Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Zwolin »

te GW kosztują po 12 zł
i fakt są do dupy

a pelerynki zrobić to nie aż taka filozofia
ja się ostatnio bawię w robienie futerka z prawdziwego futra ale to dopiero jest w stadium koncepcyjno-próbnym
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Chciałbym dowiedzieć się co dzieje się takim przypadku: Strzelam z Bow of Seafarer (długi łuk będący przenośną balistą, 60p) w coś tam, mierzę, do jednoski np 28 cali, zasięg jest. Przebijam pierwszego, załóżm drugiego, trzeci jest 30 i pół cala ode mnie, czy jego też mogę zabić, a potem czwartego itp czy nie. Krócej: czy z balisty zasięg mierzę tylko do jednostki (1 model) czy do każdego modelu którego mogę zranić?
Podobnie przy strzale z RBT, tyle że tu przy zasięgu 48" rzadziej zdarza się coś takiego.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

te zasady z zasięgiem mają (chyba) odzwierciedlać opadanie w polu grawitacyjnym

tak więc jak już przebiłeś pierwszego to pocisk napotyka silny opór w dół i przestaje opadać za to zwalnia (no i jeszcze opór celu)
30"/48" liczysz tylko do unitu a potem już nie patrzysz na odległość
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi,
mam wrazenie, ze juz to bylo roztrzygane, ale nie moge znalezc. Jak liczy sie do Limitu dodatkowa kostka Dragon Mage, ta z zasady Reckless (lekkomyslnosc?). Jako jeden? Czy dwa?
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie zabiera. Jeszcze tego by brakowało, żeby uwalić go całkowicie :?

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Andrzej pisze:Nie zabiera. Jeszcze tego by brakowało, żeby uwalić go całkowicie :?
To ktoś go wystawia? Ja na turnieju dwa lata temu (parówka na małe punkty) miałem nieprzyjemność grać tym panem - pierwszy i ostatni raz...

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Matis99 pisze:
Andrzej pisze:Nie zabiera. Jeszcze tego by brakowało, żeby uwalić go całkowicie :?
To ktoś go wystawia? Ja na turnieju dwa lata temu (parówka na małe punkty) miałem nieprzyjemność grać tym panem - pierwszy i ostatni raz...
ja tam nim zagralem pare razy. zero potencji. ale musze przyznac ze fajnei sie gra.
szkoda ze musi miec smoka. bo magiem jest naprawde uber.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi,
wlasnie zaczynam przygode z Wysokimi. Jestem pelen idealow, wierze w dobro i swietego Mikolaja. Biore go na Nemezis Tactics!
A tak serio, to taki maly mag trzeciego poziomu. Miekki jak kaczuszka, ale fajny. Do tego Archmage z BoS i wychodzi sroga faza magii.
Obrazek

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

ninjaska pisze:Oi,
wlasnie zaczynam przygode z Wysokimi. Jestem pelen idealow, wierze w dobro i swietego Mikolaja. Biore go na Nemezis Tactics!
A tak serio, to taki maly mag trzeciego poziomu. Miekki jak kaczuszka, ale fajny. Do tego Archmage z BoS i wychodzi sroga faza magii.
Każdy helficki mag jest mięciutki, z tym akurat da się żyć. Problem polega na tym, że taki pan ma teoretycznie wlatywać na smoku do combata, gdzie ginie momentalnie od czegokolwiek. Smok jest niezdolny do samodzielnego działania, bo ma statsy gryfa, zaś zionięcie z S 2 to jakaś porażka. Jasne, można używać go jako ruchomej platformy dla maga, ale 230 to strasznie dużo jak na taką platformę...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zarówno mag, jak i smok jest fajny. Problem w tym, że są razem :) Gdyby smoka mógłby mieć nobel, a mag mógł być na piechotę, byłoby super. Ale że nie mogą, jednostka ta jest plewna co udowodniono wiele razy teoretycznie i empirycznie :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

tak jest. Największy ból jest w tym noblu, master DE może mieć mantysie, gdyby HE nobel mial sun dragona HE na male punkty bylyby bardzo fajne. Można by bylo wtedy napierać, a nie grać na 2 magach :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Kremin
Plewa
Posty: 6

Post autor: Kremin »

pytanko mam, czy batalion helfów jest opłacalny i dobry pod względem pierwszego zakupu, czy lepiej powoli kompletować sobie ich po regimencie :?:

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Kremin pisze:pytanko mam, czy batalion helfów jest opłacalny i dobry pod względem pierwszego zakupu, czy lepiej powoli kompletować sobie ich po regimencie :?:
Z batalionu 3 na 4 jednostki są przydatne. Sam zdecyduj.

Awatar użytkownika
Michał
Falubaz
Posty: 1208
Lokalizacja: BWT Klika - Rumia

Post autor: Michał »

Andrzej pisze:Zarówno mag, jak i smok jest fajny. Problem w tym, że są razem :) Gdyby smoka mógłby mieć nobel, a mag mógł być na piechotę, byłoby super. Ale że nie mogą, jednostka ta jest plewna co udowodniono wiele razy teoretycznie i empirycznie :)

Wraz z Gajowym, MAtim i Pająkiem wymyśliliśmy jak ugrywalnić Dragon Maga. Wystawiamy takiego delikwenta, a przed nim 2 charioty. Podstawiamy rydwany na szarże i dajemy flee. Impakty idą w smoka i winno się udać, że gad zejdzie. Wtedy mamy dobrego maga, który biega solo.
P.s. zastosowanie to wymyślone przy którymś piwie i po jakimś masterze. Ja jeszcze tego nie sprawdzałem, ale jak ktoś spróbuje to niech się podzieli wrażeniami.
AND THEY SHALL KNOW NO FEAR

KOLEJNY PUNKT DLA NAS !!! BWT KOCHANA !!!!
Cosmo pisze: 19 sie 2014, o 20:33 BTW gdzie spia Ci co nie chodza spac przed polnoca? Jakies zwierzeta z Nemezisu, BWT, Front..?

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Matis99 pisze:
Kremin pisze:pytanko mam, czy batalion helfów jest opłacalny i dobry pod względem pierwszego zakupu, czy lepiej powoli kompletować sobie ich po regimencie :?:
Z batalionu 3 na 4 jednostki są przydatne. Sam zdecyduj.
1/2

łucznicy i bolter

czyli chcesz wywalić 230 pts na smoka który z założenia ma zginąć ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Zwolin pisze:
1/2

łucznicy i bolter
3/4. SH przerabiasz na DP w banalny sposób.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ciekawe...
ja i tak wolę oryginalne bo ładniejsze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zwolin pisze:czyli chcesz wywalić 230 pts na smoka który z założenia ma zginąć ?
Ja piernicze, Zwolin to był żart :)

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Magów wystawiacie pieszo czy konno? W grze na < 2000 pkt

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

pieszo, są tańsi, mogą wchodzić do domków i szybciej po lasach biegają.
Obrazek

Zablokowany