VC 2250
VC 2250
Serwus.
Necrarch Vampire Count
Forbidden Lore, Dark Acolyte, Nehekara's Noble Blood, Black Periapt
Necromancer
Magic Level 2, Book of Arkhan, Dispel Scroll
Necromancer
Magic Level 2, Power Familiar
Necromancer
Magic Level 2, Dispel Scroll, Power Stone
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
11 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
7 Black Knights
Barding, FCG, War Banner
5 Fell Bats
Giant
Giant
Założenie to dobudować odziały szkieletów.
Giganty są po to, żeby przeciwnik nie czuł się zbyt swobodnie
A na ALERTA są BK. Przydadzą się oni również jak coś twardszego wiedzie i szkielety nie będą dawać rady.
Myślałem na początku wystawić sobie dużego nekro, ale stwierdziłem że zbyt miętki on jest. A wampira byle fast etc nie pokroi zbyt łatwo, a raczej sam dostanie w zęby jeszcze
Necrarch Vampire Count
Forbidden Lore, Dark Acolyte, Nehekara's Noble Blood, Black Periapt
Necromancer
Magic Level 2, Book of Arkhan, Dispel Scroll
Necromancer
Magic Level 2, Power Familiar
Necromancer
Magic Level 2, Dispel Scroll, Power Stone
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
5 Dire Wolves
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
11 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
10 Skeleton Warriors
Light Armour, Shield, FCG
7 Black Knights
Barding, FCG, War Banner
5 Fell Bats
Giant
Giant
Założenie to dobudować odziały szkieletów.
Giganty są po to, żeby przeciwnik nie czuł się zbyt swobodnie
A na ALERTA są BK. Przydadzą się oni również jak coś twardszego wiedzie i szkielety nie będą dawać rady.
Myślałem na początku wystawić sobie dużego nekro, ale stwierdziłem że zbyt miętki on jest. A wampira byle fast etc nie pokroi zbyt łatwo, a raczej sam dostanie w zęby jeszcze
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
serwus biore wóz
1)fajny pomysł z tymi kolorkami
2) 7BK jest do łapania smoków ? czy poprostu jadą w 1 szeregu i cośtam starają się zrobić ?
3) 10tki szkieli z fcg imo mozesz wywalic spokojnei jeden/dwa z tych klocy i wziasc cos pozyteczniejszego np ghule dodatkowe baty jakis champion do wilków i moze chociaz tych BK do 10tki ... bo 7 to bida straszna
1)fajny pomysł z tymi kolorkami
2) 7BK jest do łapania smoków ? czy poprostu jadą w 1 szeregu i cośtam starają się zrobić ?
3) 10tki szkieli z fcg imo mozesz wywalic spokojnei jeden/dwa z tych klocy i wziasc cos pozyteczniejszego np ghule dodatkowe baty jakis champion do wilków i moze chociaz tych BK do 10tki ... bo 7 to bida straszna
Ale BK to nie jest odział który jeździ z przodu i robi *Glory laSzarże*
To taki smaczek skitrany do momentu, aż będą potrzebni.
Ostatecznie (po testach) możliwe że wywalę BK z tej armii i dołożę zombie i kolejne nietopery.
Ghule rzadko coś robią po za zajmowaniem ćwiartek czasem.
Szkielety są złożone właśnie w ten sposób, (trzeba zakładać jakiś plan bitwy prawda?) żeby (raczej na początku) nie tworzyć nowych oddziałów tylko dobudować dobrze wyposażone już istniejące.
To taki smaczek skitrany do momentu, aż będą potrzebni.
Ostatecznie (po testach) możliwe że wywalę BK z tej armii i dołożę zombie i kolejne nietopery.
Ghule rzadko coś robią po za zajmowaniem ćwiartek czasem.
Szkielety są złożone właśnie w ten sposób, (trzeba zakładać jakiś plan bitwy prawda?) żeby (raczej na początku) nie tworzyć nowych oddziałów tylko dobudować dobrze wyposażone już istniejące.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Do szachowania się aż szkielety nie będą w odpowiedniej liczebności mam Giganty, wilki i ostatecznie BK.
Wilki zasłaniane przez wilki bardzo spowalniają
Wilki zasłaniane przez wilki bardzo spowalniają
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Tak patrzę na tą rozpę i się zastanawiam czy ty czasem nie powinieneś zmienić armi na TK Tomb Prience, Licz, Licz, Licz, 4xszkielety, 2 razy bone giganty, cariony
No to jest problem ogromny. Dzisiaj postaram się przetestować z jakimś defensem (HE raczej) i się okaże jak to wygląda.Izo pisze:Ja rozumiem założenie tej armii, ale weź mnie wytłumacz jaki masz plan na defensy?
Co do TK to mam taki niecny plan posiadania dwóch martwych armii .. kiedyś w przyszłości
Serwus.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Gratuluje ! To jedna ze slabszych armii VC, jakie zdarzylo mi sie widziec.
Jak zamierzasz grac ta armia? Jakas szczegolna strategia?
Giganty przydaja sie tylko na inne VC, bretke i chaos. Przeciwko reszcie armii padaja jak muchy. A poza nimi nie masz w armii nic do walki. Nekromacja jest fajna, ale samym wskrzeszaniem nie wygrasz.
Wiekszosc armii turniejowych rozkreca takie VC przed 5 tura.
Jak zamierzasz grac ta armia? Jakas szczegolna strategia?
Giganty przydaja sie tylko na inne VC, bretke i chaos. Przeciwko reszcie armii padaja jak muchy. A poza nimi nie masz w armii nic do walki. Nekromacja jest fajna, ale samym wskrzeszaniem nie wygrasz.
Wiekszosc armii turniejowych rozkreca takie VC przed 5 tura.
mówie wywalić 1 szkiele i podbić tych BK do 10 i punkty na jakieś ghule znaleźć.
Akurat na defensy to jest dobra rozpa, bo ma 4x wilki i baty, no i dużo necromancji to zawsze mozesz przed maszyną wskrzesić te szkielety.
Główną wadą tej rozpy jest to że nie ma tu nic co się może przebić oprócz tych gigantów. Masz 1 BK. Ja bym może znalazł punkty na 2x6 BK to by może lepiej to wyglądało takie flankujące
Akurat na defensy to jest dobra rozpa, bo ma 4x wilki i baty, no i dużo necromancji to zawsze mozesz przed maszyną wskrzesić te szkielety.
Główną wadą tej rozpy jest to że nie ma tu nic co się może przebić oprócz tych gigantów. Masz 1 BK. Ja bym może znalazł punkty na 2x6 BK to by może lepiej to wyglądało takie flankujące
Zauwaz, ze defens to w zasadzie zawsze kombo magia + shooting. Jezeli po drugiej stronie takze stoi 3-4 magow ze scrollami, to duzo sobie nie wskrzesisz. A te male regimenciki zostana wystrzelane raz, dwa...Drwal pisze:Akurat na defensy to jest dobra rozpa, bo ma 4x wilki i baty, no i dużo necromancji to zawsze mozesz przed maszyną wskrzesić te szkielety.
Hm. Ostatnio jakoś moje morale jako generała VC spadają
Bardzo poważnie zastanawiałem się nad walczącym generałem w VC i stwierdziłem, że to raczej bez sensu. Albo go *przeżyją* albo go rozkręci inny *Murher*Fucker* :/ Więc zacząłem iść w inna stronę.
Ale okazuje się że max magia też średnio się sprawuje.
Bardzo poważnie zastanawiałem się nad walczącym generałem w VC i stwierdziłem, że to raczej bez sensu. Albo go *przeżyją* albo go rozkręci inny *Murher*Fucker* :/ Więc zacząłem iść w inna stronę.
Ale okazuje się że max magia też średnio się sprawuje.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
Tak więc ja bym tu prędzej widział startowo szkiele w liczbie 20 i 2x zombie po 20 (tak mniej więcej). W specialach można wrzucić 2gi oddział BK, np. bez bardingów (ale z też mogą być). I nie pamiętam jak tam jest z limitami, ale chyba Fell baty są 0-2, więc można jakieś dorzucić.bless pisze:Zauwaz, ze defens to w zasadzie zawsze kombo magia + shooting. Jezeli po drugiej stronie takze stoi 3-4 magow ze scrollami, to duzo sobie nie wskrzesisz. A te male regimenciki zostana wystrzelane raz, dwa...Drwal pisze:Akurat na defensy to jest dobra rozpa, bo ma 4x wilki i baty, no i dużo necromancji to zawsze mozesz przed maszyną wskrzesić te szkielety.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Ta akurat wersja jest dość bezmyślnie złożona, ale zagram czymś podobnym na Twoje Leśniaki, jak wreszcie dojadę do Warszawy.bless pisze:Gratuluje ! To jedna ze slabszych armii VC, jakie zdarzylo mi sie widziec.
Jak zamierzasz grac ta armia? Jakas szczegolna strategia?
Giganty przydaja sie tylko na inne VC, bretke i chaos. Przeciwko reszcie armii padaja jak muchy. A poza nimi nie masz w armii nic do walki. Nekromacja jest fajna, ale samym wskrzeszaniem nie wygrasz.
Wiekszosc armii turniejowych rozkreca takie VC przed 5 tura.
Denerwuje mnie arogancja Leśniaków wobec VC.
Match-up kiepski, ale zagram tak.
Za ciasteczka!
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
My leśne elfy nie boimy się truposzyJedy Knight pisze:
Denerwuje mnie arogancja Leśniaków wobec VC.
Match-up kiepski, ale zagram tak.
Za ciasteczka!
W sumie na ostatnim challangerze w Gdańsku miałem szansę grać VC przeciw swojej armii i zrobiłem remis W drugą stronę już nie było historii. VC da się powalczyć, ale muszą być inaczej składane.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Necrarchem da się zagrać na WE, tylko nie wolno bezmyślnie wskrzeszać, a trzeba jakoś leśniaka oszukać.
Aż mnie korci, żeby Bloodzia wykreślić z rozpy na GW i coś wam udowodnić...
Aż mnie korci, żeby Bloodzia wykreślić z rozpy na GW i coś wam udowodnić...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jakbym miał złożyć VC pod WE to na pewno znalazły by się tam biegacze i BK i na nich bym sie opierał. Dlatego WE jako tako uważam za wyważona armie z którą VC nie ma problemów do wygrania. Problem nadchodzi na turniejach kiedy nie zawsze mam złożone VC pod WE, a uniwersalnych VC jest jakoś cieżko złożyć, Np wezme 2/3 biegaczy na WE to bedzie spoko, ale jak trafie na jakieś HE to z antymagią leże.
Ale tutaj nie chodzi o armie na VC
Staram się wykminić armię na max wskrzeszaniu, bo takie VC mi się podobają, Blood Dragoni są fajni, ale oni są mistrzami zabijania czempionów :/
Staram się wykminić armię na max wskrzeszaniu, bo takie VC mi się podobają, Blood Dragoni są fajni, ale oni są mistrzami zabijania czempionów :/
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a