Cześć! Jestem nowy na forum i chciałbym spytać o szczere opinie na temat tej rozpy.
Exalted Hero of Tzeench (Generał) 179pkt
-Disc
-Flail
-Armour of Morrslieb
Exalted Hero of Tzeench (BSB) 194pkt
-Disk
-Flail
-Battle Standard
-Golden Eye of Tzeench
Exalted Hero of Tzeench 159pkt
-Disc
-Flail
-Talisman of Protection
Sorcerer Lord lv.3 335pkt
-4x Dispel Scroll
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt
5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt
5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt
4 Dragon Ogres 308pkt
-Great Weapon
Cannon 85pkt
Cannon 85pkt
Razem: 2248pkt
Power Dice (BP): 5
Dispel Dice (BP): 11
Ogólny zamysł rozpiski:
1. Nie mam Tzeenchowca z gatewayem, bo uważam że magia wchodzi statystycznie zbyt rzadko w porównaniu do klasycznego łomotu cepem. Rozpa nastawiona jest na brutalną siłę i szybki atak, nie na magię.
2. Nie mam piesków, bo brak umiejętności Fast Cavalary i tylko 14 cali ruchu to zdecydowanie zbyt mało na dobre manewry (jak dla mnie, bo nigdy nie umiałem nimi grać i mi się nie sprawdzały). W zamian Szybcy i zwrotni maruderzy, których mogę najpierw screenować knightami, a potem dzięki swojej szybkości i Fast Cavalary wyskoczyć zza Knightów i ustawić się ładnie do odgięcia przeciwnika:)
3.Trzech dyskowców jako support. Przeciwnik w drugiej turze nie będzie miał większości (jak nie wszystkich) machin oraz to dobry sposób na wspomaganie Knightów w cięższych walkach. (Mam świadomość, że knightów jest trochę mało w unitach i są zbyt nadzy;)) Ewentualnie to też dobry sposób na pozbycie się wszelkiego syfu takiego jak latacze czy faści:)
4. Magik prawdopodobnie i tak większość czasu spędzi w lesie, ale na wszelki wypadek planuję dla niego magię cienia. Może trafi się popychaczka albo otchłań:)
5.Dragon ogry na bardziej opancerzone i twarde rzeczy;)
Proszę o porady i opinie:)
WoCH na 2250pkt Uniwersalna
witaj na forum
rospa jest fajna, (nie na wszystko ofc : ]) jeszcze jeśli znalazłbyś pkt na pieski - z 3 unity to było jeszcze milej
do tego uważam że jakbyś jednak zainwestował w tego maga troszke więcej to można by z 5ciu i z jednej kostki co ture co nieco krwii czasem napsuć przeciwnikowi (pandemonium czy infernal) ale wtedy koszt lvl i koszt konia i potem okazuje się że nie ma go za bardzo gdzie trzymać bo knighci szybko LoS tracą : /
więc może wywal jednych knigtów , wstaw marauderow slanesha pieszych i 3 unity psów + dopakuj maga
rospa jest fajna, (nie na wszystko ofc : ]) jeszcze jeśli znalazłbyś pkt na pieski - z 3 unity to było jeszcze milej
do tego uważam że jakbyś jednak zainwestował w tego maga troszke więcej to można by z 5ciu i z jednej kostki co ture co nieco krwii czasem napsuć przeciwnikowi (pandemonium czy infernal) ale wtedy koszt lvl i koszt konia i potem okazuje się że nie ma go za bardzo gdzie trzymać bo knighci szybko LoS tracą : /
więc może wywal jednych knigtów , wstaw marauderow slanesha pieszych i 3 unity psów + dopakuj maga
T
Trochę żal usuwać knightów...
Ale dzięki za poradę, bo podsunęło mi to pomysł:)
Po usunięciu jednej armatki mogę podpakować magika w następujący sposób:
Sorcerer Lord of Tzeench Lv. 4 420pkt
-dysk
-Spell Familiar
-3x Dispel Scroll
-Bloodcurdling Roar
Tylko trzeba by było nim się chować za krzakami żeby nie ustrzelili:P
Nie mniej jednak moim zdaniem bardzo dobry pomysł:)
Piechotnych maruderów nie chcę na pewno, bo za dużo by kosztowali, a poza ochroną dla maga to rola ich niewielka. Dylemat mam w sumie tylko z pieskami. Widzę, że dosłownie każdy daje przynajmniej 3x 5 piesków do armii, toteż sądzę że są bardzo przydatne. Nie wiem tylko na czym polega ta ich przydatność (jestem początkujący) jeśli mam już horsemenów. W sumie inne armie nie mają czegoś takiego a jakoś nieźle se radzą;)
Za to pozostaję przy koncepcji wymiany armaty na podpakowanie maga jak powyżej. Czy to opłacalne?
Ale dzięki za poradę, bo podsunęło mi to pomysł:)
Po usunięciu jednej armatki mogę podpakować magika w następujący sposób:
Sorcerer Lord of Tzeench Lv. 4 420pkt
-dysk
-Spell Familiar
-3x Dispel Scroll
-Bloodcurdling Roar
Tylko trzeba by było nim się chować za krzakami żeby nie ustrzelili:P
Nie mniej jednak moim zdaniem bardzo dobry pomysł:)
Piechotnych maruderów nie chcę na pewno, bo za dużo by kosztowali, a poza ochroną dla maga to rola ich niewielka. Dylemat mam w sumie tylko z pieskami. Widzę, że dosłownie każdy daje przynajmniej 3x 5 piesków do armii, toteż sądzę że są bardzo przydatne. Nie wiem tylko na czym polega ta ich przydatność (jestem początkujący) jeśli mam już horsemenów. W sumie inne armie nie mają czegoś takiego a jakoś nieźle se radzą;)
Za to pozostaję przy koncepcji wymiany armaty na podpakowanie maga jak powyżej. Czy to opłacalne?
They see me trollin' They hatin'
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
psami screenujesz, odginasz szarże, wypuszczasz zfrenzowane jednostki, czasami zajmują/zabijają maszyny
must have
ale dyskowcowi zamiast familliara dalbym GoT, bo jednak szkoda stracić scrolle i magię tzeentha
must have
ale dyskowcowi zamiast familliara dalbym GoT, bo jednak szkoda stracić scrolle i magię tzeentha
witaj! Magia tzeentcha (pandemonium i gateway ma jedną wielką zaletę) nie musisz do niej widzieć!
dlatego naprawde bezpieczniej lorda wstawić do maruderów slanesha konnych czy to pieszych i nim łazić
pozatym rozpa fajna, ale sam bym na takiej nie grał:P wole juggernauty i cyckowęże;)
dlatego naprawde bezpieczniej lorda wstawić do maruderów slanesha konnych czy to pieszych i nim łazić
pozatym rozpa fajna, ale sam bym na takiej nie grał:P wole juggernauty i cyckowęże;)
napewno nie dawaj mu krzyku bo będzie cię korciło żeby wylatywać - a to się źle kończy .
koszt pieszych marauderów to bodajże 50pkt więc bez szału : ]
zalety psów
1) więcej wystawień w armii - można się korzystniej wystawić - bardzo ważne przy takiej rospie jak twoja
2) screen przed strzelaniem
3) odginanie szarż
4) blokowanie marszu
5) stanie z tyłu i trzymanie ćwiartki
koszt pieszych marauderów to bodajże 50pkt więc bez szału : ]
zalety psów
1) więcej wystawień w armii - można się korzystniej wystawić - bardzo ważne przy takiej rospie jak twoja
2) screen przed strzelaniem
3) odginanie szarż
4) blokowanie marszu
5) stanie z tyłu i trzymanie ćwiartki
T
Dzięki za porady:) Z tego co mówicie udało mi się sklecić coś takiego:
Sorcerer Lord of Tzeench Lv.4 (Generał) 400pkt
-Disc
-Spell Familiar
-Golden Eye of Tzeench
-2x Dispel Scroll
Exalted Hero of Tzeench (BSB) 214pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Battle Standard
-Blasted Standard
Exalted Hero of Tzeench 189pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Armour of Morrslieb
-Favour of the Gods
Exalted Hero of Tzeench 199pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Book of Secrets
-Dispel Scroll
5 Warhounds
5 Warhounds
5 Warhound
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh 305pkt
-Standard Bearer
-Musician
-War Banner
6 Chaos Knights of Slaanesh 300pkt
-Standard Bearer
-Musician
-Rapturous Standard
6 Chaos Knights of Slaanesh 280pkt
-Standard Bearer
-Musician
Razem: 2250pkt
Power Dice (BP): 9
Dispel Dice (BP): 9
Zastanawiałem się czy lepiej dać Eye magikowi czy dać dla BSB. No i wymyśliłem że przecież BSB może mieć blasted standard z całkiem niezłym wardem:) Słabszą opcją jest za to czempion z bookiem, ale musiałem gdzieś wpakować trzeci scroll. Chociaż mimo braku ochrony nie sądze żeby stał się głównym celem ostrzału, bo mam trochę innych cenniejszych jednostek. No i wzmocniłem najtów kosztem dogrów. Wydaje mi się że teraz będą bardziej praktyczni. Dogry za bardzo padały od ostrzału no i w ogóle miały kiepawy pancerz:P
Sorcerer Lord of Tzeench Lv.4 (Generał) 400pkt
-Disc
-Spell Familiar
-Golden Eye of Tzeench
-2x Dispel Scroll
Exalted Hero of Tzeench (BSB) 214pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Battle Standard
-Blasted Standard
Exalted Hero of Tzeench 189pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Armour of Morrslieb
-Favour of the Gods
Exalted Hero of Tzeench 199pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Book of Secrets
-Dispel Scroll
5 Warhounds
5 Warhounds
5 Warhound
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh 91pkt
-Flail
-Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh 305pkt
-Standard Bearer
-Musician
-War Banner
6 Chaos Knights of Slaanesh 300pkt
-Standard Bearer
-Musician
-Rapturous Standard
6 Chaos Knights of Slaanesh 280pkt
-Standard Bearer
-Musician
Razem: 2250pkt
Power Dice (BP): 9
Dispel Dice (BP): 9
Zastanawiałem się czy lepiej dać Eye magikowi czy dać dla BSB. No i wymyśliłem że przecież BSB może mieć blasted standard z całkiem niezłym wardem:) Słabszą opcją jest za to czempion z bookiem, ale musiałem gdzieś wpakować trzeci scroll. Chociaż mimo braku ochrony nie sądze żeby stał się głównym celem ostrzału, bo mam trochę innych cenniejszych jednostek. No i wzmocniłem najtów kosztem dogrów. Wydaje mi się że teraz będą bardziej praktyczni. Dogry za bardzo padały od ostrzału no i w ogóle miały kiepawy pancerz:P
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2010, o 21:17 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
They see me trollin' They hatin'