Pytanie mam, bo trochę się ostatnio zmieszałem i nie mogę się doszukać tego w podręczniku.
1. Po czym określamy czy coś jest potworem, czy nie. Po podstawce? Czy Herosi mogą być potworami? Taki przykładowo Bloodthirster of khorne, to jest potwór?
2. Jak ustalić US, po woundach? Jeśli taki gigant ma 6W to ma 6US? A jak się to ma do bohaterów? Warboss ma 3W to 3US, czy 1US bo jest mały i jak się do tego ma taki Bloodthrister?
Potwory i US.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Warboss jako pieszy na 25mm ma US 1. Na dziku będzie miał US 2. Ogr będzie mial US 3, Rydwan 4, Heros na rydwanie 5 i tp. Wszystko jest w rulebooku.A jak się to ma do bohaterów? Warboss ma 3W to 3US, czy 1US bo jest mały i jak się do tego ma taki Bloodthrister?
Tak, herosi mogą być potworami ( monster characters ). I zasadniczo wiekszość rzeczy na podstawce większej niż 40x40mm o ile nie jest rydwanem/warmachiną/niewiadomo czym ( np. dzwonkiem ) jest własnie potworem.Po czym określamy czy coś jest potworem, czy nie. Po podstawce? Czy Herosi mogą być potworami?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie, ponieważ herszt na wiwernie lata na monstrum, więc moze być odzielnym celem w kombacie. Sama wiwerna jest na KB odporna ( choc i tu są wyjątki ).
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
