Jezzaile, 3+ AS?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Skrótowe sformułowanie pytania ma na celu uzyskanie odpowiedzi.Hobbit pisze:Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Nie, nie mają.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Jedy Knight pisze:Skrótowe sformułowanie pytania ma na celu uzyskanie odpowiedzi.Hobbit pisze:Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
Przeważnie oczekując także jakiegoś poparcia w zasadach tudzież wymagające od odpowiadającego stwierdzenia że "jego zdaniem" tudzież popularnego IMO czy IMHO.Hobbit pisze:Nie, nie mają.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
Janiszek pisze:Nie.
A co jak nie tarcze?
Wróbelki?
The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.
Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.
Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
U mnie w ab jest napisane pavies to po pierwsze. A po drugie jak byś mógł to zacytuj z AB zdanie w którym jest napisane ile w cc maja sejwa. I chyba będziesz wszystko jasne. To jest dosc specyficzna jednostka. Już za 6 edycji była o tym mowa. One nie mają bonusu za gand weapon i shiled, chocby dlatego, ze są dwa szczury na kawaleryjskiej podstawce. Do domku wchodzic nie mogly, a bonusy jak piechota maja miec? Dziwne. Ale mozeliwe, ze się mylę.Jedy Knight pisze:bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.Janiszek pisze:Nie.
A co jak nie tarcze?
Wróbelki?
The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.
Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.
Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
BRAGANZA’S BESIEGERS
SPECIAL RULES
Pavise: A pavise is a large shield which each Crossbowman can
prop up in front of him. To represent this, Crossbowmen
equipped with pavises have an additional +2 Armour save versus
normal and magical missile attacks. They do not get this bonus in
close combat. So a Crossbowman in heavy armour with a pavise
gets an Armour save of 3+ versus missile attacks, but only an
Armour save of 5+ in close combat.
Tu jest podobna sytuacja z pawężami , tylko, że jaśniejsza
SPECIAL RULES
Pavise: A pavise is a large shield which each Crossbowman can
prop up in front of him. To represent this, Crossbowmen
equipped with pavises have an additional +2 Armour save versus
normal and magical missile attacks. They do not get this bonus in
close combat. So a Crossbowman in heavy armour with a pavise
gets an Armour save of 3+ versus missile attacks, but only an
Armour save of 5+ in close combat.
Tu jest podobna sytuacja z pawężami , tylko, że jaśniejsza
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Ręce od tyłka odpadają. Dałem pełen cytat z AB, no dobra, słówko Pavise opuściłem. Ile można pisać?Janiszek pisze:U mnie w ab jest napisane pavies to po pierwsze. A po drugie jak byś mógł to zacytuj z AB zdanie w którym jest napisane ile w cc maja sejwa. I chyba będziesz wszystko jasne. To jest dosc specyficzna jednostka. Już za 6 edycji była o tym mowa. One nie mają bonusu za gand weapon i shiled, chocby dlatego, ze są dwa szczury na kawaleryjskiej podstawce. Do domku wchodzic nie mogly, a bonusy jak piechota maja miec? Dziwne. Ale mozeliwe, ze się mylę.Jedy Knight pisze:bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.Janiszek pisze:Nie.
A co jak nie tarcze?
Wróbelki?
The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.
Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.
Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
Pavise: The large and cumbersome shield carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.
Wsio.
Mają napisane ile mają sejwe’a – ten pomysł, że pawęże nie dają sejwa w CC jest pozostałością po Braganza Besiegers i poprzednim AB. Dziękując Trytonowi za cytat – niestety muszę zwrócić mu uwagę, że nie może on znaleźć zastosowania do Skavenów - albowiem charakterystyki pawęży w nowym AB różnią się od BB i tych z poprzedniego AB. Nie, nie zamierzam przepisywać opisu z poprzedniego AB, bo tylko utrwalę nieporozumienia.
Z wymysłami LS dotyczącymi nie wchodzenia do domku nie dyskutowałem I dyskutować nie zamierzam. Nie mają jak i nie miały nic do rzeczy.
Kończę dyskusję.
Dziękuję wszystkim.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to
(jeszcze nie kończ dyskusji)
W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
'Morrok pisze:halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to(jeszcze nie kończ dyskusji)
W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
Który ze szczurów ma tarcze, a który miecz?
Dobre ;]Xet pisze:'Morrok pisze:halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to(jeszcze nie kończ dyskusji)
W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
Który ze szczurów ma tarcze, a który miecz?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
to dalej jeden model 
A jak chcecie w tak debilny sposó dyskutować, że bedziecie się pytać jak wyglada figurka, to proszę bardzo:
Pierwszy skaven trzyma tarczę, a w łapkach a hand weapon
JJ sie spytał, ja się podpinam do jego pytania.
3+ czy 4 +, kiedy i dlaczego?
A jak chcecie w tak debilny sposó dyskutować, że bedziecie się pytać jak wyglada figurka, to proszę bardzo:
Pierwszy skaven trzyma tarczę, a w łapkach a hand weapon
JJ sie spytał, ja się podpinam do jego pytania.
3+ czy 4 +, kiedy i dlaczego?
4+, z prostej przyczyny, nie ma żadnego zapisku w rodzaju "counts as a shield", albo "gives the usual benefits of a shield" etc. Trochę analogicznie do magicznego sprzętu. Jest tylko prosty, bardzo jednoznaczny zapisek, że daje save'a 4+.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, o 19:53 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
