Blokowanie Abominacji
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Blokowanie Abominacji
AA#D
AA#D
A - Abominacja
D - Direwolfy (z boku abominacji)
# - 1"
Mam pytanko:
Co może zrobić abominacja w swojej turze?
1 - Iść prosto, albo zaszarżować Direwolfy
2 - Zrobić pivota i iść w dowolnym kierunku
AA#D
A - Abominacja
D - Direwolfy (z boku abominacji)
# - 1"
Mam pytanko:
Co może zrobić abominacja w swojej turze?
1 - Iść prosto, albo zaszarżować Direwolfy
2 - Zrobić pivota i iść w dowolnym kierunku
1, jednak niekoniecznie musi szarzowac w wilki
Wydawało mi się, że ustaliliśmy, iż abominacji nie mozna blokować (stąd choćby mała podstawka). Ale jak się okaze, że można było, to Cosmo z pewnością nie miałby 100 pts za ostatniego lokala 
Jak sędziowano na Bazylu?
Jak sędziowano na Bazylu?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
+1Varden pisze:To powiedz mi Kubo, gdzie w zasadach Abominacji lub Compulsory movement jest napisane, że się go nie tyczy zasada 1" apart.
Najpierw pivot potem ruch.
Nie możesz się spivotować ruszasz się prosto.
Szarża dopiero jakby zaistaniała sytuacja zetknięcia się z wrogiem PO dojściu PO pivocie do wroga.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Po pierwsze pivot jest elementem ruchu. Po drugie jeżeli iść tokiem waszego rozumowania to abominacja nie może w ogóle szarżować, bo szarża następuje dopiero w momencie kontaktu z wrogiem, a ta nie może znaleźć się w odległości mniejszej niż 1'' od jednostek przeciwnika.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
dokładnie dlatego zasada 1 inch apart obowiązuje, zawsze nawet w colpulsory movment, poza szarżą. Nie rozumiem dlaczego nie mogła by szarżowaćHobbit pisze:Po pierwsze pivot jest elementem ruchu.
pozdro,
Ż.
zawsze nawet w colpulsory movment, poza szarżą.[/quote]
on niekoniecznie. Widzisz w rb nie ma tego zapisku, ze tylko poprzez szarze mozna sie zblizyc do przeciwnika.
Czy fanatyk nie moze wejsc w przeciwnika tlyko zatrzymje sie cal od niego? (przyklad z fanatykiem byl twoj... na turnieju bylem zbyt zmeczony juz zey skojazyc co i jak
) przeciez wtedy by nie wyplacal swoich hitow. Abomka zostalo ustalone, ze na koniec ruchu musi byc 1" od przeciwnika.
on niekoniecznie. Widzisz w rb nie ma tego zapisku, ze tylko poprzez szarze mozna sie zblizyc do przeciwnika.
Czy fanatyk nie moze wejsc w przeciwnika tlyko zatrzymje sie cal od niego? (przyklad z fanatykiem byl twoj... na turnieju bylem zbyt zmeczony juz zey skojazyc co i jak
Żaba pisze:dokładnie dlatego zasada 1 inch apart obowiązuje, zawsze nawet w colpulsory movment, poza szarżą. Nie rozumiem dlaczego nie mogła by szarżowaćHobbit pisze:Po pierwsze pivot jest elementem ruchu.![]()
![]()
najpierw rzucamy potem ruszamy więc przed ruszeniem modelu wiesz czy szarżujesz czy nie
![]()
pozdro,
Ż.
najpierw deklarujemy kierunek żabciu
potem dopiero rzucamy
a na końcu sprawdzamy czy doszła do jakiegoś oddziału.
Jak na mój gust "blokowanie" abominacji w sposób opisany powyżej to ostre naciąganie. Ale każdy ma swoje zdanie.
poczekaj.... troche to nie tak. Bo przeciez on ma napisane, ze jesli wejdzie w oddzial przeciwnika. Nie, ze moze sie zlizyc do niego na mniej niz cal...Żaba pisze: P.S. shino przykład fanatyka to lex specjalis - gdyby nie miał napisane że może to by nie mógł bo zasada ogólna tak mówi.
dodatkowo znajdz mi ta zasade u lataczy albo od dzis harpie i smoki nie przelatuja na oddzialami przeciwnika
Najpierw deklarujesz kierunek, "pivotujesz" dopiero wtedy rzucasz.
Nie w innej kolejności a dokładnie takiej.
A w RB wyraźnie jest napisane, że musisz przestrzegać zasady 1 inch apart podczas ruchu, a jest ona ignorowana podczas szarży.
Naturalnie jeśli się mylę to poproszę shino o cytat że jest inaczej.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
A ty mnie Żabo przekonałeś, że abotka i DW mają 2x(3d6) ruchu jak zadeklarują szarżę. Podaj cytat, że tak nie jest. Spawn i hoppersi też będą mieli coś od życia!
Pozdro H.
P.S. Czy kiedykolwiek ktoś miał problem z takim a nie innym ruchem spawnów?
Pozdro H.
P.S. Czy kiedykolwiek ktoś miał problem z takim a nie innym ruchem spawnów?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
To też proszę zacytowaćShino pisze:czyli latacze nie przeltuja ad przeciwnikiem chyba, ze szarzunja tak? wypas
Zreszą zasada Flyers strona 68 ostatni akapit w kategorii Moving Flyers po lewej stronie.
Poszukaj dalej.
Abominacja ciska 3k6 i jak dojedzie to jest szarża.Hobbit pisze:A ty mnie Żabo przekonałeś, że abotka i DW mają 2x(3d6) ruchu jak zadeklarują szarżę. Podaj cytat, że tak nie jest. Spawn i hoppersi też będą mieli coś od życia!
Pozdro H.
P.S. Czy kiedykolwiek ktoś miał problem z takim a nie innym ruchem spawnów?
A kólko w takim wypadu jak chcesz RAW-ować nie szarżuje nigdy. Dlaczego? Bo dostawianie szarżujących jest w innej części niż complusory.
Co do ps-a to ja miałem problem i co? to samo mam do rydwanów ustawionych przy lesie i nie dostających hitow, rydwanów bokiem przy maxie w deployu i jeszcze paru zasadom...
Ostatnio zmieniony 1 mar 2010, o 00:20 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
helka wykonuje swoje szarże w fazie colpulsory moves - ruch jest podwajany wyłącznie w fazie move charges o czym wyraźnie mówi s 20 i 21 RB.
problem miałem zawsze bo LS wybrała rozwiązanie które nie ma oparcia w zasadach tylko w widzimisie - jeśli się mylę proszę o cytat.
Ż.
P.S. i specjalnie dla Ciebie Shino - zwracam uwagę na treść ustępu Splat w dexie O&G na stronie 25 - masz lex specialis dla fanoli
problem miałem zawsze bo LS wybrała rozwiązanie które nie ma oparcia w zasadach tylko w widzimisie - jeśli się mylę proszę o cytat.
Ż.
P.S. i specjalnie dla Ciebie Shino - zwracam uwagę na treść ustępu Splat w dexie O&G na stronie 25 - masz lex specialis dla fanoli
Ostatnio zmieniony 1 mar 2010, o 00:26 przez Żaba, łącznie zmieniany 1 raz.
