Unnamed2350 Pts - Dark Elves Army
1 Dreadlord @ 225 Pts
General
Crimson Death [25]
Armour of Darkness [25]
Pendant of Khaeleth [35]
Mamy tutaj małego mordercę - z savem 1+ i pendantem wypala 4 ataki z Hatem i siłą 6. Siedzi on w BG i razem z nimi idzie, sieje postrach. W ramach potrzeby może - dzięki czarodziejce z Shadowem zrobić pojedynczy wypad na 20 cali i posiekać jakieś mniejsze draństwo lub samotnie zaszarżować na maszyny.
1 Death Hag @ 225 Pts
Battle Standard
1 Cauldron of Blood @ [110] Pts
Trzyma się za BG, daje gifty i przerzuty LD - standard.
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Focus Familiar [25]
Siostrzyczki - dają solidną zaporę antymagiczną (4 kostki + 3 DS), a same jeszcze mogą coś pocisnąć. Nie jestem pewien co do brania Familiara i zastanawiam się nad płaszczykiem z dodatkową kostką czarowania.
1 Assassin @ 166 Pts
2ndWeapon
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20] -> ten przyjemniaczek chowa się w BG i w kluczowym momencie robi brzydkie "niespodzianka".
1 Assassin @ 151 Pts
2ndWeapon
Manbane [25]
Rending Stars [30] -> on natomiast siedzi w shade'ach i z tamtej lokacji ostrzeliwuje wszystkie duże cele.
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Shield
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Shield
5 Dark Riders @ 110 Pts
Repeating Crossbow
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
Core - dwie dziesiątki kusz i 5 fasta nie tylko dają ładne wsparcie ogniowe to jeszcze zajmują ćwiartki. 2x5 harpie - wiadomo, odginamy szarże i lecimy na maszyny (daje to nam łącznie 2 bohaterów rzeźników i 2 oddziały niszczące brzydkie maszyny wojenne).
13+1 Black Guard @ 267 Pts
FCG, ASF [35], Soulrender [15]
7 Shades @ 126 Pts
GW
Główną siłę uderzeniową armii stanowią Black Guardzi wspierani przez kocioł, zaś 7 shade'ów kitra się w lesie, strzela w cele, rozwala maszynki, szarżuje od tyłu a w razie potrzeby - dopałka z kotła i jedzieeeeemy.
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper @ 200 Pts
2 bolce to dodatkowe straszyki na LT + ładnie siekać mogą piechotę. Hydra z założenia lata po flance i terroryzuje mało pancerne jednostki.
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4 + 3 DS
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2345
Co myślicie o takiej rozpisce?
Nietypowe DE 2350
Nietypowe DE 2350
For the Witch King!
DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20
DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20
z rydwanem jest ten problem, że jednak duża część armii posiada działka i lord na rydwanie równie dobrze może mieć na plecach wielki napis "Jestem Generałem, Zabij mnie"
For the Witch King!
DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20
DE ('10) W/D/L Razem
9/4/7 20
No rydwany maja to do siebie, że składa ich magiczna liczba 7, aczkolwiek klimacik u DE ma taki rydwanik
Co do rozpy - chyba jednak za dużo pakujesz w tych BG. Po prostu przeciwnicy mogą ich mijać szerokim łukiem łapiąc punkty na czym innym. Trawi się jakaś katapka, armatka to BG to jedyny cel.
Co do rozpy - chyba jednak za dużo pakujesz w tych BG. Po prostu przeciwnicy mogą ich mijać szerokim łukiem łapiąc punkty na czym innym. Trawi się jakaś katapka, armatka to BG to jedyny cel.
Nic nie masz w tej rozpisce... za dużo ptk. idzie w bohaterów Nikt przy zdrowych zmysłach Ci w tych BG nie wjedzie
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...