WoCH na 2250pkt Uniwersalna

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

WoCH na 2250pkt Uniwersalna

Post autor: Chaos »

Cześć! Jestem nowy na forum i chciałbym spytać o szczere opinie na temat tej rozpy.

Exalted Hero of Tzeench (Generał) 179pkt
-Disc
-Flail
-Armour of Morrslieb

Exalted Hero of Tzeench (BSB) 194pkt
-Disk
-Flail
-Battle Standard
-Golden Eye of Tzeench

Exalted Hero of Tzeench 159pkt
-Disc
-Flail
-Talisman of Protection

Sorcerer Lord lv.3 335pkt
-4x Dispel Scroll

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

4 Dragon Ogres 308pkt
-Great Weapon

Cannon 85pkt

Cannon 85pkt


Razem: 2248pkt

Power Dice (BP): 5

Dispel Dice (BP): 11


Ogólny zamysł rozpiski:
1. Nie mam Tzeenchowca z gatewayem, bo uważam że magia wchodzi statystycznie zbyt rzadko w porównaniu do klasycznego łomotu cepem. Rozpa nastawiona jest na brutalną siłę i szybki atak, nie na magię.
2. Nie mam piesków, bo brak umiejętności Fast Cavalary i tylko 14 cali ruchu to zdecydowanie zbyt mało na dobre manewry (jak dla mnie, bo nigdy nie umiałem nimi grać i mi się nie sprawdzały). W zamian Szybcy i zwrotni maruderzy, których mogę najpierw screenować knightami, a potem dzięki swojej szybkości i Fast Cavalary wyskoczyć zza Knightów i ustawić się ładnie do odgięcia przeciwnika:)
3.Trzech dyskowców jako support. Przeciwnik w drugiej turze nie będzie miał większości (jak nie wszystkich) machin oraz to dobry sposób na wspomaganie Knightów w cięższych walkach. (Mam świadomość, że knightów jest trochę mało w unitach i są zbyt nadzy;)) Ewentualnie to też dobry sposób na pozbycie się wszelkiego syfu takiego jak latacze czy faści:)
4. Magik prawdopodobnie i tak większość czasu spędzi w lesie, ale na wszelki wypadek planuję dla niego magię cienia. Może trafi się popychaczka albo otchłań:)
5.Dragon ogry na bardziej opancerzone i twarde rzeczy;)

Proszę o porady i opinie:)
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

witaj na forum

rospa jest fajna, (nie na wszystko ofc : ]) jeszcze jeśli znalazłbyś pkt na pieski - z 3 unity to było jeszcze milej

do tego uważam że jakbyś jednak zainwestował w tego maga troszke więcej to można by z 5ciu i z jednej kostki co ture co nieco krwii czasem napsuć przeciwnikowi (pandemonium czy infernal) ale wtedy koszt lvl i koszt konia i potem okazuje się że nie ma go za bardzo gdzie trzymać bo knighci szybko LoS tracą : /

więc może wywal jednych knigtów , wstaw marauderow slanesha pieszych i 3 unity psów + dopakuj maga
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Trochę żal usuwać knightów...
Ale dzięki za poradę, bo podsunęło mi to pomysł:)
Po usunięciu jednej armatki mogę podpakować magika w następujący sposób:

Sorcerer Lord of Tzeench Lv. 4 420pkt
-dysk
-Spell Familiar
-3x Dispel Scroll
-Bloodcurdling Roar

Tylko trzeba by było nim się chować za krzakami żeby nie ustrzelili:P
Nie mniej jednak moim zdaniem bardzo dobry pomysł:)
Piechotnych maruderów nie chcę na pewno, bo za dużo by kosztowali, a poza ochroną dla maga to rola ich niewielka. Dylemat mam w sumie tylko z pieskami. Widzę, że dosłownie każdy daje przynajmniej 3x 5 piesków do armii, toteż sądzę że są bardzo przydatne. Nie wiem tylko na czym polega ta ich przydatność (jestem początkujący) jeśli mam już horsemenów. W sumie inne armie nie mają czegoś takiego a jakoś nieźle se radzą;)

Za to pozostaję przy koncepcji wymiany armaty na podpakowanie maga jak powyżej. Czy to opłacalne?
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

psami screenujesz, odginasz szarże, wypuszczasz zfrenzowane jednostki, czasami zajmują/zabijają maszyny
must have
ale dyskowcowi zamiast familliara dalbym GoT, bo jednak szkoda stracić scrolle i magię tzeentha

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

witaj! Magia tzeentcha (pandemonium i gateway ma jedną wielką zaletę) nie musisz do niej widzieć!
dlatego naprawde bezpieczniej lorda wstawić do maruderów slanesha konnych czy to pieszych i nim łazić
pozatym rozpa fajna, ale sam bym na takiej nie grał:P wole juggernauty i cyckowęże;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

napewno nie dawaj mu krzyku bo będzie cię korciło żeby wylatywać - a to się źle kończy .

koszt pieszych marauderów to bodajże 50pkt więc bez szału : ]

zalety psów
1) więcej wystawień w armii - można się korzystniej wystawić - bardzo ważne przy takiej rospie jak twoja
2) screen przed strzelaniem
3) odginanie szarż
4) blokowanie marszu
5) stanie z tyłu i trzymanie ćwiartki
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Dzięki za porady:) Z tego co mówicie udało mi się sklecić coś takiego:

Sorcerer Lord of Tzeench Lv.4 (Generał) 400pkt
-Disc
-Spell Familiar
-Golden Eye of Tzeench
-2x Dispel Scroll

Exalted Hero of Tzeench (BSB) 214pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Battle Standard
-Blasted Standard

Exalted Hero of Tzeench 189pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Armour of Morrslieb
-Favour of the Gods

Exalted Hero of Tzeench 199pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Book of Secrets
-Dispel Scroll

5 Warhounds

5 Warhounds

5 Warhound

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician

6 Chaos Knights of Slaanesh 305pkt
-Standard Bearer
-Musician
-War Banner

6 Chaos Knights of Slaanesh 300pkt
-Standard Bearer
-Musician
-Rapturous Standard

6 Chaos Knights of Slaanesh 280pkt
-Standard Bearer
-Musician


Razem: 2250pkt

Power Dice (BP): 9

Dispel Dice (BP): 9


Zastanawiałem się czy lepiej dać Eye magikowi czy dać dla BSB. No i wymyśliłem że przecież BSB może mieć blasted standard z całkiem niezłym wardem:) Słabszą opcją jest za to czempion z bookiem, ale musiałem gdzieś wpakować trzeci scroll. Chociaż mimo braku ochrony nie sądze żeby stał się głównym celem ostrzału, bo mam trochę innych cenniejszych jednostek. No i wzmocniłem najtów kosztem dogrów. Wydaje mi się że teraz będą bardziej praktyczni. Dogry za bardzo padały od ostrzału no i w ogóle miały kiepawy pancerz:P
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, o 21:17 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Lord zdycha od czegokolwiek, już lepiej wsadź go do fasta/klocka niż na dysk z gołą d...

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

Wprowadziłem parę zmian w drugiej wersji rozpy (patrz wyżej). Komentarze mile widziane:)
They see me trollin' They hatin' ;)

ODPOWIEDZ