Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
tylko że przeciwnik zazwyczaj wystawia ich 11/13 z kingiem jako BSB i masz przesrane wtedy
nie narzekam strasznie na DP ale gdyby kosztowali 4/5 pts więcej i mieli KB oraz re-role trafienie w każdej turze to było by miodzio
a do tego SH w corach i można złożyć armię kawaleryjską
nie narzekam strasznie na DP ale gdyby kosztowali 4/5 pts więcej i mieli KB oraz re-role trafienie w każdej turze to było by miodzio
a do tego SH w corach i można złożyć armię kawaleryjską
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Nie narzekajcie Mi się wydaje, że HE mają całkiem zrównoważonego booka, tylko ten ASF na wszystkim to trochę jednak przesada. To Wampiry czy Demony są przegięte, ale Ameryki tu nie odkryłem. Tak naprawdę potrzebne byłyby tylko kosmetyczne zmiany, np:
1) SH do corów, należy się HE jakaś kawa w corach...a przegieci to oni nie są
2) dać SH opcję wykupienia bardinga zamiast opcji wykupienia tarczy (to opcjonalne wykupienie tarczy to jakiś geniusz wymyslił chyba)
3) strzelanie łuczników z dwóch szeregów - nie wiem co to komu przeszkadzało, zawsze było, a super przegięte też nie jest.
4) i leciutko podrasować SW, 2 bronie jakby mieli wbudowane za tą cenę co teraz, albo BS 5 i byłoby super.
A z takich marzeń to widzi mi się smok co mógłby czarować (chociaż lvl1), lekkie wzmocnienie magów (podobno są najlepsi na całym świecie, a jakoś tego nie czuć...) i może chociaż opcja 1lvl magicznego na lordzie/herosie (skoro to takie powszechne u HE żeby czarować). Ale to takie sobie wizje bez pokrycia
1) SH do corów, należy się HE jakaś kawa w corach...a przegieci to oni nie są
2) dać SH opcję wykupienia bardinga zamiast opcji wykupienia tarczy (to opcjonalne wykupienie tarczy to jakiś geniusz wymyslił chyba)
3) strzelanie łuczników z dwóch szeregów - nie wiem co to komu przeszkadzało, zawsze było, a super przegięte też nie jest.
4) i leciutko podrasować SW, 2 bronie jakby mieli wbudowane za tą cenę co teraz, albo BS 5 i byłoby super.
A z takich marzeń to widzi mi się smok co mógłby czarować (chociaż lvl1), lekkie wzmocnienie magów (podobno są najlepsi na całym świecie, a jakoś tego nie czuć...) i może chociaż opcja 1lvl magicznego na lordzie/herosie (skoro to takie powszechne u HE żeby czarować). Ale to takie sobie wizje bez pokrycia
ooo mnie tez ;]Relosu pisze:a ja bym sie sklanial jednak do takiego cusia jak w WE ze zaleznie od rodu/miejsca pochodzenia mozna miec fajne wypasne bonusy, np jak biegacz czy cos. Taki np z Caledoru to by wszystkie oddzialy DP mialy hate, albo saphery daje dla lorda 1lvl czy inne bonusy.
Głównie sprawiedliwość polega na tym, że BK jako UD nie mogą dać flee Jest to naprawdę spory minus, który mocno ich osłabia.Zwolin pisze:...i gdzie tu jest sprawiedliwość ?
Ale to fakt, DP wypadają dość słabo na tle innych kawalerii porównajcie ich chociażby z CoK u DE
A co do poprawienia jednostek w HE, to przewijało się to na forum już wielokrotnie i zawsze dochodziliśmy do tych zamych wniosków (patrz post noggina)
porównywanie statline'ów i ceny punktowej jest tyle krótkowzroczne co bezcelowe. nie chodzi o to żeby były takie same jednostki za tyle samo punktów w każdej armii, żeby zachować różnorodność i charakter armii jest potrzebny właśnie taki imbalance. oceniać można kosztorys całej armii w sensie wszystkich jednostek, a nie pojedynczych wystawień
pozatym DP są naprawdę topową ciężką kawalerią w tej grze, odporność na dużą kuźnię i świetne kombinacje ze sztandarami (ellyrian za 15pkt!) robią z nich naprawdę świetną jednostkę, może niekoniecznie do zwalczania innych ciężkich kawalerii. ale od tego mamy innych zawodników i - właśnie - dużą kuźnię
pozatym DP są naprawdę topową ciężką kawalerią w tej grze, odporność na dużą kuźnię i świetne kombinacje ze sztandarami (ellyrian za 15pkt!) robią z nich naprawdę świetną jednostkę, może niekoniecznie do zwalczania innych ciężkich kawalerii. ale od tego mamy innych zawodników i - właśnie - dużą kuźnię
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
no nie wiem....
może tak jest ale w AB jest napisane że można wskrzesić 3d6 dowolnych modeli
może były jakieś uściślenia....
można by spróbować dać takie bonusy za krainę
pamiętajmy że HE wyszły jako jedne z pierwszych armii 7ed. co oznacza, przy ogólnej tendencji GW do przeginania armii, że jesteśmy już mocno nie na czasie i jakiś boost by się przydał - jak nie na turnieju to choćby w domu - taki uznany przez wszystkich graczy HE (coś jak z SC że trzeba oczywiście zapytać przeciwnika)
nie wiem po co wam 1lvl na lordzie ...
no chyba że miałby WM i mógł brać miecz Rhuina to wtedy co innego
może tak jest ale w AB jest napisane że można wskrzesić 3d6 dowolnych modeli
może były jakieś uściślenia....
można by spróbować dać takie bonusy za krainę
pamiętajmy że HE wyszły jako jedne z pierwszych armii 7ed. co oznacza, przy ogólnej tendencji GW do przeginania armii, że jesteśmy już mocno nie na czasie i jakiś boost by się przydał - jak nie na turnieju to choćby w domu - taki uznany przez wszystkich graczy HE (coś jak z SC że trzeba oczywiście zapytać przeciwnika)
nie wiem po co wam 1lvl na lordzie ...
no chyba że miałby WM i mógł brać miecz Rhuina to wtedy co innego
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
dokladnie pomysl sobie sword of rhuin na nim, hitamy na 2+, +1A +3S, masakrator normalnie, a nawet jesli ni to zawsze dodatkowa latajaca jednoska ktora moze puscic d6s4 w cos, lub z naszego lora warda 5+ w naszego smoczka, nie dosc ze AS 3+ to jeszce ward 5+, zawsze to ochrona od blocow, etc.
1lvl na smokozordzie to dodatkowy DD...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
jeden dd wiosny nie czyni
ma ktoś jakieś pomysły na takie usprawnienia?
Edit:
skoro już coś napisałem to aż szkoda nie pospamować
...i ciach... Mam Cię na oku.
ma ktoś jakieś pomysły na takie usprawnienia?
Edit:
skoro już coś napisałem to aż szkoda nie pospamować
...i ciach... Mam Cię na oku.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Czytaj zasady do końca:Zwolin pisze:no nie wiem....
może tak jest ale w AB jest napisane że można wskrzesić 3d6 dowolnych modeli
może były jakieś uściślenia....
"No Vampire, Ethereal or non-infantry unit may be given more than a single wound each from a single casting".
ja też !Wendigo pisze:Hmm, myślałem że to dział HE a nie VC...
ale pytania odnośnie przeciwników chyba można zadawać
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
można, ale w kontekście armii HE, a nie o samych zasad przeciwnej armii - dyskusja o tym jak wskrzeszają się VC powinny być na forum ogólnym albo forum WC, a nie tutaj... nieprawdaż?Zwolin pisze:ale pytania odnośnie przeciwników chyba można zadawać
Natomiast dyskusja jak powstrzymać szybkie wskrzeszanie się VC grając HE jak najbardziej tu pasuje.
pozdrawiam
dobre pytanie
jak?
PS. bardzo pilna wiadomość na bazarze
sorry Asassello że zaśmiecam ale to dla mnie b. ważne
jak?
PS. bardzo pilna wiadomość na bazarze
sorry Asassello że zaśmiecam ale to dla mnie b. ważne
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Dużą liczbą kostek dispella i scrolli. I szybkim zdjęciem magówZwolin pisze:dobre pytanie
jak?
I sold my soul for rock'n roll
gdzieś spamować trzeba ...
ja pierdole
mózg jest tak niedoskonałym organem że czasem chce się go pozbyć...
ja pierdole
mózg jest tak niedoskonałym organem że czasem chce się go pozbyć...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Przecież granie na VC to jest polowanie na generała... zabijecie go to już macie z górki. Rozumiem że trzeba uważać na pewne rzeczy ale zawsze taki hero na orzełku może zdjąć generała, wspomagany przez bolce i magów ( jedynka z metala robi swoje )...
Ale ASF daje bardzo dużą przewagę w CC.....
Ale ASF daje bardzo dużą przewagę w CC.....