Przyjmijmy, że oddział stoi w jednym rzędzie o szerokości przekraczającej wartość ruchu x2 bohatera.
I teraz pytanie:
1) Czy bohater może się przemieścić z jednego końca oddziału na drugi, zgodnie z zasadą wyrażoną na str. 74 rulebooka która brzmi:
During a unit's normal move, a character is free to change position in the front rank of the unit, swapping places with other models in the front rank unit
2) Czy może w tym zakresie obowiązuje go ograniczenie z drugiego FAQ-a GW dotyczące Change Formation które wyraziło ogólniejszą zasadę, że żadne manewry ani wykorzystywane reguły nie mogą sprawić, że jednostka poruszy się więcej niż na 2x swój dopuszczalny ruch?
3) Przy założeniu poprawności tezy w pytaniu nr 2, czy ruch bohatera wewnątrz oddziału może wynosić x2 nawet wtedy gdy w pobliżu znajduje się jednostka wroga obcinająca marsz?
(moim zdaniem w tym przypadku obcięcie marszu nie ma wpływu na przemieszczanie się bohatera wewnątrz oddziału)
4) Załóżmy, że bohater porusza się wewnątrz oddziału z jednego krańca na drugi, a jednocześnie sam oddział porusza się do przodu. Czy ruchy bohatera będą w jakiś sposób ograniczały szybkość poruszania się oddziału?

