PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Jeszcze pytanie odnośnie strzały Katapki jak wypadnie że trafiona została obsługa
Zatem wynik na liczbie ran np 5 oznacza ze 5 obsługantów padło ?
Zatem wynik na liczbie ran np 5 oznacza ze 5 obsługantów padło ?
Jak to trafiona obsługa? Trafiasz to co pod templejtem, jeśli obejmiesz templejtem obsługantów, to wszystkich musisz oddzielnie zranić, nie rozdzielasz czy trafiłeś maszynę czy obsługę tylko ranisz to co pod templejtem. Jesli obejmiesz templejtem i zranisz maszynę to dopiero rzucasz ile zadałeś ran bo maszyna ma więcej niż 1 ranę na ogół.
mam pytanie, prawdopodobnie padlo juz pare razy ale TBH troche duzo stron do czytania, wiec mam nadzieje, ze pomozecie
a wiec:
armia TK ma ITP, wiec w reakcji na szarze nie moga zrobic flee, a co ze szkieletowymi lucznikami? moga zrobic S&S?? troche dziwne by bylo, ze z powodu ITP moga zrobic tylko hold. tym bardziej, ze trafiajac na 5 i tak raczej malo zrobia w strzelaniu.

armia TK ma ITP, wiec w reakcji na szarze nie moga zrobic flee, a co ze szkieletowymi lucznikami? moga zrobic S&S?? troche dziwne by bylo, ze z powodu ITP moga zrobic tylko hold. tym bardziej, ze trafiajac na 5 i tak raczej malo zrobia w strzelaniu.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
pytanie odnośnie kaszkietu:
kiedy dokładnie ginie: czy w momencie kiedy licz zginie/opuści kaszkiet, czy na początku tury, kiedy go nie ma?
i czy sami casket guardzi mogą uruchomić Light of Death?
kiedy dokładnie ginie: czy w momencie kiedy licz zginie/opuści kaszkiet, czy na początku tury, kiedy go nie ma?
i czy sami casket guardzi mogą uruchomić Light of Death?
cascet guardzi jak najbardziej odpalają casket
w swojej 6 turze spokojnie możesz odejść liczem i odpalić casketa oraz inkantację licza i zawsze będziesz te parę cali bliżej swoich
w swojej 6 turze spokojnie możesz odejść liczem i odpalić casketa oraz inkantację licza i zawsze będziesz te parę cali bliżej swoich
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
To pytanie już padało wcześniej, chyba w dziale "wsparcie artyleryjskie&cascket of souls". W podręczniku masz napisane, żę kaszkiet niszczy się, jeśli na początku tury nie ma w nim lisza, lecz inkantacja jest tak jakby sama z siebie, odpala się nawet jak lisza tam nie ma.
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."
W sumie pytanie głupie i raczej znam odpowiedź, ale mam wątpliwości to spytam. Czy dzięki Icon of Rakaph mogę zrobić reorganizację jak oddział jest w combacie? Mi sie wydaje, że nie, ale wole zapytać 

"Niech piaski zakryją całą ziemię..."
może to nie odnośnie zasad ale lepszego miejsca nie znalazłem by to napisać
ostatnio grałem z TK na gwardii i kingu moimi HE na smoku z Foe i leoc'em
i dochodzę do wniosku że czas obalić mit - może już został obalony ale jakoś wszyscy mi go zawsze poważali :
gwardia z kingiem, kosiarą i ikonką wcale nie zawsze niszczy smoka
i szarże w paskach 2x13-14 z czempionem i kingiem na czele na smoka HE jest samobójstwem (w szczególności jeśli przeciwnik ma naszykowaną kontrę na flankę)
jedyne co taką gwardię jest w stanie uratować to lisz którego poświęcisz w kolejnej turze combatu na czelendż przeciwnika
w 1 padnie czempion w 2 lisz a w 3 king dopiero o ile nie ściągnie do tej pory smoka z kosiary
king ma niewielką szansę na zabicie princa, z 4+ wardem, w pierwszej turze
a jak go nie ściągnie to ma w 2 czelendża i statystycznie pada
jeśli ma tego warda na 4+ (nie znam się dokładnie na waszej armii i jej przedmiotach) to lord nabije mu 4x8/9x35/36x3/4=2.592(...) W a smok 6x2/3x2/3x1/2=1.3(3) co razem daje nieco mniej niż 4 więc istnieje niewielka szansa (około 15%) że king przeżyje taki czelendż
tylko nie pamiętam czy 7S vs. 5T to ranienie na 3+ czy na 2+ ?
bo jeśli na 2+ to statystycznie nabiją razem ponad 4W
PS. jeszcze może ta inkantacja z dodatkowym atakiem poprawić sprawę ale jak już rzucasz gwardię w smoka to jest to zapewne już 2-3 inkantacja i nie zawsze starczy by rzucić ten dodatkowy atak
ale to tylko taki teoryhammer
ja w każdym razie dokonałem tego czynu (gwardia się posypała po 5 turach CC) z czego jestem bardzo dumny
ostatnio grałem z TK na gwardii i kingu moimi HE na smoku z Foe i leoc'em
i dochodzę do wniosku że czas obalić mit - może już został obalony ale jakoś wszyscy mi go zawsze poważali :
gwardia z kingiem, kosiarą i ikonką wcale nie zawsze niszczy smoka
i szarże w paskach 2x13-14 z czempionem i kingiem na czele na smoka HE jest samobójstwem (w szczególności jeśli przeciwnik ma naszykowaną kontrę na flankę)
jedyne co taką gwardię jest w stanie uratować to lisz którego poświęcisz w kolejnej turze combatu na czelendż przeciwnika
w 1 padnie czempion w 2 lisz a w 3 king dopiero o ile nie ściągnie do tej pory smoka z kosiary
king ma niewielką szansę na zabicie princa, z 4+ wardem, w pierwszej turze
a jak go nie ściągnie to ma w 2 czelendża i statystycznie pada
jeśli ma tego warda na 4+ (nie znam się dokładnie na waszej armii i jej przedmiotach) to lord nabije mu 4x8/9x35/36x3/4=2.592(...) W a smok 6x2/3x2/3x1/2=1.3(3) co razem daje nieco mniej niż 4 więc istnieje niewielka szansa (około 15%) że king przeżyje taki czelendż
tylko nie pamiętam czy 7S vs. 5T to ranienie na 3+ czy na 2+ ?
bo jeśli na 2+ to statystycznie nabiją razem ponad 4W
PS. jeszcze może ta inkantacja z dodatkowym atakiem poprawić sprawę ale jak już rzucasz gwardię w smoka to jest to zapewne już 2-3 inkantacja i nie zawsze starczy by rzucić ten dodatkowy atak
ale to tylko taki teoryhammer
ja w każdym razie dokonałem tego czynu (gwardia się posypała po 5 turach CC) z czego jestem bardzo dumny

dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
tak dla kontrastu
wpadłem gwardią w stardragona od boku (ikona i popychaczka rulez) i wyzwałem chelleng championem i zbrejkowałem smoka w pierwszej turze
w warhammerze rządzi kostkologia a nie statystyka i niestety(albo stety) te dwie dziedziny praktycznie zawsze mają odmienne zdanie
wpadłem gwardią w stardragona od boku (ikona i popychaczka rulez) i wyzwałem chelleng championem i zbrejkowałem smoka w pierwszej turze

w warhammerze rządzi kostkologia a nie statystyka i niestety(albo stety) te dwie dziedziny praktycznie zawsze mają odmienne zdanie
jak rozumiem rozwinąłeś się na długą kolumnę tak?
a jak nie to się nie dziwię
na wejściu masz +5 do CR
ja mówię o takiej sytuacji gdzie łapie się smoka na rozciąganie ikoną do kolumny
no chyba że kingiem zrobiłeś KB lordowi i nabiłeś 2 rany na smoku
to wtedy masz szansę zbrejkowania
a jak nie to się nie dziwię
na wejściu masz +5 do CR
ja mówię o takiej sytuacji gdzie łapie się smoka na rozciąganie ikoną do kolumny
no chyba że kingiem zrobiłeś KB lordowi i nabiłeś 2 rany na smoku
to wtedy masz szansę zbrejkowania
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
akurat udało mi się klockiem
ale widziałem sytuacje na jednym turnieju właśnie taką jak opisałeś ze linia, king zabija KB góre nabija dwie rany na smoka smok rani 3 razy
i smok przegrywa o 3
jak juz mówiłem statystyka swoje a kostkologia swoje i chyba prawie każdy to potwierdzi
ale widziałem sytuacje na jednym turnieju właśnie taką jak opisałeś ze linia, king zabija KB góre nabija dwie rany na smoka smok rani 3 razy
i smok przegrywa o 3
jak juz mówiłem statystyka swoje a kostkologia swoje i chyba prawie każdy to potwierdzi
Czy MR działa na light of death?
czy od tej pory coś się zmieniło?
Z tego samego faqa wynika że TK mogą rzucać spelle z rebounda (miscast), wydaje mi się, że gra się ostatnio, że nie mogą. Więc jak to w końcu jest?
to post Shina propos drugiej części faqa gw ze stycznia 2009Shino pisze:z ciekawych zmian teraz nie ma mr za cascet juz
czy od tej pory coś się zmieniło?
Z tego samego faqa wynika że TK mogą rzucać spelle z rebounda (miscast), wydaje mi się, że gra się ostatnio, że nie mogą. Więc jak to w końcu jest?