Rozumiem, że tak samo jest z TG w TK i GG w VC. Bo to zmieniało by nieco bitew które mam za sobą i te które dopiero przede mną
TG i GG a hand weapon i shield
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
TG i GG a hand weapon i shield
Bohater z magiczną bronią nie dostaje +1 As za hand weapon + shield.
Rozumiem, że tak samo jest z TG w TK i GG w VC. Bo to zmieniało by nieco bitew które mam za sobą i te które dopiero przede mną
Rozumiem, że tak samo jest z TG w TK i GG w VC. Bo to zmieniało by nieco bitew które mam za sobą i te które dopiero przede mną
Jeżeli broń nie ma napisane, że jest hand weaponem, to nie. ALE GG i TG mają hand weapony które są traktowane jak magiczne. Ergo: Nie są magicznymi brońmi i są hand weaponami.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
To przeczytaj swojego booka i znajdź linijkę w której napisano, że broń po nałożeniu runy traci wszystkie właściwości jej zwykłego odpowiednika.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
oj tam oj tam
znam dobrze ten fragment, to była taka drobrna próba przeciśnięcie małego boosta dla brodaczy 
Ale wracając do podstawowego tematu... Ok, przyjmuje że GG nie mają magicznych broni, co za tym idzie nie działają na nie moce, które niszczą magiczne itemy, tak? czyli ogólnie mają magiczne ataki na zasadzie demonów/forest spiritów a nie magic weapony.
Spoko loko, już pojmuje.
Ale wracając do podstawowego tematu... Ok, przyjmuje że GG nie mają magicznych broni, co za tym idzie nie działają na nie moce, które niszczą magiczne itemy, tak? czyli ogólnie mają magiczne ataki na zasadzie demonów/forest spiritów a nie magic weapony.
Spoko loko, już pojmuje.
w GG, jest zasada specjalna, ale nadal jest to zwykly HW
ale pomysł ciekawy
ale pomysł ciekawy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
bo Warhammer to taka głupia gra w której broń ręczna jak zwykły jednoręczny miecz czy topór, jeśli jest magiczna nie jest już jednoręcznym mieczem czy toporem tylko współczynnikiem +1S lub +1A. No chyba że miałaby wspomniany dopisekkszyhu pisze:a tak wogóle to czemu za magiczną broń nie dostaje się bonusu do save?? a co jeśli na tej broni napisane jest ze to hand weapon?
Wight Blade, Grave Guard, Black Knights, Wight King:
Ale to takie tam moje dywagacje... prawdopodobnie błędne.
Tomb Blade, Tomb Guard:Wight Blade: Any weapon carried by a Grave Guard/Black Knight
makes magical attacks (but all of the normal rules for
that weapon still apply). The weapon also has the
Killing Blow special rule. These Wight Blade rules are
ignored if the Wight King has a magic weapon from the
Artefacts of Death section
Niby to samo... a jednak się trochę różni. Podkreśleniami sugeruje, że Wight Blade to rzeczywiście zwykła broń, która zadaje magiczne obrażenia. Jednak Tomb Blade to już broń magiczna (z zasadami swoich zwykłych niemagicznych odpowiedników), a więc mogąca być obiektem czarów i umiejętności likwidujących magiczne efekty broni (w tym przypadku likwidowałoby to Killing Blow'a i magiczność ataków). Dla potwierdzenia, cytuje działanie Ensorcelled Weapons, Chaos Knight'ów, na które efekty likwidujące "magiczność" broni działają:Tomb Blades
Tomb Guard were excellent soldiers during their lives
and gifted with powerful weapons that had
incantations of cursing imbued into them. Any normal
weapon carried by a Tomb Guard or Icon Bearer
counts as a magic weapon (but all the normal rules for
that weapon still apply). The weapon also has the
Killing Blow special rule. Note that this rule does not
apply to any magic weapon that an Icon Bearer takes
from the magic items list.
Ponadto, co to oznacza dla Icon Bearer'a? Dokładnie to, że posiada magiczną broń czyniącą magiczne ataki i posiadającą Killing Blow'a + możliwość posiadania magicznych broni z listy magicznych przedmiotów Tomb King'ów. Jako, że obie te bronie liczą się jako magiczne, Icon Bearer mógłby używać ich zamiennie (decydowane na początku walki) - w przeciwieństwie np. do Wight King'a, który musi używać wykupionej magicznej broni z listy magicznych itemów Vampire Counts (jeśli takową wykupił). Nie żeby było to jakoś znaczące - w końcu kto gra Icon Bearerem.Ensorcelled Weapons: Chaos Knights often go to war
wielding a collection of magical blades, cleavers and
war-picks, each weapon bearing a small measure of
power. Regardless of their form or the hexes inscribed
upon them, they are all enchanted in order to kill.
Ensorcelled weapons count as magical weapons and
grant +1 Strength to the wielder.
Ale to takie tam moje dywagacje... prawdopodobnie błędne.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Nie.Byro pisze:Gdyby istniała taka z zapiskiem, lub zwykłecounts as hand weaponto by był ten bonus.hand weapon
W zasadach jest wyraźnie napisane że magiczny H. weapon nie daje bonusów [ masz przecież Torment Blade itp... ]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Torment Blade to demoniczny gift - nawet nie item, nie broń... Zupełnie inne zasady od magicznych przedmiotów. Gdyby demony mogły używać tarcz, to dzięki temu dopiskowi "Hand Weapon" otrzymywałyby ten bonus +1AS, gdyż w tym co napisałeś powyżej po prostu się mylisz.bigpasiak pisze:Nie.
W zasadach jest wyraźnie napisane że magiczny H. weapon nie daje bonusów [ masz przecież Torment Blade itp... ]
Wszystkie (nieokreślone) bronie są hand weapon'ami. Nawet te magiczne, które nie mają określonego statusu. Dlatego jest dopisek, że nie otrzymują one dodatkowego bonusu za bycie hand weaponem gdy są magiczne (zasada magicznych broni), ale tylko jeśli nie jest to uściślone w opisie broni. Zresztą co ja będę się rozpisywał - cytat:
Dopisek "Hand weapon" to wystarczające uściślenie w tym wypadku, by otrzymać +1AS bonus przy używaniu z tarczą.Magic
weapons always ignore any special rules that apply to
an ordinary weapon of the same type unless
otherwise specified in the description of the weapon.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Poza tym, zgodnie z uściśleniami sędziowskimi do demonów:Mac pisze:Torment Blade to demoniczny gift - nawet nie item, nie broń... Zupełnie inne zasady od magicznych przedmiotów.bigpasiak pisze:Nie.
W zasadach jest wyraźnie napisane że magiczny H. weapon nie daje bonusów [ masz przecież Torment Blade itp... ]
c) Gifty opisane jako „hand weapon” zastępują zwykły hand weapon posiadany przez demona (a więc nie dają mu dodatkowego ataku).
Nie.Mac pisze:Dopisek "Hand weapon" to wystarczające uściślenie w tym wypadku, by otrzymać +1AS bonus przy używaniu z tarczą.
Q. Does a character benefit from the "Fighting with hand
weapon and shield (infantry)" rule found on page 56, if
armed with a mundane hand weapon and a magical
shield?
A. Yes. However it will not if armed with a magical
weapon and a mundane or magical shield, because the
magical weapon loses the normal rules of hand weapons.
Coś jeszcze?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Tak.bigpasiak pisze:Nie.Mac pisze:Dopisek "Hand weapon" to wystarczające uściślenie w tym wypadku, by otrzymać +1AS bonus przy używaniu z tarczą.
Q. Does a character benefit from the "Fighting with hand
weapon and shield (infantry)" rule found on page 56, if
armed with a mundane hand weapon and a magical
shield?
A. Yes. However it will not if armed with a magical
weapon and a mundane or magical shield, because the
magical weapon loses the normal rules of hand weapons.
Coś jeszcze?
FAQ nie nadpisuje zasad z Rulebook'a, jest tylko wskazówką, pomocą jak interpretować część zasad. W tym przypadku opisuje on problem ogólny, nie wchodząc w szczegóły zawarte w Rulebooku:
Magic
weapons always ignore any special rules that apply to
an ordinary weapon of the same type unless
otherwise specified in the description of the weapon.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Mam Tobie narysować co tam napisali?Mac pisze:Tak.bigpasiak pisze:Nie.Mac pisze:Dopisek "Hand weapon" to wystarczające uściślenie w tym wypadku, by otrzymać +1AS bonus przy używaniu z tarczą.
Q. Does a character benefit from the "Fighting with hand
weapon and shield (infantry)" rule found on page 56, if
armed with a mundane hand weapon and a magical
shield?
A. Yes. However it will not if armed with a magical
weapon and a mundane or magical shield, because the
magical weapon loses the normal rules of hand weapons.
Coś jeszcze?
FAQ nie nadpisuje zasad z Rulebook'a, jest tylko wskazówką, pomocą jak interpretować część zasad. W tym przypadku opisuje on problem ogólny, nie wchodząc w szczegóły zawarte w Rulebooku:Magic
weapons always ignore any special rules that apply to
an ordinary weapon of the same type unless
otherwise specified in the description of the weapon.
widzisz gdzieś tutaj wskazówkę czy jasne polecenie?However it will not if armed with a magical
weapon and a mundane or magical shield, because the
magical weapon loses the normal rules of hand weapons.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Zdenerwowanie - pierwsze oznaki wątpliwości... dobrze...
Wciąż nic mi nie udowodniłeś. Skoroś taki chętny do tłumaczenia, wytłumacz mi sens zapisu w niektórych broniach magicznych "Hand weapon", a brak tegoż w reszcie nieokreślonych broni magicznych. Tylko postaraj się powiedzieć coś więcej poza wspomnianym już FAQ, bo odpowiem Ci tym samym zapisem z Rulebook'a. A ja mogę tak, aż zajrzy tu Shino, Jankiel czy ktokolwiek z LS/Moderatorów. Z chęcią się pośmieje się, jak coraz większa czcionka będzie się pojawiać w twych postach.
To co? Będziesz sprawiał mi radochę, czy wytłumaczysz, wątpliwe według Twej teorii, istnienie zapisu "Hand weapon" przy niektórych broniach magicznych i jego brak przy reszcie nieokreślonych broni magicznych?
Wciąż nic mi nie udowodniłeś. Skoroś taki chętny do tłumaczenia, wytłumacz mi sens zapisu w niektórych broniach magicznych "Hand weapon", a brak tegoż w reszcie nieokreślonych broni magicznych. Tylko postaraj się powiedzieć coś więcej poza wspomnianym już FAQ, bo odpowiem Ci tym samym zapisem z Rulebook'a. A ja mogę tak, aż zajrzy tu Shino, Jankiel czy ktokolwiek z LS/Moderatorów. Z chęcią się pośmieje się, jak coraz większa czcionka będzie się pojawiać w twych postach.
To co? Będziesz sprawiał mi radochę, czy wytłumaczysz, wątpliwe według Twej teorii, istnienie zapisu "Hand weapon" przy niektórych broniach magicznych i jego brak przy reszcie nieokreślonych broni magicznych?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
kurna, kolejny Aves...
Szkanie dziury w całym- congratulations.
Sword of Might + ench. shield nie da ci +1 save'a w CC- argumenty przedstawił Pasiak...
Ale jzeli twierdzisz, ze FAQ nie nadpisuje zasad RB, to co to robi? FAQ FAQ'a? Albo uściślenie do FAQa? Ogarnij się
Szkanie dziury w całym- congratulations.
Sword of Might + ench. shield nie da ci +1 save'a w CC- argumenty przedstawił Pasiak...
Ale jzeli twierdzisz, ze FAQ nie nadpisuje zasad RB, to co to robi? FAQ FAQ'a? Albo uściślenie do FAQa? Ogarnij się

