kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: misha »

Przejrzyj 2-3 strony wcześniej. Taki temat był poruszany. No ale jednak wychodzi, że zgodnie z uściśleniem LS trzeba dosunąć oddziały o ile to możliwe tak by przynajmniej corner to corner były.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

A co powiecie na coś takiego...

w "lore of life" jest taki czar jak "howling wind" powoduje że w promienu 12" od maga nic co ma siłę mniejszą lub równą 4 nie może atakować naszych jednostek strzelając do nich... łatwe do skumania jak prują do nas kusze, łuki, pistole itd.. ale jest myk..
Katapulta.. jak pruje to ma siłę 4 a jak model w dokładnym punkcie dostaje hita z silą 8 no i do tego mamy scatter który znosi o ileś tam kamienia.. Ciężko mi stwierdzić teraz czy waląc z klopy można brac na cel unity które chroni mag? :?

jeśli nie może strzelać to wnioskuję że głaz ląduje tam gdzie kończy się zasięg czaru..
co o tym myslicie?

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Ma sile 4 i 8 czyli nie moze strzelac bo ma sile 4 :)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Przeczytajcie opis czaru a znajdziecie niespodziankę.

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

* Nie dotyczy machin wojennych ani magicznych pocisków.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Howler Wind pisze:War machines are never affected by this spell

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

hahahah Prochu jesteś moim mistrzem :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

qrfa a taki miałem piękny plan :D
ale i tak zadziała na pedalstwo kusz DE i łuki WE :twisted:

srał pies maszyny

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Przeczytaj go dokładnie drugi raz i pomyśl, a znajdziesz kolejną niespodziankę :)

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Afro pisze:jak jest z punktami za lorda na smoku? osobno za smoka i lorda, czy ubicie lorda daje też punkty za smoka?
rozumiem, że jest to analogiczne do wszystkich monsterów >1 W

kontynuując temat:
czy za smoka można dostać połowę punktów czy tylko całość ?

i jak punkty przyznaje się za:
1)maszyny
2)demoniczne maszyny [hellcannon np]

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

za smoka normalnie można dostać połówkę punktów.
Za maszyny zdobywasz punkty gdy pod koniec bitwy nie ma przy niej obsługi.
Za helkanona dostajesz połowę punktów po zabiciu 2 obsługantów, całość po zabiciu helki.

Z innej beczki czy z Lifterkera DE da się strzelać po ruchu bo niema nic na ten temat napisane.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Można.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Klops pisze:za smoka normalnie można dostać połówkę punktów.
Za maszyny zdobywasz punkty gdy pod koniec bitwy nie ma przy niej obsługi.
Za helkanona dostajesz połowę punktów po zabiciu 2 obsługantów, całość po zabiciu helki.

Z innej beczki czy z Lifterkera DE da się strzelać po ruchu bo niema nic na ten temat napisane.
Za zabicie helki nie ma punktów.

Q. How should we count victory points for the
Hellcannon and its crew?
A. It is treated like a monster with handlers.
The unit costs 205 points and is made of 4
models. If you, for example, kill two models
(any two models!), you score 103 points. If you
kill them all, you score 205. As simple as that.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

z ostatnich uściśleń przegłosowanych:
Zmiana uściślenia 9b) Przerzuty kostek / wyniku tabelki / zmiany tabelki o d3 itp. NIE chronią przed wynikiem 2 w tabelce miscast. na Można przerzucać/modyfikować rzut 2 na tabelce miscast (Infernal Puppet, Cupped Hands of the Old Ones), nie można oddziaływać na jego efekt (Carstein RIng).
Mam rozumieć, że Carstein Ring nie chroni już przed miscastem? #-o
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Lordzik
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: z Mrocznej Wieży na Froncie Wschodnim

Post autor: Lordzik »

Już Ci pisałem - nie chroni przed efektem 1 i 1 w tabeli miscastów - wampir paruje.

Awatar użytkownika
Asterix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Asterix »

Pozwolę podpiąć się pod temat.

Mam parę pytań które nurtują mnie od jakiegoś czasu:

1. Szarża na wzbudzającego terror.
Sytuacja : deklaruję szarżuję na wzbudzającego terror i nie przechodzę testu ld.

Pytanie: czy uciekam z miejsca z którego deklarowałem szarżę czy dobiegam na odległość 6" i dopiero z tego punktu uciekam (z tego co kojarzę to parę lat temu uciekało się z miejsca z którego deklarowałem szarżę ale może coś się zmieniło).

2. Always strike first
Sytuacja - szarżuję rydwanem w oddział elfów wysokich.

Pytanie - czy "impact hits" uderzają przed elfami czy najpierw uderzają elfy a potem moje "impact hits" i załoga mojego rydwanu.
Wydaje mi się że najpierw powinien być impact hit a dopiero potem elfy, no ale pewien nie jestem.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

1) Od punktu początkowego
2) Impakty -> Elfy -> Załoga
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Chyba, ze załoga też ma ASF-a :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

to wtedy po incjatywie, a jak dalej taka sama to ten kto szarżował.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a nie na 4+ ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Zablokowany