Majowe Potyczki, 15.05.2010 Toruń
Majowe Potyczki, 15.05.2010 Toruń
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Majowe potyczki"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 15 maja 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 24, ale może ulec zwiększeniu
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP, limit bohaterów 2 (+wynikający z zasad armi),
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Przy 15 uczestnikach na 100%, nagroda wartosci 70 PLN (bon lub gotówka) za zajęcie pierszego miejsca i 30 PLN za drugie, kwota może ulec zwiększeniu, ale zależy od ilości graczy.
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2. ....................
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII,
- WYMAGANE JEST POSIADANIE CZYTELNEJ ROSPISKI.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
DODATKOWE:
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porządku i umiarkowanie kulturalne zachowanie (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751-900 15:5
901-1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
jeżeli nie będzie obsów czasowych i wyniki będa oddawane w terminie możliwe jest rozeranie 4 bitwy (do przedyskutowania na forum)
SCENARIUSZE:
Na obecną chwile brak
ZGŁOSZENIA:
1. Kemot
2. Noir
3. Browar
4. Jose
5. Arbal
6. Bania
7. Silverman
8.Odein
9. Caradriel
10. Gnatozuj
11. Kamel
12. Straznik
13. Mefistofeles
14. ........
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Majowe potyczki"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 15 maja 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1500 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 48"x48"
- limit graczy 24, ale może ulec zwiększeniu
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP, limit bohaterów 2 (+wynikający z zasad armi),
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Przy 15 uczestnikach na 100%, nagroda wartosci 70 PLN (bon lub gotówka) za zajęcie pierszego miejsca i 30 PLN za drugie, kwota może ulec zwiększeniu, ale zależy od ilości graczy.
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2. ....................
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII,
- WYMAGANE JEST POSIADANIE CZYTELNEJ ROSPISKI.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
DODATKOWE:
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porządku i umiarkowanie kulturalne zachowanie (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751-900 15:5
901-1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
jeżeli nie będzie obsów czasowych i wyniki będa oddawane w terminie możliwe jest rozeranie 4 bitwy (do przedyskutowania na forum)
SCENARIUSZE:
Na obecną chwile brak
ZGŁOSZENIA:
1. Kemot
2. Noir
3. Browar
4. Jose
5. Arbal
6. Bania
7. Silverman
8.Odein
9. Caradriel
10. Gnatozuj
11. Kamel
12. Straznik
13. Mefistofeles
14. ........
Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, o 10:55 przez kemot, łącznie zmieniany 9 razy.
na chwilę obecną możesz mnie zapisać
bede
Hm...możliwe jest, iż w ten czas będę tam w okolicach więc czemu by nie wykorzystać tego i nie wpaść na owy turniej. Dam znać w przyszłym tygodniu
"Największa ofiara- to ofiara z własnej woli." - Św. Maksymilian Maria Kolbe
- straznikcytadeli
- Mudżahedin
- Posty: 204
Trochę mały format punktowy, ale chetnie wpadnę. Zatem proszę mnie dopisać.
8 edycja ma byc na 3000 punktow to teraz trzeba sie delektowac takimi formatami
no i stałymi szarżami bo te plotki o 2d6+ruch są po prostu