PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Raamiel »

Jeszcze pytanie odnośnie strzały Katapki jak wypadnie że trafiona została obsługa

Zatem wynik na liczbie ran np 5 oznacza ze 5 obsługantów padło ?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jak to trafiona obsługa? Trafiasz to co pod templejtem, jeśli obejmiesz templejtem obsługantów, to wszystkich musisz oddzielnie zranić, nie rozdzielasz czy trafiłeś maszynę czy obsługę tylko ranisz to co pod templejtem. Jesli obejmiesz templejtem i zranisz maszynę to dopiero rzucasz ile zadałeś ran bo maszyna ma więcej niż 1 ranę na ogół.
Obrazek

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Miałem na myśli trafenie w Kollosus CD...przeczytaj kodeks do CS Indy.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie będę czytał jakichś bzdurnych indy buków. Co to w ogóle jest indy CS i kolosus CD? Nie, nie chcę wiedzieć.


Naucz się jasno formułować pytania, wtedy nikt nie będzie odpowiadał na to czego nie miałeś na myśli.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

mam pytanie, prawdopodobnie padlo juz pare razy ale TBH troche duzo stron do czytania, wiec mam nadzieje, ze pomozecie :) a wiec:
armia TK ma ITP, wiec w reakcji na szarze nie moga zrobic flee, a co ze szkieletowymi lucznikami? moga zrobic S&S?? troche dziwne by bylo, ze z powodu ITP moga zrobic tylko hold. tym bardziej, ze trafiajac na 5 i tak raczej malo zrobia w strzelaniu.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

nie mogą robić s&s
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

nie mogą zrobić S&S ale nie tyle dlatego że są ITP ale dlatego że mają zasade undead gdzie w boku jest napisane że jednostko z zasadą undead na szarże mogą jedynie zadeklarować Hol

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

pytanie odnośnie kaszkietu:
kiedy dokładnie ginie: czy w momencie kiedy licz zginie/opuści kaszkiet, czy na początku tury, kiedy go nie ma?
i czy sami casket guardzi mogą uruchomić Light of Death?

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

cascet guardzi nie odpalają go a rozsypuje się o ile dobrze pamiętam na początku twojej tury jeśli nie ma w nim licha

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

cascet guardzi jak najbardziej odpalają casket

w swojej 6 turze spokojnie możesz odejść liczem i odpalić casketa oraz inkantację licza i zawsze będziesz te parę cali bliżej swoich
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

jesteś tego pewien?? nie mam teraz booka przy sobie ale wydaje mi się że to liczka musi odpalić światełko

mógłbys przytoczyć fragment który mowi że guardzi sami mogą odpalić ołtarz?

Awatar użytkownika
Bravd
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Lubartów (k. Lublina ;])

Post autor: Bravd »

To pytanie już padało wcześniej, chyba w dziale "wsparcie artyleryjskie&cascket of souls". W podręczniku masz napisane, żę kaszkiet niszczy się, jeśli na początku tury nie ma w nim lisza, lecz inkantacja jest tak jakby sama z siebie, odpala się nawet jak lisza tam nie ma.
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

aha to w takim razie musiałem to przegapić ale w sumie taka sytuacja jeszcze mi się nie zdarzyła abym musiał lichem uciekać z cascetu

Awatar użytkownika
Bravd
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Lubartów (k. Lublina ;])

Post autor: Bravd »

W sumie pytanie głupie i raczej znam odpowiedź, ale mam wątpliwości to spytam. Czy dzięki Icon of Rakaph mogę zrobić reorganizację jak oddział jest w combacie? Mi sie wydaje, że nie, ale wole zapytać ;)
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie możesz.
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

może to nie odnośnie zasad ale lepszego miejsca nie znalazłem by to napisać

ostatnio grałem z TK na gwardii i kingu moimi HE na smoku z Foe i leoc'em
i dochodzę do wniosku że czas obalić mit - może już został obalony ale jakoś wszyscy mi go zawsze poważali :

gwardia z kingiem, kosiarą i ikonką wcale nie zawsze niszczy smoka
i szarże w paskach 2x13-14 z czempionem i kingiem na czele na smoka HE jest samobójstwem (w szczególności jeśli przeciwnik ma naszykowaną kontrę na flankę)
jedyne co taką gwardię jest w stanie uratować to lisz którego poświęcisz w kolejnej turze combatu na czelendż przeciwnika
w 1 padnie czempion w 2 lisz a w 3 king dopiero o ile nie ściągnie do tej pory smoka z kosiary
king ma niewielką szansę na zabicie princa, z 4+ wardem, w pierwszej turze
a jak go nie ściągnie to ma w 2 czelendża i statystycznie pada
jeśli ma tego warda na 4+ (nie znam się dokładnie na waszej armii i jej przedmiotach) to lord nabije mu 4x8/9x35/36x3/4=2.592(...) W a smok 6x2/3x2/3x1/2=1.3(3) co razem daje nieco mniej niż 4 więc istnieje niewielka szansa (około 15%) że king przeżyje taki czelendż

tylko nie pamiętam czy 7S vs. 5T to ranienie na 3+ czy na 2+ ?
bo jeśli na 2+ to statystycznie nabiją razem ponad 4W

PS. jeszcze może ta inkantacja z dodatkowym atakiem poprawić sprawę ale jak już rzucasz gwardię w smoka to jest to zapewne już 2-3 inkantacja i nie zawsze starczy by rzucić ten dodatkowy atak

ale to tylko taki teoryhammer
ja w każdym razie dokonałem tego czynu (gwardia się posypała po 5 turach CC) z czego jestem bardzo dumny :mrgreen:
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

tak dla kontrastu

wpadłem gwardią w stardragona od boku (ikona i popychaczka rulez) i wyzwałem chelleng championem i zbrejkowałem smoka w pierwszej turze 8)

w warhammerze rządzi kostkologia a nie statystyka i niestety(albo stety) te dwie dziedziny praktycznie zawsze mają odmienne zdanie

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

jak rozumiem rozwinąłeś się na długą kolumnę tak?
a jak nie to się nie dziwię
na wejściu masz +5 do CR
ja mówię o takiej sytuacji gdzie łapie się smoka na rozciąganie ikoną do kolumny

no chyba że kingiem zrobiłeś KB lordowi i nabiłeś 2 rany na smoku

to wtedy masz szansę zbrejkowania
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

akurat udało mi się klockiem

ale widziałem sytuacje na jednym turnieju właśnie taką jak opisałeś ze linia, king zabija KB góre nabija dwie rany na smoka smok rani 3 razy

i smok przegrywa o 3

jak juz mówiłem statystyka swoje a kostkologia swoje i chyba prawie każdy to potwierdzi

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Czy MR działa na light of death?
Shino pisze:z ciekawych zmian teraz nie ma mr za cascet juz :D
to post Shina propos drugiej części faqa gw ze stycznia 2009

czy od tej pory coś się zmieniło?


Z tego samego faqa wynika że TK mogą rzucać spelle z rebounda (miscast), wydaje mi się, że gra się ostatnio, że nie mogą. Więc jak to w końcu jest?
Obrazek

ODPOWIEDZ