Zwolin - galeria HE - Dragoni WIP

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zwolin - HE i mój brak talentu = ...

Post autor: Ziemko »

Uraziles? :lol2: :? 8)
No ja Cie prosze, mnie urazic, nie jest tak latwo, po prostu poczulem sie troche zdegustowany Twoja postawa, ale jak napisal SR skoro wyrazasz odrobine pokory... To:

Dlatego mowie o nauczeniu sie poprawnie nakladac podstawowe kolory na figurke bo z tego mozna wyjsc do:

a.) Drybrushu - malowanie suchym pedzlem po "spodkladowanej" wczesniej ciemniejszym kolorem powierzechni

b.) Washowanie - (tutaj polece nowe washe GW) , w tym przypadku podklady nakladasz jasniejszym kolorzem niz planujesz docelowy, bo wash przyciemni.

c.) Layering (czyt. warstwowanie) - nakladanie na siebie kolejnych warstw, kazda o troche jasniejsza od poprzedniej i zostawianie zawsze troche poprzedniej, co po nalozeniu kilku warstw da PLYNNE przejscie.


Ty wziales sie za najtrudniejsza z tych metod czyt. za trzecia, a Twoje umiejetnosci jeszcze nie do konca na to pozwalaja, a jesli sie za nia wziales to powinienes na razie nakladac tylko 2 warstwy, aby zrozumiec sens tej techniki ( czyt. kolor ciemniejszy niz docelowy na cienie , kolor docelowy), czyli bez dodatkowych warstw pomiedzy kolorem ciemniejszy i docelowym , ani tez zadnych highlightow. Czemu? Jesli nauczysz sie poprawnie , DOKLADNIE, nakladac po 2 warstwy to mozemy pogadac o dalszym rozwoju - poki co nie widze sensu, bo skill Ci na to nie pozwala.


P.S. Tak jak pisal SR - rzuciles sie w dodatku na jeden z ciezszych kolorow do cieniowania ( SR imho najgorszy jest zolty), wiec jako poczatkujacy powinienes takich kolorow unikac i uzywac tych latwiejszych jak niebieski , fiolet , zielen czy turkus.


P.S.2 To sie rozpisalem, mam nadzieje, ze komus sie choc troche to przyda.

P.S.3 Az mnie natchnelo to troche do napisania tutoriala odnosnie technik dla poczatkujacych, tylko musialbym miec kogos, kto mi dobre foty zrobi.

Awatar użytkownika
wiadrowod
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Kutno

Post autor: wiadrowod »

nie no ... Zwolin
powiem tak chcesz malować to maluj , ucz sie i doskonal swoje umiejętności ale nie mów że malujesz pro i dobrze bo jak patrze to absolutnie tak nie jest - wybacz ale kiedy mówisz o trzęsieniu sie rąk i patrze na twoje fixy mam wrażenie że to parkinson !
maluj STARANNIE !!!!
nie wyjeżdżaj kolorami to wygląda jak byś po pijaku malował te fixy !
chcesz zeby wyglądali darknes ? wiec proponuje pomysł porcelanowych masek i lśnienia w oczach ! nie napracujesz sie a fixy beda w miare oryginalene ( o ile to możliiwe w przypadku elfów )
staraj sie malować estetycznie bo twoje fixy wyglądają jak zapaćkane a nie jak malowane !

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

po pierwsze :
dzięki Ziemko

po drugie :
zabrałem się za ćwiczenie i nałożyłem 2 warstwę i na razie prezentuje się tak :

Obrazek
Obrazek
Obrazek

teraz zabieram się za zbroję
postaram się najpierw przyciemnić ją washem a potem trochę rozjaśnić db jeśli efekt mi się nie spodoba

po 3. :
chyba cierpię na przerost ambicji ;P

PS. nie mam za dobrego oświetlenia więc podświetlam aparatem co uwydatnia nierówności farby a konkretnie metalików
nie wiem już jak nimi malować :|
rozcieńczałem je kilkukrotnie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

2 warstwy nalozone na niebieskich szatach - bardzo ladnie i schludnie - tak ma byc docelowo. Metaliki nienalozone dokladnie. Na bieli i paskach skorzanych nie widze 2 warstw tylko 1.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

na rękawie są 2 ale reszta do pomalowania 2 warstwą
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, o 16:24 przez Zwolin, łącznie zmieniany 1 raz.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Rion
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Rion »

Te niebieskie włosy to włosy tego gościa?
Jeśli tak, to zrobiłbym je bardziej kruczoczarne i przyciemnił je troszkę :wink:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie
to jest kita z hełmu

jak na razie wersja finiszowa no chyba że ktoś coś zauważy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

została do poprawy twarz
zdjęcie pogarsza jakość - wygląda chyba lepiej na żywo
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Jak rozjaśniasz to rozwadniaj troszkę farbkę. Na tym niebieskim mógłbyś jeszcze jedna warstwę rozjaśnienia pojechać, taka cieniutką i byłoby bardzo fajnie, na kicie też tylko na krawędziach. Zbroja mi się podoba. =D> Jednak postęp jest ;>

Awatar użytkownika
Rion
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Rion »

No to jeśli to jest taka kita no to malowanie bardzo OK, ale technicznie można by nieco lepiej(patrz post Rastiego :wink: ).

Awatar użytkownika
Unicorn
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161

Post autor: Unicorn »

wszystko fajnie, po za twarzą (zresztą chyba mówiłem Ci o nich ostatnim razem :P)
możesz spróbować czegoś takiego: dwarf flesh + elf flesh ---> elf flesh ---> elf flesh + bleached bone (ew kilka warstw pośrednich)
nadal mhroczne i do tego bardziej elfie, ale to tylko taka propozycja :P

maluj, bo czekam na postępy

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Rasti pisze:Jak rozjaśniasz to rozwadniaj troszkę farbkę. Na tym niebieskim mógłbyś jeszcze jedna warstwę rozjaśnienia pojechać, taka cieniutką i byłoby bardzo fajnie, na kicie też tylko na krawędziach. Zbroja mi się podoba. =D> Jednak postęp jest ;>
[-X
Ziemko zabronił ;P
zastanowię się nad tym

na kitce w realu nic nie znajdziesz aczkolwiek mogę coś jeszcze poprawić

Unicorn pisze:wszystko fajnie, po za twarzą (zresztą chyba mówiłem Ci o nich ostatnim razem :P)
możesz spróbować czegoś takiego: dwarf flesh + elf flesh ---> elf flesh ---> elf flesh + bleached bone (ew kilka warstw pośrednich)
nadal mhroczne i do tego bardziej elfie, ale to tylko taka propozycja :P

maluj, bo czekam na postępy
tak mówiłeś
poprawię ją jakoś i wstawię fotki
tylko jak by tu oczy zrobić... chyba na razie zostaną czarne
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Hehehe , nie ze zabronilem, ale chodzi mi o to naucz sie layeringiem po 3 warstwy nakladac potem mozna sie bawic dalej. Starannosc i dokladnosc to podstawa.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

dobra
to idzie 3 warstwa i może nawet kolejne ;P
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Zwolin pisze: tylko jak by tu oczy zrobić... chyba na razie zostaną czarne
- duża czarna kropka na oko (taka pozioma elipsa)
- biała kropka na tej czarnej, tak by z czarnego została obwódka dookoła
- na środku stawiasz pionową kreskę z czarnego (może nawet łączyć górny i dolny kawałek czarnej obramówki)

Takie oczy prezentują się w miarę sensownie :) nie wyglądają jak wyłupiaste kulki.
Gdzieś na forum był o tym tutorial ze zdjęciami i rysunkami.

poza tym - nie słuchaj się zawsze Ziemka.. :P daj jeszcze jedna warstwę na krawędzie tego niebieskiego.
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

właśnie nad tym pracuje
thx assasello

btw skoro to moja galeria to mogę tu pospamować? :twisted:

zakładam że tak więc:
dokładnie tydzień temu ukazały się wyniki kuratoryjnej olimpiady z fizyki
jestem wśród 17 laureatów

witaj Staszicu !!

No to wio
oto końcowa wersja - niestety przejścia niebieskie wyszły gorzej niż u obsługantów a przynajmniej tak mi się wydaje
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
wiadrowod
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Kutno

Post autor: wiadrowod »

no widać progres :D
ładnie przejście niebieskim na szmacie - w miare płynnie to wygląda - odemnie +
ale japa dalej do d...
ogólnie metaliki wyglądają by sie złuszczyły ale... na szczescie widać poprawe , starasz sie bardziej i estetyczniej malujesz :) oby tak dalej !

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

metaliki się nie złuszczają
to tylko złudzenie optyczne
nawet tak nie wyglądają

muszę zrobić coś z tym oświetleniem .... lol

japa to japa
do dupy jest to fakt ale nie chciałem dawać im pionowych źrenic bo z czarnymi kropkami wyglądali jakby mieli downa

czekam na dalsze rady

Edit:
obejrzałem dokładnie cały model w świetle rzucanym przez żyrandol i poobracałem nim
i muszę powiedzieć że jestem dumny ze swego dzieła
model nabiera życia jak się go obejrzy pod różnymi kontami - przyciemnione metaliki dają przepiękny przytłumiony odblask a niebieskie szaty dopełniają obrazu zimnego i wyrafinowanego zabójcy ...
jednak to co najbardziej rzuciło mi się w oczy to to że jeśli poparzymy na jego profil będąc na linii światło-model i zaczniemy obracać w kierunku twarzy ,wokół własnej osi, automatycznie wzrok schodzi na twarz bo pojawia się tam nagle błysk białych oczu które w połączeniu z trupią cerą dają straszny efekt - pomijając tu różne niedociągnięcia

fakt, mogę zamiast białych kropek dać po prostu białe oczy tylko nie wiem jak to będzie wyglądać (oczywiście z czarną obwódką), poza tym za bardzo nie mam tak cienkiego pędzla żeby pomalować rogi oczu
a na razie mają po prostu białe źrenice
no i jeszcze mogę mu cerę rozjaśnić białym+BB+EF

Edit2:

zacząłem malować Caradryna i na razie prezentuje się tak:
Obrazek
Obrazek

bez szału bo to dopiero malowanie które miało określić co i jak
nie wszystko jeszcze pomalowane ale co radzicie zrobić ?
oczywiście poza obowiązkowym washem na zbroję oraz cieniowaniem niebieskiego
myślałem też by kryształki zrobić czerwone
włosy mają być docelowo koloru popiołu - czyli mniej więcej tak jak jest
najbardziej martwi mnie płaszcz bo chciałem go zrobić czarnym w miarę możliwości ale jakieś cienie muszą być
co proponujecie ?

PS. model nie wygląda tak oryginalnie
dałem mu fajniejszą halabardę od nobla
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Jaszczurza japa właśnie fajnie teraz wygląda.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

mi to ona na wampiryczną bardziej wygląda ale co tam ;)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

noggin
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: noggin »

Ziemko pisze:P.S.3 Az mnie natchnelo to troche do napisania tutoriala odnosnie technik dla poczatkujacych, tylko musialbym miec kogos, kto mi dobre foty zrobi.
Fajnie by było jakbyś się swoją wiedzą podzielił :) A jeśli znacie jakieś fajne tutoriale dla początkujących malarzy, to mógłbym prosić o linka tu albo na priv? Zaczynam HE zbierać i chcę się nauczyć malować (poprzedniej armii sam nie malowałem).

ODPOWIEDZ