Propozycje zmian w OK w następnym BP
Moderator: Barbarossa
Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP
jeśli przejdzie ban na armaty i mengili (i inne jednostki DoW) we wszystkich armiach... to ja bym pominął ogry...
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
niezbędna jest jeszcze poza powyższymi obecna zasada z BP zadawania impaktów - bez tego to jest Tragedia.generalem moze byc kazdy
-spec/rary jak w orkach to da przykaldowo 2x gorger 2x cannon
-ledberczerzy z boostem jak obecnie
-look out sir od 3 modeli zawsze.
-"marki" herosów z dodatkowej puli punktów niż 100 na itemy
Gokish - okrami raczej nie grają PG, ale faktem jest, że gorger z obecnymi zasadami (szarża najwcześniej w 3 turze) nie jest zbyt efektywny w likwidowaniu zagrożenia ze strony artylerii/ostrzału, więc pewnie się by skończyło na samych armatach, co będzie dość przykre...
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Jose pisze:jeśli przejdzie ban na armaty i mengili (i inne jednostki DoW) we wszystkich armiach... to ja bym pominął ogry...
sesnowne bo w sumie wszystkie ogry (poza herosami) służą w DoW więc aż dziwne by było jakby nie mogli kożystać z pomocy "kolegów po fachu"
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
w takim razie nie zmieni to bardzo oblicza armii, najwyżej będzie zawsze wystawiany z braku innej opcji dodatkowy gorger.dodatkowe sloty nie mogą korzystać z DoW
Maneaterzy są koszmarnie drodzy. Jeden oddział to już jest spory wydatek.Dodatkowe sloty będą fajne, ze względu na możliwosc wystawienia dwóch oddziałów maniterów
Wydaje mi się, to zdublowanie tematu z naszego ogrzego forum, że sama zmiana kompozycji w postaci złączenia slotów rare i special nic nam nie daje. Stanie się to antidotum na jednostki strzelające ? Zaczniemy dzięki temu radzić sobie z łapaniem lataczy/latających monsterów przeciwnika ? Plewne jednostki typu slave giant (którym grywam sporadycznie tylko dlatego, że marouder wydał cudowny wizulanie model gianta) stanie się grywalny i zawita na stołach turniejowych ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
taka myśl mnie naszła, że może terror na gorgerze w jakiś sposób rekompensowałby brak możliwości szarży po wyjściu? Nie zaszarżuje, ale może wystraszyć obsługę. (nie wiem czy to zbyt duże przegięcie, nie pracuję w GW :p )
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
ingerencji w zasady oddziałow i przedmiotów bym się nie spodziewał.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
ja bym jeszcze przywrócił zasadę proximity która jest opisana w booku ogrów
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Bez ingerencji w zasady, choćby w takim stopniu jak w obecnym BP, ogry mają ostro pod górkę z każdym przeciwnikiem.Robson pisze:ingerencji w zasady oddziałow i przedmiotów bym się nie spodziewał.
Granie armią bez ciężko opancerzonych jednostek, bez silnej magicznej defensywy, bez silnej fazy magicznej (czary są ok, ale brak czarującego generała, mag z dwoma DS kosztuje bardzo dużo pkt, czary łatwe do zdispelowania i o bardzo krótkim zasięgu przy czarach wspomagających), często zwijającą się od paniki, z przedmiotami magicznymi które, poza kilkoma wyjątkami, bliskie są niegrywalności,... wymieniać można długo- generalnie - armia dla hobbystów/masochistów
ech...Jose pisze:ja bym jeszcze przywrócił zasadę proximity która jest opisana w booku ogrów
swoją drogą byłoby miło, gdyby ktoś z LS dał znać na jakim etapie są prace
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Jeśli przeszłoby to co jest w tym momencie przedstawione przez Xet'a to byłoby ok. Choć żal, że nie chcą dać nam nowych przedmiotów - jak patrze na nasze magic bannery to... WRR !
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
a co sądzicie o pomyśle aby każdy kolejny org w drugim trzecim itp szeregu oprócz dodawania + 1 do siły impacta pierwszego ogra dawal dodatkowo + 1 impact?? wtedy 6 bulli mogłoby w szarży wypłacić 6 impactów z siłą 5 (9 bulli to 9 impactów z siłą 6 itp ) mam nadzieje że zrozumiale to napisałem (oczywiści pomijając absurd wystawienia 9 bulli w jednym oddziale ale takie 6stki by się już mogły pojawiać)
Jak dla mnie wystarczyłoby że przeszłyby itemki z gnoblar hordes i imona jak to napisał Xet, fajne kombinacje z tego by wyszły, np:
tyrant z wardem 4+, tendreaiserem, kineaterem i cheaterem/longiem
tyrant z wardem 4+ ,reroll, fistem, slavem, kineaterem
jw. ale z dwurakiem i beastkillerem
bsb ze słomką, wardem 5 i mr1 + kineater
nieźle
tyrant z wardem 4+, tendreaiserem, kineaterem i cheaterem/longiem
tyrant z wardem 4+ ,reroll, fistem, slavem, kineaterem
jw. ale z dwurakiem i beastkillerem
bsb ze słomką, wardem 5 i mr1 + kineater
nieźle
Do Bruisera dołaczyłbym też jeszcze Huntera, bądź co bądź on też może imiona wykupywaćc) Tyrant może dokupić dwa dowolne Big Names, a Bruiser jedno dowolne imie niezależnie od limitu na magiczne przedmioty. Dzięki takiemu rozwiazaniu Bruiser będzie mogł dodatkowo mieć kineater za 35pts, który daje przezuty panik w 6"
Brawa dla Xeta za podjecie inicjatywy w sprawie ogrów
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Ja też chcę zrobić magiczny przedmiot!
Enchanted item: 30 pts. Plate of Tough Steel. Bearer cannot suffer more than 1 wound from a single attack. In charge he makes d3 impacts instated of one. (cena, nazwa i działanie wzięte z kosmosu)
Magic Weapon: 55 pts. Solid Wooden Club: Strikes member of LS right in his head
Ale panowie z LS, zawróćcie z tej drogi! Zmiany w orkach to był krok za daleko, a wy brniecie dalej.
Enchanted item: 30 pts. Plate of Tough Steel. Bearer cannot suffer more than 1 wound from a single attack. In charge he makes d3 impacts instated of one. (cena, nazwa i działanie wzięte z kosmosu)
Magic Weapon: 55 pts. Solid Wooden Club: Strikes member of LS right in his head
Ale panowie z LS, zawróćcie z tej drogi! Zmiany w orkach to był krok za daleko, a wy brniecie dalej.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Ile trzeba dodać Ogrom siły by wskoczyły na poziom rywalizacji równy chociażby HE ? Na takim poziomie myśle, że są również spoko grane nowe Orki. Przynajmniej powinny posiadać taki potencjał. Najśmieszniejsze jest to, że przykład orków pokazał, że nawet ogromny wpływ tak ze strony magicznych przedmiotów jak i zmian w kompozycji armii przekłada się bardzo opornie na zwiększanie możliwości danej armii. Widać tutaj jak duży dystans dzieli te armie od czołówki Dokładnie taką samą sytuację mamy z Ogrami. Uważam, że jedynie kompleksowe działanie odniesie jakiś skutek.
Zmiany w kompozycji ( 2 gorgery, traperzy, więcej slotów, bruiser generałem itp. ), w zasadach ( 50% do paniki, 3 do Look outa itp. ) to tak naprawdę część sukcesu. Jeżeli wprowadzić tylko te zmiany to Ogry zmienią się z armii poniżej przeciętnej na przeciętną. Chcemy przecież, żeby były armią dobrą Potrzebują zatem czegoś więcej. Czegoś takiego co posiadają inne "lepsze armie". Niech to będzie większy S, T , MR, stubborn, renegeracja czy cokolwiek innego co realnie będzie miało wpływ na grę. Dokładnie taką możliwość wzmocnienia zamiast np. magicznych przedmiotów daje magia Ogrów co GW zdało się przewidzieć, aczkolwiek zepsuć
Ogry mają 3 czary RIP.
Szybciej zastanawiałbym się czy to wystarczy na ocenę dla Ogrów = 4.
Zmiany w kompozycji ( 2 gorgery, traperzy, więcej slotów, bruiser generałem itp. ), w zasadach ( 50% do paniki, 3 do Look outa itp. ) to tak naprawdę część sukcesu. Jeżeli wprowadzić tylko te zmiany to Ogry zmienią się z armii poniżej przeciętnej na przeciętną. Chcemy przecież, żeby były armią dobrą Potrzebują zatem czegoś więcej. Czegoś takiego co posiadają inne "lepsze armie". Niech to będzie większy S, T , MR, stubborn, renegeracja czy cokolwiek innego co realnie będzie miało wpływ na grę. Dokładnie taką możliwość wzmocnienia zamiast np. magicznych przedmiotów daje magia Ogrów co GW zdało się przewidzieć, aczkolwiek zepsuć
Ogry mają 3 czary RIP.
+1S, MR2 Regeneracja, +1T i stubborn. Imo doskonałe czary dla Ogrów. Gdyby tylko dało się je przetrzymać w fazie przeciwnika. Obecne zasady w tej kwestii powinny chyba ulec zmianie. Jeżeli dowolna armia na jednym caddym w swojej turze na pełnym luzie dispeluje kluczowy czar to jest to jakieś nieporozumienie. Jedyny magiczny przedmiot jaki bym zatem w Ograch widział to ten "naprawiający" magię i podtrzymujący czary w następnej turze. Zwróćmy uwagę na to, że czary mają tylko 12" i 6" cali zasięgu. Dodatkowo rzeżnicy dostają często ranę.#Bullgorger Rng 12" (6" for Butcher), caster pass S-test, Ogre unit +1S, also for Bull Charge
#Trollguts Rng 12" (6" for Butcher), caster -1Wo (no saves), one Ogre unit MR (2) and Regenerate
#Toothcracker Rng 12" (6" for Butcher), S6 hit on caster, one unit of Ogres (can be in HtH) in range Stubborn & +1T
Szybciej zastanawiałbym się czy to wystarczy na ocenę dla Ogrów = 4.