kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
1) Żadnego czaru, czy to ofensywnego, czy wspomagającego nie można rzucać do walki, chyba, że ma to wyraźnie zaznaczone w swoim opisie
2) Tak
3) Nie
2) Tak
3) Nie
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Archiwista85
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 191
- Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki
Czy doomwheel strzela ze storm bannerem na 4+????
Z logicznego punktu widzenia, warp lighting jest ściagany do najbliższego celu i nie wymaga line of sight, więc storm banner nie powinien przeszkadzać, ale zasady moga przeczyć logice, stąd to pytanie.
Z logicznego punktu widzenia, warp lighting jest ściagany do najbliższego celu i nie wymaga line of sight, więc storm banner nie powinien przeszkadzać, ale zasady moga przeczyć logice, stąd to pytanie.
A czemu miałby działać SB? Znaczy, jeśli Doomwheel nie testuje BS'a podchodzi po non-BS-shooting. Ale jest magiczny, więc nie musi rzucać 4+.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- Archiwista85
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 191
- Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki
Racja magiczne nie muszą rzucać na 4+, dzięki!
Bo stary FAQ mówił coś innego. I póki LS nie przegłosuje tego w tę czy inną stronę to zamierzam się kłócić.Byro pisze:A czemu miałby działać SB?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Poczekaj Hobbit jak wyjdzie 8. to zaczne Ci machac FAQ do 7. przed oczami
jak mi pokazesz aktualny faq mowiacy, ze sztormowka dziala na armatki karasiowe to nikt sie nie bedzie o to klocil.Hobbit pisze: Bo stary FAQ mówił coś innego. I póki LS nie przegłosuje tego w tę czy inną stronę to zamierzam się kłócić.
Jak nie pokazesz to twoj przeciwnik zwroci ci uwage na to jak jest sformuowana sztormowka w ksiazce do szczurow i bedzie mial nadzieje, ze ty tez nie bedziesz sie klocil o to ze sztormowka po prostu nie dziala na magiczne strzelanie bez bs'a
Tak.Morsereg pisze:a czy dziala na magiczne strzelanie z BS'em?
Shino, to jest tylko twoje zdanie, czy mówisz w imieniu waszej piątki?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
1. Najpierw Terror potem Animozja. Oczywiście, ta jednostka która nie zdała Terroru, nie musi zdawać Animozji. Te jednostki które zdały Terror, zdają Animozje normalnie.
2. Zasada Czarnych Orków polega na możliwości wyboru z różnych rodzajów broni, a nie to, że mogą zmieniać podczas tego samego combatu broń. Po prostu na początku walki wybierasz czy walczysz z wielką bronią, dwoma hand weaponami czy hand weaponem i shieldem (jeśli im kupiłeś tarcze) i musisz używać danego wyboru, aż do momentu kiedy walka (nie faza) dobiegnie końca.
2. Zasada Czarnych Orków polega na możliwości wyboru z różnych rodzajów broni, a nie to, że mogą zmieniać podczas tego samego combatu broń. Po prostu na początku walki wybierasz czy walczysz z wielką bronią, dwoma hand weaponami czy hand weaponem i shieldem (jeśli im kupiłeś tarcze) i musisz używać danego wyboru, aż do momentu kiedy walka (nie faza) dobiegnie końca.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Mam pytanie dotyczące "wsparcia" dla mojej armii. Otóż chciałbym nabyć parę oddziałów Imperium, by wspierały czasem moje Krasnoludy i teraz pytanie - na jakich zasadach mogę je dołączyć do mojej armii? Czy ma zastosowanie jakiś limit punktów, powiedzmy maksymalnie 25% całości punktów? Jak sprawa z bohaterami czy ilością core'ów, special'i czy rare'ów?
Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieją oficjalne zasady regulujące takie rozwiązanie.
Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieją oficjalne zasady regulujące takie rozwiązanie.
Oficjalne zasady odnośnie sojuszów istniały do 5 edycji. Mogłeś wyda do 25% punktów na sojusznika. Były jeszcze dodatkowe zasady dla niektórych sojuszy, np. niechęć między elfami a krasnoludami.
Przy braku zasad oficjalnych pozostaje dogadanie się z przeciwnikiem.
Przy braku zasad oficjalnych pozostaje dogadanie się z przeciwnikiem.
Chodzi o zasady, kiedy takież oddziały dostawały minus do LD kiedy stały obok siebie w promieniu X cali?
A nie wiesz może, jak to wygląda pod względem ilościowym i jakościowym tego dodatkowego kontyngentu? To 25% akurat kojarzę, zajmowali też slot rare czy nie?
A nie wiesz może, jak to wygląda pod względem ilościowym i jakościowym tego dodatkowego kontyngentu? To 25% akurat kojarzę, zajmowali też slot rare czy nie?
Nie było wtedy slotów core/special/rare. Po prostu do 25% kosztu punktowego armii.
Nie było wtedy slotów. Były typy jednostek: characters, troops, monsters, war machines. Jak wrócę do dou, to sprawdzę booka do skavenów i zobaczę czy były jakieś ograniczenia (np. zakaz brania characterów czy ograniczenie ile możesz wydać) czy jak to było zorganizowane. Bo wydaje mi się, ze ograniczeń nie było jako takich.Kraggo pisze:A nie wiesz może, jak to wygląda pod względem ilościowym i jakościowym tego dodatkowego kontyngentu? To 25% akurat kojarzę, zajmowali też slot rare czy nie?
Tak.Kraggo pisze:Chodzi o zasady, kiedy takież oddziały dostawały minus do LD kiedy stały obok siebie w promieniu X cali?
Tamte zasady były następujące:
0-50% bohaterowie ( i przynajmniej jeden robiący za generała)
25%+ oddziały (wszystko co nie było zakwalifikowane jako bohaterowie, maszyny i potwory)
0-25% maszyny
0-25% sojusznicy (przy czym sojusznicy mogli w tym 25% ograniczeniu wystawić dowolne konfiguracje, nieważne ile tam było procent maszyn, bohaterów lub oddziałów)
0-25% potwory (wszzelkie nieujeżdżane paskudztwa które były zawarte w liście armii)
Wyjątkiem w tamtych czasach była Bretka, która mogła przeznaczyć do 75% na bohaterów.
0-50% bohaterowie ( i przynajmniej jeden robiący za generała)
25%+ oddziały (wszystko co nie było zakwalifikowane jako bohaterowie, maszyny i potwory)
0-25% maszyny
0-25% sojusznicy (przy czym sojusznicy mogli w tym 25% ograniczeniu wystawić dowolne konfiguracje, nieważne ile tam było procent maszyn, bohaterów lub oddziałów)
0-25% potwory (wszzelkie nieujeżdżane paskudztwa które były zawarte w liście armii)
Wyjątkiem w tamtych czasach była Bretka, która mogła przeznaczyć do 75% na bohaterów.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
oddział 1(czerwony- dwóch kolesi i heros) i 3(gigant) biją oddział 2(ogry).
Ogry stoją na 2 woundach na oddziale, jest 2 tura tej walki (pierwszą wygrały ogry, przeciwnik to khemri, więc stoi jak stał). Po inicjatywie wychodzi taka kolejność bicia: oddział 1, ogry, heros z oddziału 1, gigant.
W wyniku ataku oddział 1 zadaje jedną ranę potrzebną na zabicie ogra, teraz pytanie - ile ogrów może oddać do tyłu w giganta? 1,2 czy może 3? Najlepiej z uzasadnieniem
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"