8 Edycja Warhammera I

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: 8 Edycja Warhammera

Post autor: Rakso_The_Slayer »

jak dla mnie interaktywne tereny i wiszenie lataczy brzmią super :) Żyrek by nieco zyskał, podobnie katapulty i działa, no i flamecanon wystrzelony w las pełen driad, elfów, mengili i shadów... ahhh... :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Lueviel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lueviel »

Ciekawe, klimatyczne, ale jak dla mnie to jest to informacja wyssana z palca. GW będzie dążyło do uproszczenia, przyspieszenia gry (większe grono odbiorców), a takie zasady tylko ją wydłużą.

@Rakso
Wizja płonącego lasu pełnego elfów jest piękna :wink:
WFB: Ogre Kingdoms

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Krasnale z uwagi na wielkie brody i brzuchy wypełnione piwskiem to w ogóle powinny mieć flammable z bazy :wink:

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

No niezłe bo suchary z smokami i lataczami, kiedyś był high fly tylko balans był lekko do dupy ale podpalanie lasu jak najbardziej zajefajne. Co do testu siły to jeśli będą k10 to tak bo debilizmem jest ze 2 x kusznik łucznik czy coś ma tyle siły razem co smok

ADDITIONAL RULES

Dispel Scrolls: These may be used to generate +2 dice to the dispel dice pool once per game. They do not grant an automatic dispel.

Wands of Absorption: These common arcane items may be taken by any wizard. They may be used once per battle and cost 25 points. Used in the magic phase they grant the wielder an automatic dispel against a single successfully cast enemy spell. The wand is used instead of using dispel dice. Roll a D6, on a roll of a 1, the wand’s user suffers the effects of a miscast.

Templates: Weapons using the flame template or large or small blast templates automatically hit any model in contact rather than cause partial hits.
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

MORFI pisze:Templates: Weapons using the flame template or large or small blast templates automatically hit any model in contact rather than cause partial hits.
w to mi sie niechce wiezyc, moze zrobia cos jak u skavenow.

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

MORFI pisze: ADDITIONAL RULES

Dispel Scrolls: These may be used to generate +2 dice to the dispel dice pool once per game. They do not grant an automatic dispel.

Wands of Absorption: These common arcane items may be taken by any wizard. They may be used once per battle and cost 25 points. Used in the magic phase they grant the wielder an automatic dispel against a single successfully cast enemy spell. The wand is used instead of using dispel dice. Roll a D6, on a roll of a 1, the wand’s user suffers the effects of a miscast.

Templates: Weapons using the flame template or large or small blast templates automatically hit any model in contact rather than cause partial hits.
Zamiast przeklejać każdą bzdurę z Warseera, dobrze byłoby chociaż chwilę poświęcić na sprawdzenie źródła. Tak się składa, że to co wkleiłeś jest z rules packa jakiegoś klubu i raczej ciężko uznać to za zapowiedź oficjalnych zasad http://www.tempusfugitives.co.uk/pdf/WF ... Nagash.pdf strona 19

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Tym bardziej, że 3 posty niżej pisało, że to z nieoficjalnej kampanii.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

No fakt mój błąd
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

Awatar użytkownika
EvilOne
Wałkarz
Posty: 69

Post autor: EvilOne »

Chyba natrafiłem na posty tego samego gościa o likaon, zapomniał o czymś takim:
-LT posiadajće ww(czyli nie tank), bez obsługi(czyli nie stedzio) mogą wyprowadzić jeden atak w przelającą w zasięgu 2 cali jednostkę. Jeżeli nabijają chociąz jedną ranę strącają ją, co powoduje że wszystkie modele jednostce ostrzymują trafienie z S k6 bez ochrony pancerza. LT mogą szarżować na modele które wiszą w powietrzu.

Fajne, klimatyczne i logiczne ale kolo zamiast wymyślać ploty powinien sam napisać łatkę dla warhammera.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Z tym zasięgiem losowym szarż byłoby nieźle zwłaszcza jak będzie "podstawa plus coś", powiedzmy M4 +k6.
Stosowanie i wciągnie w pułapki będzie jeszcze ważniejsze, smoki przestaną straszyć ustawiając się na 19,5cala :P itp. itd.
Są plusy i minusy, ale myślę że będzie ciekawie, a turlanie nic nie zmienia a jedynie większą niepewność wprowadza. Dobre dobre:)

Jeszcze gdzieś słyszałem, że niby magia ma być pierwsza, potem ruchy, ale nie wiem, ktoś jeszcze gdzieś to widział?
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Miło by było też jakby unormalnili nieco pościg/ucieczkę. Na zasadzie k6/2k6+ ruch.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ok, dobra.. Pospamowaliscie, postow nie bede kasował (póki co), ale prosze się trzymac tematu - plotek mniej i bardziej pewnych nt. 8 edycji.
Posty o ryboludziach zostają wydzielone do innego tematu.

Pozdrawiam

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Ktoś może wie kiedy wyjdzie nowe rulebook :?:
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

pod koniec tego roku pewnie

ja mam tylko takie pobożne życzenie żeby nie wprowadzali tego limitu 25% na herosów bo wtedy w żadnej armii nie zobaczymy już smoka
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Ale za to postacie goblińskie zyskają na znaczeniu, pozatym słyszałem że smok ma zjadać punkty na potwora, nie postać.

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

E tam nie przesadzajcie raczej na pewno w tym roku nie wyjdzie
Myśle że najwcześniej w przyszłym roku i to pod koniec ;)
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

moim zdaniem ten limit punktowy dla hero jest na prawdę dobry. Bohaterowie goblinscy itp zyskają na znaczeniu, smoki itp będą na stołach w dużych armiach, a jeśli nawet w małych, no to albo smok albo np jeszcze 2 hero.

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

25% pkt w bochach to dobry pomysł ale nie wspaniały - wiadomo ze jak ktoś wyda 1000 pkt w bochaterów to ma już na przykład 1000 pkt na jednostki a jak ktoś wywali na bochaterów 500 pkt to na jednostki ma potem 1500 pkt wiec sprawa koncepcji ;) Chociaż taka zasada mogła by dobrze wpłynąć na balans pomiędzy armiami np. mniej przegiętych smoków w armiach. Ale logicznie patrząc to Jednak nasza ukochana firma która robi naszego Warhammera próbuje upraszczać zasady więc nie spodziewam się żeby ta zasada faktycznie znalazła sie w 8 ed.
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No tak. Ja cały czas mażę o bitwach, gdzie będzie armia, a nie smok, fasty, bestia, kusze/łuki. Wiadomo, zaraz ktoś mi zarzuci, że mogę tak grać, no ale jednak chcę nawiązać równą walkę, bądź co bądź, trzeba się przystosować.

mitthraw
Warzywo
Posty: 11

Post autor: mitthraw »

Witam wszystkich na forum. Kumpel sprzedał mi plotę że w starterze 8 edycji będą Skaven i High Elves, wiadomo już coś więcej?

ODPOWIEDZ