Najlepszy sojusznik.
Moderator: Gremlin
Najlepszy sojusznik.
Niedługo gram parówkę w sojuszu z WE.
Zastanawiam się jaka armia będzie się najlepiej komponować ze sandardowymi WE na 3x8 driadach, 2x10 łukach, 7 wardencrów, magiczce, alterze i drzewie.
Jeśli możecie to napiszcie też proszę jakie słabe punkty ma taka rozpiska we i jakie słabe punkty ma ta armia ogólnie.
Z góry dzięki.
Zastanawiam się jaka armia będzie się najlepiej komponować ze sandardowymi WE na 3x8 driadach, 2x10 łukach, 7 wardencrów, magiczce, alterze i drzewie.
Jeśli możecie to napiszcie też proszę jakie słabe punkty ma taka rozpiska we i jakie słabe punkty ma ta armia ogólnie.
Z góry dzięki.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
A jakie masz armie?
Ja bym grał z krasiami... na parku maszynowym.
Najlepszy sojusznik dla WE to podobno Pasiak.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Najlepszy sojusznik dla WE to podobno Pasiak.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
A skaveny na abominacji, dwóch magach i masie slavów i giant ratów? Oprócz tego nighci z warpghrinderem i clanraty z miotaczem?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Z liz ladnie to wspolgra, zawsze lublismy razem z Pasiakiem w parze grac. Na przyszlego stratega pewnie sie wybierzemy ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ja lubię opcje z krasiami właśnie - one mają to czego nam brakuje - mocne strzelanie, my tego czego im brakuje - mobilność, skirmish i lekki ostrzał - czyli wszystko to co pozwala maszynom strzelać przez maksimum tur.
Jak widzisz co gracz to opinia
co oznacza że jak to zwykle u WE bywa nie ma jednej słusznej opcji i da się grać różnie...
Jak widzisz co gracz to opinia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moim zdaniem WE ma kilku dobrych sojuszników.
Krasie - argumenty wymienił Laik.
Danony - DoCH brakuje lekkiego strzelania, odginaczek, driad
, a WE mocnego pierdolnięcia w magi (wrona) czy kombacie (psy, bloodek).
TK - obie armie = mocny defens, również w TK brakuje odginaczek, a WE chociażby jednej klopy.
DE - można zrobić samą gejownie albo 2 smoki i gejowizne, bardzo dużo możliwości, bo dwie armie mają kilka jak nie kilkanaście rodzai rozpisek.
Krasie - argumenty wymienił Laik.
Danony - DoCH brakuje lekkiego strzelania, odginaczek, driad
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
TK - obie armie = mocny defens, również w TK brakuje odginaczek, a WE chociażby jednej klopy.
DE - można zrobić samą gejownie albo 2 smoki i gejowizne, bardzo dużo możliwości, bo dwie armie mają kilka jak nie kilkanaście rodzai rozpisek.
Z kumplem planujemy zagrać sojueszem skaveny i we.
Skaveny na 4 klockach slavów, clanratach z warpfire throwerem, 2 magach, 2x giant ratach, 6 jezailach, abominacji i nighrunnerach z war-grinderem.
Generalnie skaveny wziąłem przede wszystkim z racji, że chciałem zawsze zagrać tą armią a kumpel zrezygnował z grania i pożycza mi armię.
Rozpiska skavenów taka plewna bo oprócz dodatkowych ograniczeń turnieju tj.: max 2 hero, max 2 speciale skaveny dostały też od cholery dupnych ograniczeń:
Hell Pit Abomination is 0-1; Hell Pit Abomination takes an additional SPECIAL slot;
The Hell Pit Abomination can never be taken in an army if it includes the Plague Furnance;
Plague Monks (Unit Size: 10-25 models);
Plague Censer Bearers (Unit Size: 5-15 models);
Stormbanner is BSB only;
Skaven Slaves, Giant Rats, Rat Swarms DO NOT count towards minimum number of CORE units;
If you want to buy Plague Censer Bearers, you must have at least ONE unit of Plague Monks in the army;
A WE maja tylko bonus:
All Forest Spirits gain survival instinct;
Survival instinct “a gift from the nature” – a unit can declare flee as a charge reaction;
WE przypuszczalnie będą miały 3x8 driad, 2x10 łuków, magiczke, eltera, drzewo i...
Tu właśnie jest problem czy lepiej wrzucić wild ridersów ( żeby można było czymś oprócz wykopujących się nightów zagrozić maszyną ) czy wardencerów ( żeby miec kolejny fajny oddział uderzeniowy). Jakieś sugestie?
Skaveny na 4 klockach slavów, clanratach z warpfire throwerem, 2 magach, 2x giant ratach, 6 jezailach, abominacji i nighrunnerach z war-grinderem.
Generalnie skaveny wziąłem przede wszystkim z racji, że chciałem zawsze zagrać tą armią a kumpel zrezygnował z grania i pożycza mi armię.
Rozpiska skavenów taka plewna bo oprócz dodatkowych ograniczeń turnieju tj.: max 2 hero, max 2 speciale skaveny dostały też od cholery dupnych ograniczeń:
Hell Pit Abomination is 0-1; Hell Pit Abomination takes an additional SPECIAL slot;
The Hell Pit Abomination can never be taken in an army if it includes the Plague Furnance;
Plague Monks (Unit Size: 10-25 models);
Plague Censer Bearers (Unit Size: 5-15 models);
Stormbanner is BSB only;
Skaven Slaves, Giant Rats, Rat Swarms DO NOT count towards minimum number of CORE units;
If you want to buy Plague Censer Bearers, you must have at least ONE unit of Plague Monks in the army;
A WE maja tylko bonus:
All Forest Spirits gain survival instinct;
Survival instinct “a gift from the nature” – a unit can declare flee as a charge reaction;
WE przypuszczalnie będą miały 3x8 driad, 2x10 łuków, magiczke, eltera, drzewo i...
Tu właśnie jest problem czy lepiej wrzucić wild ridersów ( żeby można było czymś oprócz wykopujących się nightów zagrozić maszyną ) czy wardencerów ( żeby miec kolejny fajny oddział uderzeniowy). Jakieś sugestie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Dokładniegoboss pisze:Driady i wildzi dający flee.. marzenie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Krasie... Z jednej strony spoko, fajne, ale WE wtedy same prowdzą defensywe z swoim min. 5M, a krasie..? Zostają w tyle...
Reszta sojuszy - nie wypowiem się bo nie grałem. Ahh, grałem kiedys z O&G w sojuszu... Nie polecam
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kurde, niestety, ale dowiedziałem się, że kumpel jednak zagra tymi skavenami i mi ich nie pożyczy
W związku z tym będę próbował pożyczyć od kogoś krasnoludy i wystawię w nich organki, klope, działo, 2 master inżynierów, 2x10 thundów, 20 warriorów... Do tego takie we jak kilka postów wyżej.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
W związku z tym będę próbował pożyczyć od kogoś krasnoludy i wystawię w nich organki, klope, działo, 2 master inżynierów, 2x10 thundów, 20 warriorów... Do tego takie we jak kilka postów wyżej.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
jak już te dwarfy to z bsbkiem... 2 mater inżynierów po co? Lepiej już rune do dispela, a wtedy masz pkt u we. I zamiast działa już lepiej 2 bolce...
Skoro sam wiesz najlepiej co wystawisz itd, to po cholere się tutaj pytasz?
Skoro sam wiesz najlepiej co wystawisz itd, to po cholere się tutaj pytasz?
A jeśli chodzi o tego bsb-ka z runą dispell-a to rune smitha czy thana?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Jak grasz z krasiami to rezygnuj z magii, weź runesmitha ze scrollami jako całą antymagię, do tego than BSB - wersja puszka – robisz jeden twardy klocek, z maszyn oprócz klopy i organek świetną opcją są bolce – tanie a mogą jednym strzałem zwrócić się kilkakrotnie… co do ruchu –koniecznie w WE weź wildów i altera(w wersji hełm i hoda) – masz kontre na 18 cali, to dużo zmienia w grze.
Dla mnie kraśki są fajne przy supporcie (vide format Koziołka), jako sojusznik na małe pkt już nie takie szałowe. DE spoko, ale nie w najpopularniejszej obecnie wersji strzeleckiej (straszny spam na stole). Z podobnych względów nie ma szału przy hordówkach. Wolę sojusznika, który ma pieprznięcie i jest go mniej. Np. lizi, doch, ale również imperium. Swoją drogą ja gram 8 V parówkę na 2x999 i zastanawiam się nad rozpiską 5xgg, treeman i hoda
Względnie jakieś przemieszanie łuków i driad plus drzewko. Oczywiście druga osoba w parze musi mieć antymagię.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)