Genralnie wybacz, ale do dupy... Już lepiej weź sobie waywatchera nobla z hodą (ale chyba w limit pkt się nie zmieści). A jak sie nie zmiesci, to zwykły bobel za 113 pkt z hailem.
Reszta rozpy spoko choc lolz, do mnie nie przemawia 10 wayów, za drogie to to i w ogole... :/ ja bym wolał za to oddział driad + wildzi czy coś. Łuków masz dość.
Rozpiska DE, maguska z dodatkową kostką czy czarem i jest gicior. Do tego duży oddział shadów + fast z kuszami i wszystko wystrzelacie raczej...
Waywatcher noble nie zmieści sie bo bohaterowie tylko do 125 pkt
Z WW raczej nie będę całkowicie rezygnował bo przyda się wsparcie dla sheadsów. Najwyzej zetne ich ilość do 5 i wstawie za to naszą corową lekką jazde do lekkiego ostrzału i odganiania.
Pozatym dałem Haila dla magiczki żeby otrzelała wroga już na samym końcu jeśli już dojdzie na te 15 cali do łuczników aby odać te 10 + 3k6 strzał z S 4. Jakbym wstawił gołego nobla z hodą to by nic nie zrobił oprócz jej wystrzelenia. Nawet by nie powalczył. A tak mam magiczke która z wystrzeloną HODą w dobrym momęcie będzie trafiała na 3+ na dodatek daje do puli dodatkową kostke dispela i może nawet przesunie ten lasek w razie potrzeby.
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
Podziwiając wyczyny Tomka na smoczku sam postanowiłem na nim zagrac.
Pierwszy play test już za mną - Bartys - dwarfy - 10:10.
Moim zdaniem granie smokiem sprawia dużo więcej radości niż chowanie lorda maga i "czarowanie". Smok w bitwie zabił klocek slayerów, zajął cwiartkę i thundów.
rozpiska z pamięci...
highborn - green dragon
stone of the crystal mere, sword of might, hoda, helm
@ kubon jakie są ograniczenia na tym turnieju?
i po co wam na Borderu te magiczki? nic nie poczarujecie a na dispel tez zbędne moimz daniem utopione pkt
ja na 500 pkt widziałbym taka rozpę:
1 Branchwraith @ 90 Pts
Annoyance of Netlings [25]
10 Dryads @ 120 Pts
10 Dryads @ 120 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
do tego dobierz sobie jakiegoś spite wedle uznania do 25 pkt np. + 1 DD lub K6 poisonów.
albo
Rozpiska ala Kalesoner
1 Branchwraith @ 90 Pts
Annoyance of Netlings [25]
10 Dryads @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
@goboss
zawsze mam uwagę do rozp gobossa za mało tancerzy brakuje tej solidnej 7-8 za jednych wildów, coś co wypłaca KB w razie potrzeby jest mile widziane
Są tam zwykłe zasady Border Patrolu czyli
max 4 jednostki
max 1 specjal lub rare
max 1 boch
żaden model na stole nie może przekraczać wartosci 125 pkt
@ zielonatrawa
Raczej z kumplem nastawialiśmy sie na rozpe defensywna bo na takie pkt może się okazakazać całkiem niezła a jakbyśmy trafili na jakąś ciężko opancerzoną armię to zawsze jest właśnie bolec i waywatcherzy. Nawet jak trafię na chaos na kawalerii to po strzale 10 WW powinienem kilki rozwalić tak samo jak bolec
Myśle że Branchwraith'a jest słąbym rozwiazaniem ponieważ ani to nie czaruje a robi tyle samo kostek rozproszenia co spellsinger
@ Klaskoner czemu niby tragiczna ?? Bo nie wystawiam spamu driad i odbiegam od standardowej rozpiski Welfów ?? Wytłumacz mi bo nie rozumiem waszych argumentów.
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
Nie przedstawiłem argumentów, więc dziwne by było gdybyś je zrozumiał. Ta rozpiska jest tragiczna, bo jest słaba. Moim zdaniem.
Nie ma czegoś takiego jak standardowa rozpiska WE na ten format, przynajmniej jeszcze nie.
magowanie jest kijowe na te pkt, znasz jeden czar rzucasz go na dwóch kościach i co tylko 1 albo 2 z lora będą rzucone jak już, do tego i tak przeciwnik ma 2 DD na dispel... dla mnie słabiutki deal
wiec maga można skreślić
defens na takie pkt to defens bez kontry a to też nie jest jakieś uber grywalne
ale będę grał w parze z DE które też będą miały maga i sporo strzelania więc wychodze z załozenie że lepszy mag który poczaruje i da tę jedną kość dispela a przy tym ma jeszcze miejsce na magiczny przedmiot. myśle że z cietym marszem od pierwszej turzy przez dwa oddziały zwiadowców postrzelamy raczej długo.
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
Na 500pkt tylko driadki IMHO wsparte HoDĄ i jakimiś tancerzami. Względnie wildami, ale z DE najlepiej tancerze a partner shades i DR. Generalnie as Kaleson said
Rozpa for fun, ale nie wykluczam, że do zagrania na turnieju. Jej wielki problem to LT, hydra, czołg albo smok robią jej spore czoko, ale można minimalizować straty i nabijać punkty.
A'propos Twoich rozpisek, to tak się wczoraj zastanawiałem z Kosą ilu łuczników byś wystawił na stole, gdyby plotka z 8ed okazała się prawdą i mogliby strzelać z dwóch szeregów 120? 150?
A powyższa fajniutka, ale zdecydowanie funowa
Z plotek do ósmej edycji to pozwolę sobie wkleić to, co napisałem na ten temat na zamkniętym forum.
"Przeczytałem te plotki i nie zgodziłbym się co do tego, ze WE dostaną po tyłeczku. Jeśli definicja r&f się nie zmieni, to WE skirmisz tez dostanie bonusy walki z drugiego szeregu, wiec jest to mega boost! Do tego łucznicy strzelajacy zawsze z 2 szeregów? Super! Procentowe budowanie armii, czyli zapewne nieograniczone cory przy ograniczeniu przegięć innych armii? Super! Obcięcia magii? Czemu nie!"
Jeśli potną jeszcze bardziej skirmisz, to oczywiście idę w masę łuczników i myślę, ze 140 łuków jest całkiem prawdopodobną opcją. Jeśli nie potną to wybór może być naprawdę ciężki.
Aha, zagrałem zaległa bitwę z Runepriestem na format Koziołka i wygrałem tylko 11 do 9, ale Tomek wystawił rozpiskę o 150 pkt za dużą. Myślę, że uczciwie by było 13:7. Zagrałem trochę na pałę, bo było późno i byliśmy po turnieju, myślę żę w warunkach turniejowch jednak bym mu załozył solidne 18 : 2 .
co do plotek nie są dla nas najgorsze wręcz kilka jest bardzo fajnych
łukole na duży plus ale wydaje mi się że znaczenie tancerzy w kombacie znacznie spadnie, albo po prostu nasze skirmisze trzeba będzie dopakować pod względem ilościowym bo 7 tancerzy to lipa ..
zajmowanie objectivów tez na plus może w końcu skauci pograją
bonusy za feara też nam pasują
ale jak czytam o mechanice ruch +K3 lub K6 jako szarża to odechciewa mi się grać