![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Polhammer FTW!
PozdrawiamŻaba pisze:w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje![]()
pozdro,
Ż.
Na Imperatora tyranidzi w Polsce - boltery w dłoń panowieWisnia pisze:Mamy w Chodzieży jednego Tyranida, więc widziałem na żywo
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Barbarossa pisze:Dobra, to sprzedam wam małą plotę dotyczacą fazy magii w 8 ed. Potraktujcie ją jako 50%-prawdopodobną, źródło dobre, ale samo źródło pewności nie ma
To z warseera, że rzuca się 2D6 na liczbę kości powera, a potem dodaje poziomy magów, nie jest prawdziwe. W ogóle power pool nie istnieje, czary rzuca się inaczej:
Każdy mag wybiera sobie czary z lore’ów, które mają być ponoć całkiem nowe.
Aby rzucić czar, mag bierze 2K6 i dodaje do tego swój poziom. Musi zrównać lub przewyższyć casting value czaru. Można rzucić po kilka czarów na turę jednym magiem, w zależności od poziomu.
Dispel wygląda analogicznie – mag bierze 2K6 i dodaje do tego swój poziom, musi przebić to, co zostało wyrzucone przez rzucającego czar. Co śmieszne, dispelować można dowolną ilość razy z jednego maga. Zużycie scrolla pozwala Ci dorzucić jeszcze 2k6 do tego.
Dodatkowo istnieje mistyczna opcja „doładowywania” magów – chyba przez jedną turę nie rzucasz, a potem masz 3K6 albo jakoś tak.
w armybookach masz czary na 4+Grazbird pisze:a jeśli czary będą miały poziom zaczynający się od np 8-9 ?