Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
też o tym myślałem ale z doświadczeń wiem że butcherzy potrafią zarobić o wiele więcej puntków niż kolejny oddział (paniki pocisk) a do takiej chordy są wspaniałym dodatkiem z boostowaniem ich a pozatym to 1 DD więcej a magia może troszke zaboleć albo osłabić
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=21338
czekam na komentarze
czekam na komentarze
Wrzucam tutaj swoją rozpę przeciwko bretoni na 1250pkt.
Bruiser Generał[130]
lack gnoblar[5]
heavy armour[4]
Brace of handguns[12]
Great weapom[6]
Ward 5+[20]
jednorazowy przerzut breka [15]
Butcher [130]
pocisk [25]
sword of might[25]
Butcher [130]
-1 leadership [20]
seigebreaker [30]
3-Ironguts[144]
standart bearier[20]
3 kostki do paniki [35]
3-buls [105]
20-gnoblars[40]
8-gnoblars trapers[48]
110 leadbearchers[110]
110leadbearchers[110]
maneater[80]
brace of handguns[6]
1250
Power dice;6
dispel dice;4
Bruiser Generał[130]
lack gnoblar[5]
heavy armour[4]
Brace of handguns[12]
Great weapom[6]
Ward 5+[20]
jednorazowy przerzut breka [15]
Butcher [130]
pocisk [25]
sword of might[25]
Butcher [130]
-1 leadership [20]
seigebreaker [30]
3-Ironguts[144]
standart bearier[20]
3 kostki do paniki [35]
3-buls [105]
20-gnoblars[40]
8-gnoblars trapers[48]
110 leadbearchers[110]
110leadbearchers[110]
maneater[80]
brace of handguns[6]
1250
Power dice;6
dispel dice;4
skoro się wybieram na turniej do Włocławka 1999pts (yay trzeci mój turniej w tym sezonie), to wrzucam swoją mega przegiętą rozpę ironskin tribe'bu. ostrzegam, że po długiej przerwie w batlu głupie pomysły mi do głowy wpadają
Bruiser General
Heavy Armour; Iron Fist
Sword of Battle
Giantbreaker
Bruiser
Ogre Club; Heavy Armour; Battle Standard
Siege Breaker
Wyrdstone Necklace
Butcher
Bangstick
Dispel Scroll
4 Ironguts- Standard; Musician War Banner
4 Ironguts- Standard; Musician
2*2 Leadbelchers
1*3 Leadbelchers
3 Ogre Bulls
3 Yhetees
20 Gnoblars
8 Gnoblar Trappers
1 Slavegiant
Total Army Cost: 1998
Motywy powstania rozpy:
-nie mam rhinoxow
-nie mam pomalowany maneaterow
-cala armia jest pomalowana
-jedyne nad czym sie zastanawiam to giant i giantbreaker ...
Bruiser General
Heavy Armour; Iron Fist
Sword of Battle
Giantbreaker
Bruiser
Ogre Club; Heavy Armour; Battle Standard
Siege Breaker
Wyrdstone Necklace
Butcher
Bangstick
Dispel Scroll
4 Ironguts- Standard; Musician War Banner
4 Ironguts- Standard; Musician
2*2 Leadbelchers
1*3 Leadbelchers
3 Ogre Bulls
3 Yhetees
20 Gnoblars
8 Gnoblar Trappers
1 Slavegiant
Total Army Cost: 1998
Motywy powstania rozpy:
-nie mam rhinoxow
-nie mam pomalowany maneaterow
-cala armia jest pomalowana
-jedyne nad czym sie zastanawiam to giant i giantbreaker ...
Testowal ktos Truthsayera w ograch? z 2ma butcherami w tym jeden z skullmantle?
sayer ma calkiem ciekawe czary dla ogrow:
1) 2d6 sila 2 na harpie/fasty.
2)test paniki po niezdaniu liderki
do w.w. skullmantle niezle pomaga.
3)wskrzeszenie modelu/leczenie herosa badz rhinoxa
4)+1 do hita i costamjeszcze
5)niezlomnosc na jedna ture.
No i ten ziomek ma 9 liderki czyli butcher/zy sa w miare bezpieczni co do psychologii.
Szkoda, ze kosztuje o 265 pktow ;/
No i daje +1 do dispela!! :>
w takiej konfiguracji bralibyscie butcherkow z skullmantle + 3 ds czy skullmantle + 2 ds + bangstick?
Czy ta opcja jest za droga i nieprzydatna?
sayer ma calkiem ciekawe czary dla ogrow:
1) 2d6 sila 2 na harpie/fasty.
2)test paniki po niezdaniu liderki
do w.w. skullmantle niezle pomaga.
3)wskrzeszenie modelu/leczenie herosa badz rhinoxa
4)+1 do hita i costamjeszcze
5)niezlomnosc na jedna ture.
No i ten ziomek ma 9 liderki czyli butcher/zy sa w miare bezpieczni co do psychologii.
Szkoda, ze kosztuje o 265 pktow ;/
No i daje +1 do dispela!! :>
w takiej konfiguracji bralibyscie butcherkow z skullmantle + 3 ds czy skullmantle + 2 ds + bangstick?
Czy ta opcja jest za droga i nieprzydatna?
Taką oto rozpiskę złożyłem na ogrowy ironskin tribe:
Bruiser ( h armour, iron fist, hundgans, fistful of laurels, siege breaker ) 199pkt.
Butcher ( skull mantle, dispell scroll ) 175pkt.
2x2 leadbealchersów 2x110pkt.
1 Rhinox Rider ( standard, war banner, bull rhinox, h armour, iron fist ) 210pkt.
1 Rhinox Rider ( bull rhinox, h armour, iron fist ) 161pkt.
3 Meneater ( h armour ) 270pkt.
Razem: 1250pkt.
Co wy na to?
Bruiser ( h armour, iron fist, hundgans, fistful of laurels, siege breaker ) 199pkt.
Butcher ( skull mantle, dispell scroll ) 175pkt.
2x2 leadbealchersów 2x110pkt.
1 Rhinox Rider ( standard, war banner, bull rhinox, h armour, iron fist ) 210pkt.
1 Rhinox Rider ( bull rhinox, h armour, iron fist ) 161pkt.
3 Meneater ( h armour ) 270pkt.
Razem: 1250pkt.
Co wy na to?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
bardzo ciebie mało(11 modeli) trafisz na krasie imperium DE(na bolcach) to nic prawie nie zobisz
na te punkty daj jednego rhinoxa, zamiast drugiego i jednego maneatera (masz wtedy 241 punktów) możesz dać 2x3 bulle z dodatkową bronią i muzykami albo 2x2 leadzi z muzykami
do leadów daj muzyków (bardzo sie przydają)
jakie wyposarzenie mają maneaterzy bo nie napisałeś?
zamiast scrolla może daj patyk wtedy jesteś w stanie rzuciś potecjalnie 5 czarów na ture
na te punkty daj jednego rhinoxa, zamiast drugiego i jednego maneatera (masz wtedy 241 punktów) możesz dać 2x3 bulle z dodatkową bronią i muzykami albo 2x2 leadzi z muzykami
do leadów daj muzyków (bardzo sie przydają)
jakie wyposarzenie mają maneaterzy bo nie napisałeś?
zamiast scrolla może daj patyk wtedy jesteś w stanie rzuciś potecjalnie 5 czarów na ture
Elo, jestem jutro umówiony na mecz ze znajomym i jego Demonami. Kumpel postanowił pójść w klimat, i wystawia czystego Tzeencha. Myślałem nad lekkim sidem pod niego, i wystawieniem czegoś takiego:
HERO:
1 Bruiser @ 202 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Sword Gnoblar (x1); Great Weapon; Ogre Club;
Heavy Armour
Greedy Fist [20]
Wyrdstone Necklace [20]
Mawseeker [10]
1 Butcher @ 190 Pts
Tooth Gnoblar (x2)
Hellheart [50]
1 Butcher @ 190 Pts
Tooth Gnoblar (x2)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
CORE:
3 Ogre Bulls @ 139 Pts
Light Armour; Iron Fist; Musician
20 Gnoblars @ 40 Pts
Sharp Stuff
4 Ironguts @ 252 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
War Banner [25]
4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
SPECIAL:
3 Leadbelchers @ 175 Pts
Light Armour; Musician
RARE:
1 Cannon @ 85 Pts
3 Cannon Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 41
Total Army Cost: 1500
Myślę nad wsadzeniem do Ironów sztandaru przekierowującego czary (np. w Gnoblary ). Jak myślicie, da się tym, tym coś ugrać?
Mam też pytanie, jak wygląda sprawa Miscastów u Horrorów? Nie nzam zupełnie armii demonów i nie wiem co się z takim oddziałem "czarodziejów" dzieje.
HERO:
1 Bruiser @ 202 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Sword Gnoblar (x1); Great Weapon; Ogre Club;
Heavy Armour
Greedy Fist [20]
Wyrdstone Necklace [20]
Mawseeker [10]
1 Butcher @ 190 Pts
Tooth Gnoblar (x2)
Hellheart [50]
1 Butcher @ 190 Pts
Tooth Gnoblar (x2)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
CORE:
3 Ogre Bulls @ 139 Pts
Light Armour; Iron Fist; Musician
20 Gnoblars @ 40 Pts
Sharp Stuff
4 Ironguts @ 252 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
War Banner [25]
4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
SPECIAL:
3 Leadbelchers @ 175 Pts
Light Armour; Musician
RARE:
1 Cannon @ 85 Pts
3 Cannon Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 41
Total Army Cost: 1500
Myślę nad wsadzeniem do Ironów sztandaru przekierowującego czary (np. w Gnoblary ). Jak myślicie, da się tym, tym coś ugrać?
Mam też pytanie, jak wygląda sprawa Miscastów u Horrorów? Nie nzam zupełnie armii demonów i nie wiem co się z takim oddziałem "czarodziejów" dzieje.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
skoro gra na mono tzeenchu to daj jednemu bochaterowi 3x kamyk gnoblarsi żebyś mial na jednym oddziale MR 3 i radziłbym pójśc w więcej słabszych (bulle z dodoatkową bronią =117)oddziałów aby na fleimery móc zaszarżować conajmniej dwoma naraz aby jeden na pewno doszedł
a na płaszczki to jeden oddział leadow powinien starczyć (jedna salwa na oddział)
a na płaszczki to jeden oddział leadow powinien starczyć (jedna salwa na oddział)
Problem w tym, że taki zestaw kosztuje 45 punktów. Więc musiał bym zrezygnować z Warda, +1T, wysysania poziomów magii itd. Troll guts by nie wystarczyły? Dają MR2 i trzeba dwóch kostek żeby zdispellować w jego turze.
EDIT: W większą ilość oddziałów iść nie mogę, bo niestety nie mam tyle Ogrów. A sprzedawca z lokalnego Barda w którym będziemy grać nie lubi proxów
EDIT: W większą ilość oddziałów iść nie mogę, bo niestety nie mam tyle Ogrów. A sprzedawca z lokalnego Barda w którym będziemy grać nie lubi proxów
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
siłą tzeencha jest magia, reszta jest słaba (inni bogowie odpowiadają za aspekty walki wytrzymałości i szybkości)
możesz się spodziewać 3 heraldów, conajmniej trzech oddziałow horrorów (więc będzie miał conajmniej 8 DD) więc twoja magia się nie przebije
ja bym wogle zrezygnował z magii na rzecz trzech klepaczy, to poteżna siła udeżeniowa
ja bym kazdego uzbroił po prostu w MR 2 lub 3 i wsadził ich d trzech oddziałów irongutsów i widziałbym to mniej więcej tak
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 187 Pts
General; Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
1 Bruiser @ 187 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
1 Bruiser @ 187 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 22
masz 3 oddziały odporne na magie (oprócz IF ) 2 oddziały bulli wspomagające i leadów którzy mogą zająć się płaszczkami i przy farcie fleimery uszkodzić salwą
sprawa wygląda tak że do kazdego oddziału ironów wkładasz klepacza i idziesz na wprost na horrory
bulle i jednych leadów wystawiasz w miare na przeciw fleimerów (3 oddziały starczą aby się nimi zająć jeśli troszke pogłówkujesz- szarża wszystkimi trzema jeden pewnie zostanie zeszczelony ale jak dwa dojdą to jesteśmy w domku
drógich leadów wystawiasz tak aby zajeli sie płaszczkami -jak pisałem jedna salwa powinna starczyć aby zdjac jeden oddział
twoją przewagą jest to że wiesz na czym gra przeciwnik i możesz się pod niego wystawić (oczywiście jeśli jesteś pewnien że będzie mono tzeenth bo jak nie to wtopa lekka)
magie odpuść bo nie przebijesz się przez antymagie po prostu idz na zware- czyli na to na co tzeenth jest najsłabszy
a powiedz jeszcze czy gracie na BP?
możesz się spodziewać 3 heraldów, conajmniej trzech oddziałow horrorów (więc będzie miał conajmniej 8 DD) więc twoja magia się nie przebije
ja bym wogle zrezygnował z magii na rzecz trzech klepaczy, to poteżna siła udeżeniowa
ja bym kazdego uzbroił po prostu w MR 2 lub 3 i wsadził ich d trzech oddziałów irongutsów i widziałbym to mniej więcej tak
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 187 Pts
General; Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
1 Bruiser @ 187 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
1 Bruiser @ 187 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Gnoblar Thiefstone [45]
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Musician
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Light Armour
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 22
masz 3 oddziały odporne na magie (oprócz IF ) 2 oddziały bulli wspomagające i leadów którzy mogą zająć się płaszczkami i przy farcie fleimery uszkodzić salwą
sprawa wygląda tak że do kazdego oddziału ironów wkładasz klepacza i idziesz na wprost na horrory
bulle i jednych leadów wystawiasz w miare na przeciw fleimerów (3 oddziały starczą aby się nimi zająć jeśli troszke pogłówkujesz- szarża wszystkimi trzema jeden pewnie zostanie zeszczelony ale jak dwa dojdą to jesteśmy w domku
drógich leadów wystawiasz tak aby zajeli sie płaszczkami -jak pisałem jedna salwa powinna starczyć aby zdjac jeden oddział
twoją przewagą jest to że wiesz na czym gra przeciwnik i możesz się pod niego wystawić (oczywiście jeśli jesteś pewnien że będzie mono tzeenth bo jak nie to wtopa lekka)
magie odpuść bo nie przebijesz się przez antymagie po prostu idz na zware- czyli na to na co tzeenth jest najsłabszy
a powiedz jeszcze czy gracie na BP?
Tak, na BP gramy. Rozpa znajomego jest na turniej. Sam znajomy jest znacznie bardziej doświadczony ode mnie.
DD ma 8, popytałem .
W takim razie Bruiser dostaje MR3. Butcherów na razie zostawię, bo chcę Hellhearta wypróbować. Ew. Ten który miał siedzieć w Ironach zamiast 2xDS Dostanie MR3 również.
DD ma 8, popytałem .
W takim razie Bruiser dostaje MR3. Butcherów na razie zostawię, bo chcę Hellhearta wypróbować. Ew. Ten który miał siedzieć w Ironach zamiast 2xDS Dostanie MR3 również.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.