Propozycja Barbarossy.

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Re: Propozycja Barbarossy.

Post autor: Jasiuuu »

nie nie , ale mówisz o rozwiązaniach a ja pytam o przyczynę o problem.
innymi słowy (przykładowe pytania pomocnicze)

- z czym sobie chaos nie radzi?
- czemu w tej edycji ofens chaosu nie bangla tak jak powinien?
Obrazek
T

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

mam male doswiadczenie poki co, wiec moje uwagi moga nie byc zbyt trafne, ale to co mnei boli w wochu, to fakt, ze poza sprawnami, nie ma dobrej odpowiedzi na latacze. oczywiscie dobra metoda to je wybic magami, ale jesli nie mamy takiej mozliwosci, wtedy jest problem. do tego fast cavalery, ktora nas spokojnie objezdza dookola i sieje spustoszenie na tylach. dlatego chyba kazda jednostka w skimrishu bylaby przydatna, bo nie mowimy o strzelaniu, to do wochu nie pasuje :P
nadal nie rozumiem dlaczego DP nie ma magicnzych atakow, mimo iz wszystkie demony w doch je maja. dalej helenka i d.mounty tez moglyby miec ataki magiczne.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Chaos jako offens bez lataczy i choćby skirmishu jest smutny.
Może miast Furii....Harpie w specialach? Jak w Bestiach?

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

tylko harpie w specialu to powazny wydatek, nie tyle punktowy ile slotowy. przy 3 slotach, 1 zajma harpie i wtedy co? 2 speciale, malo pierdolniecia... no ale to tylko takie moje spostrzezenie...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

i dlatego powinnismy miec dostep do lataczy-> oslabi to nasz offens za cene ważnej taktycznie jednostki - imho idealna cena:D

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

To była luźna propozycja.
Ewentualnie 0-1 harpii<2k i 0-2>2k jako cory nie wliczające się do limitu?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

a czy spawny z 3d6 ruchy są w stanie jakoś zastąpić latacza waszym zdaniem ?
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Trudno powiedzieć.
Losowy ruch Spawna na 3d6 tak średnio wynosił będzie 11-12, na plus zapewne będzie fakt, iż Spawn porusza się jak dominacja.
Nie wiem. Warto by potestować, być może okaże się kontrą na ten cały syf, który psuje nasz offens.

Na 2k+ Helka i 2x Spawn z 3d6 ruchu to ciekawa i warta przemyślenia opcja.

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

wolę jednak 2 hellki:P hellka też może Ci zaszarzować na tylach w latacza a pozatym prznajmniej straszy large targety (chociaż żeby je maiła zestrzelić to tu bym polemizował) ja bym zmienił tylko magiczne ataki na hellce i demonach i byłoby gites;)
może jeszcze coś z marka khorne'a dać jakiś boost ale dorbze sie gra jak jest .. chociaż bez MR ta kawaleria łatwo schodzi od kostkowych horrorów:P

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Dwie dziesiątki maruderów pieszych w skirmiszu z flailami/grejtami w łapkach idący za knightami i który latacz odważy się wlecieć na tyły ?

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ja bym dał Killing Blow Juggernautowi...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

forsejkeni z skirmiszem i zwiadem zastąpią lataczy/wykopywajki
spawny z 3k6 będą chronić tyły armii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

chodzi mi o to że dużo lepiej jest zmieniać coś wewnątrz - armi niż dodawać jednostki z zewnątrz

imo maruaderzy w scimirshu są za wolni na takie zadanie , forsekejni są za drodzy i mają frenzy
najfajniejsza opcja to spawny slanesha 1-2 w slocie special ; ) ale załóżmy że wprowadzamy wszystkie zmiany i marauderów w scirmishu i forsekejnów w scoucie i spawny 2 z dużym ruchem

pozostaje pytanie :

czy to sprawi że chaos będzie mocniejszy ?




imo nie - nie wiele napewno , ale z chęcią zobaczę jakąś rospę ofensywną z tymi jednostkami
i poczytam z chęcią jakiś batlle raport , najlepiej z jakimiś Lizakami/DE :] ale podejżewam że wiem jakie byłyby z niego wnioski z wprowadzonych zmian ; ]


pozatym pamiętajcie że zmieniając chaos trzeba uważać bo może solowe puchy są bez szału to do parówki już teraz są bardzo dobre - więc miejcie to też na uwadze
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Przydałaby się jakaś sensowna latajka ale trzeba się po prostu pogodzić z faktem że jej nie mamy.
Skoro nie możemy zmienić za wiele nie ma co się zajmować jednostkami które są kompletnie do dupy.
Spawny z 3d6 mv już mogły by się do czegoś nadać i zawsze coś na tych tyłach by było ale jakiś turbo bost to nie jest.
Warshrine z stubbornem mógłby być ciekawy ale to też taki wishlistowy pomysł.
Magiczne ataki na DP według mnie nie przyczyniłyby się do wystawiania go (przydałby mu się jakiś save albo niższy koszt punktowy) ale na reszcie demonicznych jednostek mogły by się przydać.
To gonienia śmieci mogli by się nadać maruderzy w skimrishu z javlinami ale jakoś nie widzę tego pomysłu :roll:
Hordes of Chaos.... To było to....

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Ja nadal uważam, że najciekawszym rozwiązaniem byłoby połączenie Bestii z Wojownikami.
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ta a potem połączymy dwarfy i imperium : ]
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Kwestia połączenia obu armii to absolutna abstrakcja, dajmy sobie już z tym spokój. To nie wyjdzie.

Ja bym optował za 3ma zmianami:
Spawny (każdy!) 3d6 ruchu
Magiczne Ataki na DP/Helce i giftach.

W sumie Forsaken'ów nic już nie uratuje. Chyba tylko Scout, za czym mogę się podpisać.

Jak wy się na to zapatrujecie?

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Magiczne Ataki na DP/Helce i giftach.
I demonicznych wierzchowcach :twisted: . To zmiana absolutnie konieczna :wink: .
W sumie Forsaken'ów nic już nie uratuje. Chyba tylko Scout, za czym mogę się podpisać.
Czemu ? Ze skirmishem bym ich chętnie wystawiał - na 4 specialach na 2k spokojnie zmieściły by się i ci mutanci i 2x ryce i Dragon ogry.

Te dwie zmiany miały zresztą w ankiecie najwieksze poparcie. kolejne dwie to 0-1 furii jako special i 3k6 ruchu na spamie slanesha ( choć faktycznie było by lepiej, żeby 3k6 było zasadą ogólnie spamową ). Potem było exstra DD za khorna. Ale jeśli liczba zmian rzeczywiscie będzie ograniczona do tylko 2 poważnych, to będzie to trochę załatanie paru dziur w hohli ( dalej będzie sito, tylko mniejsze :wink: ), ale lepsze to niż nic :mrgreen: :) .

Osobiście optował by za nastepujacą listą :
- magiczne ataki na wszystkim co trzeba ( dary, helka, DP, deamonic mounty )
- skirmish na forseakenach
- stubborn na warshrine i shaggocie

Ech, kropla w morzu :mrgreen: .

Pieskom też fast by się zdecydowanie przydał ( wilki z VC może i się sypią, i nie mogą uciekać, ale są odporne na psychologię, mają czempiona, budzą starch, mają 9 (!) ruchu, są fastem i można je wskrzeszać w razie czego. W cenie 8 pkt. za sztukę ) choćby i o te +1 pkt. płatny. No i KB na jurku ( albo zabierzcie go demonom :wink: ).

PS. jak już sie w mairę ustali co by weszło do test-łatki, to spróbuję namówić gości z "zadu trolla" na testy :twisted: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Patrzyłbym bardziej na utylitarystyczny charakter zmian. WoCh ma być offensem ( wszak nie mamy środków na porządny defens).
Potrzebna nam kontra na jednostki latające, której oprócz magii nie mamy.
1-Chaos Spawn z 3d6 ruchu.
Lepsze to niż nic.

2-Brak magicznych ataków na paru unitach boli.

3-Forsakeni ze scoutem da nam dywersję, drogą, ale jest.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

A determa na shagocie, bez niej strasznie cienki jest. Scout na forsekenach w porządku, Magiczne ataki na helce i mountach demonicznych, 3k6 ruchu spawnów to nie głupi pomyłs, jakby miały marka slanesha to dostają wtedy ASF czy Armor Piercinig?
Czy o czymś zapomniałem, bo jeżeli to jedyne zmiany to nie takie dyrastyczne i łatwe do zapamiętania, nazwijcie to jakoś np. Varbibuzi Patch albo coś. A ogranizatorzy turniejów porostu będą pisać to jest dopuszczone bez konieczności włączania tego do BP.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ