Jezzaile, 3+ AS?

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Jezzaile, 3+ AS?

Post autor: Jedy Knight »

Czy Jezzaile mają od przodu 3+ AS?
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Hobbit pisze:Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
Skrótowe sformułowanie pytania ma na celu uzyskanie odpowiedzi.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Nie, nie mają.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Jedy Knight pisze:
Hobbit pisze:Skąd ten pomysł? Nie pomyliłeś Jezzaila z Doom-flyerem?
Skrótowe sformułowanie pytania ma na celu uzyskanie odpowiedzi.
Hobbit pisze:Nie, nie mają.
Przeważnie oczekując także jakiegoś poparcia w zasadach tudzież wymagające od odpowiadającego stwierdzenia że "jego zdaniem" tudzież popularnego IMO czy IMHO.
8)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jezzaile mają paviesy, nie shieldy. Mają sejwa na 4+ na strzelanie i w cc. I nic więcej.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Nie.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
Janiszek pisze:Nie.

A co jak nie tarcze?
Wróbelki?

The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.

Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.

Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Jedy Knight pisze: A co jak nie tarcze?
Wróbelki?
Ejjjj :wink:

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jedy Knight pisze:
bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
Janiszek pisze:Nie.

A co jak nie tarcze?
Wróbelki?

The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.

Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.

Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
U mnie w ab jest napisane pavies to po pierwsze. A po drugie jak byś mógł to zacytuj z AB zdanie w którym jest napisane ile w cc maja sejwa. I chyba będziesz wszystko jasne. To jest dosc specyficzna jednostka. Już za 6 edycji była o tym mowa. One nie mają bonusu za gand weapon i shiled, chocby dlatego, ze są dwa szczury na kawaleryjskiej podstawce. Do domku wchodzic nie mogly, a bonusy jak piechota maja miec? Dziwne. Ale mozeliwe, ze się mylę.

tryton
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157

Post autor: tryton »

BRAGANZA’S BESIEGERS

SPECIAL RULES
Pavise: A pavise is a large shield which each Crossbowman can
prop up in front of him. To represent this, Crossbowmen
equipped with pavises have an additional +2 Armour save versus
normal and magical missile attacks. They do not get this bonus in
close combat
. So a Crossbowman in heavy armour with a pavise
gets an Armour save of 3+ versus missile attacks, but only an
Armour save of 5+ in close combat.

Tu jest podobna sytuacja z pawężami , tylko, że jaśniejsza

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Janiszek pisze:
Jedy Knight pisze:
bigpasiak pisze:Tylko technicznie czy pawęże to nie tarcze?
Pytam bo nie mam AB do skavenów aktualnie przed oczyma.
Janiszek pisze:Nie.

A co jak nie tarcze?
Wróbelki?

The large and cumbersome SHIELD carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.

Sam nie wiem czy daje +1 AS za użycie Hand Weapon and Shield, to się pytam.
Jak zwykle ludzie nie rozumieją pytania a udzielają odpowiedzi.
Zniechęcające.

Chyba po prostu zadecyduję, że dają tylko 4+ i już...
U mnie w ab jest napisane pavies to po pierwsze. A po drugie jak byś mógł to zacytuj z AB zdanie w którym jest napisane ile w cc maja sejwa. I chyba będziesz wszystko jasne. To jest dosc specyficzna jednostka. Już za 6 edycji była o tym mowa. One nie mają bonusu za gand weapon i shiled, chocby dlatego, ze są dwa szczury na kawaleryjskiej podstawce. Do domku wchodzic nie mogly, a bonusy jak piechota maja miec? Dziwne. Ale mozeliwe, ze się mylę.
Ręce od tyłka odpadają. Dałem pełen cytat z AB, no dobra, słówko Pavise opuściłem. Ile można pisać?


Pavise: The large and cumbersome shield carried by the front Skaven gives the Warplock Jezzail team a protective 4+ armour save.

Wsio.


Mają napisane ile mają sejwe’a – ten pomysł, że pawęże nie dają sejwa w CC jest pozostałością po Braganza Besiegers i poprzednim AB. Dziękując Trytonowi za cytat – niestety muszę zwrócić mu uwagę, że nie może on znaleźć zastosowania do Skavenów - albowiem charakterystyki pawęży w nowym AB różnią się od BB i tych z poprzedniego AB. Nie, nie zamierzam przepisywać opisu z poprzedniego AB, bo tylko utrwalę nieporozumienia.

Z wymysłami LS dotyczącymi nie wchodzenia do domku nie dyskutowałem I dyskutować nie zamierzam. Nie mają jak i nie miały nic do rzeczy.

Kończę dyskusję.
Dziękuję wszystkim.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to ;) (jeszcze nie kończ dyskusji)

W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Pavise to nie Shield (mówimy o nazwach własnych nie kategoriach pojęciowych)

poza tym rzućcie okiem na model

Some warriors carry a hand weapon in one hand and
a shield in the other,
to easier deflect blows with either
shield or hand weapon.

pozdro,
Ż.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

model ma hand weapon i pavise (shield)?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Morrok pisze:halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to ;) (jeszcze nie kończ dyskusji)

W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
'
Który ze szczurów ma tarcze, a który miecz?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Xet pisze:
Morrok pisze:halo, halo J dzięki za zwrócenie uwagi na to ;) (jeszcze nie kończ dyskusji)

W świetle FAQ'a do Skavenów jezzaile i weapon teamy są liczone jako piechota. Mają pavise, który jest shieldem przy okazji. Łącząc dwa powyższe dlaczego nie można mieć w CC 3+ save'a?
'
Który ze szczurów ma tarcze, a który miecz?
Dobre ;]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

to dalej jeden model ;)

A jak chcecie w tak debilny sposó dyskutować, że bedziecie się pytać jak wyglada figurka, to proszę bardzo:
Pierwszy skaven trzyma tarczę, a w łapkach a hand weapon ;)

JJ sie spytał, ja się podpinam do jego pytania.
3+ czy 4 +, kiedy i dlaczego?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

4+, z prostej przyczyny, nie ma żadnego zapisku w rodzaju "counts as a shield", albo "gives the usual benefits of a shield" etc. Trochę analogicznie do magicznego sprzętu. Jest tylko prosty, bardzo jednoznaczny zapisek, że daje save'a 4+.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, o 19:53 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

ODPOWIEDZ