Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Zwolin »

tylko że przeciwnik zazwyczaj wystawia ich 11/13 z kingiem jako BSB i masz przesrane wtedy

nie narzekam strasznie na DP ale gdyby kosztowali 4/5 pts więcej i mieli KB oraz re-role trafienie w każdej turze to było by miodzio
a do tego SH w corach i można złożyć armię kawaleryjską ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

noggin
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: noggin »

Nie narzekajcie :P Mi się wydaje, że HE mają całkiem zrównoważonego booka, tylko ten ASF na wszystkim to trochę jednak przesada. To Wampiry czy Demony są przegięte, ale Ameryki tu nie odkryłem. Tak naprawdę potrzebne byłyby tylko kosmetyczne zmiany, np:

1) SH do corów, należy się HE jakaś kawa w corach...a przegieci to oni nie są
2) dać SH opcję wykupienia bardinga zamiast opcji wykupienia tarczy (to opcjonalne wykupienie tarczy to jakiś geniusz wymyslił chyba)
3) strzelanie łuczników z dwóch szeregów - nie wiem co to komu przeszkadzało, zawsze było, a super przegięte też nie jest.
4) i leciutko podrasować SW, 2 bronie jakby mieli wbudowane za tą cenę co teraz, albo BS 5 i byłoby super.

A z takich marzeń to widzi mi się smok co mógłby czarować (chociaż lvl1), lekkie wzmocnienie magów (podobno są najlepsi na całym świecie, a jakoś tego nie czuć...) i może chociaż opcja 1lvl magicznego na lordzie/herosie (skoro to takie powszechne u HE żeby czarować). Ale to takie sobie wizje bez pokrycia :D

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

a ja bym sie sklanial jednak do takiego cusia jak w WE ze zaleznie od rodu/miejsca pochodzenia mozna miec fajne wypasne bonusy, np jak biegacz czy cos. Taki np z Caledoru to by wszystkie oddzialy DP mialy hate, albo saphery daje dla lorda 1lvl czy inne bonusy.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Relosu pisze:a ja bym sie sklanial jednak do takiego cusia jak w WE ze zaleznie od rodu/miejsca pochodzenia mozna miec fajne wypasne bonusy, np jak biegacz czy cos. Taki np z Caledoru to by wszystkie oddzialy DP mialy hate, albo saphery daje dla lorda 1lvl czy inne bonusy.
ooo mnie tez ;]

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zwolin pisze:...i gdzie tu jest sprawiedliwość ?
Głównie sprawiedliwość polega na tym, że BK jako UD nie mogą dać flee :) Jest to naprawdę spory minus, który mocno ich osłabia.

Ale to fakt, DP wypadają dość słabo na tle innych kawalerii porównajcie ich chociażby z CoK u DE :?

A co do poprawienia jednostek w HE, to przewijało się to na forum już wielokrotnie i zawsze dochodziliśmy do tych zamych wniosków (patrz post noggina)

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

porównywanie statline'ów i ceny punktowej jest tyle krótkowzroczne co bezcelowe. nie chodzi o to żeby były takie same jednostki za tyle samo punktów w każdej armii, żeby zachować różnorodność i charakter armii jest potrzebny właśnie taki imbalance. oceniać można kosztorys całej armii w sensie wszystkich jednostek, a nie pojedynczych wystawień

pozatym DP są naprawdę topową ciężką kawalerią w tej grze, odporność na dużą kuźnię i świetne kombinacje ze sztandarami (ellyrian za 15pkt!) robią z nich naprawdę świetną jednostkę, może niekoniecznie do zwalczania innych ciężkich kawalerii. ale od tego mamy innych zawodników i - właśnie - dużą kuźnię
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

"Wskrzeszarką 3d6" można podnieść max. 1 kawalerzystę z oddziału, czyli nie trzeba się bać dwunastki black knightów powstającej z ostałego czempiona.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

no nie wiem....
może tak jest ale w AB jest napisane że można wskrzesić 3d6 dowolnych modeli
może były jakieś uściślenia....

można by spróbować dać takie bonusy za krainę
pamiętajmy że HE wyszły jako jedne z pierwszych armii 7ed. co oznacza, przy ogólnej tendencji GW do przeginania armii, że jesteśmy już mocno nie na czasie i jakiś boost by się przydał - jak nie na turnieju to choćby w domu - taki uznany przez wszystkich graczy HE (coś jak z SC że trzeba oczywiście zapytać przeciwnika)

nie wiem po co wam 1lvl na lordzie ...
no chyba że miałby WM i mógł brać miecz Rhuina to wtedy co innego
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

dokladnie pomysl sobie sword of rhuin na nim, hitamy na 2+, +1A +3S, masakrator normalnie, a nawet jesli ni to zawsze dodatkowa latajaca jednoska ktora moze puscic d6s4 w cos, lub z naszego lora warda 5+ w naszego smoczka, nie dosc ze AS 3+ to jeszce ward 5+, zawsze to ochrona od blocow, etc.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

1lvl na smokozordzie to dodatkowy DD... 8)
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

jeden dd wiosny nie czyni

ma ktoś jakieś pomysły na takie usprawnienia?

Edit:
skoro już coś napisałem to aż szkoda nie pospamować
...i ciach... Mam Cię na oku.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Zwolin pisze:no nie wiem....
może tak jest ale w AB jest napisane że można wskrzesić 3d6 dowolnych modeli
może były jakieś uściślenia....
Czytaj zasady do końca:

"No Vampire, Ethereal or non-infantry unit may be given more than a single wound each from a single casting".

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Mając corpse carta z wykupioną mocą unholy lodestone w 6" można uleczyć eterykom i kawalerii po 2 woundy...

Hmm, myślałem że to dział HE a nie VC...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Wendigo pisze:Hmm, myślałem że to dział HE a nie VC...
ja też ! :evil:
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ale pytania odnośnie przeciwników chyba można zadawać
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Zwolin pisze:ale pytania odnośnie przeciwników chyba można zadawać
można, ale w kontekście armii HE, a nie o samych zasad przeciwnej armii - dyskusja o tym jak wskrzeszają się VC powinny być na forum ogólnym albo forum WC, a nie tutaj... nieprawdaż? :)
Natomiast dyskusja jak powstrzymać szybkie wskrzeszanie się VC grając HE jak najbardziej tu pasuje.

pozdrawiam
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

dobre pytanie
jak?


PS. bardzo pilna wiadomość na bazarze
sorry Asassello że zaśmiecam ale to dla mnie b. ważne
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Zwolin pisze:dobre pytanie
jak?
Dużą liczbą kostek dispella i scrolli. I szybkim zdjęciem magów :mrgreen:
I sold my soul for rock'n roll

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

gdzieś spamować trzeba ...
ja pierdole
mózg jest tak niedoskonałym organem że czasem chce się go pozbyć...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Przecież granie na VC to jest polowanie na generała... zabijecie go to już macie z górki. Rozumiem że trzeba uważać na pewne rzeczy ale zawsze taki hero na orzełku może zdjąć generała, wspomagany przez bolce i magów ( jedynka z metala robi swoje )...

Ale ASF daje bardzo dużą przewagę w CC.....

Zablokowany