze się da. Ja osobiście bym próbowała pakować do 13. Jednak to tylko kwestia gustu. Możliwe, że panowie z halabardami [po małej zamianie broni] będą prawdziwymi mordercami
Unnamed500 ZK - Zwierzoludzie Warband
1 Wódz @ 68 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Centigor @ 90 ZK
Sztylet; Halabarda
1 Szaman @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Bestigor @ 51 ZK
Sztylet; Buzdygan (x2)
1 Bestigor @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
3 Gory @ 135 ZK
Sztylet; Halabarda
4 Ogary chaosu @ 60 ZK
Ranga bandy: 115
Liczba jednostek: 12
Total Warband Cost: 500
a może tak??
1 Wódz @ 68 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Centigor @ 90 ZK
Sztylet; Halabarda
1 Szaman @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Bestigor @ 51 ZK
Sztylet; Buzdygan (x2)
1 Bestigor @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
3 Gory @ 135 ZK
Sztylet; Halabarda
4 Ogary chaosu @ 60 ZK
Ranga bandy: 115
Liczba jednostek: 12
Total Warband Cost: 500
a może tak??
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Uch... nie dziwotaLuceK pisze:A jak złożyć dobrą rozpe z minosem i centem to już 300 gc jeżeli weżmiemy po halabardzie dla nich? Kombinuje i nic nie moge ciekawego wymyslic
Jest to praktycznie niemożliwe.
Możesz w ten sposób złożyć rozpiskę na 4 herosów i minosia - a i tak będą to herosi kiepsko wyposażeni, poza centigorem. Zarobek - nienajgorszy, natomiast RT - to jest TRAGEDIA Kiedy ludzi kupa, i minoś dupa, podobnie z centigorem. Do tego herosi kiepsko uzbrojeni - przeciwnik musi zdjąć dwóch, żebyś zaczął routować. Jasne, z Ld8 jest spora szansa zdania, ale jednak...
Możesz pokombinować z rozpiską na 3 herosów, ale tu z kolei poważnie obniżasz szanse zarobku, a do 9 i tak nie dobijesz.
Podsumowując - można zrobić taką bandę, ale jest to dość ryzykowne. Niestety nie wszystko chyba można mieć od razu
P.S. Dodam jeszcze, że na turnieju rating takiej bandy wychodzi około 79-84. Największą szansę masz więc trafić na Karnawał albo Opętanych - a wierz mi, 9 Karnawału czy 6 Opętanych to nawet dla minosia i centigora wyzwanie!
Lepiej. Nudno, lecz poprawnieHelcik pisze:Unnamed500 ZK - Zwierzoludzie Warband
1 Wódz @ 68 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Centigor @ 90 ZK
Sztylet; Halabarda
1 Szaman @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
1 Bestigor @ 51 ZK
Sztylet; Buzdygan (x2)
1 Bestigor @ 48 ZK
Sztylet; Buzdygan (x1)
3 Gory @ 135 ZK
Sztylet; Halabarda
4 Ogary chaosu @ 60 ZK
Ranga bandy: 115
Liczba jednostek: 12
Total Warband Cost: 500
a może tak??
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja też napisze i poprosze o ocenę (a co! ) mojej (moim zdaniem) klimatycznej rozpiski do Kislevu. Moze nie b. b. klimatyczna, ale miś jest, kapitan ma inherited weapon, kozacy są (dla mnie ci chlopcy, az sie proszą o łuk i dwurakęczny topór(dostali zwykly), przynajmniej takie są modele, a moim zdaniem są śliczne), strzelcy sa chyba za drodzy, wiec odpadli.
Kapitam druzyny;
sztylet, dziedziczony 2rak
mlodzik; x2
sztylet, włóczna
Esaul;
sztylet, dwurak
Poskramiacz misi;
2x pałka
Mis;
kły, pazury i wredny charakter.
Kozaccy kozacy; x3
sztylet, siekierka i łuk
Wojownik;
sztylet, pałka x2
10 modeli, rating 86.
Zastanawiam sie, co dawac mlodzikom, czy wlocznia to dobry pomysl.
Kapitam druzyny;
sztylet, dziedziczony 2rak
mlodzik; x2
sztylet, włóczna
Esaul;
sztylet, dwurak
Poskramiacz misi;
2x pałka
Mis;
kły, pazury i wredny charakter.
Kozaccy kozacy; x3
sztylet, siekierka i łuk
Wojownik;
sztylet, pałka x2
10 modeli, rating 86.
Zastanawiam sie, co dawac mlodzikom, czy wlocznia to dobry pomysl.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kislev bardzo fajny i jest wszystko, czego dusza zapragnie - komplet herosów i miś. Nie uchroniłeś się jednak przed drobnymi błędami...
Fajnie mieć dwuraka... jeśli się ignoruje zasadę strike last. A tę niestety ignorujesz tylko mając umiejętność "strongman". Krótko mówiąc, ciężko będzie, bo nawet w szarży oberwiesz pierwszy. Podobnie z Esaulem.
Handguny są głupie - może innym służą, ale jak długo gram, tak długo nie widziałam, żeby handgun zrobił coś złego komuś, poza biednym graczem, który się nań wykosztował więc raczej słusznie, że ich nie masz. Łuki na kozakach oczywiście mogą się przydać - głównie jako straszak, bo Kislev nie jest bandą strzelecką, ale bezkarnie nikt nie będzie mógł wejść w Twoje pole strzału
Co do włóczni... kwestia gustu. Masz zasadę "strikes first" , co jest fajne, ale młodzik z WS2 nawet jak trafi, to ze zranieniem może być gorzej przy sile 3. Zastanawiałeś się nad halabardą? Dodaje siły, kosztuje tyle samo. Nadal masz młodzików z niefortunnym WSem 2, ale jeśli poślesz ich na jakieś podobne im kmiotki z takim samym WSem, a T3 albo 2, to masz dodatkowy plus. To jest akurat kwestia dyskusyjna, będę musiała przetestować. Wiem, że jakimś takim słabiakom kolega dawał halabardy [tylko nie w Kislevie, a w Bretonii] i radzili sobie.
I rozpiska jest świetna na turniej - przy ratingu 86 trafiasz na Opętanych albo Karnawał. Trzej kozacy, zasada Hate Chaos - mnie by na miejscu plaguebearera Stream of Corruption w gardle ze strachu stanął
EDIT: A propos Beastów jeszcze - kolega z klubu dzisiaj wziął rozpiskę z centigorem i minosiem. Osobiście nie wiem, bo graliśmy w osiem osób multiplayer na dwóch stołach, i akurat nie trafiliśmy na siebie [ja tam miałam klimatyczny sojusz Karnawału i witch hunterów, a co! ], ale z tego co wiem, zroutowali. Natomiast była to też kwestia pecha [trudno w rzeczywistości nie zabić halflinga, szarżując go centigorem i minotaurem naraz, a tutaj miało to miejsce] oraz faktu, że była to jednak bitwa sojusz dwóch na sojusz dwóch - a skaveny, sojusznicy beastów miały podobny problem z Ld.
Fajnie mieć dwuraka... jeśli się ignoruje zasadę strike last. A tę niestety ignorujesz tylko mając umiejętność "strongman". Krótko mówiąc, ciężko będzie, bo nawet w szarży oberwiesz pierwszy. Podobnie z Esaulem.
Handguny są głupie - może innym służą, ale jak długo gram, tak długo nie widziałam, żeby handgun zrobił coś złego komuś, poza biednym graczem, który się nań wykosztował więc raczej słusznie, że ich nie masz. Łuki na kozakach oczywiście mogą się przydać - głównie jako straszak, bo Kislev nie jest bandą strzelecką, ale bezkarnie nikt nie będzie mógł wejść w Twoje pole strzału
Co do włóczni... kwestia gustu. Masz zasadę "strikes first" , co jest fajne, ale młodzik z WS2 nawet jak trafi, to ze zranieniem może być gorzej przy sile 3. Zastanawiałeś się nad halabardą? Dodaje siły, kosztuje tyle samo. Nadal masz młodzików z niefortunnym WSem 2, ale jeśli poślesz ich na jakieś podobne im kmiotki z takim samym WSem, a T3 albo 2, to masz dodatkowy plus. To jest akurat kwestia dyskusyjna, będę musiała przetestować. Wiem, że jakimś takim słabiakom kolega dawał halabardy [tylko nie w Kislevie, a w Bretonii] i radzili sobie.
I rozpiska jest świetna na turniej - przy ratingu 86 trafiasz na Opętanych albo Karnawał. Trzej kozacy, zasada Hate Chaos - mnie by na miejscu plaguebearera Stream of Corruption w gardle ze strachu stanął
EDIT: A propos Beastów jeszcze - kolega z klubu dzisiaj wziął rozpiskę z centigorem i minosiem. Osobiście nie wiem, bo graliśmy w osiem osób multiplayer na dwóch stołach, i akurat nie trafiliśmy na siebie [ja tam miałam klimatyczny sojusz Karnawału i witch hunterów, a co! ], ale z tego co wiem, zroutowali. Natomiast była to też kwestia pecha [trudno w rzeczywistości nie zabić halflinga, szarżując go centigorem i minotaurem naraz, a tutaj miało to miejsce] oraz faktu, że była to jednak bitwa sojusz dwóch na sojusz dwóch - a skaveny, sojusznicy beastów miały podobny problem z Ld.
Dzisiaj grałem tym na Reikland i dało rade ale jest jeden minus 5 modeli siędzących na ziemi i nic nie robiący w pużniejszej cześci gry (na poczatku robili jako screen, pote dopadli pare strzelców co sie nie zdążyli wdrapac na bud). Zastanawiam sie czy nie wymalić minosa dodac centa i pare gorówczy ungorow.LuceK pisze:Jedyne sensowne imo rozwiązanie to:
Wódz
-miecz, pała 78
Shaman
-pała 48
2xbestigor
-2xpała 106
4xpsy 60
minos
-halabarda 210
Jest 4 hero, jest 9 chłopa, jest minos. Wydaje mi sie dobre.
Pzdr.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No widzisz, nie mamy jak ocenić, po jakim czasie zarobisz na centigora. A możliwe, że wyrobiłbyś po 2-3 bitwach.
Ale w zasadzie, co Ci przeszkadza? Reikland przegrał?
Czasem nie ma rady, wydaje się, że jakieś modele są bezużyteczne. Poza tym to chyba od scenariusza zależy... fakt że w gęstym mieście gorzej jest beastmenom niż w naturalnym, imperialnym lesie [bo przecież to banda z EiF].
Ale w zasadzie, co Ci przeszkadza? Reikland przegrał?
Czasem nie ma rady, wydaje się, że jakieś modele są bezużyteczne. Poza tym to chyba od scenariusza zależy... fakt że w gęstym mieście gorzej jest beastmenom niż w naturalnym, imperialnym lesie [bo przecież to banda z EiF].
Przeżyli mi:
Wódz
1xbestigor
4xpsy 60
minos
Zostrało mi 2 hero( nie wiem jaki z tego jest zarobek bo jeszcze żadnej kampani nie rozegraliśmy z racji tego iż mieszkam na wsi osób grających w morde jest 4-6 tyle że część studiuje inni mieszkają za daleko a jedyny termin na klub w MDK nie pasuje większosci. Pozatym dopiero się uczymy i oni wolą troche pograć przed kampanią i tak to wygląda ) wsumie to 90gc na centa chyba nie jest tak trudno uzbierać (sugeruje się tym iż wuz w karnałale poradziłaś żeby dokupić). Potestuje jeszcze tą rozpe i ewentualne zmiany umieszcze na forum do korekty
Pzdr.
Wódz
1xbestigor
4xpsy 60
minos
Zostrało mi 2 hero( nie wiem jaki z tego jest zarobek bo jeszcze żadnej kampani nie rozegraliśmy z racji tego iż mieszkam na wsi osób grających w morde jest 4-6 tyle że część studiuje inni mieszkają za daleko a jedyny termin na klub w MDK nie pasuje większosci. Pozatym dopiero się uczymy i oni wolą troche pograć przed kampanią i tak to wygląda ) wsumie to 90gc na centa chyba nie jest tak trudno uzbierać (sugeruje się tym iż wuz w karnałale poradziłaś żeby dokupić). Potestuje jeszcze tą rozpe i ewentualne zmiany umieszcze na forum do korekty
Pzdr.