kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
Przejrzyj 2-3 strony wcześniej. Taki temat był poruszany. No ale jednak wychodzi, że zgodnie z uściśleniem LS trzeba dosunąć oddziały o ile to możliwe tak by przynajmniej corner to corner były.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A co powiecie na coś takiego...
w "lore of life" jest taki czar jak "howling wind" powoduje że w promienu 12" od maga nic co ma siłę mniejszą lub równą 4 nie może atakować naszych jednostek strzelając do nich... łatwe do skumania jak prują do nas kusze, łuki, pistole itd.. ale jest myk..
Katapulta.. jak pruje to ma siłę 4 a jak model w dokładnym punkcie dostaje hita z silą 8 no i do tego mamy scatter który znosi o ileś tam kamienia.. Ciężko mi stwierdzić teraz czy waląc z klopy można brac na cel unity które chroni mag?
jeśli nie może strzelać to wnioskuję że głaz ląduje tam gdzie kończy się zasięg czaru..
co o tym myslicie?
w "lore of life" jest taki czar jak "howling wind" powoduje że w promienu 12" od maga nic co ma siłę mniejszą lub równą 4 nie może atakować naszych jednostek strzelając do nich... łatwe do skumania jak prują do nas kusze, łuki, pistole itd.. ale jest myk..
Katapulta.. jak pruje to ma siłę 4 a jak model w dokładnym punkcie dostaje hita z silą 8 no i do tego mamy scatter który znosi o ileś tam kamienia.. Ciężko mi stwierdzić teraz czy waląc z klopy można brac na cel unity które chroni mag?
jeśli nie może strzelać to wnioskuję że głaz ląduje tam gdzie kończy się zasięg czaru..
co o tym myslicie?
Ma sile 4 i 8 czyli nie moze strzelac bo ma sile 4
* Nie dotyczy machin wojennych ani magicznych pocisków.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
rozumiem, że jest to analogiczne do wszystkich monsterów >1 WAfro pisze:jak jest z punktami za lorda na smoku? osobno za smoka i lorda, czy ubicie lorda daje też punkty za smoka?
kontynuując temat:
czy za smoka można dostać połowę punktów czy tylko całość ?
i jak punkty przyznaje się za:
1)maszyny
2)demoniczne maszyny [hellcannon np]
za smoka normalnie można dostać połówkę punktów.
Za maszyny zdobywasz punkty gdy pod koniec bitwy nie ma przy niej obsługi.
Za helkanona dostajesz połowę punktów po zabiciu 2 obsługantów, całość po zabiciu helki.
Z innej beczki czy z Lifterkera DE da się strzelać po ruchu bo niema nic na ten temat napisane.
Za maszyny zdobywasz punkty gdy pod koniec bitwy nie ma przy niej obsługi.
Za helkanona dostajesz połowę punktów po zabiciu 2 obsługantów, całość po zabiciu helki.
Z innej beczki czy z Lifterkera DE da się strzelać po ruchu bo niema nic na ten temat napisane.
Za zabicie helki nie ma punktów.Klops pisze:za smoka normalnie można dostać połówkę punktów.
Za maszyny zdobywasz punkty gdy pod koniec bitwy nie ma przy niej obsługi.
Za helkanona dostajesz połowę punktów po zabiciu 2 obsługantów, całość po zabiciu helki.
Z innej beczki czy z Lifterkera DE da się strzelać po ruchu bo niema nic na ten temat napisane.
Q. How should we count victory points for the
Hellcannon and its crew?
A. It is treated like a monster with handlers.
The unit costs 205 points and is made of 4
models. If you, for example, kill two models
(any two models!), you score 103 points. If you
kill them all, you score 205. As simple as that.
z ostatnich uściśleń przegłosowanych:
Mam rozumieć, że Carstein Ring nie chroni już przed miscastem?Zmiana uściślenia 9b) Przerzuty kostek / wyniku tabelki / zmiany tabelki o d3 itp. NIE chronią przed wynikiem 2 w tabelce miscast. na Można przerzucać/modyfikować rzut 2 na tabelce miscast (Infernal Puppet, Cupped Hands of the Old Ones), nie można oddziaływać na jego efekt (Carstein RIng).
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Już Ci pisałem - nie chroni przed efektem 1 i 1 w tabeli miscastów - wampir paruje.
Pozwolę podpiąć się pod temat.
Mam parę pytań które nurtują mnie od jakiegoś czasu:
1. Szarża na wzbudzającego terror.
Sytuacja : deklaruję szarżuję na wzbudzającego terror i nie przechodzę testu ld.
Pytanie: czy uciekam z miejsca z którego deklarowałem szarżę czy dobiegam na odległość 6" i dopiero z tego punktu uciekam (z tego co kojarzę to parę lat temu uciekało się z miejsca z którego deklarowałem szarżę ale może coś się zmieniło).
2. Always strike first
Sytuacja - szarżuję rydwanem w oddział elfów wysokich.
Pytanie - czy "impact hits" uderzają przed elfami czy najpierw uderzają elfy a potem moje "impact hits" i załoga mojego rydwanu.
Wydaje mi się że najpierw powinien być impact hit a dopiero potem elfy, no ale pewien nie jestem.
Mam parę pytań które nurtują mnie od jakiegoś czasu:
1. Szarża na wzbudzającego terror.
Sytuacja : deklaruję szarżuję na wzbudzającego terror i nie przechodzę testu ld.
Pytanie: czy uciekam z miejsca z którego deklarowałem szarżę czy dobiegam na odległość 6" i dopiero z tego punktu uciekam (z tego co kojarzę to parę lat temu uciekało się z miejsca z którego deklarowałem szarżę ale może coś się zmieniło).
2. Always strike first
Sytuacja - szarżuję rydwanem w oddział elfów wysokich.
Pytanie - czy "impact hits" uderzają przed elfami czy najpierw uderzają elfy a potem moje "impact hits" i załoga mojego rydwanu.
Wydaje mi się że najpierw powinien być impact hit a dopiero potem elfy, no ale pewien nie jestem.
1) Od punktu początkowego
2) Impakty -> Elfy -> Załoga
2) Impakty -> Elfy -> Załoga
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Chyba, ze załoga też ma ASF-a .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
a nie na 4+ ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą