DIRE WOLVES




Chętnie przyjmę krytykę (pochwał raczej nie powinno być)
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
Nie rozumiem Cię, czemu to niby wstyd... Rozumiem że na niektórych (wielu) nawet figurkach bejcowanie nie wygląda dobrze ale na innych się świetnie prezentuje...Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd.![]()
Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd.
Zainwestuj lepiej w washe bo są łatwiejsze w obsłudze i dają o wiele lepszy efekt.
Bejcowanie to nie malowanie- po pierwsze, a po drugie to zastanowiłem się dokładnieSevi pisze:Tytanowy88 pisze:NIE CHCE NIKOMU JEŹDZIĆ ale sam fakt, że już ktoś posiada "BEJCOWANE" modele to wstyd.
Zainwestuj lepiej w washe bo są łatwiejsze w obsłudze i dają o wiele lepszy efekt.
Rozumiem że Bless ze swoją zieloną zbejcowaną hordą ma się wstydzić?![]()
![]()
Przed napisaniem posta proponuję się dwa razy zastanowić co się pisze
men, ogarnij dupsko. to kolejna technika malarska. jest spoko, wymaga co prawda mniej pracy niż standardowe malowanie a daje zaspokajający efekt. wymień proszę argumenty przeciw tej technice.Bejcowanie to nie malowanie- po pierwsze,
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Najłatwiejszym sposobem i najbardziej efektywnym chyba jest:Zwolin pisze:- jak chcesz żeby mięśnie ładnie wyglądały to albo rozjaśnij to co już pomalowałeś lub pomaluj je na jaśniejszy kolor a potem bardzo rozwodnioną ciemnoczerwoną farbą
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą