Problemy początkującego
Moderator: KrzysiekW
Re: Problemy początkującego
Za cene jednego psa i great standard of sundering...
Niby to -2ld jest fajne, ale tylko w 12 calach, a poza tym chyba jednak wole mieć pewność, że np. takie wampiry nie rzucą mi popychaczki na dwóch tylko na trzech kościach, albo, że komety nikt mi na trzech kościach nie rzuci i "fuksem" wyjdzie...
Niby to -2ld jest fajne, ale tylko w 12 calach, a poza tym chyba jednak wole mieć pewność, że np. takie wampiry nie rzucą mi popychaczki na dwóch tylko na trzech kościach, albo, że komety nikt mi na trzech kościach nie rzuci i "fuksem" wyjdzie...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Oddzial H czaruje jako calosc, a tego jednego to wybierasz na potrzebe LoS i Range. Wiec np nie mozesz rzucic Magic Missle z drugiego szeregu, bo mag(oddzial) jest w walce. Wszystko inne na normalnych zasadach.Pu$hek pisze:Potrzeba mi szybkiej pomocy. Jeżeli mam oddział horrorów w walce, to mogę czarować horrorem z ostatniego szeregu[bo do magii wybiera się horrora którego się chce], który nie walczy?
Od pewnego czasu gram demonami na proxach, po kilku bitwach postanowiłem zakupić sobie w końcu figurki.
Złożyłem sobie coś takiego:
20 bloodletters
20 horrorów
10 daemonettek
10 flesh hounds
6 flamers
3 fiend of slaanesh
1 bloodcrusher(na heralda khorna)
bloodtrisher
Furie planuje zrobić z daemonettek. Heraldów tzeenetha i slaanesha planuję zakupić później.
Czy jest to w miarę solidna armia na 2k czy może powinienem z czegoś zrezygnować i kupić coś innego?
Armia na razie na bitwy towarzyskie, ale planuję tez zagrać nią na turnieju, stąd tylko 6 flamerów(BP).
Złożyłem sobie coś takiego:
20 bloodletters
20 horrorów
10 daemonettek
10 flesh hounds
6 flamers
3 fiend of slaanesh
1 bloodcrusher(na heralda khorna)
bloodtrisher
Furie planuje zrobić z daemonettek. Heraldów tzeenetha i slaanesha planuję zakupić później.
Czy jest to w miarę solidna armia na 2k czy może powinienem z czegoś zrezygnować i kupić coś innego?
Armia na razie na bitwy towarzyskie, ale planuję tez zagrać nią na turnieju, stąd tylko 6 flamerów(BP).
Ja bym zakupił 20 demonic zamiast 20 leterów. a tych drugich właśnie 10. To najsłabszy core w demonach. Ja mam 11 letterów i więcej na pewno mieć nie będę. Demonic mam tylko 10 ale w przyszłym tygodniu będę miał 15.
Horrory 30 modeli. Tak aby mieć możliwość wystawić 2x10 albo jedną dużą 30. 20 horrorów to słaba/średnia opcja więc albo minimum albo naprawdę dużo.
Kup 3 boxy psów tak żeby móc wystawić 2 oddziały w liczbie 6-7 modeli.
Fiendy kup ostatnie bo na BP można i tak grać tylko jednym rarem. Dlatego moje findy i bestie się kurzą.
Furie można zrobić z wszystkiego, przemyśl jeszcze te demonetki
Horrory 30 modeli. Tak aby mieć możliwość wystawić 2x10 albo jedną dużą 30. 20 horrorów to słaba/średnia opcja więc albo minimum albo naprawdę dużo.
Kup 3 boxy psów tak żeby móc wystawić 2 oddziały w liczbie 6-7 modeli.
Fiendy kup ostatnie bo na BP można i tak grać tylko jednym rarem. Dlatego moje findy i bestie się kurzą.
Furie można zrobić z wszystkiego, przemyśl jeszcze te demonetki
10 bloodletters
20 horrorów
30 daemonettek(15 idzie na furie)
15 flesh hounds
6 flamers
1 bloodcrusher(na heralda khorna)
bloodtrisher
Co do 1 rare to chodzi o immortal fury dla GD który ściąga mi ten slot?
Z bloodletterów miał byś klocek z heraldem, ale może rzeczywiście daemonettki lepsze.
To lepsze?
20 horrorów
30 daemonettek(15 idzie na furie)
15 flesh hounds
6 flamers
1 bloodcrusher(na heralda khorna)
bloodtrisher
Co do 1 rare to chodzi o immortal fury dla GD który ściąga mi ten slot?
Z bloodletterów miał byś klocek z heraldem, ale może rzeczywiście daemonettki lepsze.
To lepsze?
Tak to zdecydowani lepsze
Jeden rare ściąga niestety immortal fury.
Herlaka khorna można zrobić z innej figurki niż tej co jest z juggerem a tego lettera przerobić na takiego co spasuje w oddziale i mieć 11. (wiem bo tak mam )
15 demonic jest spoko z heraldem, asf im jednak dużo daje.
Czasem dobrze jest użyć 10 gołych demonic żeby zapchać jeden slot core.
Co jeszcze do tego kornika. Najlepiej mieć go w psach. Letterzy to też jakaś alternatywa ale szybko umierają i czasem nie uda im się nawet wypłacić tego kb.
Jeden rare ściąga niestety immortal fury.
Herlaka khorna można zrobić z innej figurki niż tej co jest z juggerem a tego lettera przerobić na takiego co spasuje w oddziale i mieć 11. (wiem bo tak mam )
15 demonic jest spoko z heraldem, asf im jednak dużo daje.
Czasem dobrze jest użyć 10 gołych demonic żeby zapchać jeden slot core.
Co jeszcze do tego kornika. Najlepiej mieć go w psach. Letterzy to też jakaś alternatywa ale szybko umierają i czasem nie uda im się nawet wypłacić tego kb.
Wątpię aby był mi potrzebny jedenasty, bo wystawię ich raczej do zapchania core niż walki, ale warto wiedzieć.
Co do immortal fury to w sumie mógłbym za to dać axe of khorne i w ten sposób mieć dodatkowy rare, ale GD z przerzutami na trafienia wygląda jednak lepiej.
Co do immortal fury to w sumie mógłbym za to dać axe of khorne i w ten sposób mieć dodatkowy rare, ale GD z przerzutami na trafienia wygląda jednak lepiej.
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
lvl3 wystarczy.
z baleswordem i noxious vapours daje radę. ale musi być syrena koniecznie w pobliżu.
ogólnie wygląda fajnie, przeciwnicy się dziwią, ale ogólnie niewiele robi i nie ma raczej szans aby się spłacił. a zszoda, bo to mój ulubiony GD. przynajmniej ostrzał ściąga i straszy LT
z baleswordem i noxious vapours daje radę. ale musi być syrena koniecznie w pobliżu.
ogólnie wygląda fajnie, przeciwnicy się dziwią, ale ogólnie niewiele robi i nie ma raczej szans aby się spłacił. a zszoda, bo to mój ulubiony GD. przynajmniej ostrzał ściąga i straszy LT
Guo to świetny gd tylko niedoceniony przez wielu graczy. 3lv jest ok a jak będą pkt to i 4 może być. Ma świetne czary po za 6. W pierwszej fazie cc 8siły
6M w porównaniu do ruchu innych gd to mało ale ogólnie to nie mało. Dobrze mieć syrenę w armii na herlaku shaanesha grając guo.
gifty to koniecznie ten z regenką i za 25pkt pestilent świetny gift dla tego gd. na slime trail tez można się pokusić. To chyba tyle
6M w porównaniu do ruchu innych gd to mało ale ogólnie to nie mało. Dobrze mieć syrenę w armii na herlaku shaanesha grając guo.
gifty to koniecznie ten z regenką i za 25pkt pestilent świetny gift dla tego gd. na slime trail tez można się pokusić. To chyba tyle
Ja przetrenowałem kiedyś w domowej grze GUO z przyzywaniem nurglingów. Statystyczne 10 podstawek na bitwę robi przeciwnikowi trochę opad szczeny.
Poza tym uwaga z syreną słuszna - coś musi pomóc grubemu wejść szybciej do walki. Jedyny problem to jego WS 4 i 4 ataki- czasami nawet z baleswordem to za mało... Static CR też potrafi go zaboleć.
Poza tym uwaga z syreną słuszna - coś musi pomóc grubemu wejść szybciej do walki. Jedyny problem to jego WS 4 i 4 ataki- czasami nawet z baleswordem to za mało... Static CR też potrafi go zaboleć.
Czy z WE demony mają jakiś problem?
W piątek mam grać z nimi towarzyską bitwę i ciekawi mnie wasze zdanie.
To co źle wygląda na papierze - elfy strzelają z łuków na 30", a ja strzelam i czaruję na 18". Zaboleć też może ten arrow co daje 3k6 hitów z S4.
Myślę że greater daemon, jakiego bym nie wybrał, będzie nie do ruszenia.
Gramy na 2250p.
W piątek mam grać z nimi towarzyską bitwę i ciekawi mnie wasze zdanie.
To co źle wygląda na papierze - elfy strzelają z łuków na 30", a ja strzelam i czaruję na 18". Zaboleć też może ten arrow co daje 3k6 hitów z S4.
Myślę że greater daemon, jakiego bym nie wybrał, będzie nie do ruszenia.
Gramy na 2250p.
Jeśli Twój przeciwnik jest weteranem we a Ty dopiero poznajesz możliwości swojej armii to możesz mieć lekkie problemy.Czy z WE demony mają jakiś problem?
Generalnie to demony mają bardzo do przodu z we a jak zaczynasz to już w ogóle miodzio. W pierwszej turze obrywasz z hody(3d6 s4) jeśli wypadnie mało to jest dobrze a jeśli dużo to masz mały ubytek na sam początek. Tancerze chyba mogą wyrządzić najwięcej szkód demoną więc dobrze żeby nie walczyły np z psiurami. Nie wiem co tu jeszcze mogę dopisać, jak nie schrzanisz taktycznych posunięć nie powinieneś przegrać. Po za tym nie wiem czy Twój przeciwnik zagra jakimś standardem czy wyskoczy Ci ze smokiem
Do tej pory walił na 20 waywatchers(2x10), 2 spellsinger z 4xds, alter z lukiem 4 strzały bez pancerza, 3xglade raiders, 2x10 glade guard, jakiś noble na jednorożcu, 3x3 warhavki(orły czy co to jest).
Ogólnie strasznie szybka armia, gdzie większość oddziałów widzi i strzela 360 stopni.
Ogólnie strasznie szybka armia, gdzie większość oddziałów widzi i strzela 360 stopni.
-
- Warzywo
- Posty: 16
Dlaczego inni gracze zawsze odmawiają gdy proponuje im bitwę z moimi demonami? Podczas gry gram skavami lub NG nikt się nie burzy(no może poza dwoma osobami które uważają autorki book nocnych gbolinów za zbronię przeciw warhammerowi, podobnie zresztą jak BP). Przecież demony według wielu graczy wcale nie są przegięte, a dzięki BP sały się zbalansowaną i przyjemną w rozgrywce armią.
Rzucam demony, są dla szmat...
O&G 2,500
NG 3,000
Woch 2,000
Hadecja 1,500
O&G 2,500
NG 3,000
Woch 2,000
Hadecja 1,500
Bo są słabiDlaczego inni gracze zawsze odmawiają gdy proponuje im bitwę z moimi demonami?
Ma ktoś pomysł na taką rozpiskę skavenów(format koziołkowy):
2x plage priestr
2x 21 slaves
2x 30 monks(FCG)
1x giant rats
8x plague cencer bearers
1x abonka
19 horrorów, dowódca, muzyk(kontyngent)
Ugrałem z tym remis, bardzo ciężko nabić na czymś punkty, monki to ciężka sprawa nawet dla psów, a abonkę przeciwnik najpierw osłaniał, a potem wpakował w klocek 30 horrorów, gdzie stała do końca bitwy(miałem farta z wardami).
2x plage priestr
2x 21 slaves
2x 30 monks(FCG)
1x giant rats
8x plague cencer bearers
1x abonka
19 horrorów, dowódca, muzyk(kontyngent)
Ugrałem z tym remis, bardzo ciężko nabić na czymś punkty, monki to ciężka sprawa nawet dla psów, a abonkę przeciwnik najpierw osłaniał, a potem wpakował w klocek 30 horrorów, gdzie stała do końca bitwy(miałem farta z wardami).