Nietypowe DE 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Elros
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Nietypowe DE 2350

Post autor: Elros »

Unnamed2350 Pts - Dark Elves Army

1 Dreadlord @ 225 Pts
General
Crimson Death [25]
Armour of Darkness [25]
Pendant of Khaeleth [35]


Mamy tutaj małego mordercę - z savem 1+ i pendantem wypala 4 ataki z Hatem i siłą 6. Siedzi on w BG i razem z nimi idzie, sieje postrach. W ramach potrzeby może - dzięki czarodziejce z Shadowem zrobić pojedynczy wypad na 20 cali i posiekać jakieś mniejsze draństwo lub samotnie zaszarżować na maszyny.

1 Death Hag @ 225 Pts
Battle Standard
1 Cauldron of Blood @ [110] Pts


Trzyma się za BG, daje gifty i przerzuty LD - standard.

1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Focus Familiar [25]


Siostrzyczki - dają solidną zaporę antymagiczną (4 kostki + 3 DS), a same jeszcze mogą coś pocisnąć. Nie jestem pewien co do brania Familiara i zastanawiam się nad płaszczykiem z dodatkową kostką czarowania.

1 Assassin @ 166 Pts
2ndWeapon
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
-> ten przyjemniaczek chowa się w BG i w kluczowym momencie robi brzydkie "niespodzianka".

1 Assassin @ 151 Pts
2ndWeapon
Manbane [25]
Rending Stars [30]
-> on natomiast siedzi w shade'ach i z tamtej lokacji ostrzeliwuje wszystkie duże cele.

10 Crossbowmen @ 110 Pts
Shield

10 Crossbowmen @ 110 Pts
Shield

5 Dark Riders @ 110 Pts
Repeating Crossbow

5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts


Core - dwie dziesiątki kusz i 5 fasta nie tylko dają ładne wsparcie ogniowe to jeszcze zajmują ćwiartki. 2x5 harpie - wiadomo, odginamy szarże i lecimy na maszyny (daje to nam łącznie 2 bohaterów rzeźników i 2 oddziały niszczące brzydkie maszyny wojenne).

13+1 Black Guard @ 267 Pts
FCG, ASF [35], Soulrender [15]

7 Shades @ 126 Pts
GW


Główną siłę uderzeniową armii stanowią Black Guardzi wspierani przez kocioł, zaś 7 shade'ów kitra się w lesie, strzela w cele, rozwala maszynki, szarżuje od tyłu a w razie potrzeby - dopałka z kotła i jedzieeeeemy.

1 War Hydra @ 175 Pts

2 Reaper @ 200 Pts


2 bolce to dodatkowe straszyki na LT + ładnie siekać mogą piechotę. Hydra z założenia lata po flance i terroryzuje mało pancerne jednostki.

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4 + 3 DS
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2345

Co myślicie o takiej rozpisce?
For the Witch King!

DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Nic nowego nie odkryłeś, nie rozumiem dlaczego to nietypowa rozpiska, powiedziałbym że to dosyć schematyczna rozpiska, tylko masz 2 assasinów zamiast smoka.

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

Ja spróbowałbym znalezć pkt na rydwan dla lorda :) , jechałby koło BG a power też byłby niezły:)

Awatar użytkownika
Elros
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Elros »

z rydwanem jest ten problem, że jednak duża część armii posiada działka i lord na rydwanie równie dobrze może mieć na plecach wielki napis "Jestem Generałem, Zabij mnie"
For the Witch King!

DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3017
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

Rydwan?! Hehe... Jeszcze narysuj na nim tarczę i w środku szczęśliwą cyfrę "7" :mrgreen:
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No rydwany maja to do siebie, że składa ich magiczna liczba 7, aczkolwiek klimacik u DE ma taki rydwanik :)

Co do rozpy - chyba jednak za dużo pakujesz w tych BG. Po prostu przeciwnicy mogą ich mijać szerokim łukiem łapiąc punkty na czym innym. Trawi się jakaś katapka, armatka to BG to jedyny cel.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Nic nie masz w tej rozpisce... za dużo ptk. idzie w bohaterów ;) Nikt przy zdrowych zmysłach Ci w tych BG nie wjedzie :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ