Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Assur ale w tym przypadku po nie zdaniu LD po prostu oddział stanął by 1" przed szczurami z pipesami.
Wyraźnie jest napisane w opisie przedmiot: Jeżeli oddział szarzujacy nie zda.
Nie ma nic o deklaracjach. A szarża czy z głupoty czy z overuna, to dalej jakby niw było szarża.
Wyraźnie jest napisane w opisie przedmiot: Jeżeli oddział szarzujacy nie zda.
Nie ma nic o deklaracjach. A szarża czy z głupoty czy z overuna, to dalej jakby niw było szarża.
... traktuje się go jakby spalił szarżę.Jeżeli oddział szarzujacy nie zda.
przy frenzy jak najbardziej można spalić szarże - przykładowo gdy przeciwnik ucieknie.
Przy wykonywaniu overruna/pogoni - powtórzę - nie ma czegoś takiego jak spalona szarża, sam chyba przyznasz po nawet pobieżnej lekturze zasad. jednostka zawsze jedzie tyle ile wyrzuciła chyba że wcześniej w coś wpadnie. Więc w takim wypadku pipesy moim zdaniem nie zadziałają.
Tyle ode mnie. Dobranoc
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
mamy tu sytuacje "automatycznie ciebie zaszarżowałem- doszedłem, dojechałem, jestem juz w styku" kontra "test liderki żeby do szarzy doszło",przecież w opisie pipek jest "in order to charge" a nie "in order to declare charge". Więc jak wjedziesz w przeciwnika z overruna to moze i szarzy nie deklarujesz, ale szarza jest- wiec chyba musisz testować ld.
nie dość że nie deklarujesz szarży to ona już doszła do skutku, to nie jest żadne naginanie zasad,
kiedy mozesz byc w styku z wrogiem? tylko jezeli wlazles w combat,
morrok sam opisał dokładnie pokolei co trzeba zrobić aby wejść w combat-
ja opisałem sytuacje tych 2 z 3 przypadków, w których robi się to inaczej - dojeżdżasz do wroga a wtedy nie możecie użyć przedmiotu zatrzymującego wroga 1 cal przed waszym oddziałem- ponieważ już oddziały doszły do styku, wogóle nie było czegoś takiego jak normalna szarża- jej palenie, wheele, nawet odpowiedzi na szarże są zmodyfikowane i w innym momencie niż powinny być rozstrzygane.
to co chcecie zrobić z grubsza wygląda tak- dojeżdżam trollami do oddziału- i teraz maja się teleportować cal w innym kierunku? mam ich jakimś cudem przesuwać po tym jak już was automatycznie zaszarżowali- jak już jesteście w styku?
sami - chyba morrok- wymyśliliście deklaracje szarzy jako poczatek ruchu i aktywacje przedmiotu, nie ja,
pokaż mi, w którym momencie przy overrunie/stupidity masz szarżę ?kasztan - wypominasz ludziom nadinterpretację, a tymczasem cała twoja argumentacja brzmi jak ogromne naciaganie zasad. IMO Kanister rozwiązał sprawę - nie można wejść w combat z przeciwnikiem na drodze innej niż szarża, a pipesy zmuszają do testu LD przy każdej szarży
dopiero od momentu odpowiedzi oddziału, na który wjechałeś, liczyć się o zaczyna jako szarża, ale wtedy już jesteś w styku i nie masz opcji spalenia szarży, zatrzymania się, szarża już zaszła, więc gdzie widzisz nadinterpretację zasad?
jedyną nadinterpretację jaką ja widzę w tym momencie to próba wymuszenia na mojej jednostce nagłego cofnięcia tejże jednostki po overrunie/ruchu po oblanym stupidity.
to może przypomnę sklerotykowi ;Ppoza tym pierwszy się przyczepiłeś "minimalnej znajomosci angielskiego", tak więc... o wypominaniu najpierw siebie skarć
Morrok oprócz wizyty u okulisty polecam lecytynkę kilka razy dziennieoj panowie
"In order to charge(...)"
Minimalna znajomość angielskiego- przy deklaracji szarży trzeba testować
pozdro,
Kasztan
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze
twoja jedyna argumentacja opiera się na przekonaniu, że kiedy jakaś twoja jednostka overrunuje lub obleje głupotę - wszystko staje w miejscu, dosłownie zamiera, a ty w tym czasie wbijasz swój oddział w unit z pipesami i już żadna siła nie jest w stanie cofnąć tego ruchu.
moim zdaniem wygląda to tak - oblewasz głupotę/overrunujesz, mierzysz odległość, na jaką porusza się twój oddział - jeżeli jest ona wystarczająca, żeby znaleźć się w styku z oddziałem z pipesami, to testujesz liderkę. Oblejesz - zatrzymujesz się 1 cal przed oddziałem, zdasz - wpadasz w oddział.
moim zdaniem wygląda to tak - oblewasz głupotę/overrunujesz, mierzysz odległość, na jaką porusza się twój oddział - jeżeli jest ona wystarczająca, żeby znaleźć się w styku z oddziałem z pipesami, to testujesz liderkę. Oblejesz - zatrzymujesz się 1 cal przed oddziałem, zdasz - wpadasz w oddział.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
a ja kto się według ciebie rozstrzyga?
masz pewne kroki, które pokolei musisz przestrzegać, ten przedmiot wcale tego nie zmienia, poprostu w tych przypadkach wogóle nie bierze się go pod uwagę - nie ma na co zadziałać...
jak wyobrażasz sobie to "in order to charge " jak nie ma w dosłownym znaczeniu szarży ? jeżeli jest zasięg to automatycznie jesteś w styku a nie jak "masz zasięg to wykonujesz szarżę" jak w nomalnej sytuacji.
masz pewne kroki, które pokolei musisz przestrzegać, ten przedmiot wcale tego nie zmienia, poprostu w tych przypadkach wogóle nie bierze się go pod uwagę - nie ma na co zadziałać...
widzisz a moim zdaniem wygląda to tak - oblewam głupotę/overrunuje, przesuwam modele o tyle o ile muszę je przesunąć i jeżeli natrafię na wrogi model jestem w combacie, nie ma czegoś takiego jak cofanie mojego oddziału.moim zdaniem wygląda to tak - oblewasz głupotę/overrunujesz, mierzysz odległość, na jaką porusza się twój oddział - jeżeli jest ona wystarczająca, żeby znaleźć się w styku z oddziałem z pipesami, to testujesz liderkę. Oblejesz - zatrzymujesz się 1 cal przed oddziałem, zdasz - wpadasz w oddział.
jak wyobrażasz sobie to "in order to charge " jak nie ma w dosłownym znaczeniu szarży ? jeżeli jest zasięg to automatycznie jesteś w styku a nie jak "masz zasięg to wykonujesz szarżę" jak w nomalnej sytuacji.
a jest jakaś zasada w battlu że można cofnąć wroga ot tak oddział wroga o cal?już żadna siła nie jest w stanie cofnąć tego ruchu
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze
takie trochę inne pytanie:
"The mass od whirling blades provides an excellent protective shield, giving the Doom-flayer an armour save of 3+ against all models attacking from the front. The Doom-flayer has only a 5+ armour save against attacks from the flank or rear."
czy to znaczy że ma 1+ save od przodu? I dlaczego tak/nie?
"The mass od whirling blades provides an excellent protective shield, giving the Doom-flayer an armour save of 3+ against all models attacking from the front. The Doom-flayer has only a 5+ armour save against attacks from the flank or rear."
czy to znaczy że ma 1+ save od przodu? I dlaczego tak/nie?
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
A kto mówi na tym przykładzie, że masz cofnąć o 1"? Nie dostawiasz oddziała potem testujesz LD, najpierw LD i wtedy wiesz czy masz dosunąć do combatu czy 1" od oddziału.
Kanister nie masz, bo nie masz HW i Shielda.
Kanister nie masz, bo nie masz HW i Shielda.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, o 21:23 przez Xen, łącznie zmieniany 1 raz.
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Xen, naucz się czytać ze zrozumieniem. Ma save na 3+, ponieważ nie ma informacji jakoby ten mógł być łączony z innymi savami.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Dobra sam się naucz czytać Źle spojrzałem i zobaczyłem pytanie "czy ma +1 do Sv", myślałem że pytał się w związku z dopiskiem Shield w opisie, z tego samego powodu co się toczy rozmowa o Jezzach.
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Przy armour savach nie potrzeba specjalnego zapisku ze zbroja sie łączy... zapisek jest potrzebny wtedy kiedy się nie kumuluje.
Problem jest w tym czy w pierwszym zdaniu opisu heavy armour jest już wliczone czy nie
Problem jest w tym czy w pierwszym zdaniu opisu heavy armour jest już wliczone czy nie
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Przejrzałem opis i tak, nie znalazłem nigdzie zapisu o HA. A po tym jak ten opis jest skonstruowany w podręczniku wydaje mi się że DF daje sejva na 3+ z przodu i 5+ na resztę tyle.
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
To trochę dziwne, ale wolę zapytać:
Grinding attacks doomwheela mają miejsce według zasad tak jak impacty, czyli przed zwykłymi atakami. I teraz: na doomwheela szarżuje powiedzmy fast, kto atakuje pierwszy, kółko czy tamci? I czemu?
Grinding attacks doomwheela mają miejsce według zasad tak jak impacty, czyli przed zwykłymi atakami. I teraz: na doomwheela szarżuje powiedzmy fast, kto atakuje pierwszy, kółko czy tamci? I czemu?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.