Czy ktoś się kiedyś w to bawił?
No ja tak napisałem kiedyś kilka, teraz pisze scenariusz dla 3 armii (HE,O&G,D).Tylko nie wiem jeszcze gdzie się rozegra.
Zawsze dodaje do takiego scenariusza dodatkowe zadania i rozwinięcia(daję też PD )
Ogólnie nie robię dłuższych niż 5-6 bitew .W scenariuszu "Dragon Hill" w ostatniej bitwie między HE a Bret. wygrany walczy ze smokiem no itd. Kombinujcie chętnie zagram w jakiś scenariusz.
Niedługo dokończę to wystawię.
Scenariusze
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Proste .Wymyślasz gdzie się dzieje,twożysz na rysunku bądz opisujesz pole bitwy,ilość jednostek graczy,robisz tak z 2-3 bitwy wymyślasz po co się biją no i dodajesz tam takie różne.Moje scenariusze najczęściej nie posiadają wyboru jednostek co daje floofową grę,ale ciężko ocenić czy jest po równo.Jednak czasami robi się scenariusze w których jedna ze stron nie ma szans np. oddział Sperów broni ostatni punkt obrany w blabla bla i atakuje na nich horda demonów.W tym przypadku zwyciężyć elfy mogą gdy np. przeżyją 2 najazdy itp. itd.
Najlepiej czasami dopiłować zasady WFB, np. dać możliwość zmiany szyku (do niektórych scenariuszy niezbędny)
No i piszesz.
Najlepiej czasami dopiłować zasady WFB, np. dać możliwość zmiany szyku (do niektórych scenariuszy niezbędny)
No i piszesz.
Oto kilka zmodyfikowanych zasad powiedzcie czego brakuje i czy waszym zdaniem sprawdzi się.
Ja testowałem to było ok
Szyk:
Każdy oddział może wyjść z szyku co nie oznacza że są w Harcownikami więc nie uzyskują -1 do trafienia ze strzelania. Każdy model może udać się w dowolnym kierunku i nie liczą już się jako wspólny oddział. W walce pojedynczy szyk uznaje się tylko wtedy gdy w walce bierze udział maksymalnie 6 osób. Jeżeli jest to większa ilość walka toczy się w normalny sposób.
Psychologia:
Walka w normalnym sposób (w oddziałach) nie zmienia się jednak pojedyncze walki rozlicza się następująco: walczące jednostki pod koniec bitwy robią identyczny test zwycięstwa w tym że punkty dostaje się za co innego a pule punktów które należy odjąć od ZP by zrobić test złamania dzieli się na pół dopełniając do mniejszej liczby.
Przykład:
2 Krasnoludy walczą z 3 goblinami rezultat to 4 do 3 dla krasnoludów(K: 2 Pkt. za jednostki 2 pt. za trafienia G: 3 Pkt. za jednostki)Bitwa wygrana jednym Pkt. Dzielonym na pół to 0,5 przybliżony do mniejszej to 0 Pkt. Gobliny robią test złamania bez ujemnych modyfikacji.
Pkt. Dodatnie:
-1 za każdą jednostkę w walce.
-1 za trafienie(nie koniecznie śmiertelne)
-1 za sztandar
-1 za muzyka
*Strach i terror:
Gdy jednostka wzbudzająca strach/terror atakuje model to działa nie tylko na szarżującą jednostkę ale także na sprzymierzone jednostki w promieniu 6 cali.
*Opanowywanie: Nie musimy opanowywać każdej jednostki po kolei. Jednostki mogą się opanowywać wspólnie jednak muszą być wszyscy w promieniu 6 cali od wybranego modelu.
Ja testowałem to było ok
Szyk:
Każdy oddział może wyjść z szyku co nie oznacza że są w Harcownikami więc nie uzyskują -1 do trafienia ze strzelania. Każdy model może udać się w dowolnym kierunku i nie liczą już się jako wspólny oddział. W walce pojedynczy szyk uznaje się tylko wtedy gdy w walce bierze udział maksymalnie 6 osób. Jeżeli jest to większa ilość walka toczy się w normalny sposób.
Psychologia:
Walka w normalnym sposób (w oddziałach) nie zmienia się jednak pojedyncze walki rozlicza się następująco: walczące jednostki pod koniec bitwy robią identyczny test zwycięstwa w tym że punkty dostaje się za co innego a pule punktów które należy odjąć od ZP by zrobić test złamania dzieli się na pół dopełniając do mniejszej liczby.
Przykład:
2 Krasnoludy walczą z 3 goblinami rezultat to 4 do 3 dla krasnoludów(K: 2 Pkt. za jednostki 2 pt. za trafienia G: 3 Pkt. za jednostki)Bitwa wygrana jednym Pkt. Dzielonym na pół to 0,5 przybliżony do mniejszej to 0 Pkt. Gobliny robią test złamania bez ujemnych modyfikacji.
Pkt. Dodatnie:
-1 za każdą jednostkę w walce.
-1 za trafienie(nie koniecznie śmiertelne)
-1 za sztandar
-1 za muzyka
*Strach i terror:
Gdy jednostka wzbudzająca strach/terror atakuje model to działa nie tylko na szarżującą jednostkę ale także na sprzymierzone jednostki w promieniu 6 cali.
*Opanowywanie: Nie musimy opanowywać każdej jednostki po kolei. Jednostki mogą się opanowywać wspólnie jednak muszą być wszyscy w promieniu 6 cali od wybranego modelu.
fajnie to brzmi
rozumiem że bitwy do 300 pts? (no max na 500 to widzę)
rozumiem że bitwy do 300 pts? (no max na 500 to widzę)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chodzi o scenariusze to jakoś nigdy nie wymyślałem żadnych, ale ostatnio czytam kampanie do Lusrti i jak namówię kumpla to może moje elfy założą kolonie w nowym świecie
I sold my soul for rock'n roll
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ściągnąłem, ale nie dam linka bo nie mam ,Wujek Google mi pomógłAsyrian pisze:kupiłeś czy ściągnąłeś??
Jak Ściągnąłeś to daj linka.Bo szukam i nie mogę znalesc.
I sold my soul for rock'n roll